• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Kiraly

Member
2320 - 6116 - 2842



Welkom terug!

Ik heb jou, Sadist en Linius toegoevoegd, maar jullie komen met geen mogelijkheid in mijn Pokémans. Heb jullie in het 3DS friend menu toegoevoegd, ik neem aan dat jullie het nog moeten bevestigen?
 

Linius

Member
Zal wel even ruimte voor je maken Kiraly :)

Dankzij Animal Crossing is m'n 3DS vriendenlijst eigenlijk continu vol. Die limiet van 100 is belachelijk als je bedenkt wat voor soort games Nintendo maakt. Met spellen als New Leaf en Pokémon is het juist de bedoeling dat je met tig mensen in contact komt om dingen heen en weer te ruilen maar dat gaat zo lastig met een max. van 100 contacten.
 
Wow net het nieuws gezien blijkbaar is zitten dodelijk voor je :'( ik zit bijna meer 14 uur per dag. Wat ik me wel altijd afvraag. Wat is de basis waarmee ze die 15% meer kans op X mee uitrekenen? Kan het nergens terug vinden :(
 

Nokterian

Member
Mensen met een PS3 hier? Ik heb de demo van Diablo 3 gedownload en moet zeggen wat een verbeteringen ten op zichte van de PC versie. Volgende week ga ik de volledige versie halen en vraag mij af of er mensen zijn die zin in co-op hebben?

Je kan mij toevoegen op PSN nickname is het zelfde als hier.
 

7threst

Member
Diablo heb ik ook op de PS3. Erg leuk, precies zoals de Baldurs Gate: Dark Alliance-games hadden moeten zijn.

Maar ben er nog niet ver in. Zoals met zoveel nieuwe games. Ik heb bv ook nog GTA V liggen. En die wil ik dan gaan spelen dus zet ik mijn PS3 aan. Langzaam steek ik mijn hand uit naar mijn kast, om daar GTA V uit te pakken. Vlak voordat ik die game vastheb echter, trek ik mijn 'Hardcoregaming elite'-smugface om vervolgens gewoon wéér Dark Souls of King of Fighters XIII te pakken en die te gaan spelen. De roep vanuit Lordran is gewoon te sterk.

Veel gamers vinden het overdreven maar Demon Souls en Dark Souls gaan gewoon niet vervelen, o.a. vanwege de geniale online multiplayer implementatie, die net zozeer deel uitmaakt van de singleplayer-ervaring.

Des te kutter dat komende gen en PS4, en Xbox allebei online achter een paywall gaan. Hoezeer mensen ook de voordelen opnoemen en het en relatief laag bedrag is, het stoort me. Toen ik lastst bij een vriend Dark Souls op de xbox checkte was net zijn abonnement afgelopen. Dan is de gehele Dark Souls-ervaring al stukken minder door het ontbreken van online-functies.

Anyway, genoeg gezeikt :)

We hadden het over Diablo.... :)
 

Arjen

Member
Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes, ook weer terug van twee weken Thailand en Maleisië. Lekker terug komen in dit pokkeweer. Vooral Maleisië heeft me echt enorm positief verrast, echt een geweldige tijd gehad daar.
 
Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes, ook weer terug van twee weken Thailand en Maleisië. Lekker terug komen in dit pokkeweer. Vooral Maleisië heeft me echt enorm positief verrast, echt een geweldige tijd gehad daar.

Ben er 4 jaar geleden geweest. Heb toen kuada Lumpour en Maleisisch Borneo kunnen zien. Echt 'n prachtig land, en 't eten is er ook echt geweldig!

Waar ben jij precies geweest?
 

soepje

Member
Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes, ook weer terug van twee weken Thailand en Maleisië. Lekker terug komen in dit pokkeweer. Vooral Maleisië heeft me echt enorm positief verrast, echt een geweldige tijd gehad daar.
Welkom terug!! Ooit ga ik ook die kant op voor een vakantie.. hoop ik..

Post nu uit m´n nieuwe huisje, tussen de verhuisdozen.. Pokkenweer indeed, die regen is echt irritant als je dingen van A naar B wilt brengen.. Fuck you rain!!!
 

