• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Fuck off met die sneeuw, heb nog maar 2,5mm ofzo op mijn banden en ik glij als een motherfucker door die meuk. Valt dan nog mee dat ik anti-slip systemen in mijn auto heb :)

Nieuwe banden komen pas begin februari dus als het even kan geen sneeuw meer tot dan a.u.b.
 

Aiii

So not worth it
Speaking of...

Mart Smeets niet verrast door uitspraken Lance Armstrong

Sportverslaggever en presentator Mart Smeets is niet verrast door wat wielrenprof Lance Armstrong in het interview met talkshowhost Oprah Winfrey heeft gezegd. "Binnen 3 minuten wist je alles en was de angel uit het gesprek met Armstrong. Ik dacht, nu gaan we de diepte in over hoe, wat, wie. Maar dat is precies de omerta (geheimhoudingsplicht) in de wereld van het wielrennen. Die staat nog steeds. Wielrenners praten alleen over zichzelf en nooit over anderen. Dat doet hij (Lance Armstrong) dus ook niet.'' Mart Smeets zei dit vrijdagochtend op Radio 1 in het KRO-programma Goedemorgen Nederland. De presentator vond de veelbesproken wielrenner 'cool en berekenend'. "Hij was de baas, net als in het peloton. Het verbaasde me niet dat hij ook hier de regie had.'' Zijn woorden waren goed afgewogen, door het stof ging hij volgens hem niet. "Het was een pr-offensief dat er wezen mocht.''

De meest opvallende uitspraak noemt Smeets het feit dat Armstrong zichzelf zei te herkennen en erkennen als weldoener maar ook als klootzak. Hij hoopt dat het scherpe deel nog moet komen. "Na anderhalf uur dacht ik: en nu? Ik denk dat het tranendal nog komt vannacht.''

De sportpresentator volgt Armstrong al lange tijd. "Ik ben wel eens de vriend van Lance Armstrong genoemd, maar dat is de grootst mogelijke onzin. Ik volgde hem gewoon als wielerverslaggever.'' Smeets schreef onder meer het boek de Lance-factor, dat hij in oktober op het laatste moment terugtrok van de nominatielijst voor de Nederlandse Spoorwegen Publieksprijs vanwege het dopingschandaal.

http://www.metronieuws.nl/entertain...itspraken-lance-armstrong/SrZmar!shRgfkTGSdY/

Ik geef Mart twee weken voordat ie beweert het allemaal al jaren te hebben zien aankomen.
 

Chuckie

Member
De sportpresentator volgt Armstrong al lange tijd. "Ik ben wel eens de vriend van Lance Armstrong genoemd, maar dat is de grootst mogelijke onzin. Ik volgde hem gewoon als wielerverslaggever.''

Ja ja, door jezelf zeker Mart.
 

soepje

Member
Ik kan die vent echt niet uitstaan. Tijdens interviews lijkt hij zichzelf wel belangrijker te vinden dan de geinterviewde, die mogen al blij zijn als ze er een 'ja' of 'nee' tussen kunnen krijgen. En als een geinterviewde hem eens tegenspreekt krijgt hij Smeets´ mening nog drie keer over hem heen, tot ie het maar opgeeft.
 

Martian

Member
Ahhh, dus hier is de thread heen. Ik had hem al een tijdje niet zien staan.


Van mij mag die sneeuw maar weer eens snel weg, de eerste dag is het tof, maar daarna is het vooral glad en smerig.

Voor mij is die armstrong vrijwel dood. Het was een van mijn grotere sporthelden, maar sinds dat dopinggebeuren bekend is, hoor ik het liefste niets meer over die gast:p
 

Chuckie

Member
Ik kan die vent echt niet uitstaan. Tijdens interviews lijkt hij zichzelf wel belangrijker te vinden dan de geinterviewde, die mogen al blij zijn als ze er een 'ja' of 'nee' tussen kunnen krijgen. En als een geinterviewde hem eens tegenspreekt krijgt hij Smeets´ mening nog drie keer over hem heen, tot ie het maar opgeeft.

