Je hebt toch van die web winkels die fysiek spullen kopen in een Amerikaanse winkel en het naar Nederland opsturen?
Ok, welke webwinkels zijn dat?
Je hebt toch van die web winkels die fysiek spullen kopen in een Amerikaanse winkel en het naar Nederland opsturen?
Amazon.com geprobeert?
"ik ben geen ..., maar..." is dan weer zowat het ergste dat iemand kan typen.
Ik heb er serieus nog naar staan kijken "Eh dat ziet er raar uit, meh." I blame the spelling correction which I have on English geset.Jezus Bacon....'geprobeert'? Ik ben geen spelling-nazi maar dat is wel erg lelijk
Jij bent ook wel een enorme zeikert he. Ongeveer elke post van jou is een klaagzang.
Jij bent ook wel een enorme zeikert he. Ongeveer elke post van jou is een klaagzang.
Je mist een accent grave. Maar ik ben geen grammar nazi hoor!
Dat valt dan toch ook wel weer mee.
Jullie zijn allemaal zeikerds...typisch nederlands...
Ik zag een tijdje terug op facebook voorbij komen: "Ik ben geslaagt!"Jezus Bacon....'geprobeert'? Ik ben geen spelling-nazi maar dat is wel erg lelijk
Jullie zijn allemaal zeikerds...typisch nederlands...
Ik zag een tijdje terug op facebook voorbij komen: "Ik ben geslaagt!"
Trieste zaak.
Jij moet helemaal je bek houden piemoltje
Hebben we geen chat trouwens voor neogaf? Of moet ik me dan op irc wagen?
Er zijn wel verschillende GAF-gerelateerde IRC kanalen ja, maar geen andere chat.
Kost veel geld dacht ik.
Weet iemand of er ergens een of andere dienst is die schermen van telefoons repareert? Mijne heeft 2 dagen carnaval niet heel erg goed overleefd
Twitter, ugh hipster
Hater. Je bent toch geen Ajax fan he?
Anders ga je echt voetbal kijken in plaats van Eredivisie.
Anders ga je echt voetbal kijken in plaats van Eredivisie.
Eredivisie is misschien niet zo'n hoog niveau, maar ik vind het wel weer zwaar spannend.
Elke keer als ik denk: Ja...PSV of Ajax wordt kampioen, dan maken ze ineens weer onverwacht slippertje en wordt het toch weer spannend.
Feijenoord iig weer goeie zaken gedaan en daar ben ik blij om. Ik ben nog blijer om al die jonkies te zien die het zo onwijs goed doen. Prachtig om die Boetius en Vilhena te zien vlammen.
18, 21 en opnieuw 18 waren de leeftijden van de doelpuntenmakers. Nu het talent nog zien vast te houdenEredivisie is misschien niet zo'n hoog niveau, maar ik vind het wel weer zwaar spannend.
Elke keer als ik denk: Ja...PSV of Ajax wordt kampioen, dan maken ze ineens weer onverwacht slippertje en wordt het toch weer spannend.
Feijenoord iig weer goeie zaken gedaan en daar ben ik blij om. Ik ben nog blijer om al die jonkies te zien die het zo onwijs goed doen. Prachtig om die Boetius en Vilhena te zien vlammen.
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om me wat Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats zal zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter beheersen.
En nee, ik heb op andere forums geprobeerd, maar daar wouden ze niet met me praten
Fouten corrigeren als ik ze maakZiet er niet slecht uit hoor! Hoe kunnen wij helpen?
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om mij Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats kan zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter kan leren beheersen.
En nee, ik heb het op andere forums geprobeerd, maar daar wilden zij niet met mij praten
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om me wat Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats zal zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter beheersen.
En nee, ik heb op andere forums geprobeerd, maar daar wouden ze niet met me praten
Iedereen carnaval overleeft?
Als ik pietluttig moet zijn, dan zou het er zo ongeveer uit moeten zien =P
Waar kom je vandaan?
Onze politiek correcte vrienden van over de grote plas zouden het Vlaamse carnaval wellicht niet overleven:Iedereen carnaval overleeft?
Jep, alleen moest ik gister al terug naar Enschede omdat ik 'n inenting moest gaan halen voor m'n stage.
Wat voor stage ga je doen?
We moeten in 't eerste jaar 2 weken zorgstage lopen in 'n ziekenhuis om ''een ziekenhuis gevoel'' te krijgen. Praktisch gezien dus mensen wassen en met allerlei dingen helpen in het ziekenhuis. Als je geluk hebt mag je ook nog meekijken met operaties.
Onze politiek correcte vrienden van over de grote plas zouden het Vlaamse carnaval wellicht niet overleven:
That's lacist!
Oh dear, wat zou dit een geweldige thread opleveren.