Ooh god blijkbaar met minoren periode 1 dag in de week naar school en heel veel thuis werk doen.
17 weken lang weet niet of ik blij moet zijn of droevig.
Had tot de massale instroom nog nooit van IG gehoord eerlijk gezegd
En terecht. Van alle mooie plannen is niets meer gekomen sinds oktober vorig jaar. Je wilt niet weten hoeveel schermen ik ontworpen heb die niet eens doorgevoerd zijn. Hun tactiek is alles in een keer bouwen en dan releasen. Tegen de tijd dat dat klaar is, is het alweer verouderd. Ik ben gestopt omdat IG gewoon niet te doen is op je mobiel/tablet. En GAF is echt heel goed op dat gebied. En ik vind artikelen zelf niet zo interessant. Alle echte scoops gaan toch naar de US sites. En Twitter is altijd sneller dan welke andere NL site dan ook.Geen idee in hoeverre je bekend met IG maar het nieuwe forum daar heeft de massale toestroom naar Gaf wel wat bevordert. Het leed dat IG4 heet.
Gaan er mensen nog carnaval vieren?
Vrijdag weer terug naar Limburg! Alleen moet ik maandag weer om 12.30 op de Utwente zijn voor 'n vaccinatie dus ik ben bang dat 't alleen de zaterdag gaat worden. Of ik zou maandagochtend heeeel brak de trein moeten nemen.
Lekker in de winter carnaval vieren. Doe dat gewoon een paar maandjes later of zo.
Sterker nog: Ik weet niet eens wat IG is.Had tot de massale instroom nog nooit van IG gehoord eerlijk gezegd
Same here, ben zelden in Gaming te vinden.Same here...maar ja ben op Neogaf ook voor Offtopic en niet voor de gaming section Offtopic fo' life!
Sterker nog: Ik weet niet eens wat IG is.
Same here, ben zelden in Gaming te vinden.
Geen idee in hoeverre je bekend met IG maar het nieuwe forum daar heeft de massale toestroom naar Gaf wel wat bevordert. Het leed dat IG4 heet.
Same here...maar ja ben op Neogaf ook voor Offtopic en niet voor de gaming section
Offtopic fo' life!
Echt veel mis je er eerlijk gezegd ook niet aan.Als ik drie keer in m'n leven op IG ben geweest is het veel, op het forum nog nooit.
Ned-Ita wordt op SBS uitgezonden, weet iemand waar de andere vriendschappelijke wedstrijden worden uitgezonden? Engeland-Brazilie wil ik zien en Zweden-Argentinie.
Voor zover ik weet komt Engeland - Brazilie op Eredivisie Live.
Canvas?
Kun je Canvas laten inlijsten? Ik ken alleen die vierkante gevallen waarbij canvas op een plaat (hout, I guess) zit gespannen.
Welkom terug Peter. You have been missed.
Ik kijk te weinig op offtopic. Mis ik alle awesome en insane topics.
Ik kom wel meer op de gamingside, maar de laatste tijd slaan ze allemaal wel door lijkt het wel. New console jitters natuurlijk en dat zal nog wel twee jaar duren voordat de boel iets uh... genuanceerder wordt.
Je hoeft niet bang te zijn dat ik Gay Gaf ga uitpluizen voor posts van jouw hoor Peter
Zanger Fabio Frittelli van de Italiaanse housegroep Mo-Do is overleden. Hij werd beroemd met de hit 'Eins, Zwei, Polizei'.
De 47-jarige Frittelli werd dood gevonden in zijn huis in het Noord-Italiaanse Udine. Hij zou zelfmoord hebben gepleegd, melden Italiaanse media donderdag.
Mo-Do was een Italiaanse groep die zong in het Duits. Met 'Eins Zwei Polizei' had de band in 1994 een gigantisch Europees succes. Het nummer stond op 1 in hitparades in Oostenrijk, Duitsland en Italië.
Ook in Nederland behaalde het een hoge notering. In de Top 40 bleef het steken op nummer 2 achter Dromen zijn bedrog van Marco Borsato, dat liefst 12 weken de nummer 1-plek bezet hield.
Mijn voormalige avatarheld ;(
Vlug, verander van avatar, straks komt Hakkuhbar nog te overlijden
Belg meldt zich aan.
VlammenwerperIk heb een paar maanden geleden een stuk of 4 huisspinnen gedood. Sindsdien zie ik snachts echt veel zilvervisjes thuis. Ik zit eraan te denken om een huisspin te kopen en los te laten..
Ik heb ook nog eens arachnafobie.
Zilvervisjes? Help me out here... wtf is dat? En hoe kan dat ooit erger zijn dan motherfucking creepy crawly spinnen die 's nachts plannen smeden om je fucking te laten schrikken elke keer?
Welkom Belg