Tis echt een enorme lul. Afgelopen Spelen was ie zo zwaaaaar irritant tegen een volleybalster. Echt plaatsvervangende schaamte kreeg ik van die mongol.
 

Sadist

Member
Tis echt een enorme lul. Afgelopen Spelen was ie zo zwaaaaar irritant tegen een volleybalster. Echt plaatsvervangende schaamte kreeg ik van die mongol.
Oh ja, die had de tranen in de ogen staan omdat hij enorm zat te zeiken tegen haar.

Sommige sporters hadden ook al nee gezegd tegen een interview met hem; ik geloof dat Kromowijojo (schrijf ik het zo goed? :p) geen zin had omdat ze vond dat hij haar behandelde als een klein meisje.

En Ester Vergeer (van de Paralympics, tennis) kan 'em ook schieten; die heeft toen in het bijzijn van haar ouders gezegd dat hij paralympische sporten geen echte prestaties vond. Om vervolgens toe te voegen dat de interesse voor de Paralympics een stuk lager lagen omdat mensen niet graag naar iets kijken wat eigenlijk niet "klopte". Toen had ik zoiets ook zoiets van smerige kwal, hoe durf je.
 

Dreaver

Member
Twee jaar geleden hadden abonnementen hele fatsoenlijke prijzen, maar dit is echt erg. :|
Ik betaalde toen eerste jaar iets van €22,50 euro, tweede jaar €30. Gratis toestel (HTC Desire, destijds één van de Android flagships, pre-Galaxy SII tijd). Inclusief 300 bel/sms / oneindige internet.

Nu betaal ik eerste zes maanden €17,50, daarna €35.00, daar kwam vervolgens nog eens iets van €350 euro bij dat ik per direct moest betalen... Wat krijg ik ervoor? 70 bel / sms en 1000 mb internet (wat best weinig is). Echt te belachelijk gewoon hoe duur alles is geworden...
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Ik zal er geen traan om laten als Mart onder een bus loopt of z'n brinta 's ochtends in het verkeerde keelgat drukt. Wandelend gezwel.
 

7threst

Member
En Ester Vergeer (van de Paralympics, tennis) kan 'em ook schieten; die heeft toen in het bijzijn van haar ouders gezegd dat hij paralympische sporten geen echte prestaties vond. Om vervolgens toe te voegen dat de interesse voor de Paralympics een stuk lager lagen omdat mensen niet graag naar iets kijken wat eigenlijk niet "klopte". Toen had ik zoiets ook zoiets van smerige kwal, hoe durf je.

Is dit echt gebeurd?? Wat een smerige kutstreek. En dat noemt zichzelf sportjournalist? Ik zou nog niet eens op 'em spugen al lag 'ie fikkend voor mijn poten.
 
En Ester Vergeer (van de Paralympics, tennis) kan 'em ook schieten; die heeft toen in het bijzijn van haar ouders gezegd dat hij paralympische sporten geen echte prestaties vond. Om vervolgens toe te voegen dat de interesse voor de Paralympics een stuk lager lagen omdat mensen niet graag naar iets kijken wat eigenlijk niet "klopte". Toen had ik zoiets ook zoiets van smerige kwal, hoe durf je.

Interesse voor de paralympics ligt lager omdat het niet transparant is. Ik heb geen idee wanneer de paralympics begonnen, wie er hebben gewonnen etc. Ik heb echt totaal niets gezien aan blootstelling in de media. Als je het mij vraagt moeten de paralympics net zo veel aandacht krijgen als de olympische spelen. Invalide mensen die bovenmenselijke prestaties leveren vind ik net zo bijzonder, zo niet bijzonderder dan valide mensen die dat doen.

