• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Misschien moet ik ook eens wat over me zelf vertellen. Net als hem!

Ik ben Mark 23 kom uit Veendam, woon in Canada sinds ik 18 was... Of 19 dat weet ik niet meer! Ik speel geen sport omdat ik lui ben. Maar ik heb een 2 jaar oude dochter en die houd mij wel bezig. Ik luister naar veel muziek en computer spelletjes zijn cool! Mijn favoriete band is Weezer. Ik mis broodje kroket en frikadel en zou graag 1 willen. Ik werk niet omdat ik een fulltime papa ben. Doei

Het is houdt godverdomme. Met een T!

;)
 

FrsDvl

Member

Jij bent mijn held!

Het is houdt godverdomme. Met een T!

;)

Godverdommet?
 
Wat doe je voor Insidegamer dan? Techniek? Schrijven?

Werk nu 5 jaar fulltime voor gamer en IG, dus op kantoor. Was eerst alleen nog met Gamer bezig hoor, ook een tijdje hoofdredacteur van geweest. Schrijf nu voor beide sites, maar ben ook achter de schermen bezig etc.

Ach, ik vond t vroeger altijd belangrijk om eigen baas te zijn en zelf een site te runnen en dat deed ik dan ook, maar daar kun je gewoon niet van leven. Plus ik zit er al een flinke tijd dus voel me echt verbonden met de websites, en we hebben een super leuk team.
 

Linius

Member
Werk nu 5 jaar fulltime voor gamer en IG, dus op kantoor. Was eerst alleen nog met Gamer bezig hoor, ook een tijdje hoofdredacteur van geweest. Schrijf nu voor beide sites, maar ben ook achter de schermen bezig etc.

Ach, ik vond t vroeger altijd belangrijk om eigen baas te zijn en zelf een site te runnen en dat deed ik dan ook, maar daar kun je gewoon niet van leven. Plus ik zit er al een flinke tijd dus voel me echt verbonden met de websites, en we hebben een super leuk team.


Aha, dan zal ik vast wel eens iets van je hebben gelezen in de loop der jaren. De redactieleden die op de meetings komen zijn wel altijd gezellig in ieder geval, het is altijd leuk om verhalen te horen van de schrijvende kant van de business.
 

Chuckie

Member
Gelukkig, nu kan ik rustig slapen. Ik was even bang dat ik ze zelf moest tellen.

Nou ik denk dat een hertelling geen kwaad zou kunnen.

42-hitchhikers-guide-to-the-galaxy.jpg
 

soepje

Member
Ik moet die film nog steeds een keer zien maar het komt er elke keer niet van.

Volgens mij zijn het er meer, ik schat ~100.
 

WriterGK

Member
Parkpop maar overgeslagen gister want BKS was fantastisch en vanaf Donderdag Rock Werchter. Probeer er al sinds 2008 naar toe te gaan :') Ga nu eindelijk doen en wat een line up gruwelijk!!De donderdag alleen al is to die for met The National, Vampire Weekend, Sigur Ros en The Bloody Beetroots. The National en Sigur Ros zijn mijn favorieten bands , dus dat zit wel knor. En enkele namen de rest van het weekend waar ik ook naar uitkijk:
Two Door Cinema Club, Phoenix, Blur, Ben Howard, The Lumineers,Boys Noize,John Legend,Kendrick Lamar, Nick Cave & The Bad Seeds, James Blake,Band of Horses,Youth Lagoon,Depeche Mode, Editors, Alt J, The Gaslight Anthem. Kortom ik ga me wel vermaken daar in mijn eentje maar wel veel bekenden die ook gaan
 
Parkpop maar overgeslagen gister want BKS was fantastisch en vanaf Donderdag Rock Werchter. Probeer er al sinds 2008 naar toe te gaan :') Ga nu eindelijk doen en wat een line up gruwelijk!!De donderdag alleen al is to die for met The National, Vampire Weekend, Sigur Ros en The Bloody Beetroots. The National en Sigur Ros zijn mijn favorieten bands , dus dat zit wel knor. En enkele namen de rest van het weekend waar ik ook naar uitkijk:
Two Door Cinema Club, Phoenix, Blur, Ben Howard, The Lumineers,Boys Noize,John Legend,Kendrick Lamar, Nick Cave & The Bad Seeds, James Blake,Band of Horses,Youth Lagoon,Depeche Mode, Editors, Alt J, The Gaslight Anthem. Kortom ik ga me wel vermaken daar in mijn eentje maar wel veel bekenden die ook gaan

Awesome! Ik ga er niet heen helaas, en ook op BKS was ik graag geweest maar lang weekendje Barcelona met vriendin ging voor. De line up van BKS was echt ziek. Ik ga wel naar Pukkelpop in augustus en vandaag kaartjes gekocht voor de Pixies in paradiso :)
 

Linius

Member
Awesome! Ik ga er niet heen helaas, en ook op BKS was ik graag geweest maar lang weekendje Barcelona met vriendin ging voor. De line up van BKS was echt ziek. Ik ga wel naar Pukkelpop in augustus en vandaag kaartjes gekocht voor de Pixies in paradiso :)

Ik ga ook naar de Pixies, mooie verrassing ineens :D

De vrijdag van Pukkelpop ben ik ook present om Neil Young nog eens te aanschouwen. Zaterdag en zondag 'gewoon' op Lowlands.
 

