• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Maakt mij niet uit of je Nederlands of Engels wil praten dude, maar als je verder Nederlands verstaat doe ik het wel lekker in het Nederlands :)
Lol go your gang.
Jongens, pest hem niet zo. Internetpesten kan echt niet!
Amen!
Niemand haat je, maar je bent wel een beetje vreemd
e eend in de bijt
met je Engels heh.
I am the one. Nah I guess I just like English. And it's not like I'm in here all the time bothering you guys anyway lol.
 

7threst

Member
Niemand haat je, maar je bent wel een beetje vreemd
e eend in de bijt
met je Engels heh.

Dus.... als ik een backup maak van mijn Vita op mijn PC en vervolgens mijn Vita link aan mijn US account kan ik dan wel weer verder met mijn Persona 4 save of is die gelinkt aan mijn account ook? Want daar zou ik wel van balen...
 

Aiii

So not worth it
Dus.... als ik een backup maak van mijn Vita op mijn PC en vervolgens mijn Vita link aan mijn US account kan ik dan wel weer verder met mijn Persona 4 save of is die gelinkt aan mijn account ook? Want daar zou ik wel van balen...

*shrug*
 

bonercop

Member
Hey, dutchGAF. Ik ben er net pas achtergekomen dat er een ghetto voor Nederlands sprekende gozers bestaat op dit forum. Laat ik maar goed beginnen door te klagen: Fuck, het is koud.
 

7threst

Member
'bonercop'? Haha, awesome naam!
KuGsj.gif
 

soepje

Member
Lol, wist niet dat rocket scientist nederlands was. Nou lees ik ongewild al z´n posts in zo´n dik nederlands accent.

Welkom bonercop!
 

Martian

Member
Jezus wat zijn Nederlanders goed in vingertjes wijzen.
Ik begon er laatst op te letten, en letterlijk bij elk ding dat fout gaat wijst iedereen naar iedereen. Niemand durft kennelijk verantwoordelijk te staan, zal wel iets met de verzekeringen te maken hebben (ik heb verder niets tegen verzekeringen:p).

Let maar op dat gehele fyra gebeuren. Eerst wijst de overheid en het volk naar de NS, deze wijst naar ProRail, die wijst naar de Fyra-makers en tegelijkertijd wijst prorail ook weer naar de overheid.


Anyway; die sneeuw mag nou ook wel weer eens weg hoor. met de auto is het nog enigszins te doen als je de weg op bent, maar de straat uitrijden is nog een hele kunst
 

Arjen

Member
Jezus wat zijn Nederlanders goed in vingertjes wijzen.
Ik begon er laatst op te letten, en letterlijk bij elk ding dat fout gaat wijst iedereen naar iedereen. Niemand durft kennelijk verantwoordelijk te staan, zal wel iets met de verzekeringen te maken hebben (ik heb verder niets tegen verzekeringen:p).

Let maar op dat gehele fyra gebeuren. Eerst wijst de overheid en het volk naar de NS, deze wijst naar ProRail, die wijst naar de Fyra-makers en tegelijkertijd wijst prorail ook weer naar de overheid.


Anyway; die sneeuw mag nou ook wel weer eens weg hoor. met de auto is het nog enigszins te doen als je de weg op bent, maar de straat uitrijden is nog een hele kunst

Niet alleen Nederlanders hoor, dat is in de hele zakelijke wereld zo. Denk zelfs dat de Nederlanders over het algemeen wat relaxter zijn dan bijv. Engelsen of Amerikanen.
 

Nyx

Member
Buh zag net een filmpje over een mishandeling in Eindhoven, wat is dat toch tegenwoordig met mensen die iemand die al op de grond ligt nog even natrappen, een stuk of zes keer..

Walgelijk...
 

LDawg NL

Banned
https://twitter.com/GKJJ
We gaan binnenkort op Gamekings.tv gewoon even wereldprimeurtje neerleggen. We hebben namelijk een nieuwe console in de studio. No bullshit.

Dames en heren, 1 april is nog ver weg. Dit is for real. We hebben echt een bestaande nieuwe console in de studio. Werkend en met een game.

Soms heb je gewoon geluk in het leven en dit is precies zo'n geval. Openbaring staat gepland voor dinsdagmiddag!

Jullie kunnen vragen wat jullie willen. Dinsdag melden we het pas. We zijn druk bezig er een mooi item van te maken. Effe wachten dus.

En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld

Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.

Ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten...
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Thanks voor Dota2 kerel, ik gaat hem checken.
Alstu.
Heh, ik heb er nog een stuk of tig over dus als nog iemand wilt, geef maar een gil. :p
 

Kabouter

Member
Wat zouden ze dan in godsnaam moeten hebben? :')
De enige nieuwe consoles die ze zouden kunnen hebben zijn automatisch een teleurstelling, vast iets als de Ouya of één of andere Chinese knock-off console :').
 

LDawg NL

Banned
Zul je zien dat ze een pc gebouwd hebben met dezelfde hardware als die uitgelekt is van de PS4 en nieuwe Xbox.
"Kijk: dit is in theorie een next gen console!"

Maar dat lijkt me niet, aangezien ze ook een game erbij hebben en het geluk noemen dat zij het hebben.

De onthulling van de nieuwe PlayStation en Xbox kan niet lang meer duren. Er zijn de laatste tijd zoveel geruchten... Lijkt me onwaarschijnlijk dat Gamekings de primeur heeft, dan zouden ze er wel een iets grotere hype van maken. In prin cipe is het nu alleen JJ die het op zijn twitter post.

