• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Mistah

Member
Hai, Morgen ben ik voor 7 weken in amsterdam en ik ben nogal gehecht aan mijn gsm. Welke provider bied het beste pre-paid internet aan?
 

Divius

Member
Hai, Morgen ben ik voor 7 weken in amsterdam en ik ben nogal gehecht aan mijn gsm. Welke provider bied het beste pre-paid internet aan?
Ik heb werkelijk geen idee, maar ga er vanuit dat je met iedere grote provider die 4G aanbied goed uit de voeten kan. Plus er zullen vast genoeg plekken in een stad als Amsterdam zijn met gratis wifi.
 

Aiii

So not worth it
Mijn hart doet pijn dat jullie geen liefde kunnen opbrengen voor Heidevolk... Kom op gasten, Nederlanstalige Folkmetal, wat wil een mens nog meer!

Cultuurbarbaren!
 

Geido

Member
Mijn hart doet pijn dat jullie geen liefde kunnen opbrengen voor Heidevolk... Kom op gasten, Nederlanstalige Folkmetal, wat wil een mens nog meer!

Cultuurbarbaren!

Neogaf zou crashen als ik op zou sommen wat ik meer wil dan Nederlandstalige folkmetal.
 

Chuckie

Member
Folkmetal? Is dat zoals die piratenmuziek van The Dreadnoughts? Dat vind ik wel leuk. Alleen Nederlandstalig lijkt me dan weer afschuwelijk.

Edit: Oh nee, The Dreadnoughts is blijkbaar folkpunk.
 
Vanmiddag op tweede gesprek geweest voor een nieuwe baan, en aan het einde van het gesprek zei de manager van de afdeling 'nou, ik wil je graag erbij hebben' en had een uur later al een aanbod in de mail. Die houden niet van stilzitten. :lol

Het salaris is me alleen wat aan de lage kant (zeker omdat het bedrijf geen pensioen geeft) dus eens kijken hoe graag ze me nou werkelijk willen. Heb volgende week nog een tweede gesprek bij een ander bedrijf dat al een hogere salarisindicatie heeft gegeven dus ben benieuwd.
 

Divius

Member
Heb ooit in Rotterdam gesolliciteerd voor een stage, kreeg in de bus naar huis al een telefoontje dat ik maandag kon beginnen. Lekkah!

Vandaag lekker richting Kijkduin geweest op de fiets, was heerlijk weer.
 

Linius

Member
Net weer even 5km gelopen na 16 dagen van stilstaan.

Volgende week met m'n ouders een weekje mee naar Rust in zuid Duitsland. Zeker wel even hardlopen in de zwarte woud omgeving. En Europa Park uiteraard
p1kx90C.png
 

Aiii

So not worth it
They are spreading, heeft iemand de anti-Friezenspray vergeten te gebruiken vanmorgen? Damn you!

Al kan ik de Joe Rogan avatar en naam wel waarderen.
 

Rogan

Banned
Import hier, geboren als Ouwe seun, maar nu al bijna 8 jaar in Leeuwarden.
Tof dat er meer Leeuwarders hier zijn.

Awesome! 8 jaar is lang genoeg, je bent gewoon een Liwwadder wat mij betreft.

Kwam vroeger vaak met mijn pa in Harlingen voor Rick's outboard shop. Zelf komt hij er ook nog wel vaak i.v.m reparaties van z'n buitenboordmotors.
 

Arjen

Member
Awesome! 8 jaar is lang genoeg, je bent gewoon een Liwwadder wat mij betreft.

Kwam vroeger vaak met mijn pa in Harlingen voor Rick's outboard shop. Zelf komt hij er ook nog wel vaak i.v.m reparaties van z'n buitenboordmotors.

Goed om te horen!

They are spreading, heeft iemand de anti-Friezenspray vergeten te gebruiken vanmorgen? Damn you!

Al kan ik de Joe Rogan avatar en naam wel waarderen.

You hate us cus you ain't us.
 

Arjen

Member
Ja het heeft absoluut zijn schare aparte figuren, maar als je Harlingen gewend bent is het al snel beter.
Vind het echt een fijne stad, gezellig, leuke plekken om te eten en te drinken.
 

Geido

Member
Over burgers gesproken, ik ga zaterdag naar Beers & Barrels in Utrecht. Iemand daar ooit gegeten?

Jup, hele nacht overgegeven. Een vriend van me had hetzelfde op andere avond.

Maar weer een andere vriend heeft er 4 keer zonder problemen gegeten.

Het is de russian roulette onder de restaurants.
 

Overdoziz

Banned
Ik vind die gigantische hamburgers altijd maar niks. Kan zo'n ding niet eens fatsoenlijk opeten zonder dat je ballsdeep met je gezicht in die burger zit.
 

Valravn

Member
Jup, hele nacht overgegeven. Een vriend van me had hetzelfde op andere avond.

Maar weer een andere vriend heeft er 4 keer zonder problemen gegeten.

Het is de russian roulette onder de restaurants.

Ik breng wel een kotszakje mee.

Beste burger heb ik gegeten bij de Burger Bar. Wagyu vlees, heerlijk. Je kan je afvragen of je met een mooi en duur stuk vlees als Wagyu nu een burger moet maken, Maar lekker boeiend, het is lekker.
 

Chuckie

Member
Ik breng wel een kotszakje mee.

Beste burger heb ik gegeten bij de Burger Bar. Wagyu vlees, heerlijk. Je kan je afvragen of je met een mooi en duur stuk vlees als Wagyu nu een burger moet maken, Maar lekker boeiend, het is lekker.

Wagyu burgers...die heb ik nog thuis liggen. Binnenkort maar eens gaan klaar maken.
 

2San

Member
Beste burger heb ik gegeten bij de Burger Bar. Wagyu vlees, heerlijk. Je kan je afvragen of je met een mooi en duur stuk vlees als Wagyu nu een burger moet maken, Maar lekker boeiend, het is lekker.
Yep, ik zou ook een gebakken eitje bij doen. Heerlijk. Burger Bar is approved door Evilore.

Al moet ik zeggen dat de Black Angus ook prima is (kheb Irish beef nog niet geproefd), en ik vind persoonlijk de additonele kosten voor Wagyu beef het niet echt waard.
 

Linius

Member
Burger Bar is uitstekend. Burgermeester ook. Binnenkort misschien eens Burger Zaken proberen. Ja ze zijn wel origineel met namen verzinnen die burgen tenten.
 
Top Bottom