A Sentient Keyboard
Member
Wanneer krijgen we de eerste euro's met Willem-Alexander erop?
En wordt Koninginnedag nu Koningdag?
En wordt Koninginnedag nu Koningdag?
Koning Willem de VI
Moeten we aan wennen
Zeker, vooral omdat hij Willem IV wordt...
Het gaat dus inderdaad Koning Willem Alexander worden.
puns puns puns
Ja, het laat wel meteen weer zien wie de nieuwe baas is . Misschien is ie bang te vaak voor koningin uitgemaakt te worden. Ik denk iig niet dat ik het meteen foutloos over koningsdag ipv koninginnedag zal hebben. Door de datum te verplaatsen maak je er meteen korte metten mee.Man wat flauw om die dag te verplaatsen. Een traditie die al sinds 1949 bestaat drie dagen verplaatsen...
Nou wat erg.
Gelijk hebben ze, waarom moet heel Nederland plat als ze besluit af te treden? Niet dat ik een biet geef om GTST, maar het is niet alsof het hele kabinet is gevallen of dat er één of andere (natuur)ramp bezig was.
Was jij zoveel anders toen je 14/15 was? Ik heb ook wel eens zo gesproken over een lerares ofzo.
Niets beter dan een paar pubers publiek schandpalen omdat ze "kutwijf" zeggen.
Ach.
Was jij zoveel anders toen je 14/15 was? Ik heb ook wel eens zo gesproken over een lerares ofzo.
Dat is vervelend, hopelijk heb je een goed werkend lange termijn geheugen.Wauw wat een gigantische blunder van de Hogeschool van Amsterdam. Ik had net een tentamen. Aparte locatie (900 studenten die het tentamen moeten maken) na een halfuur te laat begonnen te zijn krijgen we de melding dat er te weinig tentamens zijn(?!) en iedereen weer leuk naar huis kan gaan. Vier uur reizen voor niks. Nu mag ik hem waarschijnlijk op een vrije dag inhalen. Lekker dan.
Over 10 minuten start tentamen.. heb wel eens op een podium gestaan en was toen niet eens zo nerveus.. FAWK
Nou ja, ik vind het best prima dat je er wat tijd voor inruimt. Maar bij de NOS hebben ze wat? Vijf uur lang zitten babbelen over het hele gebeuren? Alles wat er concreet te melden viel paste binnen een minuut of vijf. Gooi de beelden van het aftreden van Juliana en dergelijke erbij en je hebt een item van een kwartier. Verder enkel herhaling, herhaling, herhaling, herhaling.
Over 10 minuten start tentamen.. heb wel eens op een podium gestaan en was toen niet eens zo nerveus.. FAWK
en na 5 uur herkauwen bij de NOS kregen we nog een uur lang P&W met Terpstra, Cohen, Sjuul Televaag en nog wat nobodies die over elkaar heen buitelden in superlatieven voor onze koninklijke familie
niet dat er heel veel te klagen valt maar na zo'n avond word je haast vanzelf republikein
(30 min GTST blijft erger trouwens)