Ik heb werkelijk geen idee, maar ga er vanuit dat je met iedere grote provider die 4G aanbied goed uit de voeten kan. Plus er zullen vast genoeg plekken in een stad als Amsterdam zijn met gratis wifi.Hai, Morgen ben ik voor 7 weken in amsterdam en ik ben nogal gehecht aan mijn gsm. Welke provider bied het beste pre-paid internet aan?
Mijn hart doet pijn dat jullie geen liefde kunnen opbrengen voor Heidevolk... Kom op gasten, Nederlanstalige Folkmetal, wat wil een mens nog meer!
Cultuurbarbaren!
Mijn hart doet pijn dat jullie geen liefde kunnen opbrengen voor Heidevolk... Kom op gasten, Nederlanstalige Folkmetal, wat wil een mens nog meer!
Cultuurbarbaren!
Heeft iemand Dick Butt op die rotonde geverfd?
Mooi klote weer hier in Leeuwarden, imiddels 2 dagen donker en regenachtig.
Krijgen we nog een lekkere nazomer?
Waaaat, 058 in the house?
Ik krijg een prima nazomer, ga over 3 weken naar Bali
058! Geboren en getogen.
Ik ben jelly op je nazomer.
Import hier, geboren als Ouwe seun, maar nu al bijna 8 jaar in Leeuwarden.
Tof dat er meer Leeuwarders hier zijn.
Awesome! 8 jaar is lang genoeg, je bent gewoon een Liwwadder wat mij betreft.
Kwam vroeger vaak met mijn pa in Harlingen voor Rick's outboard shop. Zelf komt hij er ook nog wel vaak i.v.m reparaties van z'n buitenboordmotors.
They are spreading, heeft iemand de anti-Friezenspray vergeten te gebruiken vanmorgen? Damn you!
Al kan ik de Joe Rogan avatar en naam wel waarderen.
Ja het heeft absoluut zijn schare aparte figuren, maar als je Harlingen gewend bent is het al snel beter.
Vind het echt een fijne stad, gezellig, leuke plekken om te eten en te drinken.
Over burgers gesproken, ik ga zaterdag naar Beers & Barrels in Utrecht. Iemand daar ooit gegeten?
Dat klinkt juist fantastischIk vind die gigantische hamburgers altijd maar niks. Kan zo'n ding niet eens fatsoenlijk opeten zonder dat je ballsdeep met je gezicht in die burger zit.
Jup, hele nacht overgegeven. Een vriend van me had hetzelfde op andere avond.
Maar weer een andere vriend heeft er 4 keer zonder problemen gegeten.
Het is de russian roulette onder de restaurants.
Ik breng wel een kotszakje mee.
Beste burger heb ik gegeten bij de Burger Bar. Wagyu vlees, heerlijk. Je kan je afvragen of je met een mooi en duur stuk vlees als Wagyu nu een burger moet maken, Maar lekker boeiend, het is lekker.
Yep, ik zou ook een gebakken eitje bij doen. Heerlijk. Burger Bar is approved door Evilore.Beste burger heb ik gegeten bij de Burger Bar. Wagyu vlees, heerlijk. Je kan je afvragen of je met een mooi en duur stuk vlees als Wagyu nu een burger moet maken, Maar lekker boeiend, het is lekker.
Wagyu burgers...die heb ik nog thuis liggen. Binnenkort maar eens gaan klaar maken.
http://nos.nl/artikel/2054773-58-jarige-man-overleden-na-mishandeling-in-harlingen.html
Heb nog bij de dader in de klas gezeten :/
Zat je in Harlingen op de Simon Vestdijk?
Jep.