Baconsaurus Rex
Member
Ik merk wel dat mijn Nederlands achteruit is gegaan de afgelopen jaren nu ik zoveel met het Engels bezig ben. Gelukkig is mijn Engels in de tussentijd wel weer beter geworden.
Binnen je vriendenkring is een heel ander verhaal. Iedereen binnen mijn vriendenkring wordt ook keihard in de zeik genomen over werkelijk alles. Ras, seksualiteit, partnervoorkeur, voetbalclub etcetera.
Goors opmerking was op TV en hij kende die deelnemer helemaal niet. Als je dan met dat soort shit aankomt ben je gewoon well out of order.
Dit.
Goor onderscheidt zich door wansmaak, maar kan me net zo goed storen aan valse politieke correctheid die hier op GAF af en toe neerdaalt.
Dat jij je daar aan stoort verbaast me niks na met name die Hitler + alien grap :').
Binnen je vriendenkring is een heel ander verhaal. Iedereen binnen mijn vriendenkring wordt ook keihard in de zeik genomen over werkelijk alles. Ras, seksualiteit, partnervoorkeur, voetbalclub etcetera.
Goors opmerking was op TV en hij kende die deelnemer helemaal niet. Als je dan met dat soort shit aankomt ben je gewoon well out of order.
Word. Soms kunnen foute grappen echt verdomd grappig zijn, maar dan moet er wel eerst een goede basis liggen imho.Binnen je vriendenkring is een heel ander verhaal. Iedereen binnen mijn vriendenkring wordt ook keihard in de zeik genomen over werkelijk alles. Ras, seksualiteit, partnervoorkeur, voetbalclub etcetera.
Wel frappant dat het weer Gordon is; ik kan echt niet begrijpen dat mensen daar vrijwillig naar kijken.
Alhoewel, dat is mijn standaard opmerking aangaande alle talenten jachten, reality shows en kook programma's.
Haha, ben zo blij dat ik niet de enige ben. En heb niet eens een goed excuus.HE HE! niks mis met 24 Kitchen!
Dat is naast Discovery de enige reden waarom ik de TV nog eens aanzet.
Oke, en Phineas en Ferb kijken.
En Pinguins van Madagascar.
Maar dat is voor mijn zoon. Echt waar.
Maar ik snap het ook niet waarom die man nog steeds op TV is. Aan de andere kant, dat heb ik wel met meer programma's/ presentators. Zelfs bij Wendy van Dijk met haar Ushi programma heb ik dat. DAT is pas fout naar mijn mening.
Haha, ben zo blij dat ik niet de enige ben. En heb niet eens een goed excuus.
Racial stereotyping begint wel erg algemeen te worden in Nederland. Ik word er onderhand strontziek van. En de algemene reactie van 'Het Nederlandsche Volk' op incidenten waarbij Aziaten of andere minderheiden weer eens belachelijk wordt gemaakt is: Joh da's niet racistisch, je moet een wat dikkere huid hebben.
"Je kan niet tegen onze traditie met een raciaal stereotiep? K*nkerstraal dan lekker naar je eigen land terug!".. dat is onderhand een beetje het niveau in Nederland aant worden.
En het meest ironische is nog dat we vinden dat iedereen maar een dikkere huid moet hebben.... maar oh wee als een buitenlander iets over de Nederlandse cultuur zegt...nee dan draaien we met zn allen door.
Dit had je eigenlijk wel kunnen weten, zeker na het jaarlijkse Zwarte Pieten topic
Mischien wel, maar ik had niet verwacht dat het zo makkelijk werd weggewoven. Maar goed, ik vind ook dat een afwijkende mening niet meteen een ban hoeft op te leveren.
Dit dus. Men vindt het hier allemaal echt heel normaal... op een ander forum waarvan er hier ook een paar leden posten was ik zo'n beetje de enige die het niet vond kunnen. Dan word je dus meteen neergezet als een 'politiek correcte' zeikerd, dat terwijl het imo overduidelijk is dat wat er gebeurde niet kon. En ja, dat Nederland gewoon niet zo tolerant is als dat we zelf graag denken dat we zijn.
Mischien wel, maar ik had niet verwacht dat het zo makkelijk werd weggewoven. Maar goed, ik vind ook dat een afwijkende mening niet meteen een ban hoeft op te leveren.
Niet dat ik zelf nooit geen uitglijer maak overigens. Ik noemde ooit 'Tori' uit BSG zwart, en kreeg meteen de halve meute over me heen dat ze toch echt Native American is. whups.
edit: Alsof ik dat verschil zo meteen zie. (en er een zak om geef, wat in dat geval niet zo was)
Toch mis ik je op fok!, ik zat laatst een limerick te schrijven naar een vriend van me en toen kreeg ik ff heimwee....Toppost, kan het er niet meer mee eens zijn .
