• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Linius

Member
Zelfs Depay post hier, dat verwacht je gewoon niet
o3abnfi.png
 

Linius

Member
Ik doe mee. Ook nog eens een echte trendsetter met de originele Xperia Z!

Bacon en ik ook. Ik doe het niet voor minder. Mijn contract loopt dan ook bijna af, we zitten immers alweer bijna twee jaar van de release. En we zijn verdorie al een Z1, Z2 en Z3 verder. Even afwachten wat Sony op het MWC gaat vertellen over de Z4. Na de Xperia S en Z zit het er dik in dat ik bij Sony blijf.
 

Geido

Member
Is de Sony Xperia een beetje chill? Ik zit er over te denken om over te stappen van de iPhone, maar ik wil ook niet zo'n enorme unit. Zo'n halve tablet.
 

Divius

Member
De GTX970 blijft maar in prijs stijgen en hij was hier in NL al absurd duur, het is gewoon niet leuk meer. :/
Nu dit toch genoemd wordt: Waar kan ik het beste nieuwe computer hardware kopen? Is er 1 winkel die goed, goedkoop en vertrouwd is, of moet ik gewoon op tweakers kijken waar ieder onderdeel het goedkoopst is? Ik ga er vanuit dat importeren goedkoper is, maar met het risico op douane kosten betwijfel ik of dat slim is.
 

Hrothgar

Member
Nu dit toch genoemd wordt: Waar kan ik het beste nieuwe computer hardware kopen? Is er 1 winkel die goed, goedkoop en vertrouwd is, of moet ik gewoon op tweakers kijken waar ieder onderdeel het goedkoopst is? Ik ga er vanuit dat importeren goedkoper is, maar met het risico op douane kosten betwijfel ik of dat slim is.

Met de zwakke euro ben je met importeren waarschijnlijk duurder uit als douanekosten worden meegerekend.

Voor mijn vorige 2 PCs heb ik de onderdelen bij Azerty en Alternate vandaan (die laatste heeft een fijne PC builder tool op de site), maar je kan ook via tweakers een wenslijst maken en kijken waar alles het goedkoopst is. Hou er dan wel rekening mee dat je individueel verzendkosten moet gaan betalen, wat in sommige gevallen onvoordeliger uitpakt dan bij een of twee winkels te bestellen.
 

Overdoziz

Banned
Heb ook mijn onderdelen bij Azerty gekocht, maar dat was eigenlijk alleen omdat ze daar het goedkoopst waren destijds. Denk niet dat het veel zal uitmaken waar je het koopt.
 

soepje

Member
Mensen hier toevallig ervaring met glasvezel bij KPN? Zit nu bij Ziggo en ben op zich best tevreden maar kan voor een paar euro meer overstappen en heb dan HD tv en sneller internet (100mbit/s up/down ipv 30 geloof ik). Vraag me af of ´t de moeite waard is.
 

Aiii

So not worth it
Heb een jaar ADSL bij KPN gehad en 2 jaar bij KPN Mobiel gezeten en ik wil in ieder geval nooit meer iets met het bedrijf te maken hebben. Verschrikkelijke klantenservice (in die tijd tenminste), duur en veel verborgen kosten (bij Mobiel met name). De ADSL lag er om de haverklap uit met technische problemen. Algeheel in beide gevallen een verschrikkelijke ervaring waar ik na het einde van het contract zo snel mogelijk bij weg rende.

Maar goed, misschien is hun service heel veel verbeterd en hun glasvezel super.

Ik hou het fijn bij Ziggo voorlopig, heb nooit problemen met mijn Ziggo meuk, werkt altijd, werkzaamheden worden netjes aangekondigd. Nooit gezeik met facturen, snelheid is altijd het maximale (nu alweer 180mbit + TV voor 60 euro, wat is Nederland toch een leuk land voor internetzaken). Ooit een keer een helpdeskmedewerker gehad die zich te slim voor haar baan achtte en me daarom niet serieus nam toen mijn digitale TV kastje kapot was, maar voor de rest enkel prettige ervaringen gehad.

Anyways, geen fan van KPN dus :D
 
Dat gezeur over een stopcontact in je meterkast moeten hebben houdt me tegen om glasvezel. En ook dat de meterkast iets van 15 meter van mijn woonkamer zit, dus lol dat ik daar een draadloos modem ga plaatsen en 80% van het signaal kwijt ben in de woonkamer. Of een kabel ga trekken van daar naar mijn desktop.
 

Linius

Member
Dan zou ik voor de Xperia Z3 Compact gaan.

