• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Het is grappig om te zien dat veel mensen van Pixelcake op DutchGAF zitten.

bitches be jealous of my super saiyan swagger.

Ik begon iets teveel er over te lullen (over gaf dan), nu heb ik stalkers. Kijk maar naar join dates. :'D

Oh, en over Xenoblade gesproken: ben je al teruggeweest naar het eerste dorp na de confrontatie met je username karakter? Shit got real, yo.
Niet dat (plot / game spoiler!)
de game daar ook maar op enige wijze een consistente plot omheen ontwikkeld maar enfin.

en stiekem zitten andere mensen er natuurlijk al langer, maar die tellen niet. "I am the hype!",etc.
Moet zeggen dat ik ze ook al een hele tijd niet meer heb gezien hier, maar ik kom dan ook niet meer op gaming side.
Zelfs niet voor Konami burning up? Nope.
 

Linius

Member
Pixelcake?

Een initiatief van Jelle van Es van Insidegamer nadat deze was vertrokken daar. Een aantal redactieleden van IG zijn gevolgd en een flink aandeel van het Insidegamer Forum zit er ook. Grotendeels dankzij Aiii was de forum community al verhuisd naar een nieuw forum en dat forum is vervolgens gemigreerd in Pixelcake.
 

Nokterian

Member
Past mooi in het oude beleid van Opstelten op maar zo lekker conversatief mogelijk te zijn. En vooral doodsbang te zijn om ook maar iets te doen om het drugsbeleid te versoepelen/ verbeteren

Hij gebruikt vaak het woord..shockend..schokend niet waar? De nasleep van het drugsbeleid moet echt onder de schop voor wiet..bedoel Amerika heeft betere wiet beleid dan nederland. Jagen achter planten is dom,ik zelf rook niet zie zelf wiet of hasj absoluut niet als gevaar en dit kan ook de staatskas volspekken in plaats van de burgers verder moeilijk te maken met andere belastingen en natuurlijk die miljoenen want nu in politie gaat om achter wietplanten aan te gaan is gewoon verspild geld. Als ze in paraguay het legaal kunnen maken om distributie te doen,verkoop en teelt dan moet het hier ook kunnen.
 
Ja zeg dan gewoon gelijk dat je niet bekend bent met NL media, dan had ik die minuut ook hoeven besteden aan een antwoord.

iv5QLetIVdzgK.gif


wauw, een hele minuut joh
 

Arjen

Member
Hij gebruikt vaak het woord..shockend..schokend niet waar? De nasleep van het drugsbeleid moet echt onder de schop voor wiet..bedoel Amerika heeft betere wiet beleid dan nederland. Jagen achter planten is dom,ik zelf rook niet zie zelf wiet of hasj absoluut niet als gevaar en dit kan ook de staatskas volspekken in plaats van de burgers verder moeilijk te maken met andere belastingen en natuurlijk die miljoenen want nu in politie gaat om achter wietplanten aan te gaan is gewoon verspild geld. Als ze in paraguay het legaal kunnen maken om distributie te doen,verkoop en teelt dan moet het hier ook kunnen.

Eens, er waren goede initiatieven aangedragen om de overheid een gedeelte van de groei van planten te laten doen om zo de boel te laten reguleren, notabene aangedragen door de Jovd. Werd allemaal afgeschoten, en waarom? Joost mag het weten.
 

Xord

Member
Nou er is weer een fraudeur terug in de Tweede Kamer. Ben je van Mark Verheijen af komt er een soortgelijk iemand terug.
 

Kabouter

Member
Nou er is weer een fraudeur terug in de Tweede Kamer. Ben je van Mark Verheijen af komt er een soortgelijk iemand terug.

Tja, je roeit met de riemen die je hebt, in het geval van de VVD betekent dat onderhand fraudeurs en andersoortig in opspraak gekomen mensen kennelijk :').
 

Nokterian

Member
Nou er is weer een fraudeur terug in de Tweede Kamer. Ben je van Mark Verheijen af komt er een soortgelijk iemand terug.

