• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Die 'shop met een echt hele vadsige puisterige lelijke dikke übernerd die steevast opduikt na een 'sharp knees' opmerking is dan wel weer goud. Dat en dat dikkertje met de meekleurende glazen zijn wel zo ongeveer het type wat ik visualiseer als er over imperfecties geemmerd wordt bij verder bloedmooie vrouwen.
 

Sadist

Member
Maar die zijn ook grappig. Vooral als je de stem van de comicbook guy uit the Simpsons erbij denkt.

Maar het valt me ook op in bepaalde threads hier op GAF echt soms zwaar kritisch zijn op het uiterlijk van vrouwen. Best wel eng eigenlijk. Nu wil ik niet zeggen dat ik dat niet doe, maar als ik naar de posts kijk die de kleinste details naar voren halen... sheesh.
 

Aiii

So not worth it
547822_520661877980750_945601688_n.jpg


...
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Ik voel me een gezegend mens dat ik maar een keer geconfronteerd ben met een FB vriendin die sporadisch dit soort digitale tegeltjes de wereld inpoepte.
 

Dascu

Member
Iemand van Utrecht hier? 'k Ga morgen waarschijnlijk met de vriendin eens op uitstap in Utrecht en zou graag weten wat er daar allemaal te doen en te zien is. Suggesties voor restaurantjes (niet te duur AUB) zijn ook welkom.
 

Boozeroony

Gold Member
Iemand van Utrecht hier? 'k Ga morgen waarschijnlijk met de vriendin eens op uitstap in Utrecht en zou graag weten wat er daar allemaal te doen en te zien is. Suggesties voor restaurantjes (niet te duur AUB) zijn ook welkom.

De Kleine Baron. Wel buiten het centrum, maar sympathieke tent.
 

Martian

Member
Daar vind ik weer geen fuck aan. We hebben echt een bear-topic nodig op GAF!

Beetje laat, maar ik dacht even dat je een echt beren-gaf-thread bedoelde

dat zou echt monsterlijk koel zijn

Misschien moet ik maar wat slaap in halen.


beer-gaf zou vet zijn


Edit: weet je wat, ik begin vast:

DancingBear.gif


Bear-GIFs-sneezing-bear.gif


Bear-GIFS-fishing.gif
 

7threst

Member
Beetje laat, maar ik dacht even dat je een echt beren-gaf-thread bedoelde

dat zou echt monsterlijk koel zijn

Misschien moet ik maar wat slaap in halen.


beer-gaf zou vet zijn


Edit: weet je wat, ik begin vast:

DancingBear.gif


Bear-GIFs-sneezing-bear.gif



Bear-GIFS-fishing.gif

I support this post ook al is het niet helemaal wat ik bedoelde... :)

Maar die zijn ook grappig. Vooral als je de stem van de comicbook guy uit the Simpsons erbij denkt.

Maar het valt me ook op in bepaalde threads hier op GAF echt soms zwaar kritisch zijn op het uiterlijk van vrouwen. Best wel eng eigenlijk. Nu wil ik niet zeggen dat ik dat niet doe, maar als ik naar de posts kijk die de kleinste details naar voren halen... sheesh.

Dat is fucking creepy ja. Maar de haat richting Jessica Chobot snap ik wel. Ze werkt voor IGN. Klinkt misschien een beetje lullig maar dat is toch de NSB van het nieuwe millenium.
 

Geido

Member
Iemand van Utrecht hier? 'k Ga morgen waarschijnlijk met de vriendin eens op uitstap in Utrecht en zou graag weten wat er daar allemaal te doen en te zien is. Suggesties voor restaurantjes (niet te duur AUB) zijn ook welkom.

Maar ook weer geen studentenbudget neem ik aan?

Ik zou eens bij de Zakkendrager (in de Zakkendragersteeg) of één van de vele restaurantjes in de Drieharingenstraat kijken.

Beiden lopen parallel aan elkaar tussen de Oude Gracht en het Vredenburg, dus lekker centraal en niet al te duur volgens mij.

Ga in ieder geval niet aan de Oude Gracht eten. Dat zijn voornamelijk toeristenvallen.

En wat is er verder te doen? Wat niet? Zat leuke kroegjes overal. Waar ben je naar op zoek?
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Dat is fucking creepy ja. Maar de haat richting Jessica Chobot snap ik wel. Ze werkt voor IGN. Klinkt misschien een beetje lullig maar dat is toch de NSB van het nieuwe millenium.
...wauw :lol:
Zo awkward toen dat mens in Mass Effect 3 langskwam.

