• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Arjen

Member
Had tot de massale instroom nog nooit van IG gehoord eerlijk gezegd
KuGsj.gif
 

Aiii

So not worth it
Ooh god blijkbaar met minoren periode 1 dag in de week naar school en heel veel thuis werk doen.
17 weken lang weet niet of ik blij moet zijn of droevig.

Ik heb ooit een half jaar thuis gezeten, omdat ik mijn stagedrempel niet had gehaald en nog vier vakken (tentamens alleen) moest inhalen. Uiteraard gingen al mijn klasgenoten wel op stage en dus zat ik de hele week alleen thuis. Is behoorlijk kut.

Dat was toen WoW net uit was though, dus heb ik dat spel dan maar een half jaar lang full time gespeeld, tijd vloog om. :lol
 

RanoNL

Member
Geen idee in hoeverre je bekend met IG maar het nieuwe forum daar heeft de massale toestroom naar Gaf wel wat bevordert. Het leed dat IG4 heet.
En terecht. Van alle mooie plannen is niets meer gekomen sinds oktober vorig jaar. Je wilt niet weten hoeveel schermen ik ontworpen heb die niet eens doorgevoerd zijn. Hun tactiek is alles in een keer bouwen en dan releasen. Tegen de tijd dat dat klaar is, is het alweer verouderd. Ik ben gestopt omdat IG gewoon niet te doen is op je mobiel/tablet. En GAF is echt heel goed op dat gebied. En ik vind artikelen zelf niet zo interessant. Alle echte scoops gaan toch naar de US sites. En Twitter is altijd sneller dan welke andere NL site dan ook.
 
Vrijdag weer terug naar Limburg! Alleen moet ik maandag weer om 12.30 op de Utwente zijn voor 'n vaccinatie dus ik ben bang dat 't alleen de zaterdag gaat worden. Of ik zou maandagochtend heeeel brak de trein moeten nemen.

Dat is wel jammer dan. Ik heb van donderdag tot en met woensdag vrij genomen dus ik ga helemaal los dit jaar. Morgen beginnen in Keulen.

Lekker in de winter carnaval vieren. Doe dat gewoon een paar maandjes later of zo.

Het leukste is nog dat vooral in de steden van beide Limburgen en Noordrijn-Westfalen het carnaval ook veel buiten op de straten en de pleinen wordt gevierd. Sta je lekker met een koud glas bier op een plein in de stad te blauwbekken. Maar het is wel verrekte gezellig.
 

Kabouter

Member
Geen idee in hoeverre je bekend met IG maar het nieuwe forum daar heeft de massale toestroom naar Gaf wel wat bevordert. Het leed dat IG4 heet.

Als ik drie keer in m'n leven op IG ben geweest is het veel, op het forum nog nooit.

Same here...maar ja ben op Neogaf ook voor Offtopic en niet voor de gaming section :p
Offtopic fo' life!

Ik moet zeggen dat ik hier ook hoofdzakelijk nog voor off-topic ben, wat best gek is gezien het feit dat ik nog steeds best wat games speel. Het eindeloos discussiëren erover staat me gewoon zelden aan. Dat je aangevallen wordt omdat je een bepaald element van een game net niet zo fijn vond werken, of juist wel. Ik post er nog wel af en toe, maar vaak is het niet meer tegenwoordig.
 

Linius

Member
Toen ik net op Gaf kwam postte ik hier eigenlijk amper. Tot ik Football Gaf ontdekte en nu kom ik nagenoeg alleen maar daar. En in Dutch Gaf natuurlijk!
 
Ned-Ita wordt op SBS uitgezonden, weet iemand waar de andere vriendschappelijke wedstrijden worden uitgezonden? Engeland-Brazilie wil ik zien en Zweden-Argentinie.
 

Linius

Member
Ned-Ita wordt op SBS uitgezonden, weet iemand waar de andere vriendschappelijke wedstrijden worden uitgezonden? Engeland-Brazilie wil ik zien en Zweden-Argentinie.

Voor Engeland heb je een goede kans dat de BBC het uitzendt.

edit: blijkbaar komt het op Itv, dus helaas.
 

n0n44m

Member
gewoon Frankrijk-Duitsland recorden op de ARD, die komen erna ook altijd met samenvattingen van alle andere interessante interlands :)
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Random vraag, but who knows, niet geschoten altijd mis:

Ik kwam een ouwe kaart (16e eeuw) van de regio waar m'n ma vandaan komt tegen in een boek over said regio. Online gezocht en een tamelijk prima resolutie versie gevonden. Heb de exacte resolutie even niet bij de hand maar zoiets als 5000 bij 8000 pixels en een bestand van 8 Mb. Omdat het een toffe kaart is (met side-view tekeningen van alle dorpen en steden en wapenschilden en andere random shit er op uit die tijd) wil ik'm printen en inlijsten voor d'r verjaardag.