En dan komt Teeven ook nog binnen lopen..hoe flikken ze dit? Ik heb echt met verbazing zitten kijken hoe in hemelsnaam deze mannen zo maar terug kunnen komen in het kabinet en ze hebben niet iets simpels gestolen als snoep. De één fraude en de ander een hoog bedrag aan een crimineel betaald.
 

krae_man

Member
Hello Dutch GAF. I'm wondering if someone would be willing to help me. I see something I want on marktplaats. I emailed the seller and they won't ship to Canada:(

I'd appreciate it if someone would help me out. I can mail you a poutine or something in return:p

Thanks.
 
Hello Dutch GAF. I'm wondering if someone would he willing to help me. I see something I want on marktplaats. I emailed the seller and they won't ship to Canada:(

I'd appreciate it if someone would help me out. I can mail you a poutine or something in return:p

Thanks.
PM me the details. Shipping to North America can get very expensive. You might be looking at 50 bucks of shipping costs.
 

Aiii

So not worth it
Hier is het 24 graden met amper wind momenteel, dus wellicht komt dat weer nog die kant op Soepje.

Gisteren heb ik me kapot gefietst met 25km/u wind tegen, maar vandaag ziet het er een pakje beter uit.
 

soepje

Member
Toch niet Aiii, dat is wel weer 't nadeel van dicht bij de kust wonen hier.

Hier ook weinig wind, maar ik heb geen vrij, dus je hebt het alsnog beter voor elkaar Soepje
Zwangerschapsverlof for the win, jeuh! Zal een eventuele volgende toch maar wat beter moeten plannen zodat m´n verlof mooi in de zomer valt :p
 

soepje

Member
En hoe bevalt het moederschap verder, Soepje?
Bevalt goed hoor! Nooit gedacht dat 't mogelijk was niet boos te worden als een ander besluit over je heen te piesen, of dat zo´n klein mensje echt al zoveel tijd van je kan vragen, maar ik heb uiteraard het leukste en liefste kindje dat er is dus dat maakt alles goed :D

Mooi om te zien ook hoe snel zo´n kleintje zich ontwikkeld, echt helemaal trots bij elk nieuw dingetje dat hij leert. Hij heeft sinds kort z´n handjes ontdekt, machtig interessant vind ie 't allemaal, maar kwaad dat ie kan worden als het hem niet lukt z´n duim in z´n mond te krijgen. Ligt ie zichzelf verwoed in z´n gezicht te meppen tot ´t uiteindelijk wel lukt. Echt leuk om te zien hehehe
 

Aiii

So not worth it
Klinkt tof hoor Soep, veel succes en plezier met de hummel.

---
De enige plek waar ik nog niet gespammed heb (er zit wel wat overlap tussen alle plekken waar ik spam, dus excuses als je dit al voor de derde keer ziet, ofzo), maar ik heb voor een FB groep waar ik bij zit zo'n ultrahippe Unboxing video gemaakt van de Loot Crate en Nerd Block's van deze maand.

Dus als je 25 minuten naar een kale Limburger wilt kijken, nu is je kans: https://www.youtube.com/watch?v=FqWN2z6A5jI
 

soepje

Member
-- blijft lekker doorspammen --

Fijne bevrijdingsdag allemaal :D! Zijn er nog mensen die echt vrij hebben vandaag? Het is een lustrum maar iedereen lijkt wel gewoon te werken hier. Niet dat t wat uitmaakt met dit k--weer trouwens :p
 

Aiii

So not worth it
Toen ik vanmorgen over compleet lege wegen naar het werk liep had ik toch echt het idee dat ik de enige ben die aan het werk is vandaag.

De verplichte vrije dag eens in de vijf jaar is afgeschaft, dus moet het in je CAO staan of bepaalt de baas of je vrij krijgt, vandaar.
 

