muhaha
Daar zou ik nou echt alleen maar nieuwsgieriger van worden.
VVV: maar dan kan je al m´n geweldige posts niet meer lezen
muhaha
Ik heb zin om naar een oldskool house party te gaan
Zit ik hier met mn vrouwke en kind haha
Daar zou ik nou echt alleen maar nieuwsgieriger van worden.
VVV: maar dan kan je al m´n geweldige posts niet meer lezen
Ah gelukkig, dat is lief van jeIk zou jou toch nooit op ignore zetten soepje
Word altijd afgeleid door die nek, die is gewoon dikker dan z´n hoofdLol die kop van die Zlatan is echt zo fokkin irritant.
Word altijd afgeleid door die nek, die is gewoon dikker dan z´n hoofd
Wat is maandagochtend toch geweldig als je niet hoeft te werken
GAF?Wat is maandagochtend toch geweldig als je niet hoeft te werken
Wat is maandagochtend toch geweldig als je niet hoeft te werken
GAF?
Nee, we zijn er nog niet helemaal uit. Maar hebben 2 weken dus komt wel goed
Haha, heb toevallig al heel veel gedaan hoor . Wasje gedraaid, afwas gedaan, opgeruimd en schoongemaakt, haren gewassen, nagels gelakt, koffie gedronken, nieuws gekeken, geluncht
oh, ik had dus geen idee dat soepje een vrouw was totdat ik daar 'nagels gelakt' zag staan.
Dat was even zo van ok, ok, ok, ok, HUH?
misschien verwacht ik teveel van mannen wat betreft huishouden, dat kan ook. :\
Nee joh? Ik dacht dat iedereen onderhand wel wist dat Soepje een meiske is.
Ik zal niet zeggen dat ik nooit dezelfde fout (Creep!) heb begaan, in tegendeel, maar zo'n Jennifer Lawrence thread bijvoorbeeld is gewoon echt rapebyproxy. Sorry, maar dat kan echt niet, vind ik.
Creepy Jeniffer Lawrence thread?
Klinkt als creepy GAF op volle oorlogssterkte.
Ik zal niet zeggen dat ik nooit dezelfde fout (Creep!) heb begaan, in tegendeel, maar zo'n Jennifer Lawrence thread bijvoorbeeld is gewoon echt rapebyproxy. Sorry, maar dat kan echt niet, vind ik.
Creepy Jeniffer Lawrence thread?
Klinkt als creepy GAF op volle oorlogssterkte.
Oh ja, dat was het.
Maar ik ben benieuwd wat Eend zo storend vind dat. Oh nee wacht Zeitgeister.
Het was me niet eens opgevallen dat het Eend is die eindelijk uit Limbo is teruggekeerd
Niet? Dacht dat wel duidelijk was eigenlijk.
edit: oh, oops: dubbelpost. Sorry.
Ik zou m'n lul door een kilometer glas heen slepen om haar door een walkie-talkie een scheet te horen laten.
Aardig betoog tik je daar, maar kom niet met Dragona aanzetten als argument. Die was niet geschikt om moderator te zijn, net als sm0rsk en Amir0x.
Er is niks mis met een mooie vrouw waarderen in een topic.
En als je denkt dat dat een mannending is, moet je voor de grap eens in het Teen Wolf topic kijken, waar Gay- en Girl-GAF niks anders doen dan plaatjes van halfblote mannen posten.
Ik zou m'n lul door een kilometer glas heen slepen om haar door een walkie-talkie een scheet te horen laten.
Dit is dus eigenlijk helemaal foutLol die kop van die Zlatan is echt zo fokkin irritant.
Word altijd afgeleid door die nek, die is gewoon dikker dan z´n hoofd
Heb zelf het idee dat sharp knees gaf uiteindelijk veel kwalijker is dan (soms creepy) complimenten gaf. Dat neerhalen op specifieke lichaamsonderdelen gaat soms best ver, als ´t niet perfect is wordt dat door sommigen echt tot in detail besproken en afgekraakt. Niet bepaald fraai imho.
Geilen over minderjarigen is natuurlijk sowieso not done, das echt creepy.
Dit is dus eigenlijk helemaal fout
Heb zelf het idee dat sharp knees gaf uiteindelijk veel kwalijker is dan (soms creepy) complimenten gaf. Dat neerhalen op specifieke lichaamsonderdelen gaat soms best ver, als ´t niet perfect is wordt dat door sommigen echt tot in detail besproken en afgekraakt. Niet bepaald fraai imho.
Is soms echt bizar, vraag me af waar dat vandaan komt. Net als de haat richting vrouwen als Jessica Chobot en Olivia Munn, als je de reacties soms ziet lijkt het of die twee hele families van GAF leden hebben afgeslacht met een roestige zaag.
Ik dacht altijd dat die sharp knee comments gewoon als grap bedoeld waren.