• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Alpende

Member
Is het mogelijk om via je subscription pagina naar de laatste post te gaan die je niet hebt gelezen? Nu kan ik alleen maar naar de laatste post gaan die geplaatst is.
 

Valravn

Member
Mijn neefje van vier is echt een bastard.

Neefjes zijn leuk. Die van mij maakt mij zo weer vrolijk na een slechte dag op het werk. Ook mooi om die kleine te zien opgroeien.

Ik kwam hem en zijn moeder tegen in het winkelcentrum. Toen hij mij zag ging die rondjes om mee heen huppelen en gaf mij een knuffel. Ik had traantjes in mijn ogen. :D
Ik hou van dat ventje.
 

confuziz

Banned
Iemand hier die Optimel drinkt en een code zou willen delen? Ik heb er nog 1 nodig om mijn weekendje weg te kunnen boeken en de winkels zijn dicht XD.
 

7threst

Member
Mijn rug is weer helemaal naar de klote. Kom amper overeind.

I'm getting too old for this shit.

Dude, weet je wat je moet doen? Een valium nemen en drie wodka drinken. No joke, daar ontspan je onwijze van. Beter dan spierverslappers!
 

WriterGK

Member
Ik ben nu zelf al geweest, het ging erom dat ik het gisteravond wou hebben zodat ik het kon boeken terwijl mijn vriendin er was. Toch bedankt!

Np. Ja dat dacht ik inderdaad ook alleen ik was er gister avond hier niet. Ben blij dat het boeken nu gelukt is :) Veel plezier alvast. Waar kan je allemaal heen weekendje weg met die actie?
 

soepje

Member
Man, het is tijd voor vakantie. Ik moet een paar deadlines halen maar heb de attention span van een goudvis de laatste dagen.
 

soepje

Member
Thailand en Maleisië voor een paar weken met vrienden, zwaar zin in!
Jij nog plannen?

Ohhh, ben jaloers! Heel mooie omgeving daar.
Hier nog geen concrete plannen. Waarschijnlijk een luie strandvakantie want daar is het al een tijdje niet meer van gekomen.
 
Wie gaat er eens een Dutch GAF t-shirt ontwerpen?
Ik niet want da kan ik niet :p

Durf te wedden dat we wel wat creatieve members hebben die dat kunnen. :p
 

Arjen

Member
Ohhh, ben jaloers! Heel mooie omgeving daar.
Hier nog geen concrete plannen. Waarschijnlijk een luie strandvakantie want daar is het al een tijdje niet meer van gekomen.

Wordt mijn eerste keer in Azië, dus ik ben heel benieuwd!.
Luie strandvakantie is ook lekker ja, beetje zonnen, cocktailtje erbij en alles.
 

soepje

Member
Wie gaat er eens een Dutch GAF t-shirt ontwerpen?
Ik niet want da kan ik niet :p

Durf te wedden dat we wel wat creatieve members hebben die dat kunnen. :p

Tuurlijk wel, beetje zelfvertrouwen! Maak maar wat moois en post het hier voor lovende en/of opbouwende kritiek :p
 

Divius

Member
Ik zal een DutchGAF shirt ontwerpen als jij m dan aan doet. Tenminste, vanavond.

Zit nu nog even lekker in het zonnetje want het is verrassend warm buiten, denk zelfs dat ik lichtelijk verbrand ben omdat ik te lui was om zonnebrand te pakken..
 

Aiii

So not worth it
Who cares, als ze maar helpen toch?

Als we niets deden wat niet mocht dan was het,leven ook maar saai.
 

Linius

Member
Ik zal een DutchGAF shirt ontwerpen als jij m dan aan doet. Tenminste, vanavond.

Zit nu nog even lekker in het zonnetje want het is verrassend warm buiten, denk zelfs dat ik lichtelijk verbrand ben omdat ik te lui was om zonnebrand te pakken..

OP will surely deliver
 

soepje

Member
@Kabouter: Met oom agent heb ik geen problemen als 'ie een baard heeft en een sexy uniform maar dat een personal preference :p

0vFFYnl.jpg


Sorry, nou hou ik echt op met spammen itt
 
Top Bottom