Arjen

Member
Fijne bevrijdingsdag!
Ik ben ook aan het werk helaas. Krijg allemaal whatsappjes met foto's van terras en blauwe lucht om het extra zuur te maken :/
Snap niet dat dit geen normale vrije dag is, ruil het desnoods met Pinksteren of een andere nietzeggende vrije dag.
 

soepje

Member
Oh, helemaal gemist dat ´t afgeschaft was, dat verklaart ´t. Zal toch eens moeten denken aan een baan als ambtenaar.
 

Nokterian

Member
Fijne bevrijdingsdag!
Ik ben ook aan het werk helaas. Krijg allemaal whatsappjes met foto's van terras en blauwe lucht om het extra zuur te maken :/
Snap niet dat dit geen normale vrije dag is, ruil het desnoods met Pinksteren of een andere nietzeggende vrije dag.

Heh ik ging naar mijn werk en wat blijkt we mochten gewoon vrij zijn want er is helemaal niks te doen ja er waren wat collega's daar maar er waren er heel weinig. Ook geen leveranciers die niks af kwam leveren helemaal niks. Ze hadden mij gisteren gebeld blijkbaar sinds ik er niks van had gemerkt terwijl ik gewoon bereikbaar was. Dus kwam vanochtend on kwart voor 11 binnen want op dinsdag begin ik altijd later.

Kwam dus 1 van mijn coördinators binnen en die zei dat ik gewoon thuis kon blijven maar zoals ik zei ze hadden me gebeld maar denk het verkeerde nummer. Dus ik zei is goed dan ga ik er nu vandoor en tot morgen! Ik werk ook al 16 jaar en sinds dat het 5 jaar geleden is ingegaan is het nu wel te merken want het was overal rustig.
 

Alpende

Member
Fijne bevrijdingsdag!
Ik ben ook aan het werk helaas. Krijg allemaal whatsappjes met foto's van terras en blauwe lucht om het extra zuur te maken :/
Snap niet dat dit geen normale vrije dag is, ruil het desnoods met Pinksteren of een andere nietzeggende vrije dag.

Ik snap ook niet waarom iedereen in NL wel vrij krijgt op de verjaardag van de koning maar niet op een dag die toch wat belangrijker is geweest voor Nederland in zijn geheel. Ik mag niet klagen maar toch, vind dat toch een beetje vreemd.
 

Aiii

So not worth it
Ik snap ook niet waarom iedereen in NL wel vrij krijgt op de verjaardag van de koning maar niet op een dag die toch wat belangrijker is geweest voor Nederland in zijn geheel. Ik mag niet klagen maar toch, vind dat toch een beetje vreemd.

Dat is heel erg vreemd, maar schijnbaar wil het merendeel van de samenleving heel graag dat we een staatshoofd op basis van erfrecht hebben.

Denk dat dat veel te maken heeft met het excuus tot jezelf kapot zuipen en/of vrijmarkten die samenvalt met betreffende verjaardag, dus vandaar waarschijnlijk dat die dag intact blijft ipv door logischerwijs te wisselen met 5 mei.

leve de republiek
 

Linius

Member
Ik heb momenteel geen doordeweekse baan dus ik kon gewoon thuis blijven
p1kx90C.png


Ben sinds gisteren in het centrum gaan wonen dus ik heb het bevrijdingsfestival voor m'n deur. Valt nog best mee met de herrie. Dankzij de wind is er ook een hoop afgelast dus dat scheelt weer.
 

Alpende

Member
Dat is heel erg vreemd, maar schijnbaar wil het merendeel van de samenleving heel graag dat we een staatshoofd op basis van erfrecht hebben.

Denk dat dat veel te maken heeft met het excuus tot jezelf kapot zuipen en/of vrijmarkten die samenvalt met betreffende verjaardag, dus vandaar waarschijnlijk dat die dag intact blijft ipv door logischerwijs te wisselen met 5 mei.

Ik vind het hebben van een koning niet erg en zou het dus ook niet erg vinden als ze bijvoorbeeld 5 mei met koningsdag verwisselen.
 
Top Bottom