• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

7threst

Member
Fuck man, beste strip van Nederland?

Dirk Jan!

c5BDpn5.jpg
 

Divius

Member
Eerste wat ik doe als ik de Veronica gids zie liggen is bladeren naar de strips achterin; Dirk Jan, Eugene en Nozzman! (en nog iets volgens mij wat ik nu even vergeet)

edit: hara-kiri
 
Zien jullie ook de laatste paar jaren kinderen voor supermarkten staan om mini's of weet ik wel niet wat aan mensen te vragen? Hebben die kinderen niets beters te doen? En dan staat er ook vaak genoeg nog een creepy oude vent bij om voor die dingen te vragen...
 

Arjen

Member
Zien jullie ook de laatste paar jaren kinderen voor supermarkten staan om mini's of weet ik wel niet wat aan mensen te vragen? Hebben die kinderen niets beters te doen? En dan staat er ook vaak genoeg nog een creepy oude vent bij om voor die dingen te vragen...

Ja, ze hebben hier zelfs speciale dranghekken waar ze achter moeten staan. Echt zwaar irritant, maar ik doe meestal in de avond boodschappen en dan heb je er niet zoveel last van.
 

Arjen

Member
Nou, voornamelijk mijn eigen probleem hoor, ik heb gewoon niet zo veel met kinderen. En als ze dan naar je gaan schreeuwen om voetbalmatches ofzo ben ik al snel geïrriteerd.
 

soepje

Member
Ja dat kan. Ik kijk meestal of d´r kinderen staan, en als ze d´r staan neem ik wat plastic dingetjes voor ze aan.

Lang, lang geleden was er zoiets als flippo´s, ik heb daar toen echt heel veel mee gespeeld, het was ook echt een hype op school. Ik had ook nog eens het geluk dat iemand de hand had kunnen leggen op een lading niet-van-goede-kwaliteit chipszakken, dus had echt honderden van die dingen. Ik was helemaal trots. Dus ik begrijp die kindertjes wel een beetje, misschien dat ik daarom zo lief voor ze ben :p.
 

Arjen

Member
Haha ik ken de flippos nog ja, en wat dat betreft zijn de kinderen tegenwoordig een stuk netter, wij haalden ze in de supermarkt zelf uit de zakken chips :s
 
Flippo's. Nostalgie rush! Ik had veel Chester flippos :p

Ik had ook een hoop dragonball Z kaarten, vrij zeldzaam. Toen... op een duistere dag.. wasmachine :( Dat gevoel, ik krijg tranen als ik er weer aan denk :'(
 
Ik kan me dan wel echt niet herrineren dat vrienden of andere kinderen voor de supermarkt mensen stonden op te wachten op mensen. Dat zie ik pas sinds 2-3 jaar terug. Op zich is 't niet heel irritant, maar ik denk wel altijd bij mezelf of die kinderen niet iets beters te doen hebben dan 3 uur voor de supermarkt staan wachten om speeltjes te verzamelen.
 

soepje

Member
Ik kan me dan wel echt niet herrineren dat vrienden of andere kinderen voor de supermarkt mensen stonden op te wachten op mensen. Dat zie ik pas sinds 2-3 jaar terug. Op zich is 't niet heel irritant, maar ik denk wel altijd bij mezelf of die kinderen niet iets beters te doen hebben dan 3 uur voor de supermarkt staan wachten om speeltjes te verzamelen.
Dat komt omdat supermarkten pas sinds een paar jaar al die leuk-voor-kinderen extraatjes aanbieden bij het afrekenen.
 

Kabouter

Member
Ik kan me dan wel echt niet herrineren dat vrienden of andere kinderen voor de supermarkt mensen stonden op te wachten op mensen. Dat zie ik pas sinds 2-3 jaar terug. Op zich is 't niet heel irritant, maar ik denk wel altijd bij mezelf of die kinderen niet iets beters te doen hebben dan 3 uur voor de supermarkt staan wachten om speeltjes te verzamelen.

