Why do you guys hate me =(
Niks tegen je, gewoon opmerkelijk.
Why do you guys hate me =(
Lol go your gang.Maakt mij niet uit of je Nederlands of Engels wil praten dude, maar als je verder Nederlands verstaat doe ik het wel lekker in het Nederlands
Amen!Jongens, pest hem niet zo. Internetpesten kan echt niet!
I am the one. Nah I guess I just like English. And it's not like I'm in here all the time bothering you guys anyway lol.Niemand haat je, maar je bent wel een beetje vreemdmet je Engels heh.e eend in de bijt
Niemand haat je, maar je bent wel een beetje vreemdmet je Engels heh.e eend in de bijt
Dus.... als ik een backup maak van mijn Vita op mijn PC en vervolgens mijn Vita link aan mijn US account kan ik dan wel weer verder met mijn Persona 4 save of is die gelinkt aan mijn account ook? Want daar zou ik wel van balen...
Jeuj trots op mezelf!
Held!
Jezus wat zijn Nederlanders goed in vingertjes wijzen.
Ik begon er laatst op te letten, en letterlijk bij elk ding dat fout gaat wijst iedereen naar iedereen. Niemand durft kennelijk verantwoordelijk te staan, zal wel iets met de verzekeringen te maken hebben (ik heb verder niets tegen verzekeringen).
Let maar op dat gehele fyra gebeuren. Eerst wijst de overheid en het volk naar de NS, deze wijst naar ProRail, die wijst naar de Fyra-makers en tegelijkertijd wijst prorail ook weer naar de overheid.
Anyway; die sneeuw mag nou ook wel weer eens weg hoor. met de auto is het nog enigszins te doen als je de weg op bent, maar de straat uitrijden is nog een hele kunst
We gaan binnenkort op Gamekings.tv gewoon even wereldprimeurtje neerleggen. We hebben namelijk een nieuwe console in de studio. No bullshit.
Dames en heren, 1 april is nog ver weg. Dit is for real. We hebben echt een bestaande nieuwe console in de studio. Werkend en met een game.
Soms heb je gewoon geluk in het leven en dit is precies zo'n geval. Openbaring staat gepland voor dinsdagmiddag!
Jullie kunnen vragen wat jullie willen. Dinsdag melden we het pas. We zijn druk bezig er een mooi item van te maken. Effe wachten dus.
En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld
Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.
Alstu.Thanks voor Dota2 kerel, ik gaat hem checken.
Ik gok de OUYA. De nieuwe Xbox of Playstation die ze met speurwerk en geluk krijgen en dat zonder embargo? Yeah right.
Zul je zien dat ze een pc gebouwd hebben met dezelfde hardware als die uitgelekt is van de PS4 en nieuwe Xbox.
"Kijk: dit is in theorie een next gen console!"
Maar dat lijkt me niet, aangezien ze ook een game erbij hebben en het geluk noemen dat zij het hebben.
De onthulling van de nieuwe PlayStation en Xbox kan niet lang meer duren. Er zijn de laatste tijd zoveel geruchten... Lijkt me onwaarschijnlijk dat Gamekings de primeur heeft, dan zouden ze er wel een iets grotere hype van maken. In prin cipe is het nu alleen JJ die het op zijn twitter post.
Feit: JJ is goed bevriend met Herman Hulst van Guerilla Games, kent hem al vanuit de jeugd meen ik.
Feit: JJ is goed bevriend met Herman Hulst van Guerilla Games, kent hem al vanuit de jeugd meen ik.
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:Zou het Sony of Microsoft dan eindelijk gelukt zijn om GameKings zo ver te krijgen dat ze hun nieuwe console op een programma met een handjevol kijkers mogen onthullen?
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:
"En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld"
Als ik die tweet moet geloven, dan heeft JJ 's nachts bij Guerilla ingebroken, een paar bewakers neer getimmerd, en na lang zoeken kwam hij toevallig een PS4 tegen.
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:
"En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld"
Als ik die tweet moet geloven, dan heeft JJ 's nachts bij Guerilla ingebroken, een paar bewakers neer getimmerd, en na lang zoeken kwam hij toevallig een PS4 tegen.
Hoeft niet. Zoals hij zegt willen ze er een mooi item van maken. Als je toch al weet dat je de enige bent, hoeft het ook niet binnen een dag.Als er geen embargo op zat, hadden ze het al lang laten zien. :')
Wat zouden ze dan in godsnaam moeten hebben? :')
De enige nieuwe consoles die ze zouden kunnen hebben zijn automatisch een teleurstelling, vast iets als de Ouya of één of andere Chinese knock-off console :').
JJ ‏@GKJJ
Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.
Geen idee, maar wie noemt Ouya 'next gen':
Mensen die pageviews willen krijgen.Geen idee, maar wie noemt Ouya 'next gen':
Het wordt wel een gruwelijk einde van het jaar - dat kan ik je wel vertellen.
Het wordt wel een gruwelijk einde van het jaar - dat kan ik je wel vertellen.
lol, echt niet dat ze iets hebben. Het is Nederland. Onthullingen hier zijn als natte scheten. Ze worden bruut aangekondigd van tevoren maar als het zover is voelt het niet lekker en stinkt het behoorlijk.
Het is al een gruwelijk begin van het jaar qua games. Fire Emblem, MetroidVania, etc.
Iemand die uit is op views? Dat is in ieder geval plausibeler dan dat ze daadwerkelijk een Xbox 3 of PlayStation 4 hebben.
Mensen die pageviews willen krijgen.
Waar kijk ik nu naar? Nieuwe Nederlandse gaming site?Lol?
http://3nter.nl/
Site werkt nog een beetje: http://3nter.nl/index_.php
https://twitter.com/3nterNL
Site bestaat al een tijdje, maar is gehackt lijkt het wel. Word verder niets over gezegd op hun twitter...Waar kijk ik nu naar? Nieuwe Nederlandse gaming site?