Denk dat Divius die vraag het beste zelf kan beantwoorden.Ja, nou wil ik weten wat die meme van Divius nou was waarvoor hij gebanned is
Denk dat Divius die vraag het beste zelf kan beantwoorden.
Maar dat kan nog even duren gezien zijn ban
Je kan de naam van de meme toch zeggen of is dat ook verboten.
Ja, nou wil ik weten wat die meme van Divius nou was waarvoor hij gebanned is
Dat is wel een erg extreme vergelijking. Is er bij jou soms een vette aanslag opgelegd ofzo? Ik kan voor jou een betalingsregeling regelen
Ik geloof trouwens dat de Belastingdienst één groot corrupt zooitje bij elkaar is. Erger dan bij de politie of bij andere overheidsinstanties.
Betekent dit nu dat dutchgaf bij oplichting via marktplaats voortaan altijd bij jou terecht kan om het te regelen ?Heb mijn geld terug. De zaak wordt nu verder afgehandeld door de politie.
Nice try, sukkel.
Ik ben wel benieuwd hoe je op die gedachte komt. In welke gevallen heb je de Belastingdienst corrupt ervaren?
Betekent dit nu dat dutchgaf bij oplichting via marktplaats voortaan altijd bij jou terecht kan om het te regelen ?
Go on...Ik heb genoeg meegemaakt om dat met zekerheid te zeggen. Glasharde bewijzen zelfs.
OMG, ben opgelicht op marktplaats. Iemand had een 3DS XL te koop staan voor €120. Ik had meteen een deal gesloten. Maar ik heb hem nooit mogen ontvangen. De verkoper reageert niet meer op mijn mails.
De verkoper weet echter niet dat ik bij de Belastingdienst werk als fraude-inspecteur. Via zijn rekeningummer ben ik erachter gekomen wat zijn bsn is. En via zijn bsn heb ik al zijn NAW gegevens opgehaald.
Ik zal hem fucking hard gaan naaien.
Ah oke. Is er trouwens ergens een lijst te vinden van dingen die bannable zijn, zoals die meme?
Ah oke. Is er trouwens ergens een lijst te vinden van dingen die bannable zijn, zoals die meme?
Yep, check this: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=427771
Hoe kan een programma dat liedjes moet afspelen nou sloom zijn? Je klikt op het liedje en het begint te spelen. Als dat niet gebeurt is er iets mis met je computer. Je kunt iTunes van allerlei dingen betichten maar sloom is er niet één van.
Enige probleem wat ik ooit heb gehad met iTunes is dat mijn bibliotheek zomaar verdwenen was.
Was het nog op te lossen? Zo niet dan is dat nogal een bug, en een hele goede reden voor mij om eens op zoek te gaan naar een nieuw programma.
Sloom stuk stront? Heb je soms een computer van voor 2000?
Het is jammer idd
Jammer dat de Wii Uz o weinig support heeft, want damn wat geniet ik weer van Remote Play.
Gelukkig krijgt de PS4 het straks ook, can't wait.
... ~
Jammer dat de Wii Uz o weinig support heeft, want damn wat geniet ik weer van Remote Play.
Gelukkig krijgt de PS4 het straks ook, can't wait.
Ja Harry, waar blijft die OT?Dat vraagt natuurlijk om een topicje in Off-Topic.
IMF wil dat de regering zich 10% van ons spaargeld toe-eigend.
Dit is gewoon eng. Ik ben bijna van plan het spaargeld van mijn rekening halen.
Nintendo-topics op GAF vervallen altijd in een 'Iwata moet opstappen'-geneuzel... Damn man, volgens mij is Iwata best wel een goede CEO.. getuigt het niet van een waardeloze manier van leidinggeven als je opstapt, of gedwongen moet opstappen, als het even slecht gaat met een bedrijf? Ik bedoel, heeft een bedrijf niet veel meer aan stabiliteit in een tijd waarin het niet zo lekker gaat met de zaken? Of zit GAF echt vol met gamers die schijnbaar alles weten van wat het inhoud om CEO te zijn?
Divius
Banned
(Yesterday, 07:07 PM)
Misschien toch wel.
Ik moest hier wel om lachen trouwensWasn't me
Scapegoat zoeken en wat Eend zegt, "I'm an expert!" Het is daarnaast bij de nogal crazy folks ook duidelijk dat ze willen dat het weer zoals vroeger wordt. Ik vraag me dan altijd af wat ze precies bedoelen met vroeger, want Nintendo is niet veel anders.Nintendo-topics op GAF vervallen altijd in een 'Iwata moet opstappen'-geneuzel... Damn man, volgens mij is Iwata best wel een goede CEO.. getuigt het niet van een waardeloze manier van leidinggeven als je opstapt, of gedwongen moet opstappen, als het even slecht gaat met een bedrijf? Ik bedoel, heeft een bedrijf niet veel meer aan stabiliteit in een tijd waarin het niet zo lekker gaat met de zaken? Of zit GAF echt vol met gamers die schijnbaar alles weten van wat het inhoud om CEO te zijn?
elke read, edit etc. wordt keihard vastgelegd. Heeft hij zelf de gegevens opgezocht, dan is dat geregistreerd.Gebruik je nu niet je functie en macht voor privé-doeleinden? Kan mij niet voorstellen dat dit mag. Uiteindelijk komen ze er altijd wel achter.
Aan de andere kant is dit de Belastingdienst en zou niets mij moeten verbazen..
Sorry dat ik grrapjes maakte over je gejatte relefoon op facebook! Ik maak het goed met je dooe eens flink te pilsen op mijn kotsen!Zooo ik ben weer terug uit het paradijs! Ik heb volgens mij helemaal niets gedaan wat ik gepland had, maar het was wel enorm vet!
Sorry dat ik grrapjes maakte over je gejatte relefoon op facebook! Ik maak het goed met je dooe eens flink te pilsen op mijn kotsen!
Er moet Pokémon gespeeld worden, heren.
Wat is jullie friend code?
Zooo ik ben weer terug uit het paradijs! Ik heb volgens mij helemaal niets gedaan wat ik gepland had, maar het was wel enorm vet!
Wil je nou kotsen na het pilsen of kotsen op de pilsjes? Het is nog niet helemaal duidelijk.
Sorry dat ik grrapjes maakte over je gejatte relefoon op facebook! Ik maak het goed met je dooe eens flink te pilsen op mijn kotsen!