• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Kut Castle, waarom moet je zo leuk zijn.

Lol. Ik ben ook weer te laat naar bed gegaan omdat ik nog 'even' drie afleveringen van Community moest kijken.

7Dwjr.gif

Alison Brie <3
 

soepje

Member
Aangezien ik vrijwel up-to-date ben met mijn favoriete series ben ik maar naar een nieuwe gaan zoeken. Heb ooit de pilot van Castle op tv gezien en vond het wel leuk, ben die maar eens gaan kijken. Ben inmiddels bij sezoen 2 ep 19 .. wacht een geweldige series is dit zeg.
Ben ook een beetje door m´n series heen, misschien moet ik dit maar eens gaan kijken.

Voor iedereen die nog een half uurtje te vullen heeft, Suburgatory is verassend grappig.
 

Aiii

So not worth it
Schaatsen is sowieso al saai, Elfstedentocht is zowat het toppunt van saai. Ik zal nooit snappen waarom mensen er ieder jaar zo hyped over gaan doen.
 

Aiii

So not worth it
Nou Arjen... Een 12-uur durende optocht waarbij mensen heel langzaam over een shitload aan ijs schaatsen in de vrieskou.

Stel je moest dat verkopen aan iemand buiten Nederland, hoe breng je dat op een wijze waar het wel interessant klinkt?
 

Chuckie

Member
Het ergste vind ik die tocht niet... maar dat jaarlijkse gejank ervoor. Elke dag die ijsmeesters met hun wakken en shit.
 

Aiii

So not worth it
Niet echt een overtuigend verhaal Arjen. Ik stel me zoiets voor als een wielrentocht, maar dan superkoud.

En een wielrentocht bezoeken is al fucking saai to begin with. :lol
 

Arjen

Member
Jongens, als hij doorgaat komen jullie lekker allemaal naar mij in Leeuwarden, zul je zien waarom het zo mooi is.
 

LDawg NL

Banned
Niet echt een overtuigend verhaal Arjen. Ik stel me zoiets voor als een wielrentocht, maar dan superkoud.

En een wielrentocht bezoeken is al fucking saai to begin with. :lol
Zodra het doorgaat en de hele wereld ineens om de elfstedentocht draait, ben jij waarschijnlijk degene die het hardste schreeuwt dat het 'onze tocht' is.

En wij nuchtere friezen maken ons er nog niet druk om. Het zijn de Hollanders die al helemaal gek worden bij de eerste vorst.
 

Chuckie

Member
Zodra het doorgaat en de hele wereld ineens om de elfstedentocht draait, ben jij waarschijnlijk degene die het hardste schreeuwt dat het 'onze tocht' is.

En wij nuchtere friezen maken ons er nog niet druk om. Het zijn de Hollanders die al helemaal gek worden bij de eerste vorst.

Die irritante ijsmeesters waar ik gek van wordt op tv zijn toch echt friezen en geen Hollanders. En jullie mogen jullie tocht houden hoor.
 

Aiii

So not worth it
LDawg? Dat ben ik niet!

Moet je vooral in dit topic zetten waar tientallen mensen zitten die je alleen al aan je avatar herkennen Lolke.

Ze waren goed zeg gisterenavond! Die oude knarren kunnen nog een lekker potje muziek maken, twee uur lang op het podium gestaan.

Ik quote je post lekker uit de context.

Oeh, je was naar Doe Maar? Awesome!

Waren de rappers er ook?
 

Linius

Member
Oeh, je was naar Doe Maar? Awesome!

Waren de rappers er ook?

Nee, gewoon de mannen van Doe Maar. Voor mij hadden die rappers er ook niet bij hoeven zijn :p

Zo'n beetje elke hit die je kunt bedenken hadden ze gespeeld dus het was een geslaagde avond.
 

Goldrusher

Member
En we sparen maar door...

Belgen zijn rijkste Europeanen

BRUSSEL - Met een gemiddeld financieel vermogen van 67.158 euro zijn de Belgische gezinnen de rijkste van Europa. Dat schrijft Le Soir donderdag op basis van cijfers die Eurostat voor 2011 bekendmaakte.
Het financiële vermogen omvat het geld op de bankrekeningen, beveks, obligaties, levensverzekeringen en aandelen.

Het financiële vermogen van de Nederlandse gezinnen bedraagt gemiddeld 61.219 euro, dat van de Luxemburgers 60.366 euro, dat van de Fransen 41.407 euro en dat van de Duitsers 38.702 euro.

Verscheidene factoren verklaren volgens de krant het verschil tussen België en de andere Europese landen. De economische groei ligt in België boven het gemiddelde van de eurozone. Voorts is het belastingsysteem relatief mild voor roerende goederen. Ook zijn de vastgoedprijzen in ons land redelijker vergeleken met Nederland, de grote Duitse steden en Frankrijk.

eugyu7c.gif

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130117_00436496
 

Tha Destiny

Neo Member
De elfstedentocht valt wat dat betreft wel te vergelijken met een kampioensfeest op de coolsingel.

Welkom Bram!

Lul :p

Ach voorlopig zijn we nog oudsider voor de titel en bekeren we nog mee. Al hoewel dat half februari ook allebei voorbij kan zijn :') Maar mocht er een elfstedentocht komen ga ik bier drinken in Friesland vermoed ik.
 

Chuckie

Member
Wie maakt zich er ook alweer druk om?;)

Ik maak me niet druk om de tocht, maakt mij niet uit of ie doorgaat of niet. Ik maak me druk om de media/ijsmeesters/rayonhoofden etcetera die alweer beginnen over die tocht (en dat ELK jaar) terwijl die nooit gereden wordt.
1 cm ijs en de documentaires over de Hel van 63 zijn alweer op tv.
 

Aiii

So not worth it
Hoe lang zou je met 60000 mee kunnen gaan mocht je je inkomen verliezen, 2 misschien 3 jaar? Vind het toch wel knap dat mensen zoveel kunnen opsparen

Kunnen ze niet, het zit voornamelijk in verzekeringen en spul en niet in spaargeld.
 

Kabouter

Member
Kunnen ze niet, het zit voornamelijk in verzekeringen en spul en niet in spaargeld.

Daarbij is het gemiddeld, vergeet niet dat zeker honderdduizenden huishoudens gewoon hun loonstrookje elke maand (noodgedwongen) opmaken. Dat bedrag zal enorm opgetrokken worden door de gegoede mensen. In Nederland heb je daarnaast nog de bijzonder spaarzame Orthodox Gereformeerden die ook het gemiddelde zullen beïnvloeden.
 
Daarbij is het gemiddeld, vergeet niet dat zeker honderdduizenden huishoudens gewoon hun loonstrookje elke maand (noodgedwongen) opmaken. Dat bedrag zal enorm opgetrokken worden door de gegoede mensen. In Nederland heb je daarnaast nog de bijzonder spaarzame Orthodox Gereformeerden die ook het gemiddelde zullen beïnvloeden.
Maar alsnog staan we hoog, andere landen hebben natuurlijk ook gegoede mensen en massa's spaarzame types.

PS. Hoi! Ik mag er eindelijk ook bij
 

Kabouter

Member
Maar alsnog staan we hoog, andere landen hebben natuurlijk ook gegoede mensen en massa's spaarzame types.

PS. Hoi! Ik mag er eindelijk ook bij

Nederland is één van de rijkste landen binnen de Europese Unie, dat alleen al verandert veel. En nee, niet massa's spaarzame types elders, niet zoveel als in de Benelux. Cultuur etc.

Oh, en SPANKY ERMYGERD
 
Top Bottom