Zeker! Nog nooit zo leuk gepoept als sinds ik de kalender heb!Fuck man, beste strip van Nederland?
Dirk Jan!
Zien jullie ook de laatste paar jaren kinderen voor supermarkten staan om mini's of weet ik wel niet wat aan mensen te vragen? Hebben die kinderen niets beters te doen? En dan staat er ook vaak genoeg nog een creepy oude vent bij om voor die dingen te vragen...
Herrinert iemand zich Ab Normaal nog
Dat komt omdat supermarkten pas sinds een paar jaar al die leuk-voor-kinderen extraatjes aanbieden bij het afrekenen.Ik kan me dan wel echt niet herrineren dat vrienden of andere kinderen voor de supermarkt mensen stonden op te wachten op mensen. Dat zie ik pas sinds 2-3 jaar terug. Op zich is 't niet heel irritant, maar ik denk wel altijd bij mezelf of die kinderen niet iets beters te doen hebben dan 3 uur voor de supermarkt staan wachten om speeltjes te verzamelen.
Dat komt omdat supermarkten pas sinds een paar jaar al die leuk-voor-kinderen extraatjes aanbieden bij het afrekenen.
Ik kan me dan wel echt niet herrineren dat vrienden of andere kinderen voor de supermarkt mensen stonden op te wachten op mensen. Dat zie ik pas sinds 2-3 jaar terug. Op zich is 't niet heel irritant, maar ik denk wel altijd bij mezelf of die kinderen niet iets beters te doen hebben dan 3 uur voor de supermarkt staan wachten om speeltjes te verzamelen.
Jaja Dutch-GAF, vanavond Playstation 4 reveal om 00.00. Gaan jullie ook allemaal kijken?
Jaja Dutch-GAF, vanavond Playstation 4 reveal om 00.00. Gaan jullie ook allemaal kijken?
En da's dan mod op een gaming forum. Nepfan.Er was een tijd dat ik dat soort ongein live wilde zien, maar die tijd is lang gepasseerd. Ik slaap hoogstwaarschijnlijk vanavond gewoon om een uur of tien, en dan lees ik het allemaal morgen wel fijn in alle rust zonder enorme spam op IRC/GAF.
Ik zal ook wel gaan kijken, het sluit toch bijna aan op het voetbal.
Barcelona vernederd zien worden op het heilige gras van San Siro zal de tijd zo voorbij laten gaan.
Ik zie hem nooit op gaming side gezien, altijd op off topic.En da's dan mod op een gaming forum. Nepfan.
Het zou me ook niks verbazen als het eerst gepraat is over hoe geweldig Playstation wel niet is en hoe "fantastisch" de Playstation 3 het heeft gedaan, gevolgd door een paar tech demo's en target renders. Ik *hoop* dat Battlefield 4 en Destiny misschien worden getoond. Ik weet dat er een aardige kans aanwezig is. Ik hoop dat Sony ons wegblaast.
Ik hoop het maar verwacht niet te veel. Ik hou me m'n verwachtingen laag..
Hoe het ook wordt, de reacties en gif'jes zijn de conference al waard.
Dromen lijken in verhouding met de realiteit inderdaad heel kort, dus doe jij je dutje maar
Tijdje terug had ik hier iets gepost over bestellen bij OTTO.nl en mijn twijfels erover, uiteindelijk toch gedaan:
- In vooraad, levertijd 5 werkdagen (maximaal 10)
- Na 10 werkdagen nog niks
- Krijg een mailtje: "komt binnen twee weken"
Waarschijnlijk betekend dat dat zij het product binnen 2 weken binnenkrijgen en ik er dan dus nog 5/10 werkdagen op moet wachten.
Niet een winkel waar je iets wil bestellen als je haast hebt dus.
Ik zie niet in waarom het weird zou zijn. Als je vooral goede ervaringen hebt met een bepaald merk en je bent tevreden over diens prestaties, dan kun je best fan zijn. Het verschil is, niet iedereen snapt dit concept en dan krijg je weleens discussies zoals op de gamingside. Gewoon doordrammen om je gelijk te halen.Je kunt toch ook gewoon 'leuk' fan-zijn van je merk, hoe weird ik dat trouwens ook zelf vind.
Ik zie niet in waarom het weird zou zijn. Als je vooral goede ervaringen hebt met een bepaald merk en je bent tevreden over diens prestaties, dan kun je best fan zijn. Het verschil is, niet iedereen snapt dit concept en dan krijg je weleens discussies zoals op de gamingside. Gewoon doordrammen om je gelijk te halen.
Ik vind het ook nep om sommigen te zien posten dat je jezelf niet moet gaan binden aan een merk, om vervolgens een paar posts later doodleuk te verkondigen waarom merk X de meest briljante ervaring biedt van deze generatie.