• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

soepje

Member
sv7ZdWB.png

muhaha

Daar zou ik nou echt alleen maar nieuwsgieriger van worden.


VVV: maar dan kan je al m´n geweldige posts niet meer lezen :(
 

Arjen

Member
Ik heb wel een stuk of twintig mensen op ignore, en dat script die de hele post dan weghaalt is helemaal fantastisch
 

Divius

Member
Had 7 alleen maar even op ignore gezet zodat ik er een screenshot van kon maken. Daarna meteen weer ongedaan gemaakt, ik wil natuurlijk geen enkele van zijn posts missen :p

Ik heb verder ook niemand op ignore staan.
 

Hoo-doo

Banned
Ik wou dat er een optie bestond om bepaalde threads te verbergen.

Soms, zowel in Gaming als OT, zie ik van die trieste threads die de hele godganse dag bovenaan blijven hangen vol met faux outrage of fucking console wars.
Van die threads die in een dodelijke cyclus zijn blijven hangen en die ik gewoon van m'n scherm wil hebben.

Zoals "Drunk threads" of elke variatie daarvan. Flikker op, mensen.

"LOL IK TYP MET SPELFOUTEN KIJK EENS HOEVEEL IK HEB GEZOPEN LOL GAF"
 

Sadist

Member
Ik heb een stuk of zes, zeven op mijn ignorelist staan. Twee daarvan zijn nog niet gebanned. Hmmm... :) Zonder gekheid, als ik het al doe dan zijn het van die threadbombers alias console warriors/one trick ponies die een bepaald gospel verspreiden. Sommige mensen kunnen zich niet gedragen, gelukkig geeft GAF me de optie om dit te verhullen.
 

soepje

Member
Nee, we zijn er nog niet helemaal uit. Maar hebben 2 weken dus komt wel goed :)

Haha, heb toevallig al heel veel gedaan hoor :p. Wasje gedraaid, afwas gedaan, opgeruimd en schoongemaakt, haren gewassen, nagels gelakt, koffie gedronken, nieuws gekeken, geluncht :p
 

Linius

Member
Nee, we zijn er nog niet helemaal uit. Maar hebben 2 weken dus komt wel goed :)


Haha, heb toevallig al heel veel gedaan hoor :p. Wasje gedraaid, afwas gedaan, opgeruimd en schoongemaakt, haren gewassen, nagels gelakt, koffie gedronken, nieuws gekeken, geluncht :p

Harde werker! :p
 
oh, ik had dus geen idee dat soepje een vrouw was totdat ik daar 'nagels gelakt' zag staan.
Dat was even zo van ok, ok, ok, ok, HUH?

misschien verwacht ik teveel van mannen wat betreft huishouden, dat kan ook. :\
 

Sadist

Member
.... maar ik heb vanmorgen ook een wasje gedraaid, stofzuigen, boodschapjes en bedden opgemaakt :(

Ben me alvast aan het inwerken wanneer mijn moeder volgende week een nieuw half knie krijgt, maar it's the thought that counts!
 

Chuckie

Member
oh, ik had dus geen idee dat soepje een vrouw was totdat ik daar 'nagels gelakt' zag staan.
Dat was even zo van ok, ok, ok, ok, HUH?

misschien verwacht ik teveel van mannen wat betreft huishouden, dat kan ook. :\

Nee joh? Ik dacht dat iedereen onderhand wel wist dat Soepje een meiske is.
 
Nee joh? Ik dacht dat iedereen onderhand wel wist dat Soepje een meiske is.

Ik moet zeggen dat ik van Gaffers eigenlijk nauwelijks het geslacht onthoud en het ook niet erg belangrijk vind. Elders ook niet echt. Ik vind ook de mannelijke reactie op "VROUW!" (ter referentie: "SQUIRREL!" ) in fora ook eigenlijk ontzetten creepy, zeker in combinatie met glasharde ontkenning van dat soort gedrag.

Ik zal niet zeggen dat ik nooit dezelfde fout (Creep!) heb begaan, in tegendeel, maar zo'n Jennifer Lawrence thread bijvoorbeeld is gewoon echt rapebyproxy. Sorry, maar dat kan echt niet, vind ik.

