Ja, na Tegenlicht, Andere Tijden en Zembla holt het niveau van de Nederlandse TV ineens hard naar beneden :').Nederlandse shows zijn zo slecht.
Ja, na Tegenlicht, Andere Tijden en Zembla holt het niveau van de Nederlandse TV ineens hard naar beneden :').Nederlandse shows zijn zo slecht.
Are they all gone? I thought at least Andere Tijden still existed. Either way, the openbare omroep needs more funding for shows like Zembla and Tegenlicht. Shit was my crack. Every week they'd bring something good and newspaper/shows were falling over themselves reporting on it after the fact.Ja, na Tegenlicht, Andere Tijden en Zembla holt het niveau van de Nederlandse TV ineens hard naar beneden :').
*Op youtube dan. Ik ga echt niet naar de hele show zitten kijken.
Ik zal een WiiU pas kopen als ik de Premium pack aan rond de 250 kan vinden.
Are they all gone? I thought at least Andere Tijden still existed. Either way, the openbare omroep needs more funding for shows like Zembla and Tegenlicht. Shit was my crack. Every week they'd bring something good and newspaper/shows were falling over themselves reporting on it after the fact.
Are they all gone? I thought at least Andere Tijden still existed. Either way, the openbare omroep needs more funding for shows like Zembla and Tegenlicht. Shit was my crack. Every week they'd bring something good and newspaper/shows were falling over themselves reporting on it after the fact.
Make that the cat wise
Even iets anders dan politiek.
Nu de Wii U is aangekondigd en de prijzen "bekend" zijn waar gaat iedereen de Wii U halen?
Preorderen bij de kleine of grotere gameswinkels? Speelgoed winkels? Of gewoon op de dag zelf naar de media markt?
En welke bundel wordt er dan gehaald?
Persoonlijk ga ik voor de ZombiU bundel mits die te reserveren valt. Heb voor de zekerheid al bij Amazon UK een order staan maar denk dat als ik em hier in NL kan bestellen ik em gewoon hier haal. Afhankelijk van prijs natuurlijk!
Ja, inderdaad. Ik ga ook altijd naar de MediaMarkt. De prijzen zijn daar vaak ietsjes lager.
In het verleden waren de prijzen bij de MM, vergeleken met andere shops, nóg lager. Maar dat hebben ze met de tijd HELAAS bijgesteld. -_-
Bij MM moet je alleen voor de acties gaan voor de rest zijn ze reteduur. Ik koop games eigenlijk altijd in engeland (play, zavvi etc). Dan maar wat langer wachten...
Ik heb zo'n vijf/zes maanden na de release van de 3DS er één kunnen kopen bij Mediamarkt Utrecht voor 110 euro. Als je goed op let hebben ze soms wel erg mooie acties, maar het is wel minder geworden.
Jeeeeeezusss, dat is een goede deal. Heb al een Vita, maar ben van plan om een 3DS te gaan halen. De XL versie dan, he...
Bij de MM is hij nog best prijzig. Het wordt tijd om de MM deals in de gaten te gaan houden
Sbs6 is dan ook niet echt het boegbeeld van de Nederlandse mediaYessss, morgen weer tijd voor...
Nederlandse shows zijn zo slecht.
Moet het nog bekijken, maar ik wil 'em wel.Even iets anders dan politiek.
Nu de Wii U is aangekondigd en de prijzen "bekend" zijn waar gaat iedereen de Wii U halen?
Preorderen bij de kleine of grotere gameswinkels? Speelgoed winkels? Of gewoon op de dag zelf naar de media markt?
En welke bundel wordt er dan gehaald?
Persoonlijk ga ik voor de ZombiU bundel mits die te reserveren valt. Heb voor de zekerheid al bij Amazon UK een order staan maar denk dat als ik em hier in NL kan bestellen ik em gewoon hier haal. Afhankelijk van prijs natuurlijk!
Tegen die tijd is er een Xbox 720 of PS4 voor 450 euro, en stop ik liever mn geld daarin... zelfde verhaal als met de Wii...
Sbs6 is dan ook niet echt het boegbeeld van de Nederlandse media
Wordt wel klote met die btw verhoging. Zie er echt tegenop. Ik ga denk ik nog meer spullen uit het buitenland halen dan, ze zoeken het maar uit met hun 21%.
Ja, na Tegenlicht, Andere Tijden en Zembla holt het niveau van de Nederlandse TV ineens hard naar beneden :').
Zomer is bijna voorbij. :'(
I just can't seem to get myself to type Dutch on Neogaf haha.Waarom praten we over NL televisie in het Engels?
I'm going to have to do some catching up then.No, still all here thankfully. Just saying that those are the only three good shows (I would say Tegenlicht is a great show even), all other Dutch productions are either average or worse, usually worse.
Next episode of Tegenlicht airs Monday.
Nog effe en we hebben weer plezier met ijzel op de wegen
Nog even en ik mag mijn reet er weer af vriezen terwijl ik 2 uur op Sloterdijk sta te wachten in de hoop dat er nog een trein komt die me naar huis brengt.Nog effe en we hebben weer plezier met ijzel op de wegen
Yessss, morgen weer tijd voor...
Nederlandse shows zijn zo slecht.
Ooh yes rijbewijs opgehaald
Hey we moeten dit topic wel beetje in leven houden. We moeten die zweden inhalen natuurlijk
Nog 5 pagina's te gaan hahaha.
Zomer is bijna voorbij. :'(
Na 3 dagen TTT2 staat de teller op 20 uur, zo verslavend. ;P
Aan het weer te zien is het al voorbij voor mij :[
Pff, we zijn in ieder geval beter dan die zwitsers, die komen nauwelijks aan 1 page!