• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Du käkar säkert det där du med, fast i hemlighet.

127996933061.gif


Älskar beasås, men det ska vara till en köttbit eller dylikt. På macka ska det vara smör, skinka/kalkon och ost. Inget annat!
 
127996933061.gif


Älskar beasås, men det ska vara till en köttbit eller dylikt. På macka ska det vara smör, skinka/kalkon och ost. Inget annat!

Jag äter bara nutella på mina mackor. Om jag inte gör toast, då har jag ost, skinka och senap.

Lohmanders är vidrig. Många av dom där såserna innehåller ansjovis också av någon jäkla anledning.
 
Haha, I berive you. :p

Kalkon? Är det gott? Smakar det verkligen som kyckling?
Aldrig provat, men det låter gott.

Numera har jag alltid kalkon. Det finns riiiiiiktigt bra kalkon pålägg för mackor. Willys har den bästa; jag tror att den heter bröderna-nånting. Coop och ICA har också riktigt nice kalkon-pålägg. Jag äter i genomsnitt fyra dubbelmackor (4x2) om dagen så jag har provat på en hel del skinka och kalkon :p

Jag äter bara nutella på mina mackor. Om jag inte gör toast, då har jag ost, skinka och senap.

Lohmanders är vidrig. Många av dom där såserna innehåller ansjovis också av någon jäkla anledning.

!

Okej okej okej jag glömde nutella. Det är också sinnessjukt gott.
 
Trodde kalkon var julmat. Vad fel man kan ha då.

Hur gammal är du btw LonelyGreyWolf? Jag menar med tanke på att vi bor på samma ställe borde vi ta en öl eller något.
 
Jag är blott 18 år, så kanske inte riktigt lika gammal som ni andra i tråden. Men jag känner mig som en 70-åring, haha.

Och kalkon är awesome! När man väl börjar med kalkon kan man inte gå tillbaka till skinka :)
 

Labadal

Member
Kalkon smakar för djävligt. har lust att spöa brorsan varje gång han äter det. Det stinker som fan.

Nutella eller prickig korv är det som gäller.
 

Forsete

Member
Kalkon ska inhandlas snarast, tack för tipsen Lonely.

Jag är blott 18 år, så kanske inte riktigt lika gammal som ni andra i tråden.

Oroa dig inte, Grassclipper är anmäld för grooming.

Nutella eller prickig korv är det som gäller.

Nutella på en sked kan jag hålla med är gott, men på bröd? Borde testa.
Är det den europeeiska versionen av peanutbutter and jelly (som är ganska gott)? :p
 

Labadal

Member
Kalkon ska inhandlas snarast, tack för tipsen Lonely.



Oroa dig inte, Grassclipper är anmäld för grooming.



Nutella på en sked kan jag hålla med är gott, men på bröd? Borde testa.
Är det den europeeiska versionen av peanutbutter and jelly (som är ganska gott)? :p

nej, bara gamla hederliga choklad smaken. Det är sjukt gott på bröd med skivade bananbitar. Nutella är också gudomligt på varma våfflor eller pannkakor. Bland med grädde och banan. Det smälter ljuvligt i munnen.

Skit också, nu vill jag ha våfflor.
 
Kalkon ska inhandlas snarast, tack för tipsen Lonely.

Ditt liv kommer förändras. När du får barnbarn kommer du berätta om den där gången då någon okänd gaffer förändrade ditt liv :)

Oroa dig inte, Grassclipper är anmäld för grooming.

Hahaha! Åja, han hade ju en gaffer som sov över hos honom innan så jag tror han är ofarlig!

Nutella på en sked kan jag hålla med är gott, men på bröd? Borde testa.

Haha, Nutella brukar man vanligtvis ha på mackor, men jag måste medge att när man vill ha en kick efter maten kan en tesked nutella vara super. Testa Nutella på dagsfärskt bröd, eller åtminstone ett vitt bröd. Ett annat tips är att göra klyftor av ett äpple och doppa i Nutella. Var längesen jag gjorde det, men det är också ganska gott.

Skit också, nu vill jag ha våfflor.

tumblr_m1fd2zbOpG1rspvn1o1_500.gif


On the house. Evilore leverar.
 
Jag är blott 18 år, så kanske inte riktigt lika gammal som ni andra i tråden. Men jag känner mig som en 70-åring, haha.

Corky kommer gå bananas när han får höra. Han är värsta åldersrasisten

Oroa dig inte, Grassclipper är anmäld för grooming.

Nutella på en sked kan jag hålla med är gott, men på bröd? Borde testa.
Är det den europeeiska versionen av peanutbutter and jelly (som är ganska gott)? :p

Domen var inte fällande däremot, viktigt att påpeka. :p Nutella på macka är fan himmelskt, aldrig testat äta med bara sked.