Jammer, Persona 5 op Wii U had veel leukere topics op GAF opgeleverd
Hoe is Netflix NL eigenlijk? Toen het net nieuw was had ik die gratis maand geprobeerd, en toen vond ik het best aardig.
Maar de selectie vond ik nog te klein om geheel over te stappen naar Netflix. Er missen namelijk nog aardig veel (must have IMO) films.
Is de selectie al aan het uitbreiden of is dit zoals het blijft?
Yup.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik een P5 op 3DS wel zwaar teleurstellend had gevonden, gewoon vanwege de limieten van dat systeem though, niet zo zeer omdat ik van mening ben dat Atlus mij wat verschuldigd is.
Gaming Side is gewoon weird, er zijn zoveel mensen die menen dat gamebedrijven ze iets verschuldigd zijn. MGS MAG NIET NAAR XBOX!!!111 FF IS EEN PLAYSTATION FRANCHISE!!!!!!!11122 (Uhm, maar FF kwam vroeger toch altijd op Nintendo's uit? NEE, FF7 IS DE EERSTE 3D FINAL FANTASY, DUS...) en nu die rage op Persona Q voor 3DS, de chibi-stijl niet diggen is 1 ding, maar die game ziet er verder erg tof uit. Laat maar komen, zou ik zeggen.
Maar goed, ik ben zo'n idioot die alle consoles en handhelds in huis haalt, dus ik wordt waarschijnlijk wat minder getroffen door exclusives dan anderen heh,
Er is al weer genoeg bijgekomen. Ik weet natuurlijk niet of het de films zijn die jij zoekt.
Hier staan alle nieuwe releases van de laatste tijd. Volgens mij kun je ook nog terugkijken. http://www.flixfilms.nl/
Het is ok, maar je zou jezelf in je eigen vingers snijden als je niet een unblocker of VPN ofzo neemt om de Amerikaanse en Britse Netflix te kunnen gebruiken.Hoe is Netflix NL eigenlijk? Toen het net nieuw was had ik die gratis maand geprobeerd, en toen vond ik het best aardig.
Maar de selectie vond ik nog te klein om geheel over te stappen naar Netflix. Er missen namelijk nog aardig veel (must have IMO) films.
Is de selectie al aan het uitbreiden of is dit zoals het blijft?
Heeft iemand trouwens nagedacht over het importeren van een Xbone?
Ik heb ook een hekel om een praatje voor een grote groep te doen. Is gelukkig wel beter geworden over de jaren, maar ik zal er nooit naar uit gaan kijken dat weet ik zeker. Veel succes in ieder geval!..Moet vanavond een presentatie houden over een onderzoekje dat ik gedaan heb..
Vaag hoe dat werkt eigenlijk, kan normaal best uit m´n woorden komen, en weet toevallig in dit geval ook waar ik het over heb.. Maar zodra het woordje 'presentatie' er aan gehangen wordt is ´t altijd opeens erg spannend allemaal haha
Ik heb ook een hekel om een praatje voor een grote groep te doen. Is gelukkig wel beter geworden over de jaren, maar ik zal er nooit naar uit gaan kijken dat weet ik zeker. Veel succes in ieder geval!
Thanks! Het ging eigenlijk wel lekker, en mensen leken ook echt geinteresseerd. Wel leuk eigenlijkMoet eerlijk bekennen dat ik met presenteren eigenlijk nooit moeite gehad heb. Shit verkopen is altijd al mijn ding geweest, maar veel succes Soepje!
Haha, iemand in de Christmas avatar request thread was zo lief om 6 holiday versies van m´n avatar te maken. Aan de andere versies te zien krijgt ie toch nog wel wat binnenZeg soepje, bij die kat in je avatar lijkt het net alsof hij probeert coke te snuiven, maar er erg slecht in is.
Mooi om te horen dat de presentatie goed ging trouwens .
Vind het toch nog wel erg vroeg voor kerst avatars
Ach, he, beter dan een Ajax avatar :+
.... inmiddels al wat gevonden?Tijd voor een positieve Nederthread! *checkt nieuwssites* Nope, alleen maar ellende.
.... inmiddels al wat gevonden?
Ik heb niets besteld.
Ik heb zeker geen Ps4 vrijdag?
Fuck preordering, gewoon elke fucking winkel af tot je er één gevonden hebt. Dat was altijd mooi.