• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Belgium-GAF |OT| De rest is parking

Yahsper

Member
I would say Ghent and Bruges.

Also, I'm totally up for a meeting!

And I'll say again what I said in my thread about meeting a weird Scientology lady,

Every GAFer who comes to Free Record Shop Knokke on Sunday has 25% discount!
Just pretend that you're family or a very close friend.

Hah! I'm calling our supervisor
 

7threst

Member
He te gek, een Belgisch GAF-topic. Effe hallo zeggen als Nederlander/bijna-Belgf aangezien ik 5 min. van de grens afwoon.
 
yeah, I realised too late who this junior really was...




I think Jasper would want to return then...

So you'll have to battle it out in Hearthsto... Oh wait...

Ahhh. That hurts.

Als iemand een extra hearthstone key heeft: ik neem 'm graag in ontvangst!
 

Ringo

Member
Voor mij best in het weekend, wegens werkende mens...

Vandaag nog een mooie definitie gelezen van de Belg:

Een Belg is hij die van de Belgische nationale ploeg houdt.

Laat ik daaraan dan ook een pak frieten en een pintje aan toevoegen om het plaatje compleet te maken.
 

Metrotab

Banned
Voor mij best in het weekend, wegens werkende mens...

Vandaag nog een mooie definitie gelezen van de Belg:

Een Belg is hij die van de Belgische nationale ploeg houdt.

Laat ik daaraan dan ook een pak frieten en een pintje aan toevoegen om het plaatje compleet te maken.

Ben persoonlijk niet zo geïnteresseerd in voetbal (al is het wel leuk om af en toe eens een wedstrijd te zien), maar toch wel tof dat onze ploeg weer goed bezig is. Kunnen we nog eens een WK meemaken.
 
Ben persoonlijk niet zo geïnteresseerd in voetbal (al is het wel leuk om af en toe eens een wedstrijd te zien), maar toch wel tof dat onze ploeg weer goed bezig is. Kunnen we nog eens een WK meemaken.

Same here. Zelfs wedstrijden van de nationale ploeg kunnen mij niks schelen, maar het WK is altijd leuk. Vooral de wedstrijden tussen grote landen. Het feit dat wij er nu aan meedoen maakt het net ietsje beter.

Gisteren trouwens weer een julientje binnen geschrokt (rip hugo claus). Blijft zalig.
 

Ryan_

Member
Nope, ik kom niet echt veel in Gent of andere studentensteden.

Misschien is dat wel een idee dan, met z'n allen een Julientje gaan eten!

Al leek 'De Gekroonde Hoofden' mij ook wel goed voor een ribbenfestijn.

Mischien moeten we es kijken voor een doodle.
 

Dawg

Member
Misschien is dat wel een idee dan, met z'n allen een Julientje gaan eten!

Al leek 'De Gekroonde Hoofden' mij ook wel goed voor een ribbenfestijn.

Mischien moeten we es kijken voor een doodle.

Ik ben flexibel. Eerst een ribbenfestijn en dan passeer ik nog eens langs dat frituur voor ik terug naar huis vertrek!

:p
 

Dascu

Member
Wie kan er allemaal volgende week? Gelijk welke dag (maar ik zou zeggen dat de voorkeur uitgaat naar vrijdag of eventueel zaterdagavond).
 

Dascu

Member
Doet er iemand iets Halloween-related vandaag? Persoonlijk, niet. Misschien een horror film bekijken of zo.
 

Creamium

shut uuuuuuuuuuuuuuup
Doet er iemand iets Halloween-related vandaag? Persoonlijk, niet. Misschien een horror film bekijken of zo.

Films ook. Wss Evil Dead en dan Eden Lake. Ik ben weer in een horror-mood dus Halloween zal wss even langer duren voor mij :) Cool aan gaf is dat hier voor alles een goeie community is, bv voor horror heb ik hier al goeie filmtips gevonden
 

Dascu

Member
Komaan mensen, thread niet laten stil vallen!


Ik ben paar dagen geleden naar Brussel verhuisd, voor een stage hier. Grote stad, veel toeristen.
 

Dawg

Member
Komaan mensen, thread niet laten stil vallen!


Ik ben paar dagen geleden naar Brussel verhuisd, voor een stage hier. Grote stad, veel toeristen.

