Wel, ik moet iets bekennen. Ik heb maar zes afleveringen van MLP bekeken.
Is het mogelijk om via je subscription pagina naar de laatste post te gaan die je niet hebt gelezen? Nu kan ik alleen maar naar de laatste post gaan die geplaatst is.
Mijn neefje van vier is echt een bastard.
Klik op het GAF-logo voor het topic-titel.
Nu even nergens, maar als je zoekt naar posts met ' [Quote=El Daniel ' is dat even een tijdelijke oplossingWaar kan ik nu eigenlijk vinden wie mij gequote heeft?
Klik op het GAF-logo voor het topic-titel.
Nu even nergens, maar als je zoekt naar posts met ' Quote=El Daniel ' is dat even een tijdelijke oplossing
Mijn rug is weer helemaal naar de klote. Kom amper overeind.
I'm getting too old for this shit.
Dude, weet je wat je moet doen? Een valium nemen en drie wodka drinken. No joke, daar ontspan je onwijze van. Beter dan spierverslappers!
Als ik ooit snel medisch advies wil inwinnen weet ik in ieder geval dat dat hier niet hoeft :')
Iemand hier die Optimel drinkt en een code zou willen delen? Ik heb er nog 1 nodig om mijn weekendje weg te kunnen boeken en de winkels zijn dicht XD.
Ik ga zo even denk ik langs de Appie... heb je het nodig of ben je zelf al geweest?
Ik ben nu zelf al geweest, het ging erom dat ik het gisteravond wou hebben zodat ik het kon boeken terwijl mijn vriendin er was. Toch bedankt!
Als ik ooit snel medisch advies wil inwinnen weet ik in ieder geval dat dat hier niet hoeft :')
Np. Ja dat dacht ik inderdaad ook alleen ik was er gister avond hier niet. Ben blij dat het boeken nu gelukt is Veel plezier alvast. Waar kan je allemaal heen weekendje weg met die actie?
Weekendje Kurhaus, 130 euro p.p. Niet slecht vind ik toch!
Dat is zeker niet slecht inderdaad!! Zie nu dat je dus al minstens 50.000 optimel-euro's gespaard hebt dan daarvoor, goed bezig
Man, het is tijd voor vakantie. Ik moet een paar deadlines halen maar heb de attention span van een goudvis de laatste dagen.
Heb precies hetzelfde.
Uugh vandaag toets Statistiek gelukkig formule blad en tabellen erbij
Dus ik ben niet de enige . succes!
Waar ga je heen Arjen?
Thailand en Maleisië voor een paar weken met vrienden, zwaar zin in!
Jij nog plannen?
Ohhh, ben jaloers! Heel mooie omgeving daar.
Hier nog geen concrete plannen. Waarschijnlijk een luie strandvakantie want daar is het al een tijdje niet meer van gekomen.
Wie gaat er eens een Dutch GAF t-shirt ontwerpen?
Ik niet want da kan ik niet
Durf te wedden dat we wel wat creatieve members hebben die dat kunnen.
Ik ben een expert hoor! En voor de producten uit mijn adviezen heb je geen recept nodig! Win-win als je het mij vraagt!
Aii Aii.Who cares, als ze maar helpen toch?
Als we niets deden wat niet mocht dan was het,leven ook maar saai.
Ik zal een DutchGAF shirt ontwerpen als jij m dan aan doet. Tenminste, vanavond.
Zit nu nog even lekker in het zonnetje want het is verrassend warm buiten, denk zelfs dat ik lichtelijk verbrand ben omdat ik te lui was om zonnebrand te pakken..
Who cares, als ze maar helpen toch?
Als we niets deden wat niet mocht dan was het,leven ook maar saai.
@Kabouter: Met oom agent heb ik geen problemen als 'ie een baard heeft en een sexy uniform maar dat een personal preference