• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Arjen

Member
Mijn buurman zat vandaag op het balkon te bbq en. Als de lente niet begint dwing ik het wel af zei hij :D Mooie instelling.
 

n0n44m

Member
Derksen liep net pissig weg nadat Genee weer over die rechtszaak met Veenstra van Heerenveen (die al van tafel is trouwens) door bleef vragen

Hij zei ook nog dat zijn redacteuren niet meer in een programma met Genee willen verschijnen
 

Hoplatee

Member
Ja, was best pittig allemaal. Ze hebben in al die jaren wel vaak ruzie gehad maar ik heb Johan nooit zo pissed gezien. En dan ook nog de studio verlaten, ouch. Het leuke is nog wel dat ik niet denk dat veel mensen dat hele drama ook maar iets boeit.

Vanavond zal in ieder geval een..

FFy9TZT.gif


worden!

e: hier de video

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SimISotq-jc

Zat nog een klein stukje voor maar dat zit er niet bij
 
looool het zou toch wat zijn als genee gewoon gelijk krijgt :p Ik moet zeggen dat als de journalisten van VI zo zeker zijn van hun zaak, genee de papieren met hun door had moeten nemen. Genee is ook gezicht van VI.
 

Arjen

Member
Zat er allemaal wel een beetje aan te komen. En dat allemaal om iets wat niemand boeit ook.
Hoop dat ze het wel gaan uitpraten, VI zonder Derksen kan natuurlijk niet.
 

2San

Member
Ik volg VI niet, maar van wat ik zie kan Derksen niet tegen kritiek. Altijd zo triest als iemand uitdeelt, maar niet kan ontvangen.
 

Aiii

So not worth it
Ik volg VI niet, maar van wat ik zie kan Derksen niet tegen kritiek. Altijd zo triest als iemand uitdeelt, maar niet kan ontvangen.

Yup, dit is de bottom line.

Courtesy van GS, de samenvatting:
Iemand benieuwd naar sappige details van de veelbesproken televisiefittie tussen Johan Derksen en Wilfred Genee? Daar komen ze dan. Allereerst: het privé-oorlogje was zeker niet gespeeld, dit soort knetterende ruzies zijn schering en inslag op de VI-burelen. Aanleiding is een artikel over S.C. Heerenveen in de papieren VI van topverslaggevers Knipping & Van Duren. Dit duo heeft VI zowel financieel als publicitair de laatste jaren op de kaart gezet met bestsellende voetbalboeken. Geen wonder dus dat hoofdredacteur Derksen juist hun rug dekt. In het gewraakte artikel staan echter onjuistheden die voor Heerenveen-directeur Veenstra reden waren om naar de rechter te stappen. Om een vonnis te voorkomen is er nu voor een middenweg gekozen: Veenstra mag in VI uitgebreid zijn kant van het verhaal komen uitleggen. Is hij niet tevreden met het resultaat dan gaat de rechtszaak alsnog door. Genee wist dat omdat hij een hotline met Veenstra heeft en dit irriteert Derksen. Niet dat hij iets te willen heeft want hij heeft gewoon een contract met RTL en zal vanavond dus gewoon moeten aanschuiven. Overigens is het wel 100% bullshit dat alle overige VI-verslaggevers 'klaar zijn' met Genee, zoals Derksen claimt. Het betreft gewoon een solo-actie van De Snor die niet wil dat zijn verslaggevers tegengas krijgen van Genee. Knipping & Van Duren worden vanwege hun reputatie volledig gesteund door Derksen, maar dit zorgt voor irritatie op de VI-redactie. Bij eenzelfde soort verhaal waarbij een VI-verslaggever een conflict had met Gertjan Verbeek koos Derksen echter de kant van de AZ-trainer omdat deze anders zijn bijdrage aan het programma Derksen & ... zou staken. VI is daarnaast sinds de bekendmaking van de opvolger van Derksen een soort mijnenveld van gedeukte ego's. De beslissing van de VI-directie om een externe opvolger van Derksen te benoemen, werd tijdens zijn vakantie achter zijn rug om teruggedraaid waarna Thijs van Veghel en Tom van Hulsen, twee protegés van Derksen, de functie kregen. Sindsdien is de redactie verdeeld in twee kampen hetgeen epische vecht-TV oplevert. Zo, nu bent u weer op de hoogte. We wensen alle VI-medewerkers sterkte met de razzia die Derksen zal ontketenen naar aanleiding van deze ontboezemingen. Vanavond kijken we weer. Want Derksen gaat met frisse tegenzin met die vlerk van een Genee aan tafel.
 

