• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Hallo, Dutch-GAF!

Rare gewaarwording, Nederlands op GAF. K'heb even een vraagje aan jullie. Ik zoek een pakket forwarding service in het VK om een Nexus 4 mee in huis te halen. Iemand tips?

Niet handiger om 'm in Duitsland te kopen? Maar nee sorry geen ervaringen met pakket forwarding uit engeland.
 

Linius

Member
Ook een mooi festival inderdaad. Ben er zelf nog nooit geweest maar de line-up (van de afgelopen jaren) en de locatie ziet er niet verkeerd uit.
 

Kabouter

Member
Hoezo butthurt over SNS..

Kan ik me voorstellen hoor, vrolijk word ik niet van de staat van de Nederlandse bancaire sector. Nederlandse consument mag de komende jaren flink gaan betalen nu er geen concurrentie meer is, naast het bedrag dat direct verbonden is aan de nationalisering/kwijtschelding van eerdere staatssteun natuurlijk.
 

Aiii

So not worth it
Maat van me werkt bij Zwitserleven, ben al twee dagen ambtenarengrappen aan het maken.

Totally worth it.
 

Wazzim

Banned
Kan ik me voorstellen hoor, vrolijk word ik niet van de staat van de Nederlandse bancaire sector. Nederlandse consument mag de komende jaren flink gaan betalen nu er geen concurrentie meer is, naast het bedrag dat direct verbonden is aan de nationalisering/kwijtschelding van eerdere staatssteun natuurlijk.
Dat was eerder al het geval door EU regulering, Rabobank heeft nu nagenoeg een prijs-monopolie (in ieder geval op de hypotheekmarkt).
Staatsbanken mogen namelijk niet beter draaien dan private banken volgens onze vrienden in Brussel.

Maar waar Pikmindictator op doelde was waarschijnlijk het feit dat de aandeelhouders alles kwijt zijn, iets dat gewoon terecht is.
 
Hey Hollanders, ik heb een vraagje.
Ik heb een kortingscode ter waarde van 150 euro bij webshop Coolblue, die geldig is op alle takken van Coolblue (van keuken tot tablets). Is er iemand die daar wel eens wat koopt en zou die persoon het willen ruilen tegen 150 euro cash? Ik zou het bedrag goed kunnen gebruiken :)
 
Hey Hollanders, ik heb een vraagje.
Ik heb een kortingscode ter waarde van 150 euro bij webshop Coolblue, die geldig is op alle takken van Coolblue (van keuken tot tablets). Is er iemand die daar wel eens wat koopt en zou die persoon het willen ruilen tegen 150 euro cash? Ik zou het bedrag goed kunnen gebruiken :)

Heb je dat voor mekaar gekregen met langdurig klagen over dat Lumia abonnement?

Wil nog steeds die halen, maar geen idee hoe of waar of wanneer, dus geen interesse.
 
Nu we toch vragen stellen, iemand ervaring met pvc vloeren? Is dat pvc laminaat uberhaupt wat, en hoe zijn de ervaringen met pvc + vloerverwarming?

Ik heb geen ervaring met PVC Laminaat, maar als bouwkundige :)H) weet ik dat je een speciaal ondergrond voor laminaat nodig hebt om er maximale efficientie uit te halen. PVC op zich geleidt goed en is op zich vloerverwarming oke.
Maar, je moet het aanbrengen van PVC vloeren in combinatie met vloerverwarming sowieso zorgvuldig doen. Vloerverwarming uitzetten bij het aanbrengen en geleidelijk aan zetten, daarmee voorkom je krimp en naden.

Heb je dat voor mekaar gekregen met langdurig klagen over dat Lumia abonnement?

Wil nog steeds die halen, maar geen idee hoe of waar of wanneer, dus geen interesse.

Lumia 920 abonnement ja, mijn Lumia 820 case loopt nog ;)
 
iemand anders hier die naar de super bowl kijkt nu? Ik dacht, probeer 't maar 'ns maar ik moet zeggen dat ik 't vrij saai vind. Er wordt voor 10 seconden gespeeld en dan is er weer 'n pauze van 'n minuut :|
En dan heb je nog al die overbodige informatie die naar je kop geslingerd wordt.
 

n0n44m

Member
Yes, maar daar ben ik wel aan gewend inmiddels

bij BBC tenminste niet zoveel geen reclame tov ESPN Europe / Amerikaanse uitzending

maar nu een half uur halftime show waar ik niet op zit te wachten, 49ers zuigen hard ... denk dat ik maar naar bed ga lol
 

Darkwater

Member
Niet handiger om 'm in Duitsland te kopen? Maar nee sorry geen ervaringen met pakket forwarding uit engeland.

Nou ja, import uit het VK zal iets over 300 euro kosten, denk ik. De Duitse Play Store vraagt ex. verzendkosten al 350. En de Media Markt 395. Vandaar.
 

Linius

Member
HollovVpo1nt, het kan haast geen toeval zijn dat er in het Xperia Z topic op Tweakers iemand post met exact de zelfde nickname :p

Geen goede ervaringen met Coolblue?
 
