• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

bonercop

Member
Ja, totdat je je realiseert dat je in Europa woont.

Denk je echt dat Sony of Microsoft met een worldwide release komen? Ga er maar vanuit dat het nog wel tot maart 2014 duurt voordat die twee hier iets uitbrengen.

Hey man, je hoeft jezelf dit niet aan de te doen, hé? Het komt je nog goedkoper uit als je PAL games stopt te kopen.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Dark Souls is wel goed in screw you buddy momentjes; ik had die gaurweetikhet baas (Undead Burg, wendeltrap omhoog) bijna verslagen. BIJNA!
...
Rol ik de afgrond in :')
 

7threst

Member
Hey man, je hoeft jezelf dit niet aan de te doen, hé? Het komt je nog goedkoper uit als je PAL games stopt te kopen.


VG+ is anders tyfus duur qua verzendkosten. Dat je ook echt per item moet betalen is fucking aso. En: waardeloze beveiliging van hun systeem. Ik vraag me af of ze dat al gefixed hebben.
 

bonercop

Member
VG+ is anders tyfus duur qua verzendkosten. Dat je ook echt per item moet betalen is fucking aso. En: waardeloze beveiliging van hun systeem. Ik vraag me af of ze dat al gefixed hebben.

...Oh? Verzendkosten komen voor mij meestal uit op 5 canadese dollars of zo. Uiteindelijk is dat 40-45 euro voor een game dat hier 60-70 zou kosten!

Maar ja, ik kan het begrijpen als je ze niet vertrouwt vanwege die ene keer dat ze gehackt waren en hun verschrikkelijke response daarop. Ik vindt die lage prijzen de moeite toch waard. Ben een arme student, weet je? :(


Ga lekker msn'en met elkaar.

lol, msn. Volgens mij zat ik in middelbare school toen men dat nog gebruikte.

Haha, de Ouya. Snap nog steeds de ophef over dat ding niet.
Mirror's edge, jongen. Mirror's Edge.
 

LDawg NL

Banned
Ja, het is de Ouya:
http://www.gamekings.tv/videos/ouya-hands-on/

Devkit van Vlambeer
Lol, wat een kutvideo.

Als je geen zin hebt om de video te bekijken, hier is een samenvatting:
GameKing dude: "Oh Jezus, we hebben een primeur! Een telefoon, maar dan zonder scherm en mét controller!"
Vlambeer dude: "Ja ik heb mijn game erop gezet en hij doet het!"
GameKing dude: "Ongelooflijk! Dat verwacht je toch niet. Ik bedoel, het is een Android apparaat en hij draait gewoon Android games!!! Wat een sensatie!"
Vlambeer dude: "Ja!"
GameKing dude: "Nou, de controller is wel cheap. Nog slechter dan de ps3 controller. Dat zegt wat"
Vlambeer dude: "Joh!"
GameKing dude: "Nou dit wordt vast wel een succes. Maar ik weet het niet zeker"
Vlambeer dude: "Nee ik ook niet."
GameKing dude: "Nou dat was de video!"
 
Mooi advies van het College van Zorgverzekeraars: vergoed psychische klachten niet meer. Ben je verkracht of misbruikt? Ga maar naar de huisarts! Heb je een stoornis? 1 jaar vergoeding en verder maar medicijnen slikken tenzij je wilt dokken.


Vrijemarktwerking, de beste werking!
 

7threst

Member
De fucking Ouya.... serieus wat een afgang.

Die tweets ook van GKJJ:

Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.
Daar is ons wereldprimeurtje, keihard hands on met de OUYA. Gewoon omdat het kan! dlvr.it/2qlmLp



...ze zijn gewoon echt serieus... wtf???
 
Mooi advies van het College van Zorgverzekeraars: vergoed psychische klachten niet meer. Ben je verkracht of misbruikt? Ga maar naar de huisarts! Heb je een stoornis? 1 jaar vergoeding en verder maar medicijnen slikken tenzij je wilt dokken.


Vrijemarktwerking, de beste werking!

Ooh jah btw betaal je wel even wat meer voor minder :p
 

Aiii

So not worth it
De fucking Ouya.... serieus wat een afgang.

Die tweets ook van GKJJ:

Jongens en meisjes, de onthulling van de next gen console gaat vandaag online. We zijn druk bezig.
Daar is ons wereldprimeurtje, keihard hands on met de OUYA. Gewoon omdat het kan! dlvr.it/2qlmLp



...ze zijn gewoon echt serieus... wtf???

Het is ook heel wat, een derderangs computer zomaar als primeur in ons kleine kikkerlandje.

ofzo.
 

LDawg NL

Banned
Gelukkig voor GameKings was JJ de enige die er een punt van maakte. Ik ken een site (*kuch* InsideGamer *kuch*) die een week lang van te voren schreeuwt dat ze een artikel over GTA 5 gaan plaatsen. Vervolgens ook nog eens het ene nieuwtje dat ze hadden verspreiden over 8 artikelen.

