• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Men inte lika allvarligt som att ställa väckarklockan extra tidigt så man är först till pensionärsbingon.

I vilket fall som helst var det väldigt imponerande av killen att han fortsatte. Det där är mäktig engagemang och viljestyrka.
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Men inte lika allvarligt som att ställa väckarklockan extra tidigt så man är först till pensionärsbingon.

Ojojoj nu visar du verkligen hur blöt du är bakom öronen grappeeeen... väckarklocka? Sånt tramsas man inte med när man är vuxen och kan gå upp i tid. 0600@Bingopalatset, biologisk väckarklocka.
 
Ojojoj nu visar du verkligen hur blöt du är bakom öronen grappeeeen... väckarklocka? Sånt tramsas man inte med när man är vuxen och kan gå upp i tid. 0600@Bingopalatset, biologisk väckarklocka.

Oj då, är det så illa att du har en bestämd dygnsrytm? I säng klockan 20.30 och upp igen klockan 05.30 varje dag, förstår jag. Varje dag är den andra lik, va? Jag beklagar sorgen.
 

KAOz

Short bus special
Ojojoj nu visar du verkligen hur blöt du är bakom öronen grappeeeen... väckarklocka? Sånt tramsas man inte med när man är vuxen och kan gå upp i tid. 0600@Bingopalatset, biologisk väckarklocka.

Oj då, är det så illa att du har en bestämd dygnsrytm? I säng klockan 20.30 och upp igen klockan 05.30 varje dag, förstår jag. Varje dag är den andra lik, va? Jag beklagar sorgen.

Q8pEq82.gif
 
Ojojoj nu visar du verkligen hur blöt du är bakom öronen grappeeeen... väckarklocka? Sånt tramsas man inte med när man är vuxen och kan gå upp i tid. 0600@Bingopalatset, biologisk väckarklocka.

Oj då, är det så illa att du har en bestämd dygnsrytm? I säng klockan 20.30 och upp igen klockan 05.30 varje dag, förstår jag. Varje dag är den andra lik, va? Jag beklagar sorgen.

tumblr_lv795w3Dxv1r2zl9wo1_400.gif
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Fan inte tid med sånt här, har kryssningar att dra på, häckar att trimma och aktie-avkastning att deklarera.



Tänk! 2015 får du köpa alkoholhaltiga drycker via systembolaget, bara ett par år kvar nu!
 

Forsete

Member
Ni som är pålästa här inne. Är det OK att loota pantburkar/flaskor som är inlämnade på en återvinningsstation?
 
Fan inte tid med sånt här, har kryssningar att dra på, häckar att trimma och aktie-avkastning att deklarera.

Tänk! 2015 får du köpa alkoholhaltiga drycker via systembolaget, bara ett par år kvar nu!

Inte tid? Okej, då avslutar vi det genom att gå igenom alla dina misstag. Först och främst är det din absurda överreaktion på föregående sida. Reagerar du likadant varje gång du ser en 18-åring på gatan? Vidare har 18-åringar varken Hemkunskap eller Matematik B, men eftersom du antog att jag hade det kan jag bara utgå från att du gick sådana kurser vid 18-års ålder, vilket antyder att du fick läsa om ett par år, vilket kanske för övrigt förklarar den stora mängden stavfel du gör. Avslutande i ditt första inlägg menar du att jag ska skämmas för att jag är född "för sent", vilket är ett absurt uttalande utan någon som helst logisk grund. I ditt nästa inlägg ber du om respekt, men jag kan inte förstå varför någon människa på hela vår planet skulle ge dig respekt med tanke på hur du beter dig. För övrigt förstår jag inte hur ålder är kopplat till om man kan åka på kryssning eller inte. Avslutningsvis är jag ingen suput, och känner inget behov av att springa på systembolaget varannan dag såsom en ignorant pöbel gör. Och för den delen är det inga större svårigheter att på tag på alkohol vid 18-års ålder. Och ja, jag borde nämna att du dessutom är inkapabel till matematik: jag får gå på systembolaget 2014, inte 2015. Förvisso fick du uppenbarligen studera om Matematik B, så jag kan förstå att du har svårigheter med siffror. Skicka ett PM om du behöver hjälp med att deklarera aktieavkastningen, det går väldigt fort att göra, och eftersom det är den 18:e maj tycks du vara lite sent ute.

