Er der nogle her der ved, hvor jeg kan købe dene "creme" i Danmark og, hvad det hedder på dansk?
Findes i denne tråd.
Findes i denne tråd.
Er der nogle her der ved, hvor jeg kan købe dene "creme" i Danmark og, hvad det hedder på dansk?
Findes i denne tråd.
Hvorfor nu det?hvad i al helvede
Det bliver foreslået at bruge det til at rengøre ens konsoller i den tråd jeg linkede til.Nu ved jeg så ikke hvad du skal bruge det til, men kan du ikke bare købe almindelig hydrogen peroxid på apoteket i stedet?
Godt at have dig med herinde.
Kan se du også er lidt hooket på den nye grå PS4?
You could try Dicte or Hjørdis.Any more shows like Rita? Watched on Netflix <3
Er I andre subscribed til tråden her?
Jeg er irer men gift med en dansker (vi bor i Irland). Vi skal faktisk på ferie i Danmark om halvanden uge. Jeg glæder mig til at få noget ordenlige dansk mad
Er der godt vejer derover i øjeblikket?
Fantastisk vejr på Sjælland i hvert fald - ser ud til at det bliver over 20 grader med skyfri himmel den næste uges tidJeg er irer men gift med en dansker (vi bor i Irland). Vi skal faktisk på ferie i Danmark om halvanden uge. Jeg glæder mig til at få noget ordenlige dansk mad
Er der godt vejer derover i øjeblikket?
Aalborg her, det er lidt mere kedeligt end 27 grader, men personligt passer det mig fint.Altså jeg kan kun tale for Fyn men vi har høj solskin og 27 grader
Lyder godt! Vi skal til Kbh, Århus og Nordjylland. Bare det ikke regner og jeg finder rugbrød, fiskefrikadeller og remoulade er jeg tilfreds.
Lyder godt! Vi skal til Kbh, Århus og Nordjylland. Bare det ikke regner og jeg finder rugbrød, fiskefrikadeller og remoulade er jeg tilfreds.
Er lige gået i gang med Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots igen. Men ellers har jeg gang i Mafia II, Life Is Strange, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn og Metal Gear Solid V: Ground Zeroes på PC.
Hvis ikke du kunne lide S1 så er det måske ikke for dig. Jeg kunne godt lide den fra starten.Jeg døde efter sæson 1. Måske man burde give den en chance mere?
Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..Hvis ikke du kunne lide S1 så er det måske ikke for dig. Jeg kunne godt lide den fra starten.
Samme dilemma her. Arbejdede paa et vikingemuseum, da foerste saeson loeb over skaermen.Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..
Nu har jeg fornøjelsen af at bo sammen med en der læser historie på 5. semester og han har udpeget så mange fejl med Vikings at jeg virkelig ikke kan nyde den serie længere..
Hygger mig dog med Sons Of Anarchy lige for tiden.
Øv. Ogsaa med det de siger om guderne?
Sons of Anarchy er paa min Netflix liste men jeg har ikke set nogen af dem endnu.
Jeg er lige blevet faerdig med Narcos paa netflix og det kan hoejt anbefales!