• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

MNC

Member
is eigenlijk bekend waaraan hij is overleden?
Nope, is (volgens mij bewust) niets over gezegd.

3AQmK.gif


Het is gewoon heel vervelend. Als je uren naar iemand zit te luisteren en elke dag videos kijkt dan komt het gewoon hard aan. Hij leek me altijd gewoon een hele aardige vent en je raakt op deze manier toch wel gehecht aan zo'n persoon. Ik was zo blij toen ik zijn trouwfoto's zag vorige week

en dan nu dit.
Verschrikkelijk vreemd dat een zo onbekend, maar toch bekend persoon zijn dood mij zo weet te raken. Die podcast van vandaag man.... :(
 

Arjen

Member
Zitten hier nog Limburgers?
Ik ga volgende week een weekendje naar Maastricht/ Valkenburg met vrienden dus ik kan nog wel wat goede restauranttips gebruiken
 

scaffa

Member
Nope, is (volgens mij bewust) niets over gezegd.


Verschrikkelijk vreemd dat een zo onbekend, maar toch bekend persoon zijn dood mij zo weet te raken. Die podcast van vandaag man.... :(

Die podcast was zeker moeilijk om naar te luisteren, vooral op het einde. Had na een paar minuten luisteren wel een glimlach op me bek staan door de humor van die gasten en de mooie verhalen. Podcast kon niet beter zo.
 

Aiii

So not worth it
Als ik er ben, dan meestal maar voor een middagje stad ofzo. Maar ik eet in Maastricht altijd friet:
http://reitz.nl/

Beste friettent van Nederland, hands down. Ga daar op zijn minst tussen de middag een keer een frietje scoren, gewoon zoeken naar de rij die voor de tent staat.

Goddamn, heb er nu alweer zin in.
 

Alpende

Member
Mijn broer drinkt soms die halve liters Monster drink. Dat spul vind ik echt niet te zuipen. Normale energy drank gaat nog wel maar ik kan me niet herinneren wanneer ik dat spul heb gedronken. Mis het gelukkig ook niet.
 

soepje

Member
Geef mij maar gewoon cola light, ik haal die vitamine B wel ergens anders vandaan.
Heb je geen flitsmeister oid op je telefoon? Heeft me al meerdere keren gered van een flitser.

Nee, misschien moet ik daar toch maar eens naar kijken. Dit is zo ook niet echt leuk meer.
 
Als ik er ben, dan meestal maar voor een middagje stad ofzo. Maar ik eet in Maastricht altijd friet:
http://reitz.nl/

Beste friettent van Nederland, hands down. Ga daar op zijn minst tussen de middag een keer een frietje scoren, gewoon zoeken naar de rij die voor de tent staat.

Goddamn, heb er nu alweer zin in.

Reitz is wel een begrip in (Zuid) Limburg!
 

Aiii

So not worth it
Rijd de straat uit, 20 km naar het westen en je bent in hooikoorts promised land. Volgens mij zijn de belastingen ook nog gunstig als je in NL blijft werken.. Wat doe je nog in NL-Limburg?

Omdat België eigenlijk geen plek is waar ik zou willen wonen :)

There's no place like home.
 
Het oosten van het land lijkt mij ook een hel. De deur is los in plaats van de deur is open? Wat is dat nou weer voor onzin. zijn de scharnieren kapot dan?
 

Sadist

Member
Oh crap, dat zeggen wij inderdaad. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt.
Dialect van vroeger heen volgens mij.

Tenminste hier in de omgeving. Het lijkt me ook lastig om vanuit het westen hier te komen en het dialect hier te horen. Als knauwen ze vooral in Groningen.
 
Net een functioneringsgesprek gehad waarbij verteld werd dat ik geen loonsverhoging krijg want het bedrijf hanteert een nul-lijn. Waarom dan dat hele gesprek uberhaupt hebben??!!
 
Top Bottom