:)

Ha det så trevligt med dina häckar :)
 

Corky

Nine out of ten orphans can't tell the difference.
Poe's Law träder i kraft här men :


Hahahahahahah hooooooly shit.

1) Välkommen till Internet
2) Ta inte allt seriöst, shit...
 

Batongen

Banned
Är jag patetisk eller bara iq-befriad om jag inte har något bättre för mig än att se schlagerfestivalen ikväll? Det är nog lika bra förresten, en lugn hemmakväll behövs efter för mycket uteliv på Londons gator på sistone.
 

Forsete

Member
USA eller Schweiz.

Hoppas på USA då.

Landet för dom fria och dom modiga? Jo tjena.

Dags att visa hur det jantlagiska stålet biter, gå på hens!

In other news, var typ 2 meter från att dundra rakt in i ett rådjur i 120km/h. Hade varit mindre skoj.
Djuret hade på något vis sneakat förbi viltstängslet, för det befann sig mellan vägen och viltstängslet.
 

strafer

member
Yes, because Eurovision is such an important event.

A bunch of unattractive women and men sining infront of a boring crowd.

Yes, let's celebrate.

Sigh.
 

Forsete

Member
Är det här det händer?

Är så sällan här...

Vi har blivit förvisade till community av någon anledning. Suspekterar grov rasism bland moderatorerna på detta här skrivbent forum.

Men välkommen tebax, friend. Dont be a stranger. Jaså? Du lever fortfarande et.c etc.
 

fanboi

Banned
Vi har blivit förvisade till community av någon anledning. Suspekterar grov rasism bland moderatorerna på detta här skrivbent forum.

Men välkommen tebax, friend. Dont be a stranger. Jaså? Du lever fortfarande et.c etc.

Du glömde den svenska klassikern:


Vad gör du nu för tiden
varför hör du aldrig av dig
det var alldeles för länge sen vi sågs
Det var de första ord hon sa
när vi sprang på varandra
ute på stan tidigare idag
bor du kvar i samma tvåa?
vad jobbar du med?
 
Vi har blivit förvisade till community av någon anledning. Suspekterar grov rasism bland moderatorerna på detta här skrivbent forum.

Haha rasism. De flesta megatrådarna flyttas väl till community :)

Och förresten du har väl tråden på dina subscriptions, så det spelar ju ingen roll!
 

Forsete

Member
Haha rasism. De flesta megatrådarna flyttas väl till community :)

Och förresten du har väl tråden på dina subscriptions, så det spelar ju ingen roll!

:p
Så det är positivt?
Jag trodde de icke-önskvärda förpassades hit. ;)

Men iofs skönt, tråden försvinner inte 100 sidor bakåt efter bara några sekunder.
 
:p
Så det är positivt?
Jag trodde de icke-önskvärda förpassades hit. ;)

Men iofs skönt, tråden försvinner inte 100 sidor bakåt efter bara några sekunder.

Tanken är att alla megatrådar ska vara i community, för annars kommer de att dyka upp hela tiden och täcka alla nya trådar. Denna tråd har 86 sidor, så för de som inte är svenska vore det ganska jobbigt om den dök upp hela tiden.
 
När Dr.Acula slagga hos mig frågade han om vi hade någon svensk moderator, vilket så klart inte finns. Det plus att vi ligger i community ger oss rätt så stort spelrum att snacka om vad vi vill egentligen.

EDIT: Lol på den danska tråden btw, ynka 7 sidor och tillräckligt sämst för att få ligga kvar i vanliga off-topic.
 

waypoetic

Banned
Vadå, har Sveriges hockeylag vunnit VM? Jag visste inte ens att det var ett VM nu. Har inte Sverige varit jävligt kassa på fotboll och hockey dom senaste åren?

Vad sägs om lite firande/upplopp?

Du kan ju alltid starta en "Sweden won the icehockey finals - ... WHAT'S THAT DENMARK?!" i gaming-forumet.
 
Top Bottom