Feit: JJ is goed bevriend met Herman Hulst van Guerilla Games, kent hem al vanuit de jeugd meen ik.
 

Kabouter

Member
Zul je zien dat ze een pc gebouwd hebben met dezelfde hardware als die uitgelekt is van de PS4 en nieuwe Xbox.
"Kijk: dit is in theorie een next gen console!"

Maar dat lijkt me niet, aangezien ze ook een game erbij hebben en het geluk noemen dat zij het hebben.

De onthulling van de nieuwe PlayStation en Xbox kan niet lang meer duren. Er zijn de laatste tijd zoveel geruchten... Lijkt me onwaarschijnlijk dat Gamekings de primeur heeft, dan zouden ze er wel een iets grotere hype van maken. In prin cipe is het nu alleen JJ die het op zijn twitter post.

Feit: JJ is goed bevriend met Herman Hulst van Guerilla Games, kent hem al vanuit de jeugd meen ik.

Kun je nog zulke goede vrienden zijn, maar ik heb zo het vermoeden dat Guerilla Games als onderdeel van Sony gewoon al haar werknemers een bikkelharde NDA heeft laten tekenen. En inderdaad, als het een bewuste actie zou zijn, waarom zou je het in godsnaam willen doen via media in een onbelangrijk land als Nederland? Als je je nieuwe console gaat onthullen - en je zou gek zijn dat een klein jaar voor release te doen gezien de impact op de verkopen van je huidige spul - doe je dat in de Verenigde Staten.
 
Feit: JJ is goed bevriend met Herman Hulst van Guerilla Games, kent hem al vanuit de jeugd meen ik.

Waarom doet deze woordkeuze me aan voetbal denken? :S

Ik wacht het af. Ik verwacht in elk geval niets dat boven het kaliber Ouya (en sommigen dachten dat Wiew een vreselijke naam was... denk nogmaals) uitstijgt.
 

neorej

ERMYGERD!
Zou het Sony of Microsoft dan eindelijk gelukt zijn om GameKings zo ver te krijgen dat ze hun nieuwe console op een programma met een handjevol kijkers mogen onthullen?
 

LDawg NL

Banned
Zou het Sony of Microsoft dan eindelijk gelukt zijn om GameKings zo ver te krijgen dat ze hun nieuwe console op een programma met een handjevol kijkers mogen onthullen?
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:
"En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld"
Als ik die tweet moet geloven, dan heeft JJ 's nachts bij Guerilla ingebroken, een paar bewakers neer getimmerd, en na lang zoeken kwam hij toevallig een PS4 tegen.
 

confuziz

Banned
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:
"En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld"
Als ik die tweet moet geloven, dan heeft JJ 's nachts bij Guerilla ingebroken, een paar bewakers neer getimmerd, en na lang zoeken kwam hij toevallig een PS4 tegen.

Dit is het meest aannemelijke ja, haha!
 

neorej

ERMYGERD!
Lijkt me niet dat zij het aan hun gegeven hebben:
"En nee, er zit geen embargo op. Niemand zal dit hebben, alleen wij. Wat ik al zei, het is factor van toeval, speurwerk en ballen. Heb geduld"
Als ik die tweet moet geloven, dan heeft JJ 's nachts bij Guerilla ingebroken, een paar bewakers neer getimmerd, en na lang zoeken kwam hij toevallig een PS4 tegen.

Als er geen embargo op zat, hadden ze het al lang laten zien. :')
 

LDawg NL

Banned
Als er geen embargo op zat, hadden ze het al lang laten zien. :')
Hoeft niet. Zoals hij zegt willen ze er een mooi item van maken. Als je toch al weet dat je de enige bent, hoeft het ook niet binnen een dag.
En het zou ook nog kunnen dat ze extra servers hebben moeten neerzetten uit voorzorg. Dat neemt ook tijd.
 

LaB_NL

Member
Wat zouden ze dan in godsnaam moeten hebben? :')
De enige nieuwe consoles die ze zouden kunnen hebben zijn automatisch een teleurstelling, vast iets als de Ouya of één of andere Chinese knock-off console :').

Geen idee, maar wie noemt Ouya 'next gen':

JJ ‏@GKJJ
Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.

Of wordt dit net zo'n leuk grapje als destijds met de onthulling van de trailer van een slaven-game. :'(
 

7threst

Member
lol, echt niet dat ze iets hebben. Het is Nederland. Onthullingen hier zijn als natte scheten. Ze worden bruut aangekondigd van tevoren maar als het zover is voelt het niet lekker en stinkt het behoorlijk.
 

Aiii

So not worth it
Het wordt wel een gruwelijk einde van het jaar - dat kan ik je wel vertellen.

Ja, totdat je je realiseert dat je in Europa woont.

Denk je echt dat Sony of Microsoft met een worldwide release komen? Ga er maar vanuit dat het nog wel tot maart 2014 duurt voordat die twee hier iets uitbrengen.
 

7threst

Member
Jammer dat als het echt alleen maar om het verzamelen van pageviews gaat en het dus een gevalletje van 'aandacht trekken' is het geen gevolgen zal hebben. Gamejournalistiek and all that. In Nederland nog wel.
 

2San

Member
Het zou grappig zijn als ze met die "leaks" zouden komen aan kakken.

Ik ben al blij met de announcements van deze week. Project X Zone(3DS), was echt een verassing. Al vond ik Namco X Capcom niet heet ofzo.
 
Top Bottom