Perfect shirt voor de EO-jongerendag ;p
Laten we een Gaf meeting doen op de EO jongeren dag
Waar kan ik nu eigenlijk vinden wie mij gequote heeft?
Oja, oeps.
Is weg en komt (voorlopig) ook niet terug...
Waarom niet?
Oja, oeps.
Hallo Nederlandse gaffers. Ik heb lang geen Nederlands gesproken, maar ik kan het nog wel!
Hallo, welkom! Het Nederlands gaat je nog prima af, hoe komt het dat je lang geen Nederlands hebt gesproken als ik vragen mag?
FrsDvl? Frisian Devil?
Nou, dan heb je ook meteen weer vrienden gemaakt met ArjenNee gelukkig niet, haha, dat stond voor Furious Devil, dat was cool toen ik jonger was.
Kom oorspronklijk uit Veendam ( Groningen)
Ik ben 4 bijna 5 jaar geleden naar Canada verhuisd! En sinds ik alles achter me heb gelaten, heb ik niemand meer om nederlands mee te praten! Op mijn ouders na, eens in de zoveel tijd.
Nee gelukkig niet, haha, dat stond voor Furious Devil, dat was cool toen ik jonger was.
Nou, dan heb je ook meteen weer vrienden gemaakt met Arjen
Je kent toevallig niet ene Joep Kiewiet he?
Ah, nog een Groninger.
Nee nog een Veendammert :'D
Ik ben 4 bijna 5 jaar geleden naar Canada verhuisd! En sinds ik alles achter me heb gelaten, heb ik niemand meer om nederlands mee te praten! Op mijn ouders na, eens in de zoveel tijd.
Nee gelukkig niet, haha, dat stond voor Furious Devil, dat was cool toen ik jonger was.
Fryslân Boppe
Hollanders met hun Friesland haat...
Fryslân Boppe
Groningers en Friezen = toch eigenlijk gewoon een pot nat
Dit vind ik toch wel een beetje jammer.
Hoi! Und warum heb je een tag in het Duits?Nog een Nederlander hier, werd tijd om eens wat van mij te laten horen hier!
Hoi! Und warum heb je een tag in het Duits?
Ah, right you are. Ik had de connectie niet direct gemaakt, is al weer een tijd terug dat ik m gezien hebHet is duidelijk wat jij vanavond moet gaan doen. The Big Lebowski kijken.
Zo mooi ook dat iemand de moeite heeft genomen om op het "welkom in Brabant" een comma en "'kut" toe te voegen.
onze schutting in de taal is groot, daar komen die Friesen met hun brabbeltaaltje nooit nie overjeen.
Ik vind Brabanders altijd zo schattig klinken, al staan ze nog zo te schelden denk ik 'Ahhh, wat lief!'Zo mooi ook dat iemand de moeite heeft genomen om op het "welkom in Brabant" een comma en "'kut" toe te voegen.
onze schutting in de taal is groot, daar komen die Friesen met hun brabbeltaaltje nooit nie overjeen.
Hebben jullie ook wel eens dat je iets wilt uitleggen of commentaar wilt leveren maar dat daar een gedachtegang aan vooraf gaat en dat het resultaat van die gedachtegang uiteindelijk hetgeen is wat je zegt. Alleen, dat mensen dan enkel begrijpen wat je zegt wanneer zij ook een dergelijke gedachtegang hebben gehad. Weird is dat altijd.
Fuck, volgens mij is dit precies zo'n moment wat ik bedoel haha! En wat een gave .gif!!!!
Hebben jullie ook wel eens dat je iets wilt uitleggen of commentaar wilt leveren maar dat daar een gedachtegang aan vooraf gaat en dat het resultaat van die gedachtegang uiteindelijk hetgeen is wat je zegt. Alleen, dat mensen dan enkel begrijpen wat je zegt wanneer zij ook een dergelijke gedachtegang hebben gehad. Weird is dat altijd.
Hoi! Und warum heb je een tag in het Duits?
Damn je bent naar BKS geweest? Ik ben jaloers, de line up was geweldig maar ik moest kiezen tussen het festival of een lang weekend naar Barcelona met m'n vriendin en dan kies ik liever voor Barca (ook om vrede in het huis te houden haha)
Ik ben inmiddels 28 (29 over een week ), komt uit Brabant (beste provincie die er is imo) en werk in Hoofddorp (bij Schiphol) bij Sanoma (uitgeverij van bladen en websites).