• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Ik kon zijn eerlijkheid eigenlijk wel waarderen. Ben het er niet mee eens maar hij had wel een argument waarom hij zo voelde. Had niet het idee dat hij iemand beledigde maar goed.

Mmm maar hij beledigde toch ook niemand? Ik bedoel hij onderbouwde het. Dat je het er niet mee eens kan zijn ok maar banworthy? Weird..
 

Kabouter

Member
A. GAF bant altijd voor discriminatie op basis van geslacht, sexualiteit, ras, whatever. De mod die deze ban heeft uitgedeeld heeft dat terecht gedaan.
B. Deze thread is er niet om de rest van GAF te bediscussiëren. Ook hier geldt, vragen/klachten over moderatie -> support@neogaf.com
 

soepje

Member
Haha, wel een lekkere generalisatie :p.

Als hij z´n eerste post wat beter geformuleerd had zou er niets aan de hand geweest zijn denk ik. Het komt zo toch wel sexistisch over, een onderbouwing als 'vrouwen zijn beter in marketing, dus dat is waarschijnlijk de reden dat de game sucks' is toch wel een vreemde wijze van beredeneren imho :p.
 

Dina

Member
A. GAF bant altijd voor discriminatie op basis van geslacht, sexualiteit, ras, whatever. De mod die deze ban heeft uitgedeeld heeft dat terecht gedaan.
B. Deze thread is er niet om de rest van GAF te bediscussiëren. Ook hier geldt, vragen/klachten over moderatie -> support@neogaf.com

Dit vind ik raar. Je kan het op NeoGAF niet hebben over de policy van NeoGAF?

Een mail sturen naar Tyler is éénrichtingsverkeer.
 
Zoiets dacht ik al ja :p

Anyway, wat is de mening op DutchGAF? Xbox One, yay or nay?

Heb het al nooit gehad met Xbox maar ik vind de xbone tot nu toe een echte misser. De 360 vond ik nog interessant maar de stap nooit genomen.

Lijkt me dat ze wel heel erg op de amerikaanse markt focussen. Je weet toch dat wij die diensten hier nooit aangeboden krijgen. Zit ook al 5 jaar op netflix te wachten. Was al een wonder dat HBO naar Nederland kwam. Heb ik nog een tijd gehad maar jezus daar wordt ook veel meuk op uitgezonden :p
 

soepje

Member
Kom ik thuis na een lange dag werken en wat zie ik?

SunhiLegend krijgt een mention op GeenStijl!
Haha, internationale faam buiten neogaf, zou ie eigenlijk wel even moeten weten >p
Hadden jullie deze al gezien?

http://img.sait.nl/tonika_vacature.png

Zou zomaar de eerste keer kunnen zijn dat een bedrijf social suicide pleegt in Nederland.
Las het eerste stukje en dacht, dat valt toch wel mee. Maar dan die profiel wensen, en de reacties op de commentaren... dat is zeker geen reclame nee. Lol
 

Aiii

So not worth it
Tsja, als je gemiddeld tussen de 5 a 15 euro per game/dvd/cd meer vraagt dan al je concurrenten, dan ben je het uiteindelijk ook gewoon zelf schuld.

Kwam 3 weken terug nog langs een FRS in Eindhoven, althans, wat vroeger een FRS geweest was, want het ding stond al leeg. Had me nog afgevraagd of ze failliet waren, maar schijnbaar nu pas. Kut voor de werknemers, maar tsja, als een bedrijf niet meer levensvatbaar is dan moet er een keer een eind aan komen.

Vreemd genoeg is Free Record Shop België (nog?) niet failliet. Ook Game Mania blijft bestaan.
 

Linius

Member
FRS A'dam Centraal verdween een tijdje terug ook al. Ik kwam hier zo nu en dan eens voor de aanbiedingen. Maar voor nieuwe releases kocht ik m'n spullen wel ergens anders.
 

Chuckie

Member
Tsja, als je gemiddeld tussen de 5 a 15 euro per game/dvd/cd meer vraagt dan al je concurrenten, dan ben je het uiteindelijk ook gewoon zelf schuld.

Kwam 3 weken terug nog langs een FRS in Eindhoven, althans, wat vroeger een FRS geweest was, want het ding stond al leeg. Had me nog afgevraagd of ze failliet waren, maar schijnbaar nu pas. Kut voor de werknemers, maar tsja, als een bedrijf niet meer levensvatbaar is dan moet er een keer een eind aan komen.

Vreemd genoeg is Free Record Shop België (nog?) niet failliet. Ook Game Mania blijft bestaan.

Game Mania :( Die vragen meer voor een tweedehands spel dan dat je er nieuw online voor betaald.

Wie is die chick op je avatar Aiii? Volgens mij had ik t al eens gevraagd
 
tumblr_mhdjj3BXTX1s4wt94o1_500.gif


Weet iemand wie dit is? Had tineye geprobeerd maar dan kom ik op een of ander vrouwenforum met een thread met 1048 pagina's....

Stupid questions thread is vandaag gesloten dus daar kon ik het ook niet vragen
LLShC.gif


Thanks

NVM barbara palvin...mn google skills zijn ook niet meer wat ze ooit waren...
 

Linius

Member
tumblr_mhdjj3BXTX1s4wt94o1_500.gif


Weet iemand wie dit is? Had tineye geprobeerd maar dan kom ik op een of ander vrouwenforum met een thread met 1048 pagina's....

