• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Daeda

Member
Je hebt nerds en geeks. Ben eerlijk gezegd ook wel een nerd, maar geen geek :p Ik ben ooit journalist geweest voor evilgamerz en ben namens hun naar firstlook geweest. Daar waren pas veel geels, ik voelde me daar echt niet op mijn gemak. Ik wilde vooral met boothbabes flirten en op de foto terwijl de mijn collegas druk bezig waren met in de rij staan voor games :p Ik natuurlijk ook wel.

To be fair, ik vind boothbabes op gameconferenties haast net zo kansloos. Het leunt erg op de aanname dat nerds anders geen vrouwen kunnen scoren. Op Gamescom zit ik ook veel liever in de buisiness area.

Anyway

Nerd_Dork_Geek_Venn_Diagram.jpg
 
To be fair, ik vind boothbabes op gameconferenties haast net zo kansloos. Het leunt erg op de aanname dat nerds anders geen vrouwen kunnen scoren. Op Gamescom zit ik ook veel liever in de buisiness area.

Anyway

Nerd_Dork_Geek_Venn_Diagram.jpg



ik heb meer het idee dat het leunt op het idee dat sex sells. net zoals je car babes hebt bij autoshows :)
 

soepje

Member
ik heb meer het idee dat het leunt op het idee dat sex sells. net zoals je car babes hebt bij autoshows :)

Dat denk ik ook. Vraag me af wanneer ze dat eens de andere kant op brengen. Vrouwen hebben inmiddels ook redelijk wat inkomen & te besteden, waar blijven al die smakelijke mannen om product 'x' te vergezellen bij de presentatie?.. :(
 
Is evilgamerz still alive? I used to go there but the forum only had a handful of regulars. Saw them doing videos the last time I went there (maybe more than 2 years ago now) so I'm guessing they've been growing.
 

Aiii

So not worth it
Al die gamewebsite die door hobbyisten worden gedaan laat ik links liggen, aangezien zelfs de "professionele" websites in Nederland amper de moeite waard zijn, had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
 
Dat denk ik ook. Vraag me af wanneer ze dat eens de andere kant op brengen. Vrouwen hebben inmiddels ook redelijk wat inkomen & te besteden, waar blijven al die smakelijke mannen om product 'x' te vergezellen bij de presentatie?.. :(

Zolang mannen meestal bepalen in een gezin wat voor auto er komt, mannen meestal het meest geinteresseerd zijn in auto's EN de autowereld een mannenwereld is ben ik bang dat dat nog wel even op zich laat wachten...sorry soepje...
 
Zolang mannen meestal bepalen in een gezin wat voor auto er komt, mannen meestal het meest geinteresseerd zijn in auto's EN de autowereld een mannenwereld is ben ik bang dat dat nog wel even op zich laat wachten...sorry soepje...

Reminds me of de nieuwe volkswagen reclame. Vond m wel leuk.
 

hertog

Member
Wat een Hollandsche dag met Hollandsch weer, om weer eens iets in deze thread te posten.
Hopelijk is het met Pinksteren beter toeven.
 

Dreaver

Member
Ik heb morgen een feest/evenement met een maat van me. Vraagt hij net of ik morgen zijn eten/drinken wil voorschieten omdat hij helemaal blut is en het zo snel mogelijk terug betaalt. Ik kan het op zich wel betalen maar ik heb zelf ook geen inkomen momenteel (behalve StuFi, allebei student), ik wil zelf een beetje op m'n geld letten. Een paar maanden terug had ik de kaartjes al voorgeschoten (totaal +/- 70 euro) en heb ik ook bijna een maand moeten wachten voordat ik het geld terug kreeg...

Ik weet wel dat ik het geld uiteindelijk terug krijg en ik ga niet moeilijk zitten doen. Het is verder een hele aardige en relaxte gast hoor. Maar ik vind het wel vervelende situaties en het stoort me, vooral vanwege het gemakzucht dat ik het een dag van te voren te horen krijg. Wat vinden jullie hier nou van...?
 