Die kinderen leren zo waardevolle vaardigheden mocht de crisis wel érg lang aanhouden.
 

Spiders

Member
Ik wil wel kijken, maar gezien ik morgen gewoon weer om 6:00 op moet doe ik het toch maar niet.

Ben wel erg benieuwd wat ze gaan laten zien.
 

Kabouter

Member
Jaja Dutch-GAF, vanavond Playstation 4 reveal om 00.00. Gaan jullie ook allemaal kijken?

Er was een tijd dat ik dat soort ongein live wilde zien, maar die tijd is lang gepasseerd. Ik slaap hoogstwaarschijnlijk vanavond gewoon om een uur of tien, en dan lees ik het allemaal morgen wel fijn in alle rust zonder enorme spam op IRC/GAF.
 

Goldrusher

Member
Er was een tijd dat ik dat soort ongein live wilde zien, maar die tijd is lang gepasseerd. Ik slaap hoogstwaarschijnlijk vanavond gewoon om een uur of tien, en dan lees ik het allemaal morgen wel fijn in alle rust zonder enorme spam op IRC/GAF.
En da's dan mod op een gaming forum. Nepfan. :p
 

Linius

Member
Ik ga wel kijken vermoedelijk. Maar ze moeten wel een beetje opschieten, niet eerst een uur aan oninteressante zaken uiteenzetten.
 

Kiraly

Member
Ik zal ook wel gaan kijken, het sluit toch bijna aan op het voetbal.

Barcelona vernederd zien worden op het heilige gras van San Siro zal de tijd zo voorbij laten gaan.
 

7threst

Member
Om 06.00 uur op dus kan helaas niet kijken. Maar goed, die fanboy-wars zijn in plaats van leuk zo giftig als de pest de laatste tijd. Dus dat vind ik wel jammer. Heb niet eens meer zin om Nintendo-topics te bezoeken want 'd00med' etc., vind ik wel jammer hoor. Je kunt toch ook gewoon 'leuk' fan-zijn van je merk, hoe weird ik dat trouwens ook zelf vind.
 

Dreaver

Member
Het zou me ook niks verbazen als het eerst gepraat is over hoe geweldig Playstation wel niet is en hoe "fantastisch" de Playstation 3 het heeft gedaan, gevolgd door een paar tech demo's en target renders. Ik *hoop* dat Battlefield 4 en Destiny misschien worden getoond. Ik weet dat er een aardige kans aanwezig is. Ik hoop dat Sony ons wegblaast.

Ik hoop het maar verwacht niet te veel. Ik hou me m'n verwachtingen laag.. :)

Hoe het ook wordt, de reacties en gif'jes zijn de conference al waard.
 
Het zou me ook niks verbazen als het eerst gepraat is over hoe geweldig Playstation wel niet is en hoe "fantastisch" de Playstation 3 het heeft gedaan, gevolgd door een paar tech demo's en target renders. Ik *hoop* dat Battlefield 4 en Destiny misschien worden getoond. Ik weet dat er een aardige kans aanwezig is. Ik hoop dat Sony ons wegblaast.

Ik hoop het maar verwacht niet te veel. Ik hou me m'n verwachtingen laag.. :)

Hoe het ook wordt, de reacties en gif'jes zijn de conference al waard.

Destiny hoop ik ook zeker te zien. Marty O' donnel was gisteren ook al gezien daar had ik gelezen. Er is 'n klein beetje hoop!
 
10 man achter de bal, overduidelijke handsbal als assist, overtreding op Puyol in de voorbereiden op de 2-0. Daar zit 0.0 amusement in. Maarja, voetbal'fans' geven daar blijkbaar niet zo veel om, als hun cluppie maar wint he.
 