Arjen

Member
Welkom terug!! Ooit ga ik ook die kant op voor een vakantie.. hoop ik..

Post nu uit m´n nieuwe huisje, tussen de verhuisdozen.. Pokkenweer indeed, die regen is echt irritant als je dingen van A naar B wilt brengen.. Fuck you rain!!!

Verhuizen is echt een hel ja, en ik kan me voorstellen, dat het met de regen nog een keer zo erg is ja. Waar ben je heen verhuis? Compleet nieuwe stad, of een groter huis in dezelfde buurt?
 

soepje

Member
Verhuizen is echt een hel ja, en ik kan me voorstellen, dat het met de regen nog een keer zo erg is ja. Waar ben je heen verhuis? Compleet nieuwe stad, of een groter huis in dezelfde buurt?
Groter, 3 straten verderop. Dus dat viel op zich wel weer mee haha.
 

Magypsy

Member
Godver, net m'n auto theorie examen niet gehaald omdat ik een fout teveel had :-(

Het boeit me niet zo dat ik hem niet gehaald heb, maar wat mij heel erg chagrijnig maakt is het feit dat ik nu pas in november weer het examen kan doen, en dat kost me weer mooi 25,55. Pffff.
 

Linius

Member
Geluk? Gewoon stampen en je hebt hem. Echt zonde van je geld om het niet te halen. Geluk komt pas kijken bij je praktijk examen :O
 

confuziz

Banned
Geluk? Gewoon stampen en je hebt hem. Echt zonde van je geld om het niet te halen. Geluk komt pas kijken bij je praktijk examen :O

Helemaal mee eens. Je bent afhankelijk van zoveel factoren (humeur van examinator, verkeer op de weg, idioten op de weg die rare dingen doen..etc.)
 

Geido

Member
Ik heb m'n theorie twee keer mogen doen omdat ik m'n praktijk niet haalde. Wel twee keer in één gehaald.

Praktijk 2e keer met de hakken over de sloot. Ik ben geen geweldige chaffeur.
 

soepje

Member
Heb m´n theorie en praktijk allebei in ene gehaald. Maar schaam me er gewoon voor hoeveel lessen ik daarvoor nodig had :p
 
Theorie 2 keer gehaald omdat de eerste keer verlopen was. Praktijk de 3de keer gehaald. En nu rij ik bijna nooit meer. Ik woon in Eindhoven en werk in Veldhoven. Dat is voor mij ongeveer 20 min fietsen. Veel goedkoper en ook wat meer beweging. Het ergste leed van het Nederlandse weer is met de goede kleding te verhelpen.
Auto rijden geniet dus niet echt mijn voorkeur. Oh ja je mag ook niet auto rijden als je gedronken hebt :)
 
Helemaal mee eens. Je bent afhankelijk van zoveel factoren (humeur van examinator, verkeer op de weg, idioten op de weg die rare dingen doen..etc.)

Ik heb ook nog een tussentijdse toets gedaan had ik beter niet kunnen doen.
Dan moet je die speciale opdrachten uitvoeren tijdens het praktijkexamen scheelt weer in de tijd dat je rond moet rijden.

Maar om het mijzelf makkelijker te maken heb ik het aan niemand verteld geen spanningen omdat mensen je succes wensen enzo. Nadat ik geslaagd was maar een Facebook post gemaak :)
 

Geido

Member
Hey, even een vraagje. En dat doe ik hier maar omdat ik ook niet weet waar ik het anders moet stellen.

Ik heb mijn Neogaf account aangemaakt op een oud werkemailadres, kan ik deze zonder problemen veranderen naar mijn nieuwe werkemailadres? Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit niet altijd even makkelijk gaat. Of ben ik gek?
 

Chuckie

Member
Hey, even een vraagje. En dat doe ik hier maar omdat ik ook niet weet waar ik het anders moet stellen.

Ik heb mijn Neogaf account aangemaakt op een oud werkemailadres, kan ik deze zonder problemen veranderen naar mijn nieuwe werkemailadres? Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit niet altijd even makkelijk gaat. Of ben ik gek?

