• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Sweden-GAF |OT| I'd Say It's Pretty Lagom

Finns det ens nån mod som kan svenska? Känns lite som laglöst land här inne =)

Vad försöker du antyda?

Swe-gaf är o-modererat, men vi är så snälla här inne att det inte behövs.

S-s-snälla?

you-came-to-the-wrong-neighborhood-black-rangers.jpg
 

Leezard

Member
Hmm, hur menar du med bevisbaserad matte?

I gymnasiet får man typiskt "såhär fungerar det". Högskolematte är mer "därför kan man göra så", det är mer stringent, ordentligt uppbyggt och allt du lär dig göra bevisas.
Antagande-sats-bevis är utgångssättet. Man lär sig mer om hur det fungerar, när det fungerar och varför det fungerar.
 
I gymnasiet får man typiskt "såhär fungerar det". Högskolematte är mer "därför kan man göra så", det är mer stringent, ordentligt uppbyggt och allt du lär dig göra bevisas.
Antagande-sats-bevis är utgångssättet. Man lär sig mer om hur det fungerar, när det fungerar och varför det fungerar.

Ah, jag förstår hur du menar. Men jag är osäker på om jag ser det lika positivt.
 

Tunesmith

formerly "chigiri"
Har precis spelat lite Far Cry 3. Spelet får sju kakor av nio gifflar i betyg.
Super douche huvudperson som måste dööö.

Gillade flamethrower uppdraget med galna drops och kalkonlikt reagerande kommentarer från snubben (som säkert hade ett namn men det har jag den länge glömt).
 

Knugen

Member
Knugens logg 29 Juni 2013

Det är officiellt den fjärde dagen på min no fap week och jag har märkt att tankarna börjar klarna lite dock så har mina händer börjat skaka lite. Jag får se om mitt testosteron höjs så jag kan orka få sjuka gains på min styrketräning.

Over and out.
 
Top Bottom