• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Rutgurk

Neo Member
Hoe gaat het eigenlijk met je schrijfwerk? Is het een beetje vol te houden? Ik moet er niet aan denken, ~1700 woorden per dag schrijven :eek:
 

Geido

Member
Best goed! Ik kon donderdag en vrijdag niet schrijven doordat ik donderdag wat ging drinken met collega's en daar vrijdag flink last van had. Maar aangezien ik elke keer wat meer schreef kon ik dat vandaag weer in halen. Nu dus 15.000 woorden, wat betekent dat ik bijna op een derde zit!

Niet alles wat ik schrijf vind ik echt goed ofzo, verre van, maar ik vind het wel een leuk verhaal. En dat is denk ik het belangrijkste. Aan het begin was ik overigens bang of ik de 50k wel zou halen, nu ben ik eerder bang dat ik nog niet op de helft ben als ik daarop zit...

Dat zou ook redelijk kut zijn. Haal je de 50k, moet je er nog 30 om het verhaal af te schrijven.
 

Torraz

Member
Waar koop je hier in Nederland het beste een iPad?

Want als ik zo veel geld uitgeef, wil ik dan ook een perfect model. Geen zin in het kopen in een winkel die dan een regel heeft als "wij doen niks voor je als er minder dan 3 dode pixels zijn", of iets vergelijkbaars.

Kan je bij een mediamarkt of mycom gewoon binnen enkele dagen het product retourneren?
 

Geido

Member
Ik twijfel elke jaar, maar heb nog nooit meegedaan. Krijg altijd wel weer een beetje spijt wanneer de foto´s verschijnen :p

Gewoon doen! Yolo!

Dan kun je anderen verblijden met stroopwafels en tulpenbollen terwijl je zelf weirde shit uit een ander land krijgt.
 

Danielsan

Member
Ik twijfel elke jaar, maar heb nog nooit meegedaan. Krijg altijd wel weer een beetje spijt wanneer de foto´s verschijnen :p
Ik sluit me aan bij Geido. Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, na ruim 5 jaar achteraf spijt hebben dat ik mezelf weer niet had opgegeven.
 

soepje

Member
Gewoon doen! Yolo!

Dan kun je anderen verblijden met stroopwafels en tulpenbollen terwijl je zelf weirde shit uit een ander land krijgt.

Ik sluit me aan bij Geido. Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee, na ruim 5 jaar achteraf spijt hebben dat ik mezelf weer niet had opgegeven.
Denk dat ik toch nog maar een jaartje oversla :p. Dure periode achter de rug dus moet eerst maar weer een beetje sparen denk.

Kom er trouwens net op tijd achter dat het 11 november is :O
 
Je hebt wel wat weirdos hier in regio Rotterdam maar die zijn op één hand te tellen.

Familie in Krimpen heeft rond Halloween wel een brief gekregen of ze rekening wilden houden met de kinderen in de buurt die dus Halloween gingen vieren.
 

Aiii

So not worth it
Behalve dan die haribo zakjes met gore winegummetjes.. Hoop dat ze de marsjes en kitkatten laten liggen :p

Is ´t serieus alleen een Noord Holland/Friesland ding? Wist ik niet.

Sint Maarten niet, maar langs de deuren gaan om te bedelen voor snoep wel.

Hier is er een optocht en brandstapel en deelt de Brandweer zakjes snoep uit aan de kinderen. Althans daar ga ik van uit, in mijn tijd was het zo.
 

7threst

Member
Coole mensen! What's up?
Gave cd-box gescoord:

56C9vjy.jpg


Aanradertje! :)
 

Hoo-doo

Banned
Breaking Bad nu op Netflix, niet verkeerd!

Die service blijft me toch wel de moeite waard moet ik zeggen. Ik dacht eerst dat de selectie waardeloos zou zijn, maar ze zijn redelijk consequent toffe series en films aan het toevoegen.
 

soepje

Member
Haha, what the hell? :D
Wat had je uitgespookt?
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar haha
Breaking Bad nu op Netflix, niet verkeerd!

Die service blijft me toch wel de moeite waard moet ik zeggen. Ik dacht eerst dat de selectie waardeloos zou zijn, maar ze zijn redelijk consequent toffe series en films aan het toevoegen.
Ik betaal braaf 8 euro per maand, maar heb wel door dat ik eigenlijk erg weinig kijk. Als ik wat wil zien wil ik het meteen zien.. Ben nogal verwend denk.
 

7threst

Member
Die ModBot, is dat een algemeen NeoGAF moderator-account ofzo?

Ik betaal braaf 8 euro per maand, maar heb wel door dat ik eigenlijk erg weinig kijk. Als ik wat wil zien wil ik het meteen zien.. Ben nogal verwend denk.

Is het ook niet omdat dit soort services ons zolang ontzegd zijn waardoor we geneigd zijn sneller te downloaden?
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Die ModBot, is dat een algemeen NeoGAF moderator-account ofzo?
Er zit een spook in die machine.
Gemaakt door Stumpokapow, dé manier om te giften. Voornamelijk gemaakt voor het Steam topic, volgens mij tijdens de Summersale. De hoeveelheid aan games die er toen langskwamen waren belachelijk. Nog hoor, maar toen was het helemaal krankzinnig. Arme ModBot kon het op een gegeven moment ook niet meer aan. :(
Mooie tijden.
Anyhoe: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=617641
 

Divius

Member
Haha, what the hell? :D Wat had je uitgespookt?
Oh dat weet ik niet eens meer, niet iets heel ernstigs ofzo maar m'n ouders wilden meer een punt maken weet ik nog, want die roe kreeg ik dus toen ik voor het eerst m'n schoen zette maar kreeg daarna nog wel gewoon een zak vol cadeau's.

Ik hiep dat je een grap maakt!
Oh overdoziz wat heb je nou weer gedaan >.<

Die ModBot, is dat een algemeen NeoGAF moderator-account ofzo?
Yes. Volgens mij als eerst gebruikt door Stumpokapow voor de vele giveaways in de Steam-thread (en nog steeds) maar zie m ook steeds vaker opduiken om threads te sluiten. edit: beaten! was nog niet op deze pagina geweest
 
Top Bottom