Toffe avatar trouwens! Mag ik vragen waar 'ie van is of mee te maken heeft?
 

Arjen

Member
Dat is fucking creepy ja. Maar de haat richting Jessica Chobot snap ik wel. Ze werkt voor IGN. Klinkt misschien een beetje lullig maar dat is toch de NSB van het nieuwe millenium.

Ik volg haar op Twitter, en het is iemand die echt heel erg van games houd.
En als jij fan van games bent en iemand vraagt je of je er in wil spelen had je waarschijnlijk ook ja gezegd toch?
 

Chuckie

Member
7threst said:
Ze werkt voor IGN. Klinkt misschien een beetje lullig maar dat is toch de NSB van het nieuwe millenium.

Nou niet zo zeer lullig... t klinkt voornamelijk zwaar overdreven :p
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Even voor de goede orde, ik doelde meer op het feit dat de digitale conversie er zo awkward uit zag. :p
 

Overdoziz

Banned
Ik volg haar op Twitter, en het is iemand die echt heel erg van games houd.
En als jij fan van games bent en iemand vraagt je of je er in wil spelen had je waarschijnlijk ook ja gezegd toch?
Ze was toch games journalist? Als dat zo is had ik dat niet gedaan. Dan verlies alleen maar het kleine beetje geloofwaardigheid dat games journalisme nog over heeft.
Even voor de goede orde, ik doelde meer op het feit dat de digitale conversie er zo awkward uit zag. :p
Battletits.
 

Kabouter

Member
Ik volg haar op Twitter, en het is iemand die echt heel erg van games houd.
En als jij fan van games bent en iemand vraagt je of je er in wil spelen had je waarschijnlijk ook ja gezegd toch?

Niet als ik had geweten wat voor matig personage het zou worden. Slecht geschreven dialogen (met name in interactie met Shepard), belachelijke outfits, eigenlijk geen toegevoegde waarde. Het lijkt me dat je een stuk meer uit haar personage had kunnen halen als je er wat logischer mee om was gegaan. Beetje een misser van Bioware, die ik ook aan hen toeschrijf en niet aan haar.
 

7threst

Member
Ik volg haar op Twitter, en het is iemand die echt heel erg van games houd.
En als jij fan van games bent en iemand vraagt je of je er in wil spelen had je waarschijnlijk ook ja gezegd toch?
Da's waar, maar come on, als journalist de PSP en Vita likken? Not done :)

Nou niet zo zeer lullig... t klinkt voornamelijk zwaar overdreven :p
Zo teruglezend... ja, ik overdreef misschien wel een beetje :)
...wauw :lol:
Zo awkward toen dat mens in Mass Effect 3 langskwam.

Toffe avatar trouwens! Mag ik vragen waar 'ie van is of mee te maken heeft?

Da's een chbi-versie van Mokoi, een demon uit Shin Megami Tensei :)
 

soepje

Member
I support this post ook al is het niet helemaal wat ik bedoelde... :)
Volgens mij heeft Aiii een tijdje terug gemeld dat ie eruit zag als een bear. Ik wil best een beginnetje maken met thread 'Aiii sure is looking good...'

Heb alleen geen foto´s, dus dat word wel een heel zwakke OP :p
 

7threst

Member
Volgens mij heeft Aiii een tijdje terug gemeld dat ie eruit zag als een bear. Ik wil best een beginnetje maken met thread 'Aiii sure is looking good...'

Heb alleen geen foto´s, dus dat word wel een heel zwakke OP :p
Haha, ja klopt. Ik ken 'em in real life en hij is idd bearish. Maar ik denk niet dat 'ie het waardeert als hij het onderwerp wordt in een op van een thread over bears :)
Wel een goed idee trouwens, een thread met als naam 'The glorious thread of hairy gamers 'met een pondje meer'' :)
 

Geido

Member
Aiii was toch ontzettend trots op zijn bear-status?

7th, val ik nog binnen een gay categorie? Is er een kale mannen fetisj onder de gays?
 

Dina

Member
Niet als ik had geweten wat voor matig personage het zou worden. Slecht geschreven dialogen (met name in interactie met Shepard), belachelijke outfits, eigenlijk geen toegevoegde waarde. Het lijkt me dat je een stuk meer uit haar personage had kunnen halen als je er wat logischer mee om was gegaan. Beetje een misser van Bioware, die ik ook aan hen toeschrijf en niet aan haar.

