Is ie wel waterdicht? Anders wordt ´t nog een duur grapje en daar houden wij hollanders ook niet zo van dacht ik.Ligt er aan of ik op mobile GAF zit of niet.
Daar koop je een Xperia Z voor natuurlijk.
Dat is wel de reden dat ik er een heb ja.
Hoor je dat Bacon, we kunnen hier ook een Xperia Z bros clubje beginnen
Ik doe mee. Ook nog eens een echte trendsetter met de originele Xperia Z!
Nu dit toch genoemd wordt: Waar kan ik het beste nieuwe computer hardware kopen? Is er 1 winkel die goed, goedkoop en vertrouwd is, of moet ik gewoon op tweakers kijken waar ieder onderdeel het goedkoopst is? Ik ga er vanuit dat importeren goedkoper is, maar met het risico op douane kosten betwijfel ik of dat slim is.De GTX970 blijft maar in prijs stijgen en hij was hier in NL al absurd duur, het is gewoon niet leuk meer. :/
Nu dit toch genoemd wordt: Waar kan ik het beste nieuwe computer hardware kopen? Is er 1 winkel die goed, goedkoop en vertrouwd is, of moet ik gewoon op tweakers kijken waar ieder onderdeel het goedkoopst is? Ik ga er vanuit dat importeren goedkoper is, maar met het risico op douane kosten betwijfel ik of dat slim is.
Dan zou ik voor de Xperia Z3 Compact gaan.Is de Sony Xperia een beetje chill? Ik zit er over te denken om over te stappen van de iPhone, maar ik wil ook niet zo'n enorme unit. Zo'n halve tablet.
Dan zou ik voor de Xperia Z3 Compact gaan.
Dan zou ik voor de Xperia Z3 Compact gaan.
Ik koop de meeste PC onderdelen bij Azerty. Tenzij andere winkels een goede sale hebben.
Als je een grotere telefoon wilt, zou ik voor de Z2 gaan. Specs zijn vrijwel gelijk aan de Z3, maar is stukken goedkoper.
Hoi DutchGAF.
Ik zie dat je hebt gepost in het voetbal topic. Wie support je? Denk goed na, er hangt veel af van deze op het oog simpele vraag.
In Nederland: Feyenoord
Mijn vakantie is bijna voorbij. Getting a little bit depressed here...
Morgen de hele dag bier drinken en Wii U-games spelen, that'll cheer me up
Dus ik kan volgende maand m'n sim only abo verlengen bij Vodafone, nooit echt problemen mee maar vroeg me af welke provider jullie hebben en of jullie daar tevreden mee zijn.
Betaal nu 15 eu voor onbeperkt SMS, 500mb internet en 300 belminuten. Zou zelf wel wat meer internet willen en minder belminuten.
Haha, wel maandag weer beginnen. En de zondag voor de maandag na een vakantie is op een of andere manier altijd somber en melancholisch enzo.
Ligt eraan, als ik drie weken weg ben geweest dan ben ik vakantie meestal ook wel weer zat en wil ik wel weer eens wat productiefs doen.
Ik zit dit te typen en vraag me af wat er in godsnaam met me gebeurt is.
Ligt eraan, als ik drie weken weg ben geweest dan ben ik vakantie meestal ook wel weer zat en wil ik wel weer eens wat productiefs doen.
Ik zit dit te typen en vraag me af wat er in godsnaam met me gebeurt is.