• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

7threst

Member
Thanks dude! Dat ziet er op zich goed uit alleen snap ik er geen hol van maar goed, ga ik van deweek wel even goed voor zitten!
 

Linius

Member
Ik zag een tijdje terug op facebook voorbij komen: "Ik ben geslaagt!"

Trieste zaak.

Ik zag laatst een retweet voorbij komen via Menno Pot van een scholiere die een Nederlandse toets had gehaald met een goed cijfer en je ziet hem al aankomen, de tweet zat vol spelfouten :p
 

7threst

Member
Kost veel geld dacht ik.

Ja, het feit dat je dus het artikel nummer moet invullen en al je gegevens achterlaten waarna je een soort prijsopgave gemaild krijgt spreekt wat dat betreft boekdelen... not sure if I want maar ga toch maar even kijken. Als ik die Fire Emblem 3DS niet te pakken krijg ga ik huilen, zo'n nerd ben ik dan ook wel weer :)

En over spelling: ik ben echt de meest waardeloze in spelling. 'Geprobeert' weet ik ook alleen maar dat het fout is omdat mijn spellingscontrole dat zegt. En dat terwijl al die regels er bij mij zo ingestampt zijn... Punk maakt meer kapot dan je lief is haha :)
 

Chuckie

Member
Eredivisie is misschien niet zo'n hoog niveau, maar ik vind het wel weer zwaar spannend.

Elke keer als ik denk: Ja...PSV of Ajax wordt kampioen, dan maken ze ineens weer onverwacht slippertje en wordt het toch weer spannend.

Feijenoord iig weer goeie zaken gedaan en daar ben ik blij om. Ik ben nog blijer om al die jonkies te zien die het zo onwijs goed doen. Prachtig om die Boetius en Vilhena te zien vlammen.
 
Eredivisie is misschien niet zo'n hoog niveau, maar ik vind het wel weer zwaar spannend.

Elke keer als ik denk: Ja...PSV of Ajax wordt kampioen, dan maken ze ineens weer onverwacht slippertje en wordt het toch weer spannend.

Feijenoord iig weer goeie zaken gedaan en daar ben ik blij om. Ik ben nog blijer om al die jonkies te zien die het zo onwijs goed doen. Prachtig om die Boetius en Vilhena te zien vlammen.

Amen to that bro!
 
Eredivisie is misschien niet zo'n hoog niveau, maar ik vind het wel weer zwaar spannend.

Elke keer als ik denk: Ja...PSV of Ajax wordt kampioen, dan maken ze ineens weer onverwacht slippertje en wordt het toch weer spannend.

Feijenoord iig weer goeie zaken gedaan en daar ben ik blij om. Ik ben nog blijer om al die jonkies te zien die het zo onwijs goed doen. Prachtig om die Boetius en Vilhena te zien vlammen.
18, 21 en opnieuw 18 waren de leeftijden van de doelpuntenmakers. Nu het talent nog zien vast te houden
 

Doczu

Member
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om me wat Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats zal zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter beheersen.
En nee, ik heb op andere forums geprobeerd, maar daar wouden ze niet met me praten :(
 

confuziz

Banned
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om me wat Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats zal zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter beheersen.
En nee, ik heb op andere forums geprobeerd, maar daar wouden ze niet met me praten :(

Ziet er niet slecht uit hoor! Hoe kunnen wij helpen?
 

confuziz

Banned
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om mij Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats kan zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter kan leren beheersen.
En nee, ik heb het op andere forums geprobeerd, maar daar wilden zij niet met mij praten :(

Als ik pietluttig moet zijn, dan zou het er zo ongeveer uit moeten zien =P
 
Nederlandse gaffers, hebben jullie zin om me wat Nederlands te leren? Ik hoop dat dit de eerste plaats zal zijn waar ik met Nederlanders normaal kan schrijven en mijn taal wat beter beheersen.
En nee, ik heb op andere forums geprobeerd, maar daar wouden ze niet met me praten :(

Waar kom je vandaan?

Iedereen carnaval overleeft?

Jep, alleen moest ik gister al terug naar Enschede omdat ik 'n inenting moest gaan halen voor m'n stage.
 

Goldrusher

Member
Iedereen carnaval overleeft?
Onze politiek correcte vrienden van over de grote plas zouden het Vlaamse carnaval wellicht niet overleven:

id531774-03834071-jpg-960x700-n.jpg


id531773-03834069-jpg-960x700-n.jpg


id531962-88d4944-jpg-960x700-n.jpg


id531930-88d5037-jpg-960x700-n.jpg


That's lacist!
 

Aiii

So not worth it
Oh dear, wat zou dit een geweldige thread opleveren.

Dan kunnen we weer tig pagina's volplempen over hoe racistisch we zijn van een volk dat zoiets simpels als het homohuwelijk nog niet eens kan verkroppen zeker.

Laat maar zitten :lol
 
Top Bottom