That would be swedish, and sure.
Hvorfor snakker du engelsk? Jeg skjønner dansk (hvertfall i text).
That would be swedish, and sure.
Da jeg var i Gøteborg fik jeg noget der blev kaldet Kalles korv eller noget i den stil.
Det var en pølse med kartoffelmos og.........rejesalat. Ja, en ordentlig klat industri rejesalat.
Det var bare klamt. Helt ærligt, Sverige.
Hvorfor snakker du engelsk? Jeg skjønner dansk (hvertfall i text).
Er det egentlig noen god grunn til at denne tråden er danmark-gaf og ikke like greit skandinavia-gaf? Vi har vel alle tre broderfolkene nok til felles til at vi også hadde klart å organisere oss i samme tråd? Min mening er ihvertfall at det ville blitt mye mer interessant
Jeg har faktisk aldrig spist Surströmming selv om jeg spiser masser af fisk.
Det må jeg prøve.
I think the Swedes tried to have a thread of their own but I guess Evilore deleted it because it was so sad.
Hvorfor skriver du engelsk til meg? Jeg forstår da utmerket godt dansk
I wanted the whole world to be able to read about the sad fate of Sweden-GAF.
Lol ok. Finnes det noe Norge-gaf? Eller er jeg dømt til å henge her med dere kartofel-spisende dansker?
I det mindste har vi smør!
Da jeg var i Gøteborg fik jeg noget der blev kaldet Kalles korv eller noget i den stil.
Det var en pølse med kartoffelmos og.........rejesalat. Ja, en ordentlig klat industri rejesalat.
Det var bare klamt. Helt ærligt, Sverige.
Hvem trenger smør når man har olje?
I det mindste har vi smør!
Pfff. Sweden-GAF lever! Vi blev så stora att vi hamnade på off-topic community bara.
(Jag är svensk)Den tiden kommer för er också snart, danskar.
Vi har smør, men det smaker ikke godt sammenlignet med dansk
Syntes bestemt jeg husker en lille smørkrise i havde omkring jul
#1 in happiness but only 117th in friendliness toward visitors? Why you so selfish?
#Undeserved
ONLY TEARDROPS
Random football fan.Is the girl in your avatar just someone random?
Dammit, Scandinavia, I hate your superior genes.
Grattis Danmark.
Min present till er är Skåne, Blekinge och Halland.
<3
What if an Unstoppable Swedish Girl meets and Immovable Danish Girl?
:O
Hvem er Emil Vahl
Dear friends in Copenhagen, I have a question for you, I hope you guys can help me.
I am looking for a small theater with a capacity of 50-200 seats which has a concert piano in the city of Copenhagen. Any suggestions??
Things is, I am trying to co-organize with an association an event with a piano recital but They are too busy and I am in charge of finding a suitable place, problem is, I am not there and have no idea where to look, google only suggests the biggest most improtant theaters which I can't use.
any help? it would be great is anyone could help me here.
EDIT: lol, as if the thread wasn't nearly dead enough, because of this post it was moved to Off-topic community. I am sorry
Jazzhus Montmatre has that kind of capacity (300).
La fontaine and Mojo blues bar are other viable options (100).
Jazzhouse has the largest (500).
Not Danish but I live in Malmö so I have plenty of experience with you guys.
Jeg har faktisk aldrig spist Surströmming selv om jeg spiser masser af fisk.
Det må jeg prøve.
Thanks a lot for that!
I googled all those and they seem to be strictly Jazz oriented, I think I have to inquire them and see if they'll care for a classical piano recital.
more suggestion are welcome!