Yep. Ik denk zo'n beetje de enige Android met echt high end specs in een klein formaatje (4.7 inch). De Nexus 5 is ook goed natuurlijk, maar die is dus weer een tikkeltje groter. Qua prestaties doet ie niet onder voor de Z3 Compact vermoedelijk. En kale Android is wel fijn natuurlijk.

Maar ja, binnenkort MWC, dus ik wacht wel even af of daar de Z4 Compact al wordt aangekondigd.
 

Kabouter

Member
Ik koop de meeste PC onderdelen bij Azerty. Tenzij andere winkels een goede sale hebben.

Ik ook :)
Hele fijne zaak, goede service. Heb daar mijn huidige PC samengesteld en ook laten bouwen, wat overigens heel netjes gedaan is tegen een zeer schappelijke prijs.
 

Linius

Member
Als je een grotere telefoon wilt, zou ik voor de Z2 gaan. Specs zijn vrijwel gelijk aan de Z3, maar is stukken goedkoper.

Hoi DutchGAF.

Ik zie dat je hebt gepost in het voetbal topic. Wie support je? Denk goed na, er hangt veel af van deze op het oog simpele vraag.
 
Ik zie dat je hebt gepost in het voetbal topic. Wie support je? Denk goed na, er hangt veel af van deze op het oog simpele vraag.

Haha.

Ben niet echt een supporter. Maar heb wel sympathie voor bepaalde clubs en mijn voorkeur gaat ernaar uit als zij winnen:

In Nederland: Feyenoord
Engeland: Arsenal
Spanje: Barcelona (Alhoewel de flair er wel een beetje af is).

Arsenal is wel mijn favoriete club in het algemeen. Ben een fan sinds ik FIFA 99 gespeeld had back in the day met Bergkamp op de cover.

Volg het voor de rest niet.
 

Linius

Member
Feyenoord en Arsenal, wat is dat toch met de Nederlanders op dit forum
Brch14R.png


Ik gun je het voordeel van de twijfel dan maar. Barcelona is puik :p
 

7threst

Member
Mijn vakantie is bijna voorbij. Getting a little bit depressed here... :(
Morgen de hele dag bier drinken en Wii U-games spelen, that'll cheer me up :)
 

7threst

Member
Haha, wel maandag weer beginnen. En de zondag voor de maandag na een vakantie is op een of andere manier altijd somber en melancholisch enzo.
 

Alpende

Member
Dus ik kan volgende maand m'n sim only abo verlengen bij Vodafone, nooit echt problemen mee maar vroeg me af welke provider jullie hebben en of jullie daar tevreden mee zijn.

Betaal nu 15 eu voor onbeperkt SMS, 500mb internet en 300 belminuten. Zou zelf wel wat meer internet willen en minder belminuten.
 

Aiii

So not worth it
Dus ik kan volgende maand m'n sim only abo verlengen bij Vodafone, nooit echt problemen mee maar vroeg me af welke provider jullie hebben en of jullie daar tevreden mee zijn.

Betaal nu 15 eu voor onbeperkt SMS, 500mb internet en 300 belminuten. Zou zelf wel wat meer internet willen en minder belminuten.

Mijn sim-only contract loopt over een paar maanden af, ik zat op 20 p/m voor 75min en 4GB data (actie), maar de nieuwe prijzen bij Vodafone zijn de moeite niet meer.

Ik stap zelf over naar Ziggo Mobiel denk ik, 15 p/m voor Ziggo klanten, 300min en 1GB data, en gewoon via het Vodafone netwerk (waar ik erg tevreden over ben).

4G en dat soort onzin kan me gestolen worden.
 

Geido

Member
Haha, wel maandag weer beginnen. En de zondag voor de maandag na een vakantie is op een of andere manier altijd somber en melancholisch enzo.

Ligt eraan, als ik drie weken weg ben geweest dan ben ik vakantie meestal ook wel weer zat en wil ik wel weer eens wat productiefs doen.

Ik zit dit te typen en vraag me af wat er in godsnaam met me gebeurt is.
 

Aiii

So not worth it
Ligt eraan, als ik drie weken weg ben geweest dan ben ik vakantie meestal ook wel weer zat en wil ik wel weer eens wat productiefs doen.

Ik zit dit te typen en vraag me af wat er in godsnaam met me gebeurt is.

Ach, zo wordt ik volgende maand begeleider van een afstudeerstagair.

Circle of life ofzo.
 

soepje

Member
Nah, alles gaat na een tijdje vervelen imo. Ben liever gewoon aan ´t werk zodat ik die vakantie, zodra ie komt, extra kan waarderen.
 
Top Bottom