Zie net dat Verstappen senior in de OP staat. Tijd om z'n zoon erbij te zetten.
Oh ja, meteen doen ja.
Zie net dat Verstappen senior in de OP staat. Tijd om z'n zoon erbij te zetten.
Het is grappig om te zien dat veel mensen van Pixelcake op DutchGAF zitten.
Pixelcake?
Insidegamer?
Past mooi in het oude beleid van Opstelten op maar zo lekker conversatief mogelijk te zijn. En vooral doodsbang te zijn om ook maar iets te doen om het drugsbeleid te versoepelen/ verbeteren
Nee, Insidegamer ken ik wel.Ja zeg dan gewoon gelijk dat je niet bekend bent met NL media, dan had ik die minuut ook hoeven besteden aan een antwoord.
Ja zeg dan gewoon gelijk dat je niet bekend bent met NL media, dan had ik die minuut ook hoeven besteden aan een antwoord.
Hij gebruikt vaak het woord..shockend..schokend niet waar? De nasleep van het drugsbeleid moet echt onder de schop voor wiet..bedoel Amerika heeft betere wiet beleid dan nederland. Jagen achter planten is dom,ik zelf rook niet zie zelf wiet of hasj absoluut niet als gevaar en dit kan ook de staatskas volspekken in plaats van de burgers verder moeilijk te maken met andere belastingen en natuurlijk die miljoenen want nu in politie gaat om achter wietplanten aan te gaan is gewoon verspild geld. Als ze in paraguay het legaal kunnen maken om distributie te doen,verkoop en teelt dan moet het hier ook kunnen.
Nou er is weer een fraudeur terug in de Tweede Kamer. Ben je van Mark Verheijen af komt er een soortgelijk iemand terug.
Nou er is weer een fraudeur terug in de Tweede Kamer. Ben je van Mark Verheijen af komt er een soortgelijk iemand terug.
PM me the details. Shipping to North America can get very expensive. You might be looking at 50 bucks of shipping costs.Hello Dutch GAF. I'm wondering if someone would he willing to help me. I see something I want on marktplaats. I emailed the seller and they won't ship to Canada
I'd appreciate it if someone would help me out. I can mail you a poutine or something in return
Thanks.
Zwangerschapsverlof for the win, jeuh! Zal een eventuele volgende toch maar wat beter moeten plannen zodat m´n verlof mooi in de zomer valtHier ook weinig wind, maar ik heb geen vrij, dus je hebt het alsnog beter voor elkaar Soepje
Hier weinig wind, helaas
Bevalt goed hoor! Nooit gedacht dat 't mogelijk was niet boos te worden als een ander besluit over je heen te piesen, of dat zo´n klein mensje echt al zoveel tijd van je kan vragen, maar ik heb uiteraard het leukste en liefste kindje dat er is dus dat maakt alles goedEn hoe bevalt het moederschap verder, Soepje?
Fijne bevrijdingsdag!
Ik ben ook aan het werk helaas. Krijg allemaal whatsappjes met foto's van terras en blauwe lucht om het extra zuur te maken :/
Snap niet dat dit geen normale vrije dag is, ruil het desnoods met Pinksteren of een andere nietzeggende vrije dag.
Fijne bevrijdingsdag!
Ik ben ook aan het werk helaas. Krijg allemaal whatsappjes met foto's van terras en blauwe lucht om het extra zuur te maken :/
Snap niet dat dit geen normale vrije dag is, ruil het desnoods met Pinksteren of een andere nietzeggende vrije dag.
Ik snap ook niet waarom iedereen in NL wel vrij krijgt op de verjaardag van de koning maar niet op een dag die toch wat belangrijker is geweest voor Nederland in zijn geheel. Ik mag niet klagen maar toch, vind dat toch een beetje vreemd.
Dat is heel erg vreemd, maar schijnbaar wil het merendeel van de samenleving heel graag dat we een staatshoofd op basis van erfrecht hebben.
Denk dat dat veel te maken heeft met het excuus tot jezelf kapot zuipen en/of vrijmarkten die samenvalt met betreffende verjaardag, dus vandaar waarschijnlijk dat die dag intact blijft ipv door logischerwijs te wisselen met 5 mei.