Hahaha! Åja, han hade ju en gaffer som sov över hos honom innan så jag tror han är ofarlig!

Fun fact, är det någon som har sett Dr.Acula posta sedan han "lämnade" västerås?
 
Corky kommer gå bananas när han får höra. Han är värsta åldersrasisten

Domen var inte fällande däremot, viktigt att påpeka. :p Nutella på macka är fan himmelskt, aldrig testat äta med bara sked.

Fun fact, är det någon som har sett Dr.Acula posta sedan han "lämnade" västerås?

Haha, var du på allvar dömd för grooming eller skojar ni?

Angående Dr.Acula -- http://www.neogaf.com/forum/search.php?searchid=3926316. Han verkar vara okej! :)

Förresten har du ritat din avatar själv?
 
Whiskeyträff någon helg kanske?

Om jack n coke är tillåtet är jag på.

Haha, var du på allvar dömd för grooming eller skojar ni?

Angående Dr.Acula -- http://www.neogaf.com/forum/search.php?searchid=3926316. Han verkar vara okej! :)

Förresten har du ritat din avatar själv?

Nej då, vi driver bara. Var nästan tvungen att kolla upp vad grooming betydde till och med. Länken leder ingenstans för mig btw.

Avataren var en kompis till mig som ritade när vi gick i 9an. Fun fact, det är en karikatyr av Tommy Rydling off superplay fame.

Gött att vi slog Kanada.
Inte följt någonting, visste inte ens att vm pågick. *skäms*
 

strafer

member
FYFAN, NY WALLANDER :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Men ingen Johanna Sällström dock. :(

Saknar henne.
 

Keen

Aliens ate my babysitter
Ni är fan galna! Kalkon från Willys bättre än skinka? Skinka köps från charken, ingen fuskskinka i plastförpackning, och ingen kalkon är bättre än det. Har hellre bea på mackan än kalkon numera. Kalkon har för lite fett för att vara gott på riktigt.
Åt för övrig två episka mackor på Gaston igår, en med kyckling och en med sidfläsk. Sjukt gott.
 

zon

Member
Whiskeyträff någon helg kanske?

Kom ner till Skåne så...

FYFAN, NY WALLANDER :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Men ingen Johanna Sällström dock. :(

Saknar henne.

För helvete, en till??

Nu kommer vi dras med kameror och skit överallt i stan igen.

Håller med, sås har inget att göra på macka.

Någon här inne käkar säkert mackor med ketchup.

Ketchup på varma mackor är tillåtet.
 

Bri

Member
Jag äter bara nutella på mina mackor. Om jag inte gör toast, då har jag ost, skinka och senap.

Lohmanders är vidrig. Många av dom där såserna innehåller ansjovis också av någon jäkla anledning.
Lohmanders bea är typ basföda i min familj.
Vilken köp-bea slår Lohmanders?

Kalkon hit, charkuterier dit. Mortadella är en vinnare.
Jordnötssmör och jordgubbar är också fint.
 
Lohmanders bea är typ basföda i min familj.
Vilken köp-bea slår Lohmanders?

Kalkon hit, charkuterier dit. Mortadella är en vinnare.
Jordnötssmör och jordgubbar är också fint.
Har överlag problem med konsistensen på lohmanders och liknande "såser". Funkar men inte så mycket mer, jag kan ha överdrivit en aning när jag sa att den var vidrig.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Jag är blott 18 år, så kanske inte riktigt lika gammal som ni andra i tråden. Men jag känner mig som en 70-åring, haha.

Och kalkon är awesome! När man väl börjar med kalkon kan man inte gå tillbaka till skinka :)

18...? ARTON!?!

Alltså... har du fortfarande hemkunskap och Matte B om dagarna?
Hahahah alltså, hur känns det att inte varit vid liv under fotbolls VM 1994? Skäms du inte lite nu? Jo, jo visst gör du det.

Gå o väx lite visdomständer.
 
18...? ARTON!?!

Alltså... har du fortfarande hemkunskap och Matte B om dagarna?
Hahahah alltså, hur känns det att inte varit vid liv under fotbolls VM 1994? Skäms du inte lite nu? Jo, jo visst gör du det.

Gå o väx lite visdomständer.

Eh?

Dra åt helvete och köp pensionärsblöjor.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Nu ska vi inte vara sådana. Visa lite respekt gentemot de äldre pöjk.
 
Wow, vad är historien bakom den bilden?
Bilden är från 2008.

"Mikael slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare. Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter. Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning. Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen. Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder."
 
Top Bottom