TheFeedingHand
Member
Hi, danish people
Can I move to your country and marry one of your fine women?
Hi, danish people
Hi, danish people
Oh come on! you only have 6 million people in your little country!No, too many immigrants already.
Our economy is hurting and there's no jobs.
You should try Sweden!
Maybe... How much money do you have on your bank account?
Jeg kan ikke tåle ham.Maybe... How much money do you have on your bank account?
Mindes da at have set en GR gut herinde før, men kan ikke huske hans nickname. Gik I skole med en som blev hyret af playdead sidste år lidt efter Limbo blev udgivet, men som en talentløs 3d college dropout kan jeg ikke prale af selv at gøre det.
Det kendetegner os alle.
Lort fucking vejr.
Jeg kan ikke tåle ham.
Oh come on! you only have 6 million people in your little country!
I'm a poor mexican, but I could bring you guys some weed if you'd like.
Kan du tåle Thorning?
Hørt
Kan du tåle Thorning?
Jeg troede hun vil være en god leder men hun skuffede mig meget. Fuck, hun er uduelig og skal erstattes snart af en god og kompetent Social Demokrat.
Jeg troede hun vil være en god leder men hun skuffede mig meget. Fuck, hun er uduelig og skal erstattes snart af en god og kompetent Social Demokrat.
We have enough gang-related activities due to weed already, so no thanks
Fine, I'll move to BETTER places like Sweden and Finland... bunch of racistsYeah, we have a lot of immigrants already and some of them are actually also staying here illegally.
Stort set mit synspunkt på sagen. På den ene side er det fedt at vi endelig fik en kvindelig statsminister, det er bare super ærgeligt at det er på det dårligste tidspunkt man kunne vælge, plus at Thorning ikke har formen til at komme igennem krisen(men hvem ville have det?)Jeg troede hun vil være en god leder men hun skuffede mig meget. Fuck, hun er uduelig og skal erstattes snart af en god og kompetent Social Demokrat.
Kun i Danmark
Det er forbløffende, hendes lederskab ikke blev anfægtet, da hun tabte i 2007.
Kun i Danmark
What the fuck man.
Jeg tror det er bedst hvis jeg sidder her hjemme og aldrig går udenfor en dør igen.
Actually I'll come with you to Sweden.. But only because I have to. ^_^Fine, I'll move to BETTER places like Sweden and Finland... bunch of racists
Studsede jeg også over.Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.
Men man kan alligevel ikke lade være med at tænke bare lidt over det. Ham vidnet der blot ville hjælpe en turist, der blev stukket ned på Christiania blev selv stukket ned; en ung fyr på vej hjem fra et indkøb blev stukket ned; en 17-årig dreng blev tilfældigt skudt mod i et drive-by ud for sin fars restaurant og så bliver forbikørende på Nørrebro stoppet; selv en opgang blev der skudt mod fordi bandemedlemmerne mente, der boede nogle der kender til andre bandemedlemmer. Og så var der også lige dem der begyndte at visitere civile i (var det Køge?).Tja hvis du er bande medlem så er det nok en god ide, ellers skal man nok ikke ligefrem gå rundt og frygte noget.
Johanne Schmidt-Nielsen, jeg elsker hende og kan godt lide Ø.What the fuck man.
Jeg tror det er bedst hvis jeg sidder her hjemme og aldrig går udenfor en dør igen.
?
Jeg er ligelglad med køn bare de er komptent og har folkets interesse.Stort set mit synspunkt på sagen. På den ene side er det fedt at vi endelig fik en kvindelig statsminister, det er bare super ærgeligt at det er på det dårligste tidspunkt man kunne vælge, plus at Thorning ikke har formen til at komme igennem krisen(men hvem ville have det?)
Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.
Jeg taler bare fra en udlændnings perspektiv. Ærlighed betyder ikke nødvendigvis at være bitter.
Tja hvis du er bande medlem så er det nok en god ide, ellers skal man nok ikke ligefrem gå rundt og frygte noget.
Jeg tror ikke helt Jonas Sekyere Thomsen er enig med dig.
[IMG']http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00863/JonasThomsen_863070g.jpg[/IMG]
KU studerende, på det juridiske fakultet. Ingen bande relationer. Stukket ned på Bakken i Kød byen. Bum.
Efterfølgende, et par uger senere blev anden dude stukket ned i nattelivet.
I don't know man... jeg ved godt at den gældende strid er ikke relateret til dette, men fuck der skal stilles spørgesmålstegn ved hvor god sikkerheden er i nattelivet i Kbh.
Jeg argumenterende nu bestemt heller ikke for at der ikke sker noget skidt i nattelivet, men at det ikke ligefrem er værd at bekymre sig om eller være bange for at gå udendørs, selvom hvad der skete med Jonas Thomsen var utroligt tragisk.
Og hvem bekymrer sig overhovedet over hvad der sker i København?
http://www.abload.de/img/0000031679_500e0byt.jpg
(er ikke fra Jylland)
Yeah, man skal ikke være bekymret over det. Danmark er stædigvæk en af de sikreste lande i verden.
Jeg argumenterende nu bestemt heller ikke for at der ikke sker noget skidt i nattelivet, men at det ikke ligefrem er værd at bekymre sig om eller være bange for at gå udendørs, selvom hvad der skete med Jonas Thomsen var utroligt tragisk.
Når man kigger gennem dine kommentarer, du virker bitter over Danmark.
Jeg synes det er svært ikke at være lidt bekymret efterhånden, men heldigvis påvirker det ikke min dag.
Er jeg den eneste der er vild med det nye MetroXpress design? Jeg læser det aldrig, men størrelsen er da perfekt.
Perfekt til lige at holde i én hånd mens du holder fast i et eller andet med den anden
Jylland er et dejligt sted siger de, stedet har endda dets egen kendingsmelodi
http://www.youtube.com/watch?v=rwngHb-7fKU
Selektiv citering.
How did København turn to Copenhagen?
b->p
v->g in Danish?
Selektiv citering.
København is derived from an older word meaning merchant's harbour. Copenhagen is derived from the german name of the city, Kopenhagen.How did København turn to Copenhagen?
b->p
v->g in Danish?
Nu er det ved at være nok med alt det Københavneri.
Tiden er moden til Jylland-GAF |OT| Jyder gør det bedre
Det ligner helt forårssæsonen fra sidste år, og nu venter kampen mod Nordsjælland i næste runde, helt lige som sidst... for helvede, FCK!
Nu er det ved at være nok med alt det Københavneri.
Tiden er moden til Jylland-GAF |OT| Jyder gør det bedre
Jeg venter spændt på den dag når Fyn får sin tur i spotlighten. Hvilket vil sige, aldrig.
Kunne vi måske smide Steam ID op, så de ryger på første side? Måske lave en gruppe?
Jeg kunne godt bruge nogle flere danskere på listen, da Sethos har slået op med mig, og derfor søger nyt selskab.
that "ae" character wouldn't work with the way I hand-write a's . I make them with the typical circle-with-a-line-tangent-to-it form