Weet iemand waar ik zoiets laat doen in een beetje toffe kwaliteit/op mooi papier? Ik ben wezen buurten bij een copy shop in de buurt, maar die keken/deden heel moeilijk vanwege het afwijkende formaat en mijn verzoek het niet op glossy papier te pringen (ziet er debiel uit met zo'n ouwe kaart).
 

Sadist

Member
Ik kijk te weinig op offtopic. Mis ik alle awesome en insane topics.

Ik kom wel meer op de gamingside, maar de laatste tijd slaan ze allemaal wel door lijkt het wel. New console jitters natuurlijk en dat zal nog wel twee jaar duren voordat de boel iets uh... genuanceerder wordt.
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Kun je Canvas laten inlijsten? Ik ken alleen die vierkante gevallen waarbij canvas op een plaat (hout, I guess) zit gespannen.
 

7threst

Member
Welkom terug Peter. You have been missed.


Ja ik zal nooit meer zo dom doen. Ik en een ban :(

Ik kijk te weinig op offtopic. Mis ik alle awesome en insane topics.

Ik kom wel meer op de gamingside, maar de laatste tijd slaan ze allemaal wel door lijkt het wel. New console jitters natuurlijk en dat zal nog wel twee jaar duren voordat de boel iets uh... genuanceerder wordt.

Ik hou van GayGAF (hoewel ik daar nu wel wat minder zal posten wat voor ranzige sex ik allemaal lekker vind nu er allemaal mensen op GAF zitten die ik ook ken :p ) en DutchGAF, maar Gamingside is nog steeds wat ik het tofst vind. Des te jammer vind ik die agressiviteit daar.
 

7threst

Member
Je hoeft niet bang te zijn dat ik Gay Gaf ga uitpluizen voor posts van jouw hoor Peter :p

Nou ik heb wel posts van mij van GAF opeens op IG tegengekomen dat ik dacht 'hm'... maar ja, daar kan ik tegenwoordig niets meer posten wat iemand shockeert volgens mij dus dat maakt ook niet zoveel meer uit haha!
 

7threst

Member
Zanger Fabio Frittelli van de Italiaanse housegroep Mo-Do is overleden. Hij werd beroemd met de hit 'Eins, Zwei, Polizei'.

De 47-jarige Frittelli werd dood gevonden in zijn huis in het Noord-Italiaanse Udine. Hij zou zelfmoord hebben gepleegd, melden Italiaanse media donderdag.

Mo-Do was een Italiaanse groep die zong in het Duits. Met 'Eins Zwei Polizei' had de band in 1994 een gigantisch Europees succes. Het nummer stond op 1 in hitparades in Oostenrijk, Duitsland en Italië.

Ook in Nederland behaalde het een hoge notering. In de Top 40 bleef het steken op nummer 2 achter Dromen zijn bedrog van Marco Borsato, dat liefst 12 weken de nummer 1-plek bezet hield.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nT-I4C-KgfY

RIP! :(
 

Aiii

So not worth it
NEEEEEEEHEEEEEE!

Mijn wereld stort ineen.

Volgens mij heeft ie het niet kunnen verkroppen dat ie verslagen werd door Marco Borsato met zijn vertalingen van Italiaanse liedjes.
 
Ik heb een paar maanden geleden een stuk of 4 huisspinnen gedood. Sindsdien zie ik snachts echt veel zilvervisjes thuis. Ik zit eraan te denken om een huisspin te kopen en los te laten..
Ik heb ook nog eens arachnafobie.
 

7threst

Member
Zilvervisjes? Help me out here... wtf is dat? En hoe kan dat ooit erger zijn dan motherfucking creepy crawly spinnen die 's nachts plannen smeden om je fucking te laten schrikken elke keer?
 

Chuckie

Member
Zilvervisjes? Help me out here... wtf is dat? En hoe kan dat ooit erger zijn dan motherfucking creepy crawly spinnen die 's nachts plannen smeden om je fucking te laten schrikken elke keer?

zilvervisje.jpeg


Die kleine kutbeestjes...lopen vaak rond vochtige plekken
 

7threst

Member
Is er hier ergens op GAF een 'woon je in Europa? Dan kun je hier met een US-gaffer regelen dat hij/zij een game/hardware voor je koopt en naar je opstuurt-topic' of iets dergelijks? Ik wil die Fire Emblem 3DS maar de reguliere importshops hebben em niet (meer) en Gamestop verkoop niet aan Europa :(
 

Linius

Member
Je hebt toch van die web winkels die fysiek spullen kopen in een Amerikaanse winkel en het naar Nederland opsturen?
 
Top Bottom