Nou ja, import uit het VK zal iets over 300 euro kosten, denk ik. De Duitse Play Store vraagt ex. verzendkosten al 350. En de Media Markt 395. Vandaar.

Ah okay ja ik wist niet dat het prijsverschil zo groot was. Dan begrijp ik 'm :)
Ik heb 'm via mijn werk besteld dus dan boeit het niet zo...
 

soepje

Member
Ik heb geen ervaring met PVC Laminaat, maar als bouwkundige :)H) weet ik dat je een speciaal ondergrond voor laminaat nodig hebt om er maximale efficientie uit te halen. PVC op zich geleidt goed en is op zich vloerverwarming oke.
Maar, je moet het aanbrengen van PVC vloeren in combinatie met vloerverwarming sowieso zorgvuldig doen. Vloerverwarming uitzetten bij het aanbrengen en geleidelijk aan zetten, daarmee voorkom je krimp en naden.
Ja, dat is dus het probleem. Het gaat om een huurhuis waar we waarschijnlijk maar een paar jaar gaan wonen, dus we willen het zelf leggen ivm de kosten. Ik zie het namelijk niet zitten om een paar duizend euro in een huurhuis te investeren. Het schijnt dat je pvc zo op de betonlaag kan leggen, mits het goed gelijk is gemaakt, en qua prijs per m2 lijkt het best betaalbaar. Maar vraag me alleen af hoelang zo´n vloer goed blijft, of dat er betere budget opties zijn.
 
Ja, dat is dus het probleem. Het gaat om een huurhuis waar we waarschijnlijk maar een paar jaar gaan wonen, dus we willen het zelf leggen ivm de kosten. Ik zie het namelijk niet zitten om een paar duizend euro in een huurhuis te investeren. Het schijnt dat je pvc zo op de betonlaag kan leggen, mits het goed gelijk is gemaakt, en qua prijs per m2 lijkt het best betaalbaar. Maar vraag me alleen af hoelang zo´n vloer goed blijft, of dat er betere budget opties zijn.

Tja, vloerbedekking en een goedkope laminaat zijn de goedkoopste opties. Of dat de investering waard is moet je zelf beslissen. Als je beton redelijk egaal is kan ik mij wel voorstellen dat je daar direct vloerbedekking op kan leggen, maar ik kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen bij laminaat. Misschien kan het wel, maar ik heb het beeld gewoon niet voor me. Aangezien PVC ook een stuk harder is dan "traditioneel" laminaat lijkt het mij ook dat je daar totaal niet lekker op loopt zonder een deklaagje.
Ons vorig huis (ik woon nog bij ouders) was een sociale huur woning en wij hadden daar redelijk wat in geïnvesteerd (zolder kamer, tuin, laminaat etc.) en in overleg met de mensen die het huis zouden overnemen hebben wij het een en ander kunnen verkopen.

Je zou ook eventueel advies kunnen vragen bij een bouwmarkt. Geen laminaatkoning ofso, maar gewoon eentje zoals gamma of leenbakker o.i.d., zij hebben namelijk niet echt belang in het verkopen van het duurste laminaat als je hun je wensen kenbaar maakt, zij zijn blij als ze überhaupt iets verkopen :p

----------------------

Nou, ik krijg een mailtje dat mijn premie voor de autoverzekering van 30 euro omhoog gaat naar 71 euro per 1 maart :/ Er zijn in 2011 en 2012 meer schadeclaims geweest dan er aan premie is binnengekomen, pak dan lekker die idioten achter het stuur aan :/

Dat wordt een nieuwe autoverzekering zoeken. Onno-Onno is goedkoopste tot nu toe.. rond de 45 euro voor WA.
 

Divius

Member
Iemand hier wel eens iets besteld bij OTTO.nl? Ze hebben iets in de aanbieding dat ik wellicht wil bestellen, maar als ik zo de recensies lees op tweakers.net weet ik niet of het slim is.
 

Linius

Member
Zo te lezen een beetje hit & miss. Als je een product bestelt dat ze achteraf toch niet blijken te kunnen leveren gaan ze daar zo te zien niet heel adequaat mee om. Maar uiteindelijk krijg je je geld wel weer terug en het zijn zeker geen oplichters. Dus als het een goede aanbieding is zou ik de gok wel wagen.
 

7threst

Member
YEAH!!!! I'M FREEEEEEEEE!!!!!

xecmCQR.jpg




Iemand hier wel eens iets besteld bij OTTO.nl? Ze hebben iets in de aanbieding dat ik wellicht wil bestellen, maar als ik zo de recensies lees op tweakers.net weet ik niet of het slim is.

Otto is imo gewoon veilig hoor. Otto was vroeger gewoon een alternatief voor Wehkamp, inclusief dikke catalogus enzo.
 
Sport 1 had net een mooie documentaire over Colombia en allerlei gedoe rondom het voetbal en de drugsbaronnen daar. Erg interessant. Denk dat het two escobars of iets dergelijks heette.
 
Ooh god blijkbaar met minoren periode 1 dag in de week naar school en heel veel thuis werk doen.
17 weken lang weet niet of ik blij moet zijn of droevig.

6.png
 
Top Bottom