Wat inderdaad niets te maken heeft met het opmerken dat dit het geval is of aansluit of jouw post ofzo. Sorry, ik ben snel afgeleid. :p
 

Aiii

So not worth it
Er is niks mis met een mooie vrouw waarderen in een topic.

En als je denkt dat dat een mannending is, moet je voor de grap eens in het Teen Wolf topic kijken, waar Gay- en Girl-GAF niks anders doen dan plaatjes van halfblote mannen posten.
 

soepje

Member
Ik zal niet zeggen dat ik nooit dezelfde fout (Creep!) heb begaan, in tegendeel, maar zo'n Jennifer Lawrence thread bijvoorbeeld is gewoon echt rapebyproxy. Sorry, maar dat kan echt niet, vind ik.

Had hier bijna een paar mooie rapebyproxy gifs gepost, maar ze waren te groot :p.
 

Chuckie

Member
Ik zal niet zeggen dat ik nooit dezelfde fout (Creep!) heb begaan, in tegendeel, maar zo'n Jennifer Lawrence thread bijvoorbeeld is gewoon echt rapebyproxy. Sorry, maar dat kan echt niet, vind ik.

Lol..rape by proxy? Overdrijf je nu niet een beetje?

Creepy Jeniffer Lawrence thread?

Klinkt als creepy GAF op volle oorlogssterkte.

Nee dat is niet Creepy GAF. Creepy GAF is van de Disney sterretjes en zoals Linius zei Chloe Moretz.
 
Nou ja, ik bedoel als je zoiets leest als:

"ik zou graag klaarkomen in haar kut", dan zijn we volgens mij snel klaar met de bewijsvoering, of niet?

Of opmerken dat ze er "vruchtbaar uitziet" en dan niet in een academische observatie stijl. Moet ik écht nog gaan uitleggen hoe dit niet ok is?

En ja, dit gebeurd ook in die andere topics, maar dat maakt het niet minder slecht of ongewenst aan het adres van een willekeurige vrouw, omdat het gewoon in de categorie ongewenst valt.

Serieus, Dragona zou daar -terecht!- de helft van de creeps hebben gebanned. Aena... nog wat lijkt zich er niet mee te bemoeien, maar is de enige vrouwelijke moderator voor zover ik weet (ik had voor ik het doorhad serieus Mumei getypt trouwens :') ). Ik zal niet beweren dat D. zich niet te gemakkelijk in de val liet lopen, maar dat dit uitlokken überhaupt bestond en dat zelfs maar het aangeven dát er daar een probleem ligt (en dan bedoel ik die 'tropes versus.. ' KS + videos) je al meteen -nog voor er iets gezegd is- een shitton aan reacties geeft die in andere contexten tot een arrestatie zouden leiden, is in zichzelf al direct bewijs dat dit er is.

Genoeg uitleg weer? k thank bye.:p

er is trouwens ook een verschil tussen het type opmerkingen bij half ontblote mannen en hou staat tegenover de reeds bestaande verhoudingen.
 

Dina

Member
Aardig betoog tik je daar, maar kom niet met Dragona aanzetten als argument. Die was niet geschikt om moderator te zijn, net als sm0rsk en Amir0x.
 
Aardig betoog tik je daar, maar kom niet met Dragona aanzetten als argument. Die was niet geschikt om moderator te zijn, net als sm0rsk en Amir0x.

Wil niet zeggen dat ze nooit een punt had, was mijn intentie daarmee. Sm0rsk vond ik verder normaal, heb ik iets gemist daar? (al verwar ik hem gemakkelijk met White Man)

edit
wacht even , er is ook een sp0rsk. Als dat een andere persoon is dan is het spork die ik voor mijn geestesoog heb.
 

7threst

Member
Er is niks mis met een mooie vrouw waarderen in een topic.

En als je denkt dat dat een mannending is, moet je voor de grap eens in het Teen Wolf topic kijken, waar Gay- en Girl-GAF niks anders doen dan plaatjes van halfblote mannen posten.

Daar vind ik weer geen fuck aan. We hebben echt een bear-topic nodig op GAF!
 

Sadist

Member
Okay, Zeitgeister maakt daar wel een punt.

