Dit dus.Nederland heeft internationaal gezien al weinig feestdagen dus allebei lijkt me een prima plan.
Om nog even verder te bitchen, wat de...
Jebbink zegt dat hij Willem-Alexander en Máxima wil laten getuigen. ''De mening van mijn cliënt komt neer op: weg met het koningshuis. Dat is vervelend voor Willem-Alexander en Máxima, maar het gaat veel te ver om te denken dat zij zich daardoor in hun eer aangetast voelen. We willen nu van hen persoonlijk weten of zij zich beledigd voelen of dat ze juist pluriformiteit en vrije meningsuiting van hun onderdanen ondersteunen.
Om nog even verder te bitchen, wat de...
Haha, ben benieuwdDe fuck..
Dit is wel fantastsich.
Wat was Nederland in de jaren '90 toch een awesome land: https://www.youtube.com/watch?v=zs8Mk13gsnQ
Wat was Nederland in de jaren '90 toch een awesome land: https://www.youtube.com/watch?v=zs8Mk13gsnQ
Telegraaf in de bocht hoor jezus.
Voor degene die het gemist hebben, deze man is niet omgekomen bij een aanslag oid. Hij gaat weg bij de Telegraaf.
"We zijn allemaal een beetje Sjuul", Arjen.
Telegraaf in de bocht hoor jezus.
Voor degene die het gemist hebben, deze man is niet omgekomen bij een aanslag oid. Hij gaat weg bij de Telegraaf.
Ik voel me vandaag ook een beetje Sjuul.
Maar dan van vóór de maagband.
Alle lof voor de goede man hoor, maar ik zou ´t toch echt anders aanpakken haha
Lof voor man die op dooie akkertje gratis winkelt
Aaaahhhh, ik zag dit al voorbij komen en snapte er niks van:Mijn facebook staat echt vol colorrun mensen met verkloot kapsel.
Ik ben er nog niet over uit of ik het grappig of zielig vind.
Mijn facebook staat echt vol colorrun mensen met verkloot kapsel.
Ik ben er nog niet over uit of ik het grappig of zielig vind.
Ben wel een keer naar zo'n festival geweest waar ze met dat poeier zaten te kloten. Best leuk, maar die meuk wastte er gelukkig zonder problemen weer uit.
Niet zo tof doen, je vond het hartstikke leuk om met dat poeder te spelen.
In other news: aanstaande zaterdag rijdt er een tour de France voor mijn huis langs.
Gaan er nog mensen kijken?
In other news: aanstaande zaterdag rijdt er een tour de France voor mijn huis langs.
Gaan er nog mensen kijken?
Ja ik ben net twee keer op en neer geweest naar de supermarkt (was m'n portemonnee vergeten bij poging 1...) en ik zweet me te pletter. Te weten, de supermarkt is amper drie minuten lopen en binnen doet de airconditioning het goed. Je hoeft maar naar buiten te stappen en een beweging te maken en je zweet al.