Ik heb morgen een feest/evenement met een maat van me. Vraagt hij net of ik morgen zijn eten/drinken wil voorschieten omdat hij helemaal blut is en het zo snel mogelijk terug betaalt. Ik kan het op zich wel betalen maar ik heb zelf ook geen inkomen momenteel (behalve StuFi, allebei student), ik wil zelf een beetje op m'n geld letten. Een paar maanden terug had ik de kaartjes al voorgeschoten (totaal +/- 70 euro) en heb ik ook bijna een maand moeten wachten voordat ik het geld terug kreeg...

Ik weet wel dat ik het geld uiteindelijk terug krijg en ik ga niet moeilijk zitten doen. Het is verder een hele aardige en relaxte gast hoor. Maar ik vind het wel vervelende situaties en het stoort me, vooral vanwege het gemakzucht dat ik het een dag van te voren te horen krijg. Wat vinden jullie hier nou van...?

Laat m lekker lenen bij z'n ouders. Je kan toch gewoon zeggen dat je het momenteel niet hebt? Fuck 'm.
 
Dit klinkt als het begin van een fucking creepy verhaal

'Heb jij wel eens gehoord van de Paardenmarkt in Heenvliet? Het schijnt dat dat eigenlijk geen paardenmarkt is....' etc :p
Wat dacht je van het verhaal van slot Ravensteyn in Heenvliet

Een van de meest bezochte kermissen in Nederland dus ik vroeg me af of hier mensen waren die er toevallig van af wisten.
 

Divius

Member
Even een vraagje mbt GAF, werkt bij jullie de 'Who Quoted Me' functie ook niet altijd?

Ben bijvoorbeeld in een thread een aantal keer gequote maar zie dit niet staan in m'n user CP. Zat te denken om er een nieuwe thread over te starten maar dacht laat ik het eerst even hier vragen of ik de enige ben*

*
wellicht ziet NederMOD Kabouter dit en weet hij iets meer.
 
Ik heb dat ook wel eens, meestal als ik al naar de pagina ga waar ik gequote ben zonder te weten dat ik daar gequote ben. Dan komt hij niet meer in user CP. Als jij mij bijvoorbeeld nu quote en ik kijk over 5 minuten weer in deze thread en in zie mijzelf gequote, dan zie ik dat niet meer in de User CP. Als ik echter de thread verlaat, gequote wordt en via user cp kijk of ik ben gequote dat staat her er wel.

Anywho, Eurovision. Denemarken had alleen een refrein dat een beetje happy popie jopie klonkt, rest was bagger. Wat zijn de regels van songfestival eigenlijk, moeten het nieuwe nummer zijn/ mogen het geen bestaande singels zijn van de artiesten?
 

Linius

Member
User CP is ook vrij beperkt. Als ik een gif post die zes mensen quoten dan verdwijnen eventuele andere relevantere quotes uit beeld omdat er een maximum is. Of kijk ik ergens overheen en kan je er meer tevoorschijn halen?
 

Kabouter

Member
Even een vraagje mbt GAF, werkt bij jullie de 'Who Quoted Me' functie ook niet altijd?

Ben bijvoorbeeld in een thread een aantal keer gequote maar zie dit niet staan in m'n user CP. Zat te denken om er een nieuwe thread over te starten maar dacht laat ik het eerst even hier vragen of ik de enige ben*

*
wellicht ziet NederMOD Kabouter dit en weet hij iets meer.

Ik gebruik dat nooit, ik zoek gewoon op m'n nickname via de zoekfunctie :p
Geen idee, maar zal het vragen volgende keer dat gromph op IRC is.
 

7threst

Member
Anywho, Eurovision. Denemarken had alleen een refrein dat een beetje happy popie jopie klonkt, rest was bagger. Wat zijn de regels van songfestival eigenlijk, moeten het nieuwe nummer zijn/ mogen het geen bestaande singels zijn van de artiesten?

Vroeger moest het liedje in de taal van het land van herkomst zijn, nu niet meer. Verder mag het nummer niet uitgebracht zijn voor oktober het jaar voorgaande aan het Eurovisiesongfestival (dact ik, not sure), en mag het geen cover zijn.
 