Sowieso zou ik nooit dat soort uitspraken over een vrouw op internet zetten (NSA is watching you!) aangezien... uh, het is gewoon weird. Als je het nou denkt, whatever die gedachten zijn voor jezelf. Maar op internet zetten? Eh. Dan maar op een meer beschaafde manier kenbaar maken dat je het vrouwelijk schoon waardeert. Denk ik.

Tenzij je een link geeft naar een bestand van 25 gig met alleen maar Natalie Portman pics, dat gaat weer richting creepy territorium.
 

soepje

Member
Heb zelf het idee dat sharp knees gaf uiteindelijk veel kwalijker is dan (soms creepy) complimenten gaf. Dat neerhalen op specifieke lichaamsonderdelen gaat soms best ver, als ´t niet perfect is wordt dat door sommigen echt tot in detail besproken en afgekraakt. Niet bepaald fraai imho.
Geilen over minderjarigen is natuurlijk sowieso not done, das echt creepy.

Edit:
Lol die kop van die Zlatan is echt zo fokkin irritant.

Word altijd afgeleid door die nek, die is gewoon dikker dan z´n hoofd :p
Dit is dus eigenlijk helemaal fout
3Rishqo.gif
 

Chuckie

Member
Heb zelf het idee dat sharp knees gaf uiteindelijk veel kwalijker is dan (soms creepy) complimenten gaf. Dat neerhalen op specifieke lichaamsonderdelen gaat soms best ver, als ´t niet perfect is wordt dat door sommigen echt tot in detail besproken en afgekraakt. Niet bepaald fraai imho.

Ja dat gaat erg absurd ver af en toe

Geilen over minderjarigen is natuurlijk sowieso not done, das echt creepy.

Uiteraard is dat not done. Maar er wordt soms wel overdreven door 'tegenstanders'
Je moet wel met twee dingen rekening houden:
1. Sommige leden hier zijn echt pas 16. Dan is het niet echt creepy om zon Disneygriet leuk te vinden
2. Die meiden zijn volgens mij inmiddels al twintigers ofzo. Worden ook nog eens enorm gesexualiseerd door Disney zelf (of Nickelodeon...weet ik veel) Het is natuurlijk vragen om ellende.

Dit is dus eigenlijk helemaal fout
3Rishqo.gif


Als ik nie meer over Zlatan mag zeiken dan kap ik met GAF :p
 

Arjen

Member
Heb zelf het idee dat sharp knees gaf uiteindelijk veel kwalijker is dan (soms creepy) complimenten gaf. Dat neerhalen op specifieke lichaamsonderdelen gaat soms best ver, als ´t niet perfect is wordt dat door sommigen echt tot in detail besproken en afgekraakt. Niet bepaald fraai imho.

Is soms echt bizar, vraag me af waar dat vandaan komt. Net als de haat richting vrouwen als Jessica Chobot en Olivia Munn, als je de reacties soms ziet lijkt het of die twee hele families van GAF leden hebben afgeslacht met een roestige zaag.
 

Chuckie

Member
Is soms echt bizar, vraag me af waar dat vandaan komt. Net als de haat richting vrouwen als Jessica Chobot en Olivia Munn, als je de reacties soms ziet lijkt het of die twee hele families van GAF leden hebben afgeslacht met een roestige zaag.

Dat is omdat die meiden nep-nerds zijn (of zo worden gezien) Olivia was 'on of them' maar bleek dat niet te zijn ofzo. Ze voelen zich verraden dus willen ze haar zo ongeveer dood.

Zelfde als BBT. Al die opmerkingen als 'blackface' for nerds zeggen eigenlijk al genoeg. Alsof nerds een jarenlang zwaar onderdrukt volk is....en nu ook nog eens belachelijk gemaakt wordt op TV.
 

Kabouter

Member
Ik dacht altijd dat die sharp knee comments gewoon als grap bedoeld waren.

Tegenwoordig wel, daar maakt men dat hele gebeuren mee belachelijk. Maar 'sharp knees' staat symbool for mensen die vallen over de kleinste uiterlijke gebreken bij vrouwen (ook als die gebreken in z'n geheel niet bestaan). Kijk maar eens goed naar topics over vrouwen en ik garandeer je dat er genoeg tussen zitten met van dat soort belachelijke opmerkingen.
 
Top Bottom