Kut smeets, met zijn rot-kop.
 

soepje

Member
Zou niet weten wat hier niet aan ''klopt''.
nUGVows.jpg
Vind het zitskien ook spectaculair om naar te kijken, het is gewoon een op zichzelf staande sport, net als veel andere catagorien bij de paralymics trouwens. Lijkt me ook geweldig om een keer te doen, dat zitskien :p.
 

Kiraly

Member
Twee jaar geleden hadden abonnementen hele fatsoenlijke prijzen, maar dit is echt erg. :|
Ik betaalde toen eerste jaar iets van €22,50 euro, tweede jaar €30. Gratis toestel (HTC Desire, destijds één van de Android flagships, pre-Galaxy SII tijd). Inclusief 300 bel/sms / oneindige internet.

Nu betaal ik eerste zes maanden €17,50, daarna €35.00, daar kwam vervolgens nog eens iets van €350 euro bij dat ik per direct moest betalen... Wat krijg ik ervoor? 70 bel / sms en 1000 mb internet (wat best weinig is). Echt te belachelijk gewoon hoe duur alles is geworden...

Prijsafspraken.

Maarja, het onderzoek er naar zal tien jaar duren en van de boete die ze zullen moeten betalen zal de consument toch niets van zien.
 

LDawg NL

Banned
Aan iedereen die graag aan de paralympics mee willen doen: Stuur mij een pm met wat voor lichamelijke beperking je wilt hebben. Ik en mijn loden pijp zullen zien wat we voor je kunnen betekeken.
 

Kiraly

Member
Ik weet dat het Lolke is en we eerder geneigd zijn om het een idiote post te vinden, maar die post was echt idioot.
 

h1nch

Member
Just wanted to say that I visited Amsterdam for the first time back in September and I was absolutely amazed at how beautiful the city was. It was probably my favorite of all the places I visited (and not for the obvious reason, though that was pretty amazing too)
 

Linius

Member
Just wanted to say that I visited Amsterdam for the first time back in September and I was absolutely amazed at how beautiful the city was. It was probably my favorite of all the places I visited (and not for the obvious reason, though that was pretty amazing too)

Amsterdam is famous for it's red light district and weed. So what was it? ;) :p
 
Prijsafspraken.

Maarja, het onderzoek er naar zal tien jaar duren en van de boete die ze zullen moeten betalen zal de consument toch niets van zien.

Are you kidding? Telco's liggen echt niet wakker van boetes. Rekenen ze zo door naar de consument.

Aan iedereen die graag aan de paralympics mee willen doen: Stuur mij een pm met wat voor lichamelijke beperking je wilt hebben. Ik en mijn loden pijp zullen zien wat we voor je kunnen betekeken.

What the fuck?
 
Lol. Ik ben ook weer te laat naar bed gegaan omdat ik nog 'even' drie afleveringen van Community moest kijken.

7Dwjr.gif

Alison Brie <3

Haha Community is ook echt goed. Toen ik die show 'ontdenkte' heb ik ook nonstop zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen van Community het beste vond. De latere seizoenen worden minder serieus/ geloofwaardig.

Series die ik nu volg:

- Community
- Rules of Engagement
- The Walking Dead
- Big Bang Theory
- How I met your mother
- Castle

Ik ben nu up2date met alles, ook Castle. Deze show heeft echt mijn leven verpest, ik kan nu nooit met iemand settelen die niet Stana Katic is. Voor de rest van mijn leven single, ugh :(
 

WriterGK

Member
Jantje wat een sneeuw zeg hier in de Randstad(lees de bewoonde wereld). Echt 10/20x laatste 2/3 dagen gleden me voeten weg maar gelukkig 0x gevallen.
 

Arjen

Member
Nou, die klote sneeuw heeft het noorden ook bereikt. Kutweer, meteen een kwartier langer onderweg naar het werk.
 

