• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Being from Germany, the Dutch language has always fascinated me. So many awesome words. Walking through Dutch cities, I just can't help giggling sometimes.

What does "azijnpissers" mean? Sounds dirty.

'Vinegar pissers'. It means you are so sour, you piss vinegar.
 

Kloteweer

Banned
Goed item op tweakers.net over de standpunten van de politieke partijen met betrekking tot internet.

Hier het overzicht van standpunten. Mouseover op een blokje voor een toelichting.

Blij te zien dat de meeste partijen redelijk op de goeie weg zitten, wat dit betreft.

Edit: fuck it, screenshotje:

WBMTN.png
 

Hoo-doo

Banned
Being from Germany, the Dutch language has always fascinated me. So many awesome words. Walking through Dutch cities, I just can't help giggling sometimes.

What does "azijnpissers" mean? Sounds dirty.

Loosely translated it means: someone who pisses vinegar.

It's a word for people who bitch about everything, no clue where it came from though.
 

Linius

Member
De SGP zijn toch wel een stelletje gekkies hè. Je mag niet downloaden uit illegale bron maar je privacy is verder niet belangrijk :p
 
Nah. Mijn mening is niet veranderd.
Dit troep noemen getuigd ervan dat je niet weet waar je over praat.

Ik vind Typhoon ook een goede artiest (soms ietwat geforceerd intellectueel though), maar het is geen pure hiphop zoals dit. Deze vorm van hiphop (VerZet) is overal uitgestorven sinds de opkomst van 'gangsta'. Deze gasten worden dan ook geprezen (en inmiddels ook geboekt) in meer landen dan alleen Nederland. Troep is dan ook geen goed woord om deze plaat te omschrijven.

En knap trouwens, een 74 minuten durend album luisteren in 8 minuten ;)

edit: of ben ik nou een vinegarpisser
 

Linius

Member
Dope D.O.D. heeft wel een tof album afgeleverd, niet Nederlandstalig maar ach. Die gasten kunnen ook een feestje bouwen. Qua Nederlandstalig luister ik alleen Zwolse hiphop eigenlijk. Jammer dat Opgezwolle niet meer bestaat in z'n klassieke vorm.

Dit jaar is mijn favoriete hiphop plaat overigens van Killer Mike. Die van El-P en Aesop Rock zijn ook tof. Vergat bijna Nas nog te noemen.

http://www.youtube.com/watch?v=xxf2kvyZFxY
 
Ik had het idee dat het na je 30ste bergafwaarts ging. :p Maar hey, ik zal nog een jaar of 5 bij mijn ouders wonen tot mijn studies klaar zijn.

Nah, ik ben 33 (ooooh!!!) en ik voel me lichamelijk nog altijd hetzelfde als vroeger. Grootste probleem voor mij: vroeger had ik de tijd maar niet geld om alle games te spelen terwijl het nu omgekeerd is.
 

Aiii

So not worth it
Nah, ik ben 33 (ooooh!!!) en ik voel me lichamelijk nog altijd hetzelfde als vroeger. Grootste probleem voor mij: vroeger had ik de tijd maar niet geld om alle games te spelen terwijl het nu omgekeerd is.

Fuck that, ik ben bijna 29, ga 2 tot 3 keer per jaar keihard door mijn rug, wordt stijf als ik een paar uur achter mijn bureau zit en twee nachten achter elkaar zuipen betekend een weeklang dood zijn.

It's all downhill from here.
 
Fuck that, ik ben bijna 29, ga 2 tot 3 keer per jaar keihard door mijn rug, wordt stijf als ik een paar uur achter mijn bureau zit en twee nachten achter elkaar zuipen betekend een weeklang dood zijn.

It's all downhill from here.

Then I must be blessed! :D

Of ik heb een gezondere levensstijl...
 
D

Deleted member 1235

Unconfirmed Member
Nah, ik ben 33 (ooooh!!!) en ik voel me lichamelijk nog altijd hetzelfde als vroeger. Grootste probleem voor mij: vroeger had ik de tijd maar niet geld om alle games te spelen terwijl het nu omgekeerd is.

Ik ben ook 33 en precies dezelfde probleem :(
 
Being from Germany, the Dutch language has always fascinated me. So many awesome words. Walking through Dutch cities, I just can't help giggling sometimes.

What does "azijnpissers" mean? Sounds dirty.

A German invading Dutch property once again...smh

<3
 

7threst

Member
Ik heb een ban gekregen na mijn eerste post daar... dat terwijl ik een onwijs brave hendrik ben. Weet niet eens meer wat het was maar het sloeg nergens op in ieder geval :p

Also,

8700J.jpg


KuGsj.gif
 

Divius

Member
Wikipedia leert mij dat het waarschijnlijk uit Azië is overgewaaid. Maar het is ondertussen wel een Nederlandse traditie volgens mij, zeker met kerst.
 

Thud

Member
Gourmetten voornamelijk hier. Klooien met spul jah.

Overigens is het gewoon iets wat Nederlanders leuk en lekker vinden, maar het is zeker niet exclusief. In Azië bijvoorbeeld heb je Koreaans barbecuen, shabu shabu, sukiyaki, okonomiyaki, etc.
 
Jep, ik heb ook altijd buikpijn na een BBQ. Ik eet gewoon altijd te veel :(

Ooh man ik kan mij de eerst keer Yankee doodles nog herrineren zoveel gegeten ik ging gewoon jankend weg zoveel bijkpijn maar sogoodman.jpeg.

All you can eat was toen totaal een nieuwe concept voor mij en nam het wat te letterlijk op was toen wel iets van 10 jaar of zo.
 

Linius

Member
Ooh man ik kan mij de eerst keer Yankee doodles nog herrineren zoveel gegeten ik ging gewoon jankend weg zoveel bijkpijn maar sogoodman.jpeg.

All you can eat was toen totaal een nieuwe concept voor mij en nam het wat te letterlijk op was toen wel iets van 10 jaar of zo.

Nog nooit van gehoord, maar ik zie dat ze alleen in het noorden zitten. Ik ga hier in Almere wel eens naar Atlantis. Net zo iets, maar dan oosters buffet en wokken. Erg lekker maar niet goed voor je gezondheid :p
 

Hoo-doo

Banned
Daarom iedereen ook 2 bakjes geven. Gaat het ook 2 keer zo snel!

Dit hier. Iedereen twee bakjes of nog beter, gewoon die bakjes wegflikkeren en alles direct op de plaat gooien.

Ik ga godverdomme niet 15 minuten staan wachten tot m'n mini-frikandelletje gaar is.
 
Top Bottom