• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Arjen

Member
Om nog even verder te bitchen, wat de...

De fuck..

Dit is wel fantastsich.

Jebbink zegt dat hij Willem-Alexander en Máxima wil laten getuigen. ''De mening van mijn cliënt komt neer op: weg met het koningshuis. Dat is vervelend voor Willem-Alexander en Máxima, maar het gaat veel te ver om te denken dat zij zich daardoor in hun eer aangetast voelen. We willen nu van hen persoonlijk weten of zij zich beledigd voelen of dat ze juist pluriformiteit en vrije meningsuiting van hun onderdanen ondersteunen.
 

Geido

Member
Die man moet ook niet denken dat hij de Hound is.

Na zo´n uitspraak moet je ieder die hem hoorde of vermoorden, of zodanig intimideren dat ze hun mond niet voorbij praten.
 

Geido

Member
Wat erg eigenlijk heh. Al die referenties naar drugs, 8-jarigen die keihard staan te hakken daarzo...

Maar inderdaad, wat heerlijk idioot Nederlands.
 

Arjen

Member
sjuul2vtrtd.jpg


Telegraaf in de bocht hoor jezus.
Voor degene die het gemist hebben, deze man is niet omgekomen bij een aanslag oid. Hij gaat weg bij de Telegraaf.
 

Nokterian

Member
sjuul2vtrtd.jpg


Telegraaf in de bocht hoor jezus.
Voor degene die het gemist hebben, deze man is niet omgekomen bij een aanslag oid. Hij gaat weg bij de Telegraaf.

De telegraaf de nederlandse fox news...net zo erg als SBS6 hart van nederland. En dit is nieuws? Natuurlijk voor hun wel verschrikkelijke krant...ik lees wanneer ik kan alleen het AD.
 

Aiii

So not worth it
Als ik een hoop van die kranten niet gratis kon lezen las ik er nooit een. Achterhaald concept, een krant.
 
mjah, ik dacht eens de voorkant van een krant te lezen:

"trijntje zingt uit volle borst", met obvious innuendo foto erbij..
Ik geloof dat dit mijn gezichtsuitdrukking was daarbij:

l9lffwf.gif


beetje klaar met de 'journalistiek' van Nederland. Telegraaf neem ik sowieso niet serieus.
 

soepje

Member
Hebben jullie die 'Is dit wit genoeg voor u' actie ook mee gekregen?

Misschien mis ik wat, maar vind ´t echt een rare actie. Zou eerder overwegen een kind van die school af te halen als ze ´t in zo'n shirt langs de deuren sturen ipv dat je overgehaald wordt om voor de school te kiezen.
 
Volgende maand verhuizen van de randstad naar de achterhoek. Kijk er naar uit, fucking chill, wonen vlakbij de IJsel en binnen 20 minuten op de Veluwe staan om te fietsen en hardlopen.
 

Arjen

Member
Mijn facebook staat echt vol colorrun mensen met verkloot kapsel.
Ik ben er nog niet over uit of ik het grappig of zielig vind.
 

Aiii

So not worth it
Ben wel een keer naar zo'n festival geweest waar ze met dat poeier zaten te kloten. Best leuk, maar die meuk wastte er gelukkig zonder problemen weer uit.
 

Geido

Member
Ben wel een keer naar zo'n festival geweest waar ze met dat poeier zaten te kloten. Best leuk, maar die meuk wastte er gelukkig zonder problemen weer uit.

Niet zo tof doen, je vond het hartstikke leuk om met dat poeder te spelen.
 

Aiii

So not worth it
Ik was van plan met mijn broer en kleine neefje te gaan, maar met 40 graden anderhalf uur in een trein te gaan zitten is toch niet helemaal lekker, dus we slaan hem toch maar over.
 

Linius

Member
De zon begint te zakken. Tijd voor een rondje hardlopen. Het enige nadeel aan dit hete weer, of je moet laat of je moet heel vroeg. Met die hitte lopen is geen doen.
 
Wat een smerig weer is het vandaag. 34c in hartje Amsterdam en bij elke inspanning zweet je je al dood.

Ik heb alweer genoeg gehad van deze hittegolf. Geef mij maar gewoon 22-25 graden.
 

Linius

Member
Ja ik ben net twee keer op en neer geweest naar de supermarkt (was m'n portemonnee vergeten bij poging 1...) en ik zweet me te pletter. Te weten, de supermarkt is amper drie minuten lopen en binnen doet de airconditioning het goed. Je hoeft maar naar buiten te stappen en een beweging te maken en je zweet al.
 

Alpende

Member
Ik moest wat spul afgooien en ophalen bij een restaurant. Helemaal naar boven, op de zolder waar het al bloed heet is en dan ook nog een paar kratten naar bendeden dragen. Zweet stond binnen no-time op m'n rug.
 

Nokterian

Member
Ja ik ben net twee keer op en neer geweest naar de supermarkt (was m'n portemonnee vergeten bij poging 1...) en ik zweet me te pletter. Te weten, de supermarkt is amper drie minuten lopen en binnen doet de airconditioning het goed. Je hoeft maar naar buiten te stappen en een beweging te maken en je zweet al.

Zelfde geval bij mij..ik beweeg min mogelijk zit nu wel bij de pc maar heb 2 ventilators op m'n rug staan. Ik ben even buiten geweest om m'n was op te hangen maar moet sowieso binnen blijven vanwege m'n tattoo die nog aan het genezen is..stond d'r net even in de zon het doet gelukkig geen pijn.
 
Top Bottom