Yes
Wie ben jij?
En wie ben jij?
Yes
Wie ben jij?
Onze Giedo in het Caterham stoeltje!
Hallo, Dutch-GAF!
Rare gewaarwording, Nederlands op GAF. K'heb even een vraagje aan jullie. Ik zoek een pakket forwarding service in het VK om een Nexus 4 mee in huis te halen. Iemand tips?
En wie ben jij?
Hoezo butthurt over SNS..Weer een stukje Hollands cultuur: Mijn fiets is gisteravond in Eindhoven gestolen... of moet ik zeggen genationaliseerd.
Hoezo butthurt over SNS..
Weer een stukje Hollands cultuur: Mijn fiets is gisteravond in Eindhoven gestolen... of moet ik zeggen genationaliseerd.
Ik ben best benieuwd hoe de Nissan van Jan Boskamp eruit ziet Iemand enig idee?
Ik ben best benieuwd hoe de Nissan van Jan Boskamp eruit ziet Iemand enig idee?
Ik mis wat context denk ik.
Heb ik nu wel of niet eerder in deze enclave gepost?
Ah well, nu is dit tenminste zeker.
Dat was eerder al het geval door EU regulering, Rabobank heeft nu nagenoeg een prijs-monopolie (in ieder geval op de hypotheekmarkt).Kan ik me voorstellen hoor, vrolijk word ik niet van de staat van de Nederlandse bancaire sector. Nederlandse consument mag de komende jaren flink gaan betalen nu er geen concurrentie meer is, naast het bedrag dat direct verbonden is aan de nationalisering/kwijtschelding van eerdere staatssteun natuurlijk.
Hey Hollanders, ik heb een vraagje.
Ik heb een kortingscode ter waarde van 150 euro bij webshop Coolblue, die geldig is op alle takken van Coolblue (van keuken tot tablets). Is er iemand die daar wel eens wat koopt en zou die persoon het willen ruilen tegen 150 euro cash? Ik zou het bedrag goed kunnen gebruiken
Nu we toch vragen stellen, iemand ervaring met pvc vloeren? Is dat pvc laminaat uberhaupt wat, en hoe zijn de ervaringen met pvc + vloerverwarming?
Heb je dat voor mekaar gekregen met langdurig klagen over dat Lumia abonnement?
Wil nog steeds die halen, maar geen idee hoe of waar of wanneer, dus geen interesse.
Niet handiger om 'm in Duitsland te kopen? Maar nee sorry geen ervaringen met pakket forwarding uit engeland.
Nou ja, import uit het VK zal iets over 300 euro kosten, denk ik. De Duitse Play Store vraagt ex. verzendkosten al 350. En de Media Markt 395. Vandaar.
Ja, dat is dus het probleem. Het gaat om een huurhuis waar we waarschijnlijk maar een paar jaar gaan wonen, dus we willen het zelf leggen ivm de kosten. Ik zie het namelijk niet zitten om een paar duizend euro in een huurhuis te investeren. Het schijnt dat je pvc zo op de betonlaag kan leggen, mits het goed gelijk is gemaakt, en qua prijs per m2 lijkt het best betaalbaar. Maar vraag me alleen af hoelang zo´n vloer goed blijft, of dat er betere budget opties zijn.Ik heb geen ervaring met PVC Laminaat, maar als bouwkundige H) weet ik dat je een speciaal ondergrond voor laminaat nodig hebt om er maximale efficientie uit te halen. PVC op zich geleidt goed en is op zich vloerverwarming oke.
Maar, je moet het aanbrengen van PVC vloeren in combinatie met vloerverwarming sowieso zorgvuldig doen. Vloerverwarming uitzetten bij het aanbrengen en geleidelijk aan zetten, daarmee voorkom je krimp en naden.
Ja, dat is dus het probleem. Het gaat om een huurhuis waar we waarschijnlijk maar een paar jaar gaan wonen, dus we willen het zelf leggen ivm de kosten. Ik zie het namelijk niet zitten om een paar duizend euro in een huurhuis te investeren. Het schijnt dat je pvc zo op de betonlaag kan leggen, mits het goed gelijk is gemaakt, en qua prijs per m2 lijkt het best betaalbaar. Maar vraag me alleen af hoelang zo´n vloer goed blijft, of dat er betere budget opties zijn.
Iemand hier wel eens iets besteld bij OTTO.nl? Ze hebben iets in de aanbieding dat ik wellicht wil bestellen, maar als ik zo de recensies lees op tweakers.net weet ik niet of het slim is.
Welkom terug!YEAH!!!! I'M FREEEEEEEEE!!!!!
Otto is imo gewoon veilig hoor. Otto was vroeger gewoon een alternatief voor Wehkamp, inclusief dikke catalogus enzo.
Oooh
Maar het valt wel mee, een redelijk groepje van Dutch Gaf komt ook op IG maar dan heb je het ook wel gehad.
Ik krijg af en toe toch wel de indruk dat 80% elkaar al kent van IG of elders :')