Als je Barcelona überhaupt een keer hebt zien voetballen, en dezelfde wedstrijd als ik hebt gezien, zag je dat Barca genoeg mogelijkheden had op de rand van de 16 voor een schot op doel. Barca doet dat gewoon niet. Als de bal naast gaat hebben zij geen balbezit. En het is natuurlijk ook een "verdienste" van AC dat ze niet in de buurt kwamen, al was Barca bijzonder uit vorm.

Alsof een aantal schoten op doel van Barca het spel van AC veranderd zouden hebben. Ik snap werkelijk waar niet hoe iemand zo negatief tegenover Barcelona kan zijn en überhaupt niet hoe positief mensen erover kunnen zijn. Het "ha-ha lekker voor je" gehalte kan ik al helemaal niet tegen. Alsof ik er persoonlijk op vooruit ga als Barca wint of verliest. Ik ben een neutrale kijken die twee grootmachten wil zien voetballen. Klaarblijkelijk had maar één team zin daarin en ik vind dat enorm jammer en zelfs een schande. Als je regelmatig VI kijkt weet je hoe Derksen dit verwoord en ik deel zijn mening.
 

Divius

Member
Tijdje terug had ik hier iets gepost over bestellen bij OTTO.nl en mijn twijfels erover, uiteindelijk toch gedaan:

- In vooraad, levertijd 5 werkdagen (maximaal 10)
- Na 10 werkdagen nog niks
- Krijg een mailtje: "komt binnen twee weken"

Waarschijnlijk betekend dat dat zij het product binnen 2 weken binnenkrijgen en ik er dan dus nog 5/10 werkdagen op moet wachten.

Niet een winkel waar je iets wil bestellen als je haast hebt dus. :p
 

7threst

Member
Als ik eerlijk ben vond ik de PS4 presentatie... underwhelming. Het is niet iets waar ik nu per se naar uitkijk. Jammer. Ik hoopte weggeblazen te worden maar dat is niet gebeurd.

Tijdje terug had ik hier iets gepost over bestellen bij OTTO.nl en mijn twijfels erover, uiteindelijk toch gedaan:

- In vooraad, levertijd 5 werkdagen (maximaal 10)
- Na 10 werkdagen nog niks
- Krijg een mailtje: "komt binnen twee weken"

Waarschijnlijk betekend dat dat zij het product binnen 2 weken binnenkrijgen en ik er dan dus nog 5/10 werkdagen op moet wachten.

Niet een winkel waar je iets wil bestellen als je haast hebt dus. :p

Da's zelfs bij Bol.com zo tegenwoordig. Vroeger stipt, nu? Wachten...
 

Sadist

Member
Je kunt toch ook gewoon 'leuk' fan-zijn van je merk, hoe weird ik dat trouwens ook zelf vind.
Ik zie niet in waarom het weird zou zijn. Als je vooral goede ervaringen hebt met een bepaald merk en je bent tevreden over diens prestaties, dan kun je best fan zijn. Het verschil is, niet iedereen snapt dit concept en dan krijg je weleens discussies zoals op de gamingside. Gewoon doordrammen om je gelijk te halen.

Ik vind het ook nep om sommigen te zien posten dat je jezelf niet moet gaan binden aan een merk, om vervolgens een paar posts later doodleuk te verkondigen waarom merk X de meest briljante ervaring biedt van deze generatie.
 

7threst

Member
Ik zie niet in waarom het weird zou zijn. Als je vooral goede ervaringen hebt met een bepaald merk en je bent tevreden over diens prestaties, dan kun je best fan zijn. Het verschil is, niet iedereen snapt dit concept en dan krijg je weleens discussies zoals op de gamingside. Gewoon doordrammen om je gelijk te halen.

Ik vind het ook nep om sommigen te zien posten dat je jezelf niet moet gaan binden aan een merk, om vervolgens een paar posts later doodleuk te verkondigen waarom merk X de meest briljante ervaring biedt van deze generatie.

Nou dat vind ik dan weer weird :p
Immers, je kan toch alle merken vergelijken en dan tot de conclusie komen dat merk X voldoet aan wat jij ziet als briljant? :)
 
Top Bottom