Die site is zo zielig dat ze zelfs mijn YouTube comments onder hun videos verwijderen. Ik wist niet eens dat het kon!
 

7threst

Member
Gelukkig voor GameKings was JJ de enige die er een punt van maakte. Ik ken een site (*kuch* InsideGamer *kuch*) die een week lang van te voren schreeuwt dat ze een artikel over GTA 5 gaan plaatsen. Vervolgens ook nog eens het ene nieuwtje dat ze hadden verspreiden over 8 artikelen.

Die site is zo zielig dat ze zelfs mijn YouTube comments onder hun videos verwijderen. Ik wist niet eens dat het kon!

Yeah, you're one to talk. Het is niet dat jouw comments bijdroegen. Hoe heette jouw faal-xbox-site trouwens ook alweer?
 

LDawg NL

Banned
Yeah, you're one to talk. Het is niet dat jouw comments bijdroegen. Hoe heette jouw faal-xbox-site trouwens ook alweer?
Die site is al meer dan een maand uit de lucht. Heb wel al bijna een nieuwe versie af. Beetje tussen de bedrijven door gemaakt, maar is wel grappig idee tot nu toe.
Erg faal was de website trouwens niet, want heeft me toch aardig wat vette goodies en ervaringen opgeleverd en niet te vergeten trips naar Gamescom toe. Jokes on you!

Enige site van me die atm online staat is: http://www.gameprijsvragen.nl/
Ben verder met nog twee games gerelateerde website bezig.

En hoe gaat het met jouw site? Of kun je dat niet maken?
 

7threst

Member
Die site is al meer dan een maand uit de lucht. Heb wel al bijna een nieuwe versie af. Beetje tussen de bedrijven door gemaakt, maar is wel grappig idee tot nu toe.
Erg faal was de website trouwens niet, want heeft me toch aardig wat vette goodies en ervaringen opgeleverd en niet te vergeten trips naar Gamescom toe. Jokes on you!

Enige site van me die atm online staat is: http://www.gameprijsvragen.nl/
Ben verder met nog twee games gerelateerde website bezig.

En hoe gaat het met jouw site? Of kun je dat niet maken?


Wat denk je zelf? Een website is geen rocketscience Ldawg.
 

LDawg NL

Banned
Wat denk je zelf? Een website is geen rocketscience Ldawg.
Nee, stukjes typen, daar heb je een master voor nodig.

En zelf denk ik dat je het inderdaad niet kan. En dan bedoel ik geen wordpress blog opzetten. Maar van de grond af aan een website bouwen.
 

7threst

Member
Nee, stukjes typen, daar heb je een master voor nodig.

En zelf denk ik dat je het inderdaad niet kan. En dan bedoel ik geen wordpress blog opzetten. Maar van de grond af aan een website bouwen.

Met gemak, Ldawg. Maar ik snap dat het een hele opgave voor jou is. Een fatsoenlijke post maken is voor jou al een hele opgave, dus een site maken zoals het knallende gameprijsvragen.nl is een mijlpaal.

Wat gaat je volgende site worden? gratisdlc.nl? iks-boks.nl? jijbentdecontroller.nl?

On a serious note: http://www.filmfestivalrotterdam.co...-when-life-runs-at-33-revolutions-per-minute/

Awesome!
 

LDawg NL

Banned
Met gemak, Ldawg. Maar ik snap dat het een hele opgave voor jou is. Een fatsoenlijke post maken is voor jou al een hele opgave, dus een site maken zoals het knallende gameprijsvragen.nl is een mijlpaal.

Wat gaat je volgende site worden? gratisdlc.nl? iks-boks.nl? jijbentdecontroller.nl?

On a serious note: http://www.filmfestivalrotterdam.co...-when-life-runs-at-33-revolutions-per-minute/

Awesome!
Whaha, ik zou dolgraag een door jou gemaakte website willen zien.
http://www.gameprijsvragen.nl/ stelt inderdaad niks voor. Goed gezien, maar daar is dan ook evenveel tijd ingestoken om te maken als dat jij doet om twee artikelen te schrijven.
 

Sadist

Member
Is Ldawg daarmee permanent gebanned? Het is zijn tweede account hier.

Die gozer is echt niet leuk gewoon. En dan ben ik nog beleefd. Noooo 7th
 

Linius

Member
7threst wel, LDawg NL was nog een junior en sowieso een dupe van een permanent gebande account, dus hij is foetsie.

Oh, dat is geen vervelend nieuws voor op de dinsdagavond.

Tijdens de rest van de week ook niet trouwens.

Anyways, laten we maar weer terug gaan naar het gezellig Neder Gaf :p
 

Aiii

So not worth it
Tot twee keer toe binnen no time gebanned worden. je moet het maar kunnen lol.

Maar goed Ldawg is al op bijna ieder gamingforum gebanned, dus echt verrassend is het ook niet.
 