Chuckie

Member
Haha Community is ook echt goed. Toen ik die show 'ontdenkte' heb ik ook nonstop zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen van Community het beste vond. De latere seizoenen worden minder serieus/ geloofwaardig.

De serie wordt inderdaad absurder/surrealistischer naarmate die vordert. Persoonlijk vind ik dat juist leuker, maar dat is kwestie van smaak. De oorlog tussen The United Forts of Pillowtown en The Legit Republic of Blanketsburg vond ik geweldig. Met the Changlourious Basterds
 

WriterGK

Member
Het is toch van de pot gerukt ons OV en Auto wegen systeem...
Zwitserland, Noorwegen, Oostenrijk, Duitsland, Zweden allemaal 1.5 tot 5x zoveel sneeuw of meer dan dat wij hebben en vrijwel geen problemen met OV. Volgens mij hebben we hier nog treinen uitval als de machinist ongesteld is.
 

confuziz

Banned
Het is toch van de pot gerukt ons OV en Auto wegen systeem...
Zwitserland, Noorwegen, Oostenrijk, Duitsland, Zweden allemaal 1.5 tot 5x zoveel sneeuw of meer dan dat wij hebben en vrijwel geen problemen met OV. Volgens mij hebben we hier nog treinen uitval als de machinist ongesteld is.

Al die jaren die zij hebben geinvesteerd aan OV, hebben wij geinvesteerd aan fietspaden lol
 
Het is toch van de pot gerukt ons OV en Auto wegen systeem...
Zwitserland, Noorwegen, Oostenrijk, Duitsland, Zweden allemaal 1.5 tot 5x zoveel sneeuw of meer dan dat wij hebben en vrijwel geen problemen met OV. Volgens mij hebben we hier nog treinen uitval als de machinist ongesteld is.

Treinuitval in NL heeft vooral met wissels te maken.
 

Aiii

So not worth it
Het heeft inderdaad veel nut om net als Zwitserland miljoenen en miljoenen te investeren voor dat weekje per jaar dat het sneeuwt hier in Nederland.
 

Linius

Member
Gisteren met 40km/uur over de A4 gereden achter een peloton strooiwagens aan. Ik ben blij dat ik er vandaag niet op uit hoef.
 

Rolfgang

Member
Dat gezeik op het OV is ook echt te idioot voor woorden. Zelfs al rijden ze 364 dagen per jaar zonder vertraging, #kutNS zal altijd trending blijven op Twitter op die ene dag dat er wel vertraging is.

Laatst gingen mensen ook zeiken op de NS, omdat er vertraging was tussen Amsterdam en Utrecht, omdat er een aantal jochies een treinstel in de fik hebben gestoken door middel van vuurwerk. Geen woord over die jochies, maar wat een kut NS dat er nu weer vertraging is. Ga toch lekker een fiets stelen en laat dan de trein maar voor wat het is, als je zo gaat zeuren.
 

Ridley1.1

Neo Member
Op verzoek van Linius moet ik me hier even voorstellen. Bij deze dus:

Hallo!

En ik zie gelijk dat de discussie hier mij aangaat :p
 

Linius

Member
Dat gezeik op het OV is ook echt te idioot voor woorden. Zelfs al rijden ze 364 dagen per jaar zonder vertraging, #kutNS zal altijd trending blijven op Twitter op die ene dag dat er wel vertraging is.

Laatst gingen mensen ook zeiken op de NS, omdat er vertraging was tussen Amsterdam en Utrecht, omdat er een aantal jochies een treinstel in de fik hebben gestoken door middel van vuurwerk. Geen woord over die jochies, maar wat een kut NS dat er nu weer vertraging is. Ga toch lekker een fiets stelen en laat dan de trein maar voor wat het is, als je zo gaat zeuren.

Ik weet uit betrouwbare bronnen dat je vader bij de NS werkt. Zo ver objectiviteit.

#kutns
 
Top Bottom