WriterGK

Member
Awesome! Ik ga er niet heen helaas, en ook op BKS was ik graag geweest maar lang weekendje Barcelona met vriendin ging voor. De line up van BKS was echt ziek. Ik ga wel naar Pukkelpop in augustus en vandaag kaartjes gekocht voor de Pixies in paradiso :)

Thnx! Ja Barcelona is ook zeker tof. Hoe heet je op IG(F) of irl? Je kent dus ook iedereen als Kevin Eyken, Kremer, Wessel, Daniel etc?
 

Aiii

So not worth it
Als er ooit een goed argument was om de publieke omroep af te schaffen, dan was het Mart Smeets wel. Wat een onplezierlijke kerel.
 

Chuckie

Member
Als er ooit een goed argument was om de publieke omroep af te schaffen, dan was het Mart Smeets wel. Wat een onplezierlijke kerel.

Ik ben het nog nooit zo erg eens met je geweest als nu. Wat een walgelijk sujet die Smeets.
 

soepje

Member
Ik ben het nog nooit zo erg eens met je geweest als nu. Wat een walgelijk sujet die Smeets.

Snap niet dat ze ´m nog steeds op tv laten verschijnen, zo´n arrogant verbitterd typje. Het helpt de po in ieder geval niet.

Mooi woord trouwens, sujet, dat ga ik morgen ergens gebruiken.
 
Thnx! Ja Barcelona is ook zeker tof. Hoe heet je op IG(F) of irl? Je kent dus ook iedereen als Kevin Eyken, Kremer, Wessel, Daniel etc?

Haha ja tuurlijk ken ik die :) ik zit zelfs dagelijks tegenover de enige echte Jelle :p Wessel komt zelfs uit dezelfde stad als ik dus daar drink ik ook wel eens een biertje mee ;) ik heet Michel.
 
Al dat ons-kent-ons hier :p Ik ken niemand hier...behalve GroteSmurf....want dat is mn broertje

Thanks ;) Daar gaat ons grote geheim ;)
Ken ook niemand hier trouwens...al die nederlandse gamesites...uberhaupt nog nooit op een nederlandse gamesite geweest volgens mij :p
 

soepje

Member
Thanks ;) Daar gaat ons grote geheim ;)
Ken ook niemand hier trouwens...al die nederlandse gamesites...uberhaupt nog nooit op een nederlandse gamesite geweest volgens mij :p
Jullie leken ook al zo op elkaar :p
Ik ken ook niemand hier, behalve m´n man maar die post niet in Dutchgaf.

Ik heb niet echt een favoriete provincie, vind ze allemaal geweldig. Behalve Gelderland dan.
 
Yes laten we t ergens anders over hebben :) bij deze wil ik even melden dat Brabant de beste provincie is. Kul!

Heh. De regionale zender Omroep Brabant doet naarstig zijn best iedereen van die menig weg te houden. Het is dat ik afhankelijk ben van die zender/website voor lokaal nieuws, anders dan had ik het permanent gemeden. De NOS wil namelijk nog wel eens vergeten dat Brabant de twaalfde provincie van Nederland is.
 

hiro4

Member
Jullie leken ook al zo op elkaar :p
Ik ken ook niemand hier, behalve m´n man maar die post niet in Dutchgaf.

Ik heb niet echt een favoriete provincie, vind ze allemaal geweldig. Behalve Gelderland dan.

En wat is er mis met Gelderland dan?
Niet dat ik het niet met je eens ben hoor :p

maar Gelderland minder dan Flevoland?
 

soepje

Member
En wat is er mis met Gelderland dan?
Niet dat ik het niet met je eens ben hoor :p

maar Gelderland minder dan Flevoland?

Daar komt Mart Smeets vandaan, en Flevoland heeft iig Bataviastad nog :p.


Maak maar een grapje hoor. Gelderland is ook geweldig, op z´n eigen 'speciale' manier :)
 

Dreaver

Member
BOOOOM! Propedeuse behaald. In één keer, met als gemiddelde een 8
stealth brag
.

Moet toch even mijn blijheid delen.
 

Dreaver

Member
*boom*
Gefeliciteerd! M'n zusje weet vanaf vandaag ook officieel dat ze 'm heeft.
Haha, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook gelijk aan een boom moest denken toen ik het postte. Jij ook gefeliciteerd met je zusje.

Hoe is dat een stealth brag? :')
Maar absoluut gefeliciteerd man, prachtig gemiddelde!
Haha bedankt! Ik heb hiervoor al een andere opleiding afgerond en dit jaar heeft me eigenlijk vrij weinig moeite gekost. Ik ben stiekem best wel trots omdat ik met relatief weinig moeite veel betere cijfers heb gehaald dan ik had verwacht. Daar ben ik stiekem wel een beetje trots op. :')

Gefeliciteerd....

Uugh moet morgen presentatie houden over minor project :'(
Gelukkig maar 15 min :p
Bedankt en succes ermee!
 

Hrothgar

Member
De Belgische koning schijnt vandaag mogelijk zijn aftreden aan te kondigen. Tijd voor Willem-Alexander om de Belgische troon op te eisen!
 
Top Bottom