Internal Citizenship Test - find out where you REALLY belong

Status
Not open for further replies.
Fanboi sköt precis sig själv i foten.

Jag vet inte hur mycket ni vet om Svensk Kultur (jag är en expert), men rättstavning och grammatik är enormt viktigt. Det är inte som i Amerika, där man kan bli framgångsrik genom att stava tonight "tonite". Stavar man fel i Sverige så får man stå och skämmas tills man bett om ursäkt.

Det här betyder förmodligen att hela swegaf kommer att vägra skriva på det här forumet. Fanboi har alienerat ett helt land genom det här förslaget.

Fanboi, ge oss en offentlig ursäkt och ta tillbaka förslaget innan det är försent.

#dead

Getting Denmark on the test feels like I've barely done anything wrong in perspective to what fanboi did.

It must be local since we would actually say 'ni är välkommen.'

Hälsingland Sweden dialect.

Oh and damn you jorma.

Fan ta dig.

From Portugal, got Iceland.

Clearly it could use a question or two about the weather.

No agnostic option in the God question, not to mention the gay neighbour question confusion.

Fanboi sköt precis sig själv i foten.

Jag vet inte hur mycket ni vet om Svensk Kultur (jag är en expert), men rättstavning och grammatik är enormt viktigt. Det är inte som i Amerika, där man kan bli framgångsrik genom att stava tonight "tonite". Stavar man fel i Sverige så får man stå och skämmas tills man bett om ursäkt.

Det här betyder förmodligen att hela swegaf kommer att vägra skriva på det här forumet. Fanboi har alienerat ett helt land genom det här förslaget.

Fanboi, ge oss en offentlig ursäkt och ta tillbaka förslaget innan det är försent.

Hahah tommel opp!

Status
Not open for further replies.
Top Bottom