Stupid questions thread is vandaag gesloten dus daar kon ik het ook niet vragen
LLShC.gif


Thanks

Post het op Reddit, en zie wat er gebeurd :p

EDIT

Verdorie, niet stiekem editten!
 

soepje

Member
In de meeste vacatures voor een verkoopfunctie staat "u heeft een verzorgd voorkomen", wat op hetzelfde neerkomt.
Dit is gewoon meer to-the-point. :')

Wel vreemd voor een muziekwinkel. Daar wil je toch een ZZ Top achter de toonbank?

Nah, die kraakt alles dat in de winkel te koop staat af :p
 

Aiii

So not worth it
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word me een partij depressief als ik vakantiegeld krijg.

Niet vanwege het geld dat ik extra krijg uiteraard, maar hoeveel van dat geld rechtstreeks de staatskas in loopt. Dit jaar weer ruim 1200 euro ongezien richting een ambtenaartje die er vast weer iets onzinnigs mee gaat doen. En ik maar blij zijn met de 58% die nog overblijft? Het valt altijd zo op bij vakantiegeld. :(
 

Arjen

Member
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word me een partij depressief als ik vakantiegeld krijg.

Niet vanwege het geld dat ik extra krijg uiteraard, maar hoeveel van dat geld rechtstreeks de staatskas in loopt. Dit jaar weer ruim 1200 euro ongezien richting een ambtenaartje die er vast weer iets onzinnigs mee gaat doen. En ik maar blij zijn met de 58% die nog overblijft? Het valt altijd zo op bij vakantiegeld. :(

Ik probeer nooit naar mijn loonstrookje te kijken dan, wordt je inderdaad depressief van.
 

Aiii

So not worth it
Ach ja, het zij zo.

Dit jaar wordt een gedeelte uitgegeven aan een wasmachine en een vaatwasser, want waarom ook niet?
 

Arjen

Member
Normaal gaat een groot gedeelte bij mij naar de APK, maar die viel dit jaar enorm mee.
Moet nog even bedenken wat ik er mee ga doen, mischien zelfs wel voor vakantie
 

Linius

Member
Ik start mijn Primavera 2014 potje wel met vakantiegeld. Het houdt toch niet echt over met die weinige uurtjes die ik gewerkt heb. Elke zaterdag drie uurtjes post sorteren :p
 

Divius

Member
Hele willekeurige vraag*: weet iemand hier en site waar je likeuren kan importen naar Nederland? Specifiek heb ik het dan over Malibu (die zoete kokos rum zooi), Daar is m'n zusje namelijk fan van, maar de keuze in Nederland is beperkt.

*In GAF we trust
 

Arjen

Member
Je hebt ook Malibu lime, gemixt met ijsthee is dat fantastisch. Verkopen ze geloof ik alleen in Frankrijk, ik haalde het vroeger nog wel uit een winkel in Groningen die het importeerde, maar ik heb geen idee meer hoe die winkel heette.
 

Divius

Member
Ja ik bedoelde inderdaad meer die verschillende smaakjes die ze in Nederland niet (meer) verkopen; Malibu black, Malibu Pineapple, Malibu Mango, Malibu Pear, Malibu Spinazie etc*

*die laatste is misschien niet echt
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Je hebt ook Malibu lime, gemixt met ijsthee is dat fantastisch. Verkopen ze geloof ik alleen in Frankrijk, ik haalde het vroeger nog wel uit een winkel in Groningen die het importeerde, maar ik heb geen idee meer hoe die winkel heette.

Van Erp misschien? Wel een van de betere slijterijen van Groningen.

Ik heb ontdekt dat Mitra.nl best een bruut aanbod van speciaalbier heeft en ze gratis op eigen winkels bezorgen. Zorgelijke ontwikkeling :D
 

Kiraly

Member
http://www.destentor.nl/regio/noordoostpolder/emmeloorder-wil-drie-euro-schadevergoeding-1.3837139

Emmeloorder wil drie euro schadevergoeding

EMMELOORD - Het komt in strafzaken vaak voor dat een slachtoffer een schadevergoeding indient bij de rechtbank. Maar een dergelijke geringe schadevergoeding als een man uit Emmeloord maandag vroeg had de politierechter in Lelystad nog niet eerder meegemaakt.

De Emmeloorder wilde namelijk drie euro van de 41-jarige M.K. uit Meppel.

Deze man werd verdacht van mishandeling omdat hij op Koninginnedag 2011 in Emmeloord tegen het been van het slachtoffer aangereden. De schade die de Emmeloorder vergoed wilde hebben, waren volgens hem de kosten die hij had moeten maken om de politie te bellen. K. had die dag wat spulletjes verkocht op de vrijmarkt, toen hij weg wilde. Langzaam reed hij met zijn auto door het drukke voetgangersgebied. Voetgangers waarschuwden hem nog, maar K. reed door en raakte de man. De officier van justitie vond mishandeling bewezen en eiste een week voorwaardelijke celstraf. Ook vroeg ze om toewijzing van de schadevergoeding. De rechter wees de drie euro schadevergoeding toe, maar vond een voorwaardelijke boete van 500 euro passend. De raadsvrouw had hiervoor gepleit.epleit.

Wat een baas. :lol :lol
 

Linius

Member
She was born in 1993. I feel so old.

Strange to see Bacon, Arjen and Linius post in Dutch. It feels like you are totally different persons.
edit: Kiraly good timing !

I was going trough my subscribtions when I saw the last post in Dutch Gaf was made by Kenka...

2up.gif
 

Linius

Member
Weet iemand of je nog ergens in Nederland zo'n adaptar kan kopen om je wireless 360 controller met je PC kan linken?

Bacon postte er laatst nog een linkje voor omdat ik er eventueel ook één nodig heb maar ben de link kwijt :p

WAt een nutteloze post was dit :')
 
Top Bottom