Ik twijfel elke jaar, maar heb nog nooit meegedaan. Krijg altijd wel weer een beetje spijt wanneer de foto´s verschijnenIk heb me zojuist opgegeven voor GAF secret santa. Dat lijkt me wel leuk!
Ik twijfel elke jaar, maar heb nog nooit meegedaan. Krijg altijd wel weer een beetje spijt wanneer de foto´s verschijnen
Ik sluit me aan bij Geido. Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, na ruim 5 jaar achteraf spijt hebben dat ik mezelf weer niet had opgegeven.Ik twijfel elke jaar, maar heb nog nooit meegedaan. Krijg altijd wel weer een beetje spijt wanneer de foto´s verschijnen
Gewoon doen! Yolo!
Dan kun je anderen verblijden met stroopwafels en tulpenbollen terwijl je zelf weirde shit uit een ander land krijgt.
Denk dat ik toch nog maar een jaartje oversla . Dure periode achter de rug dus moet eerst maar weer een beetje sparen denk.Ik sluit me aan bij Geido. Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, na ruim 5 jaar achteraf spijt hebben dat ik mezelf weer niet had opgegeven.
Kom er trouwens net op tijd achter dat het 11 november is :O
Alaaf?
Ik heb me zojuist opgegeven voor GAF secret santa. Dat lijkt me wel leuk!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=698977Wa is da?
Yup. Had ook wel weer een lekkere binnenkomer geweest in m´n nieuwe buurt.. 'Die doos die geen snoepjes heeft'Sint Maarten natuurlijk!
Sint Maarten natuurlijk!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=698977
Yup. Had ook wel weer een lekkere binnenkomer geweest in m´n nieuwe buurt.. 'Die doos die geen snoepjes heeft'
Beter zo dan dat ze langskomen en je heb niks toch?Ik haal elk jaar trouw snoep, maar ik heb in 6 jaar nog nooit iemand aan de deur gehad.
Beter zo dan dat ze langskomen en je heb niks toch?
Weet niet wat ik hier moet verwachten. Dus heb maar extra groot ingeslagen
Behalve dan die haribo zakjes met gore winegummetjes.. Hoop dat ze de marsjes en kitkatten laten liggenAbsoluut! En het is ook niet erg om het zelf op te moeten eten wat over blijf t
Is ´t serieus alleen een Noord Holland/Friesland ding? Wist ik niet.Noord Hollanders en hun gekke tradities toch ook
Behalve dan die haribo zakjes met gore winegummetjes.. Hoop dat ze de marsjes en kitkatten laten liggen
Is ´t serieus alleen een Noord Holland/Friesland ding? Wist ik niet.
Noord Hollanders en hun gekke tradities toch ook
Behalve dan die haribo zakjes met gore winegummetjes.. Hoop dat ze de marsjes en kitkatten laten liggen
Hoe dan?Amen, winegums zijn niet te eten. En helemaal niet als je weet hoe het gemaakt wordt.
Ik werk in de snoepgoedindustrie, en Winegums zijn by far het ranzigste wat ik ken.
Hoe dan?
Gelatine zit toch in heel veel soorten drop? En toetjesIk ben in een aantal fabrieken geweest, waar het niet bepaald hygiënisch was, en het wordt gemaakt van vermalen dierenbotten, vind ik gewoon een ranzig idee af en toe.
En alles.Gelatine zit toch in heel veel soorten drop? En toetjes
Congrats, kun je eindelijk weer een telefoon + WA regelen.
SINTERKLAAS IS IN HET LAND OMG
Ik heb serieus ooit een keer de roe gekregen.
wtf ouders?
2 weken geleden loopte ik nog rond met een short, nu is een broek noodzakelijk.
:O
Dit kan echt niet
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hahaHaha, what the hell?
Wat had je uitgespookt?
Ik betaal braaf 8 euro per maand, maar heb wel door dat ik eigenlijk erg weinig kijk. Als ik wat wil zien wil ik het meteen zien.. Ben nogal verwend denk.Breaking Bad nu op Netflix, niet verkeerd!
Die service blijft me toch wel de moeite waard moet ik zeggen. Ik dacht eerst dat de selectie waardeloos zou zijn, maar ze zijn redelijk consequent toffe series en films aan het toevoegen.
Ik betaal braaf 8 euro per maand, maar heb wel door dat ik eigenlijk erg weinig kijk. Als ik wat wil zien wil ik het meteen zien.. Ben nogal verwend denk.
Er zit een spook in die machine.Die ModBot, is dat een algemeen NeoGAF moderator-account ofzo?
Oh dat weet ik niet eens meer, niet iets heel ernstigs ofzo maar m'n ouders wilden meer een punt maken weet ik nog, want die roe kreeg ik dus toen ik voor het eerst m'n schoen zette maar kreeg daarna nog wel gewoon een zak vol cadeau's.Haha, what the hell? Wat had je uitgespookt?
Oh overdoziz wat heb je nou weer gedaan >.<Ik hiep dat je een grap maakt!
Yes. Volgens mij als eerst gebruikt door Stumpokapow voor de vele giveaways in de Steam-thread (en nog steeds) maar zie m ook steeds vaker opduiken om threads te sluiten. edit: beaten! was nog niet op deze pagina geweestDie ModBot, is dat een algemeen NeoGAF moderator-account ofzo?