Alles aan dat karakter ademt 'marketing' uit. Populaire foto van Vita-likkende Chobot = inspiratie voor sterk lijkende eye-candy karakter = meer sales, toch? Simpel.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Die 'van' ziet er ook wel awkward uit.
Valt toch nog wel mee? Ze lacht een beetje als een boer met kiespijn, maar verder vind ik het best een leuke foto.
Da's een chbi-versie van Mokoi, een demon uit Shin Megami Tensei :)
Ik had het kunnen verwachten. :p
 

Chuckie

Member
Valt toch nog wel mee? Ze lacht een beetje als een boer met kiespijn, maar verder vind ik het best een leuke foto.

Ik weet niet, het ziet er zo nep uit. Wellicht de belichting hoor.

Deze foto is beter:

543227cc43a2529fd0694cacb1adc5ee431946171.jpg


maar ik blijf een beetje een plastisch chirurgie danwel botox smaakje proeven ;)
 
Alles aan dat karakter ademt 'marketing' uit. Populaire foto van Vita-likkende Chobot = inspiratie voor sterk lijkende eye-candy karakter = meer sales, toch? Simpel.

die indruk heb ik ook steeds, maar dat is dan ook het enige waar ik haar van ken. Ik zou wel weigeren om in een game te zitten als journalist, juist omdat het zo super awkward is om dat te spelen en een hele duidelijk 'ploy' is. Ik bedoel: hoe ga je eigen invloed objectief inschatten? Het is onzin om te denken dat je dan nog iets zinvols te vertellen hebt over dat product.

aan EA's bespaart het natuurlijk wel geld, en dan bedoel ik niet dat ze een 'outlet kopen', maar dat ze ook geen stemacteur of promotiemateriaal hoeven te zoeken.

over budget gesproken: die CGI marketing.... :\
(en de hele 'gotta go back to erf' premisse..)
 

Arjen

Member
Sorry hoor, game "journalisten" bestaan niet.
Wat er aan nieuws en reviews in deze industrie gedaan wordt heeft weinig met journalistiek te maken.
 

7threst

Member
Aiii was toch ontzettend trots op zijn bear-status?

7th, val ik nog binnen een gay categorie? Is er een kale mannen fetisj onder de gays?


Ja maar das meer Skinheadterritoria, niet helemaal jou ding denk ik. Sowieso is jou directheid en sarcasme + humor veel sexier!!

Damn skippy! I don't care who thinks I'm sexy, zolang er maar mensen zijn die me lekker vinden!
Fuck it toch? Dikke mannen zijn geil! Anders stond ik wel de hele dag voor de spiegel te fappen. Nu heb ik GAF! :)
 

Chuckie

Member
J

Fuck it toch? Dikke mannen zijn geil! Anders stond ik wel de hele dag voor de spiegel te fappen. Nu heb ik GAF! :)

Jezus Christus hahaha wat een opmerking.. ik lig in een deuk hier.

En dan te denken dat ik al maanden bezig ben minder geil te worden

niet vanwege jou hoor 7threst..gewoon omdat ik wil afvallen :p
 

7threst

Member
Jezus Christus hahaha wat een opmerking.. ik lig in een deuk hier.

En dan te denken dat ik al maanden bezig ben minder geil te worden

niet vanwege jou hoor 7threst..gewoon omdat ik wil afvallen :p

Hehe :) Waarom trouwens minder geil worden? Sex verbrand calorieën, daar kan een Australische bosbrand echt niet aan tippen hoor!
 

Aiii

So not worth it
Woon je nou in een aanleunwoning? :p

Neuh, het gebouw is in 93 geplaatst, dus wonen er veel mensen die toen gepensioneerd zijn en hun huis verkocht hebben. Zeker aangezien de huurprijs redelijk hoog is wonen er enkel lui die wat meer centen te besteden hebben.

Het verjongt vanzelf als ze naar het verzorgingstehuis gaan, gaat best hard.
 

Geido

Member
Ja maar das meer Skinheadterritoria, niet helemaal jou ding denk ik. Sowieso is jou directheid en sarcasme + humor veel sexier!!


Fuck it toch? Dikke mannen zijn geil! Anders stond ik wel de hele dag voor de spiegel te fappen. Nu heb ik GAF! :)

En dat vind ik dan weer leuk om te horen.

Wat dat betreft zou ik het ook erger vinden wanneer iemand me humorloos noemt dan wanneer iemand me lelijk noemt denk ik.
 

7threst

Member
Ondanks? Snap dat nooit. Vraag me af waar dat fabeltje vandaan komt.

De sleur van het getrouwd zijn misschien? Is denk ik eerder een romantische fabel dan waarheid. Ik ben inmiddels ruim 10 jaar samen met m'n vriend en we neuken nog dagelijks het dak eraf hoor :)
 
Top Bottom