• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Slecht, slecht. Kom nou :{w

;)
Ik zag de connectie tussen Freestyler en je avatar niet tot ik gister de muziekvideo weer eens zag. Het was een moment van "You clever son of a bitch" toen je avatar langs kwam.

En natuurlijk Tering dat kriebelt :lol

Suggestie voor je volgende: Ik ben me gymspullen vergeten.
 

Kabouter

Member
Ik zag de connectie tussen Freestyler en je avatar niet tot ik gister de muziekvideo weer eens zag. Het was een moment van "You clever son of a bitch" toen je avatar langs kwam.

En natuurlijk Tering dat kriebelt :lol

Suggestie voor je volgende: Ik ben me gymspullen vergeten.

Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan?
 

Aiii

So not worth it
Ik heb echt het idee dat dat iets is dat ik niet weer moet kijken :D, dat moet fijn bij herinneringen blijven denk ik.

Misschien maar beter ook ja.

Heb een half jaar geleden een uitzending Spijkerhoek gekeken. Daarna ook nog een paar uitzendingen 12 steden, 13 ongelukken. Ik had de kracht niet meer voor Medisch Centrum West.
 

Sadist

Member
Oh man, nostalgie bom bij het horen van die namen.

Bij het horen van die gabber shit krijg ik overigens weer flashblacks naar het schoolplein. Wat was dat kut toen zeg met die muziek. Het was of hakken, Backstreet Boys of Smurfen House.

Jennifer de Jong was cool btw.
 

soepje

Member
Fort Alpha was geweldig :D. Net als Heartbreak high. Eigenlijk wel vaag dat er maar 20 afleveringen van zijn trouwens, dacht dat het er veel meer waren.
 

Chuckie

Member
Anita 3>3>3>3>3>3>3>3>

5anita-yellow.jpg


Ja daar was ik ook gek op!
 

Sadist

Member
Ik was enkel tekenflims aan het kijken hehe.

Alleen maar spul zoals Transformers, Gargoyles, X-Men, Batman the Animated Series etc. Die laatste heb ik laatst opnieuw gekeken en die is mooi oud geworden.
Eigenlijk veel te duister voor een kids tekenfilm. Maar wat een tof spul trouwens. Mark Hamil als the Joker <3
 

Aiii

So not worth it
Weird shit, ik zou 6,5% huurverhoging moeten krijgen, maar ik krijg nu bericht dat ik 4% huurverhoging krijg (het minimum voor inkomens onder 32k)...

Daar heeft iemand een fout gemaakt, dat is weer mooi meegenomen haha.
 

soepje

Member
Weird shit, ik zou 6,5% huurverhoging moeten krijgen, maar ik krijg nu bericht dat ik 4% huurverhoging krijg (het minimum voor inkomens onder 32k)...

Daar heeft iemand een fout gemaakt, dat is weer mooi meegenomen haha.

Ze kijken naar het inkomen van 2011, misschien is dat het? Ze komen er uiteindelijk hoe dan ook achter bij de belasting, dat heb ik inmiddels wel door :p
 

Aiii

So not worth it
Nee, dat is het niet. Zelfs al zou dat minder damn 43k zijn (is hetmoverigens niet, maar stel) dan zou het nog 4,5% ipv 4% moeten zijn.

En het maakt niets uit als ze er later achter komen, dan kunnen ze op zijn hoogst de huur alsnog verhogen twee maanden erna. Het is niet zo dat ik enige verplichting heb meer huur te betalen dan zij van me vragen. Bovendien huur ik bij een particuliere stichting.

Ik hoef tevens hun administratie niet bij te houden, dus kan mij geen enkele blaam in de schoenen worden geschoven.
 

Overdoziz

Banned
Weet iemand of je nog ergens in Nederland zo'n adaptar kan kopen om je wireless 360 controller met je PC kan linken?
Iemand? Ik kan 'em alleen vinden in een bundel van een controller, wat ik liever niet wil aangezien ik al eentje heb. Zou een plug and play kabel ook werken?
 

7threst

Member
Ik keek altijd As the World Turns, Goede Tijden Slechte Tijden en The Bold & the Beautiful toen ik constamt spijbelde toen ik de havo deed.

Too much info maar goed, #yolo.
 

Arjen

Member
Ha, ik stond gisteren bij het stoplicht naast onze koning.
We zagen al dat een koniklijk nummerbord was en er stond een shitload beveiliging achter en voor, dus we vroegen ons al af wie het zouden zijn, zie ik in de Leeuwarder Courant net dat het idd wim Lex was.
 

soepje

Member
Ha, ik stond gisteren bij het stoplicht naast onze koning.
We zagen al dat een koniklijk nummerbord was en er stond een shitload beveiliging achter en voor, dus we vroegen ons al af wie het zouden zijn, zie ik in de Leeuwarder Courant net dat het idd wim Lex was.
Heb je een wedstrijdje gehouden wie het snelst kon optrekken?
 

Prez

Member
Ik woon in België, maar ik overweeg binnen een paar jaar naar Nederland te verhuizen. Is Amsterdam een leuke stad om te wonen?
 
Ik woon in België, maar ik overweeg binnen een paar jaar naar Nederland te verhuizen. Is Amsterdam een leuke stad om te wonen?

Het is het mooiste! Small but cozy and with everything you need in a city, I love it :) Although the rents are freaking crazy.
 
Lief GAF-Dagboek,

Vandaag werd ik grof geconfronteerd met de herinneringen van 'De Finale'. Je weet wel die in Zuid-Afrika, waar ze voetbal speelde tegen die Spanjaarden.
Terwijl ik mijn tranen tegenhield, bedacht ik me bij mezelf dat ik heel dat gebeuren nooit verwerkt heb. In de afgelopen 3 jaar heb ik elke herinnering met pijnlijk veel moeite verdrongen en elke herhaling ontweken.
Vervolgens kwam ik tot de conclusie dat ik Spanje haat, sport haat en iedereen haat.

Zouden er nog meer mensen zijn die nog steeds last hebben van die finale?

-xxx-
 

Aiii

So not worth it
Nee, want het is maar voetbal en die wedstrijd hebben ze bovendien terecht verloren, dus het is niet dat ons onrecht is aangedaan.
 
Top Bottom