2San

Member
Ik denk eerder dat Genee te lang doorging.

Maar hey, wie ben ik.
Genee kon inderdaad het eerder laten liggen, maar van wat ik zie gaat hij zolang door omdat Derksen niet normaal antwoord kan geven en de hele tijd Genee op de man aanvalt.
 

Aiii

So not worth it
Derksen bleef maar ontwijken, terwijl Genee een behoorlijk betrouwbare bron had, ik snap wel dat hij doorging. Derksen probeerde hem bullshit te verkopen.
 

Chuckie

Member
Genee is een beetje een irritant zuigertje en Derksen is een sjagrijnige arrogante snor...

Dat levert altijd leuke TV op. Laat ze maar lekker rellen haha.
 
Genee probeert gewoon Johan onderuit te halen/ te scoren. Ik snap niet waarom Genee 'zijn' feiten nou niet rustig met Johan en de journalisten kon doornemen. Genee is ook deel van VI en ik vind het bijzonder slecht dat Genee zijn informatie voor zich houdt en tijdens een uitzending eruit gooit. Zo gooi je je eigen ruiten in. Wat probeert hij nou te bereiken? Als Johan inderdaad ongelijk krijgt zet Genee hem voor lul. Kan toch niet joh.
 

Linius

Member
Linius, ik kreeg geen antwoord in het football topic, wat voor werk zoek je?

Ik was eten, het was niet persoonlijk! :p

Maar gewoon een bijbaan naast m'n studie, voor een uurtje of 15 tot 20 per week maximaal. En ik heb een tijdje callcenter werk gedaan maar ik haalde de targets voor geen meter dus dat is het niet echt voor mij. En dat was nog wel werven voor goede doelen, geen eens keiharde sales. Het is nogal frustrerend dat je nergens wordt uitgenodigd voor een gesprek. Winkels zoals KPN en T-Mobile vragen altijd ervaring in sales (die heb ik dus niet) en dan krijg je altijd te horen dat je helaas niet aan het volledige eisen pakket voldoet en ze veel reacties hebben gehad.

Helaas liggen de productie baantjes ook niet meer voor het oprapen. Vakkenvullen bij een supermarkt zal er ook niet inzitten want ben al bij twee supermarkten afgewezen om wazige redenen maar het zal ongetwijfeld liggen aan het feit dat ze liever iemand binnenhalen van 15 dan van 21. Maar ja, ik blijf gewoon proberen. Heb nu Mediamarkt nog in het verschiet, misschien krijg ik daar dan eens een gesprek.
 

Arjen

Member
Heb dat topic ook snel doorgelezen, en ik snap ook niet waarom je daarvoor gebanned wordt, hij voerde een hele normale discussie volgens volgens mij. Maar goed ik snap het beleid hier wel vaker niet.
 

soepje

Member
Waarom is Hollowpoint geband? Kan iemand mij dat vertellen aub... snap er vrij weinig van..

Vrijheid van meningsuiting is soms een relatief begrip of gaf?

Denk dat hij samen met die andere gast (met werkelijk beledigende posts) op een ban-hoopje is geveegd.
 

7threst

Member
Dat topic is erg pijnlijk om te lezen... wow. Je hoopt toch wat meer 'open minds' op GAF te treffen maar het moment dat je je dat bedenkt plaats je je eigen standpunt meteen weer als de betere tegenover iemand anders standpunt. Weird is dat.

On another note: ik heb net Jehova's aan de deur gehad. Ik deed de deur open en ze keken de hal in (ik heb een hal vol met kerkelijke spullen en relikwieën staan) en ik heb er dus dikke vrienden bij haha! In ieder geval hebben ze een Wachttoren achtergelaten. Degene die die cover tekent voor Wachttoren zou echt een carrière als high-fantasy tekenaar moeten overwegen.
 
Dat topic is erg pijnlijk om te lezen... wow. Je hoopt toch wat meer 'open minds' op GAF te treffen maar het moment dat je je dat bedenkt plaats je je eigen standpunt meteen weer als de betere tegenover iemand anders standpunt. Weird is dat.

On another note: ik heb net Jehova's aan de deur gehad. Ik deed de deur open en ze keken de hal in (ik heb een hal vol met kerkelijke spullen en relikwieën staan) en ik heb er dus dikke vrienden bij haha! In ieder geval hebben ze een Wachttoren achtergelaten. Degene die die cover tekent voor Wachttoren zou echt een carrière als high-fantasy tekenaar moeten overwegen.