Ik heb net even de Nederlandse deelnemers van voorgaande jaren opgezocht op YouTube, heb eurovision niet echt gevolgd. Joan Franka van vorig jaar vond ik echt goed, jammer de ze geen finaleplaats haalde. Maar onze vertegenwoordigers van verder terug, wtf man. 3js?? Sieneke?? Toppers?? Wtfff.

Door de manier waarop Gordon altijd commentaar geeft op anderen in talentenjacht shows dacht ik altijd dat hij wel erg goed moest zijn. Nou die man kan echt niet zingen :s
 

Kabouter

Member
Ik heb net even de Nederlandse deelnemers van voorgaande jaren opgezocht op YouTube, heb eurovision niet echt gevolgd. Joan Franka van vorig jaar vond ik echt goed, jammer de ze geen finaleplaats haalde. Maar onze vertegenwoordigers van verder terug, wtf man. 3js?? Sieneke?? Toppers?? Wtfff.

Door de manier waarop Gordon altijd commentaar geeft op anderen in talentenjacht shows dacht ik altijd dat hij wel erg goed moest zijn. Nou die man kan echt niet zingen :s

Ach het is hetzelfde als het VK, we klagen vaak over dat we het slecht doen, maar dat is ook het logische resultaat van bagger sturen :'). En dan doen we het veelal af als Balkanfeestje, wat echt volslagen onzin is :'). Ik vond Joan Franka niet bijzonder overigens, het was lang niet zo slecht als in de jaren daarvoor (waardoor ze ook dichter bij een plaats in de finale kwam dan de Nederlandse acts in jaren daarvoor), maar nog steeds niet super.
 

soepje

Member
Dus de broertjes waarschijnlijk gevonden.
Ik kan echt niet begrijpen dat iemand zoiets kan doen. Het is ook niet dat hij ze anders alleen achter zou laten, genoeg mensen die met liefde voor ze (zouden) willen zorgen. Als dit waar is, is het de ultieme egoistische daad.
 

Arjen

Member
Afgelopen zaterdag eindelijk naar het Rijksmusem geweest. Heel erg gaaf om al die bekende schilderijen in het echt te zien, behoorlijk indrukwekkend om te zien wat we als land op dat vlak toch maar gepresteerd hebben.
 

Alpende

Member
Dus de broertjes waarschijnlijk gevonden.
Ik kan echt niet begrijpen dat iemand zoiets kan doen. Het is ook niet dat hij ze anders alleen achter zou laten, genoeg mensen die met liefde voor ze (zouden) willen zorgen. Als dit waar is, is het de ultieme egoistische daad.

Op met moment dat die broertjes vermist waren was het voor mij al bijna zeker dat ze niet meer levend gevonden zouden worden.
 

soepje

Member
Je hebt gelijk Alpende, maar het blijft triest als zoiets bewaarheid wordt.
Afgelopen zaterdag eindelijk naar het Rijksmusem geweest. Heel erg gaaf om al die bekende schilderijen in het echt te zien, behoorlijk indrukwekkend om te zien wat we als land op dat vlak toch maar gepresteerd hebben.
Ja gaaf he! Ben er sinds de verbouwing nog niet geweest, was het druk?
 

Arjen

Member
Je hebt gelijk Alpende, maar het blijft triest als zoiets bewaarheid wordt.

Ja gaaf he! Ben er sinds de verbouwing nog niet geweest, was het druk?

Ja was enorm druk, ik denk dat we wel een half uur in de rij hebben gestaan om binnen te komen.
Ik weet niet hoed het er voor de verbouwing uitzag, maar het zag er heel strak en netjes uit.
Ik ga zeker nog een keer weer kijiken, veel te weinig tijd gehad om alles te bekijken.
 

hiro4

Member
Ik kon zijn eerlijkheid eigenlijk wel waarderen. Ben het er niet mee eens maar hij had wel een argument waarom hij zo voelde. Had niet het idee dat hij iemand beledigde maar goed.
 
Top Bottom