je eigen posts worden sowieso blauw weergegeven en via user cp kun je gewoon je gepostte threads bijhouden.
En misschien is het mijn ervaring, maar zo vaak reageren mensen toch niet op elkaar. Ja, als je per ongeluk een misstap maakt of iets dergelijks. Of als je met iemand te maken hebt die niet in staat is om een fatsoenlijke discussie te voeren. Ik zal niet zeggen dat ik altijd aan de goede kant van die vorige zin sta (zelden eigenlijk, denk ik zelf), maar toch.
en ehm, ondanks dat ik hier 'dat terrein' mee opga, zie ik de laatste ook heel veel bekende mensen opeens 'banned' staan. Ik heb de indruk dat dit veel meer is dan voorheen, of allicht herken ik gewoon meer namen. Ik weet natuurlijk niet wat daar op de achtergrond mee speelt, maar soms kijk ik dan naar de posts en dan vraag ik me toch af waarvoor die persoon dan gebanned is.
Maar goed, dat zijn ook enkelingen waarbij ik dat check en verder is het niet mijn zaak natuurlijk. Zoals ik al zei: 'dat terrein'. Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie over te beginnen, aangezien dat dus ook specfiek tegen de TOS is. Een persoonlijke observatie eerder.
Afgezien daarvan boeien mij primair toch alleen de Steam thread en What are you reading thread. Zo spannend ben ik tegenwoordig.