Typisch Belgisch. Is er eindelijk een thread, dan zie je ze niet meer! :p

Nog steeds geen finaal antwoord op sollicitatie hier. Zou één van deze dagen een brief moeten krijgen /stress
 

Krabardaf

Member
More like Antwerp |OT| it seems. :p

Liège checking in. Not taking the OP too well tbh, think we can skip this kind of jokes right now, mais je chipotte un peu. United Belgium ftw :)
 

Dascu

Member
Thinking about getting a 2DS and the new Zelda game soon. What's the best price/shops around? Been a while since I bought anything retail/not imported from UK.
 
BELGIUM-GAF IS A THING NOW? Subscribed.

Brugse student in Gent hier.

Forgot there was a football game going on tonight. And then we lose. :lol
 

Ringo

Member
De bal wou er gisteren maar niet in...Kompany en een goede Debruyne worden zeker gemist in het team.

En iets dat me al lang tegensteekt bij het huidig team is dat we geen echte sterspeler hebben zoals een Falcao, Van Persie, Ibrahimovic,...waarmee ik niet wil zeggen dat we geen goed team hebben maar iemand die er met kop en schouders bovenuitsteekt, die net dat tikkeltje meer nog kan inbrengen.
 

Vitten

Member
De bal wou er gisteren maar niet in...Kompany en een goede Debruyne worden zeker gemist in het team.

En iets dat me al lang tegensteekt bij het huidig team is dat we geen echte sterspeler hebben zoals een Falcao, Van Persie, Ibrahimovic,...waarmee ik niet wil zeggen dat we geen goed team hebben maar iemand die er met kop en schouders bovenuitsteekt, die net dat tikkeltje meer nog kan inbrengen.

Heb de match niet gezien maar vind het niet erg dat ze nog eens op hun doos gekregen hebben. Begonnen al te zweven en zagen zich al in de finale van het WK..
T'is zeker geen slechte ploeg maar om nu te zeggen dat ze wereldklasse zijn mmm.. dat zou ik nu ook niet beweren.

Vind landenvoetbal trouwens serieus overroepen, die spelers komen zo maar af en toe eens bij mekaar en vergeleken met hun vaste club zit er weinig samenspel en consistentie in.
Een goed draaiende club uit de Champions League veegt de vloer aan met elk landenteam. Is de reden dat Spanje het WK heeft gewonnen omdat het practisch Barcelona was dat op het veld stond.
 

Ringo

Member
Heb de match niet gezien maar vind het niet erg dat ze nog eens op hun doos gekregen hebben. Begonnen al te zweven en zagen zich al in de finale van het WK..
T'is zeker geen slechte ploeg maar om nu te zeggen dat ze wereldklasse zijn mmm.. dat zou ik nu ook niet beweren.

Vind landenvoetbal trouwens serieus overroepen, die spelers komen zo maar af en toe eens bij mekaar en vergeleken met hun vaste club zit er weinig samenspel en consistentie in.
Een goed draaiende club uit de Champions League veegt de vloer aan met elk landenteam. Is de reden dat Spanje het WK heeft gewonnen omdat het practisch Barcelona was dat op het veld stond.

Als je een team kunt samenstellen met enkel maar spelers uit de Premier League dan zou je kunnen stellen dat we over wereldklasse spreken. Probleem is dat sommigen het te mooi willen doen...
 

Vitten

Member
Als je een team kunt samenstellen met enkel maar spelers uit de Premier League dan zou je kunnen stellen dat we over wereldklasse spreken. Probleem is dat sommigen het te mooi willen doen...

Een hoop sterspelers bij mekaar maakt daarom nog geen goede ploeg. Als er teveel prima donna's zijn die hun eigen ding willen doen en meer inzitten met hun Louis Vitton tas dan om te knokken voor iedere bal en het beste geven voor de ploeg haalt dat allemaal niet veel uit.
 

Jezbollah

Member
Hi Belgium-GAF.

Spent three days in your country in Leuven on business. Enjoyed it (apart from that huge ring-road that they're still building which lead to some.. eventful.. detours).

Wish I had the time to do some sightseeing, would have loved to venture into the town, but was left to a lot of hotel time unfortunately. Hotel was across the road to the Artois factory though. Had a few pints :)

Cheers.
 

Furoba

Member
Tokyo (Antwerp) representing!

6 euro voor een Karmeliet, 10 euro voor een Westmalle Trippel op café... :(

Meest bekende "Antwerpenaren" hier zijn Nello en Patrasche.

Match van dinsdag tegen Japan is hier om 5 uur 's morgens...
 
Top Bottom