Ik zag ze ook al op straat lopen. Hebben ze hiervoor een landelijke dag ofzo?
 

confuziz

Banned
Ik was eten, het was niet persoonlijk! :p

Maar gewoon een bijbaan naast m'n studie, voor een uurtje of 15 tot 20 per week maximaal. En ik heb een tijdje callcenter werk gedaan maar ik haalde de targets voor geen meter dus dat is het niet echt voor mij. En dat was nog wel werven voor goede doelen, geen eens keiharde sales. Het is nogal frustrerend dat je nergens wordt uitgenodigd voor een gesprek. Winkels zoals KPN en T-Mobile vragen altijd ervaring in sales (die heb ik dus niet) en dan krijg je altijd te horen dat je helaas niet aan het volledige eisen pakket voldoet en ze veel reacties hebben gehad.

Helaas liggen de productie baantjes ook niet meer voor het oprapen. Vakkenvullen bij een supermarkt zal er ook niet inzitten want ben al bij twee supermarkten afgewezen om wazige redenen maar het zal ongetwijfeld liggen aan het feit dat ze liever iemand binnenhalen van 15 dan van 21. Maar ja, ik blijf gewoon proberen. Heb nu Mediamarkt nog in het verschiet, misschien krijg ik daar dan eens een gesprek.

Wat dacht je van werk bij een bank dan? ABN/ING nemen vaak genoeg mensen zonder ervaring aan (ik ken er tenminste genoeg) voor in de shop (mensen helpen etc).
 

Linius

Member
Ik zag ze ook al op straat lopen. Hebben ze hiervoor een landelijke dag ofzo?

Nope, veldwerk gaat het hele jaar door. En ze houden ook zeker geen administratie bij want anders hadden ze hier niet voor de zoveelste keer hoeven aanbellen :O

Wat dacht je van werk bij een bank dan? ABN/ING nemen vaak genoeg mensen zonder ervaring aan (ik ken er tenminste genoeg) voor in de shop (mensen helpen etc).

Hmm, hier in Almere bij zowel ABN als ING (heb toevallig bij die twee een rekening :p) eigenlijk nooit jonge mensen zien staan in de bank shop. Maar zal er eens achteraan gaan. Mijn moeder werkt tenslotte zelf bij ABN :p
 
Ik was eten, het was niet persoonlijk! :p

Maar gewoon een bijbaan naast m'n studie, voor een uurtje of 15 tot 20 per week maximaal. En ik heb een tijdje callcenter werk gedaan maar ik haalde de targets voor geen meter dus dat is het niet echt voor mij. En dat was nog wel werven voor goede doelen, geen eens keiharde sales. Het is nogal frustrerend dat je nergens wordt uitgenodigd voor een gesprek. Winkels zoals KPN en T-Mobile vragen altijd ervaring in sales (die heb ik dus niet) en dan krijg je altijd te horen dat je helaas niet aan het volledige eisen pakket voldoet en ze veel reacties hebben gehad.

Helaas liggen de productie baantjes ook niet meer voor het oprapen. Vakkenvullen bij een supermarkt zal er ook niet inzitten want ben al bij twee supermarkten afgewezen om wazige redenen maar het zal ongetwijfeld liggen aan het feit dat ze liever iemand binnenhalen van 15 dan van 21. Maar ja, ik blijf gewoon proberen. Heb nu Mediamarkt nog in het verschiet, misschien krijg ik daar dan eens een gesprek.

Misschien bijles geven? Ik doe dat nu bij bijlesnetwerk en 't is relatief makkelijk te doen. Je moet alleen niet al te slechte punten gehaald hebben op de middelbare school. Nog 'n voordeel zijn de uren. Kun je allemaal zelf inplannen.
 

Sadist

Member
Dat is iedere zondag!

Lekker voetbal in de gaten houden, wat gamen (alleen jammer dat Darksiders II zo zoutloos eindigt) en lekker even snoepen.
 

Chuckie

Member
Wat is het rustig hier. Iemand nog iets leuks beleefd vandaag?

1. Fitnessen
2. Stofzuigen en huis schoonmaken
3. Laatste Riddler trophies gepakt bij Arkham City
4. Voetbal kijken
5. Gegrilde vis in sambal gegeten
6. Studio Voetbal gekeken
7. Gaf browsen en Spartacus kijken
 

Arjen

Member
Spannende dag vandaag, kwam rook onder mijn motorkap vandaan, net naar de garage gebracht. Ik hoop zo dat er een simple pakking lek is en niet de koppakking.
 
Top Bottom