Jullie doen het fout. Bakjes? Waar denk je dat die plaat voor gemaakt is? Sjees. Also, bak een nieuw stukje vlees voordat je eerdere stukjes gaar zijn. Is toch logisch?
Awesome gif :lol
Iemand nog Dit Was het Nieuws gezien? Mooi programma
Ja maar die Frenk van der Linden kan ik een uur lang week in zijn gezicht schijten. Wat een lamlul!
Ik heb een ban gekregen na mijn eerste post daar... dat terwijl ik een onwijs brave hendrik ben. Weet niet eens meer wat het was maar het sloeg nergens op in ieder geval
Ik heb binnen no-time bij Geenstijl een ban gekregen. Ik maakte een 'linkse' opmerking en het was meteen gedaan.
Haha, echt waar? Ik dacht dat ze zo "non-links, non-rechts" wilden zijn? Weird hoor. Maar verbaasd me ook weer niet eigenlijk.
Ga wiet smoken, you damn hippy!Wtf is this...
didnt know about this thread
Nee ze zijn zwaar rechts, en dat moet ook kunnen vind ik... maar tis inderdaad raar als al die fokkin tokkies daar de meest lompe opmerkingen kunnen maken die ze willen maar ik niet eens een nette opmerking kan maken.
Weinig artiesten uit de Benelux waar ik zo'n hekel aan heb als deze twee.De beste muziek komt bij onze zuiderburen vandaan:
Selah Sue - This World
Triggerfinger - I Follow Rivers cover
Jullie doen het fout. Bakjes? Waar denk je dat die plaat voor gemaakt is? Sjees. Also, bak een nieuw stukje vlees voordat je eerdere stukjes gaar zijn. Is toch logisch?
Dan is het niet meer gourmetten.
Weinig artiesten uit de Benelux waar ik zo'n hekel aan heb als deze twee.
Hoe kan je een hekel hebben aan Triggerfinger? Hun frontman is echt een geweldige baas.
De frontman is een toffe gast, maar hun muziek is saai en hoogst irritant geworden door alle exposition die de band krijgt door radio en tv.
Mooi topic mensen!
Mooi topic mensen!
This walks out the hand.
Dat is echt een super-hipster attitude, you know that right?
Muziek wordt niet opeens irritant door de exposure die het krijgt
Ik vind 'Het escaleert uit de hand' een van de mooiste samenvoegingen.This walks out the hand.
That closes the door
Ik vind 'Het escaleert uit de hand' een van de mooiste samenvoegingen.
TWO CHRISTMASES
On the third saturday of November, the Dutch Santa Claus (Sinterklaas) travels from Spain to Amsterdam by ship. After clearing customs (parking fines, excess toys, etc.), he is greeted by the monarch before stocking up with soft drugs, chocolate letters and pepernoten.
Santa has a long white beard and a decidedly Catholic look about him, epitomized by his long red robe, tall red/gold mitre and golden crook. He is attended by his black manservant Peter (Zwarte Piet), provide the former can prove that Peter is not his slave, and the latter can provide evidence that his presence is only temporary and dependent upon Santa's acceptance. (As an aside, note that the term zwartepiet has some other uses in Dutch; it is linked to laying blame, passing the buck or the Jack of Spades in card games).
Traditionally, the Dutch celebrate Christmas (Kerstmis) on the 5th of December and again on Christmas Day/ Boxing Day. There are two Christmases in order to split the material one (gifts) from the spiritual.
Gifts are exchanged on the 5th in celebration of the birthday of Sint Nicolaas. At night, children place their shoes by the fireplace. The shoes are filled with surprises from Santa during the night, which partly explains why Netherlanders have such big feet. Another tradition consists of "creating" and exchaniging prank gifts. Each of these presents is accompanied by a silly or rude poem (the more embarrassing the better) about the recipient's bad habits. The "giver" understandably strives to remain anonymous.
Alas, there is strong evidence that the Dutch dual Christmas is on the decline. An increasing number of households are intergrating the two events into one big bash on the 25th of December (how original). The obvious financial advantage of this merger is subtly disguised as a child-friendly manoeuvre to protect against "Sint-stress". It is claimed that the ranks of Dutch Wunderkind suffer stress and trauma due to overexcitement and anticipation of the Santa experience. Just how this stress is relieved by a twenty-day delay is not abundantly clear.
But I hate hairgel
But I hate hairgel
!!!
Morgen mijn eerste sollicitatie voor de functie van intercedent! Er is licht aan het einde van de tunnel!
Hah, briljant. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat het inderdaad idioot is om op een verjaardag andere mensen te feliciteren dan de jarige. "Gefeliciteerd met Henk!" "Ja jij ook gefeliciteerd!" Slaat eigenlijk nergens op!
Hah, briljant. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat het inderdaad idioot is om op een verjaardag andere mensen te feliciteren dan de jarige. "Gefeliciteerd met Henk!" "Ja jij ook gefeliciteerd!" Slaat eigenlijk nergens op!
Ligt eraan wie het is, bij familie doe ik dat meestal nog wel, maar bij anderen kom je de volle woonkamer binnen en zeg ik gewoon hard "Gefeliciteerd allemaal!" zodat iedereen het hoort. Werkt ook prima.In Friesland geef je alleen de jarige een hand en knik je min of meer naar de rest van de visite. Zelf ben ik gewend dat je de hele kudde langs loopt om te feliciteren. Inclusief 3 zoenen natuurlijk.
Ach ... er zijn ergere dingen.
!!!
Morgen mijn eerste sollicitatie voor de functie van intercedent! Er is licht aan het einde van de tunnel!
Ligt eraan wie het is, bij familie doe ik dat meestal nog wel, maar bij anderen kom je de volle woonkamer binnen en zeg ik gewoon hard "Gefeliciteerd allemaal!" zodat iedereen het hoort. Werkt ook prima.
In Friesland geef je alleen de jarige een hand en knik je min of meer naar de rest van de visite. Zelf ben ik gewend dat je de hele kudde langs loopt om te feliciteren. Inclusief 3 zoenen natuurlijk.
Ach ... er zijn ergere dingen.