Damn, ik heb de laatste tijd echt geen idee waar ik mee bezig ben. Ik zit in een premaster klas en ik zie het gewoon niet meer zitten. Ik had vroeger wel aanleg voor toneel en ik kan redelijk tekenen.. maar een carrière in drama of tekenen nam ik destijds niet serieus.. ik ben maar bouwkunde gaan doen.. 4 jaar lang tegen mijn zin en ik ben aan een premaster begonnen.. ik krijg nu echt met "what if" beelden te maken.. Ik ben nu 22 en heb een mini mid-life crisisje. Ik stel nu allerlei vragen aan mijzelf zoals ben ik te oud om nog een acteercarrière in Hollywood na te streven (ja ik ben gek)? Kan ik nog iets doen met mijn aanleg voor tekenen? Ik hou er echt een kut gevoel aan over als ik die vragen beantwoord. Ik zou het wel willen proberen.. gewoon naar de VS en een acteercarrière proberen op te bouwen. De kans is miniscuul dat er ook maar iets van terechtkomt, maar ik doe dan tenminste iets wat ik leuk vind en kan dan zeggen dat ik het heb geprobeerd.

Het meest kutte is dat ik mijn situatie aan niemand van mijn vrienden kwijt kan. Ze zijn niet volwassen/serieus genoeg om over morgen na te denken. Een paar dagen terug voelde ik me zó bagger dat ik mijn symptomen even googlede en er depressie uit kwam. Ik heb meteen actie ondernomen en mijzelf een schop onder de kont gegeven, gelukkig.

What to do, what to do. Geen idee waarom ik dit hier post.
 

soepje

Member
Waarom zou je te oud zijn? Je bent nog een jonkie! Ik weet niet in welke situatie je zit, maar misschien kan je een jaartje vrij nemen, sparen, en naar de US? Of wat anders doen waar je nu interesse in hebt? Of je nou op je 22ste of 24ste aan je premaster begint maakt weinig verschil. Die school blijft er wel staan hoor.
 

Kiraly

Member
Damn, ik heb de laatste tijd echt geen idee waar ik mee bezig ben. Ik zit in een premaster klas en ik zie het gewoon niet meer zitten. Ik had vroeger wel aanleg voor toneel en ik kan redelijk tekenen.. maar een carrière in drama of tekenen nam ik destijds niet serieus.. ik ben maar bouwkunde gaan doen.. 4 jaar lang tegen mijn zin en ik ben aan een premaster begonnen.. ik krijg nu echt met "what if" beelden te maken.. Ik ben nu 22 en heb een mini mid-life crisisje. Ik stel nu allerlei vragen aan mijzelf zoals ben ik te oud om nog een acteercarrière in Hollywood na te streven (ja ik ben gek)? Kan ik nog iets doen met mijn aanleg voor tekenen? Ik hou er echt een kut gevoel aan over als ik die vragen beantwoord. Ik zou het wel willen proberen.. gewoon naar de VS en een acteercarrière proberen op te bouwen. De kans is miniscuul dat er ook maar iets van terechtkomt, maar ik doe dan tenminste iets wat ik leuk vind en kan dan zeggen dat ik het heb geprobeerd.

Het meest kutte is dat ik mijn situatie aan niemand van mijn vrienden kwijt kan. Ze zijn niet volwassen/serieus genoeg om over morgen na te denken. Een paar dagen terug voelde ik me zó bagger dat ik mijn symptomen even googlede en er depressie uit kwam. Ik heb meteen actie ondernomen en mijzelf een schop onder de kont gegeven, gelukkig.

What to do, what to do. Geen idee waarom ik dit hier post.

Internet pro-tip: nooit je eigen symptomen googelen
 
Internet pro-tip: nooit je eigen symptomen googelen

Teen gestoten, doet pijn -> Kanker
Tennisbal tegen hoofd gekregen, nu een bult -> Hersentumor
M'n voet slaapt -> Kanker
Ik heb 14 uur geslapen vannacht -> Depressie
Het is donker buiten -> Depressie en misschien kanker
 

Kabouter

Member
Wat vinden we hier van NederGAF?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/teringtiefustuigh_op_de_foto.html

Ben over het algemeen niet zo van de naming en shaming, zeker gezien de risico's van het mis hebben. Maar tegelijkertijd haalt bijna niets zo erg het bloed onder mijn nagels vandaan als groepen jongeren die willekeurige mensen proberen dood te schoppen.

Ik ben absoluut niet van naming en shaming, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik erg gevoelig ben voor beelden van geweld zo uit het niets, zeker als het zo schokkend is als dat in Eindhoven of die man in Nijmegen, ondanks dat het risico erop ongetwijfeld bijzonder laag ligt. Het is niet moeilijk voorstellen dat jij het zomaar zou kunnen zijn, en wat kun je in godsnaam beginnen als ze in een groep zijn? :/
 

Divius

Member
Ben altijd bang dat mijn mening richting zulke mensen als extreem wordt opgevat, maar wat mij betreft verdient vooral die ene in het wit het niet om te leven. Want dat kan toch nooit meer goed komen? Die heeft toch alleen maar een leven voor zich waarin hij van kwaad naar erger afdaalt?
 
Top Bottom