Ja ik heb m'n email adres zonder problemen vervangen. Ik kreeg een pop up dat m'n wachtwoord 1432 dagen oud was ofzo, en dat ik m moest vervangen. Daaronder stonden velden waar je de optie had om ook je emailadres te vervangen.
 

Linius

Member
Dat gaat alleen niet als een Eend bent, dan kom je in een soort zwart gat terecht en het duurt heel lang voordat je er weer uit bent.
 

soepje

Member
Hey, even een vraagje. En dat doe ik hier maar omdat ik ook niet weet waar ik het anders moet stellen.

Ik heb mijn Neogaf account aangemaakt op een oud werkemailadres, kan ik deze zonder problemen veranderen naar mijn nieuwe werkemailadres? Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit niet altijd even makkelijk gaat. Of ben ik gek?
Kan je onder 'User control panel' vinden, onder settings and options.

Heb gisteren m´n ook email en paswoord veranderd. Dus als je me nooit meer ziet.. dan ben ik gewoon alles vergeten.
 

7threst

Member
Ik wil em ook veranderen maar ik heb geen officieel instituut-emailadres (noem je dat zo) meer, enkel nog gmail- en hotmail-accounts. Kan dat ook of ben ik min of meer fucked eigenlijk? :)
 

Chuckie

Member
Ik wil em ook veranderen maar ik heb geen officieel instituut-emailadres (noem je dat zo) meer, enkel nog gmail- en hotmail-accounts. Kan dat ook of ben ik min of meer fucked eigenlijk? :)

Ik denk dat je fucked ben. Of misschien kan je een email adres lenen van een vriend of familielid? Het gaat maar om 1 confirmatie mailtje
 

Divius

Member
Ik wil em ook veranderen maar ik heb geen officieel instituut-emailadres (noem je dat zo) meer, enkel nog gmail- en hotmail-accounts. Kan dat ook of ben ik min of meer fucked eigenlijk? :)
Krijg je niet gewoon van je internet provider een email adres? @kpn.nl/ziggo.nl/xs4all.nl/etc ofzo?
 

7threst

Member
Krijg je niet gewoon van je internet provider een email adres? @kpn.nl/ziggo.nl/xs4all.nl/etc ofzo?

Hm volgens mij heeft m'n vriend nog wel een dergelijk adres. Ik zal effe kijken!

Waar ben je geweest?

Ben zelf namelijk donderdag nacht naar Skream in Air gegaan en gisteren aan de overkant naar Goldfish.

Overal eigenlijk. Veel conferenties, interviews en afspraken overdag en 's avonds alle partys. Gister bij het feest van Spinnin' Records geweest in Club Abe. Was wel tof !
 

Dreaver

Member
Overal eigenlijk. Veel conferenties, interviews en afspraken overdag en 's avonds alle partys. Gister bij het feest van Spinnin' Records geweest in Club Abe. Was wel tof !
Klinkt goed! Werk je dan in de muziekindustrie? Of waar moet ik aandenken? Want de gemiddelde ADE'er gaat niet naar interviews.
 

Divius

Member
Ik wilde eigenlijk al de jaarlijkse 'Sinterklaas/Zwarte piet is racistisch' thread maken omdat GAF daar altijd zo van smult, zeker omdat het dit jaar extra veel om te doen is.
 

Sadist

Member
"Waarom moeten jullie twee sinterklazen hebben?"

Pffff hahahahahaha. Echt, wel geestig dat dit soort dingen voorbij komen. De kerstman is juist gebaseerd op Sinterklaas, geintroduceerd door immigranten die van Europa kwamen en zich settelden in Amerika.

Mooiste is dit stukje;

Volgens de onderzoeker is het uiterlijk van Zwarte Piet ronduit beledigend. "Wij gaan ook niet de straat op en zeggen; dit is hoe alle blanke mensen eruitzien of dat is hoe alle blanke mensen eruitzien."

"Als we er achter komen dat onze informatie die we nu hebben onjuist is, zullen we onze mening bijstellen. Maar op basis van de huidige informatie zeg ik dat het niet zou moeten gebeuren", zegt Shepherd.
Ik kan zonder onderzoek al zeggen dat de informatie onjuist is, haha. Briljant.
 
Top Bottom