• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Arjen

Member
Alleen van het woord laplacetransformaties krijg ik alweer koude rillingen. Godswonder dat ik dat gedeelte van wiskunde ooit gehaald heb.
 

Sadist

Member
j2qRFGn5y3Lib.jpg
 

7threst

Member
Heeft iemand hier misschien wat kennis van signaalanalyse (Dus eigenlijk van fourier en laplace transformaties, convoluties, dat hele gebeuren)?

Brrrr... hoe ik al die stuff ooit gehaald heb, ik heb geen idee. Hoe ik sowieso ooit iets gehaald heb, ik heb geen idee...

Volgens mij heb ik toevallig tijdens mijn successen een soort buiten lichamelijke ervaringen ofzo. Of ik ben gewoon Guus Geluk.
 
Brrrr... hoe ik al die stuff ooit gehaald heb, ik heb geen idee. Hoe ik sowieso ooit iets gehaald heb, ik heb geen idee...

Volgens mij heb ik toevallig tijdens mijn successen een soort buiten lichamelijke ervaringen ofzo. Of ik ben gewoon Guus Geluk.

Ik had vandaag 't hertentamen. Ging volgens mij wel redelijk. Ik heb alleen nog altijd geen idee wat 't nut van ervan is. Hoe gepasioneerd die docent er ook over verteld, ik kan 't nog altijd niet volgen.
 

Ridley1.1

Neo Member
Karel zou toch ook terug moeten zijn hier dan??

Tussen haakjes, als je die discussies met hem voortaan hier in het Nederlands doet, dan kom je er toch wel mee weg??
 

Aiii

So not worth it
We gaan gewoon lief doen en dan is het niet nodig ergens mee weg te komen Riddles :)

Maar dat hele gedoe was hier, dus daar kom je inderdaad nergens mee weg. Moet ook niet, regels zijn regels.

Edit: En was WriterGK niet nog een junior?

Ja, maar volgens mij had ie net als wij een twee weken ban gekregen.
 

Aiii

So not worth it
Genoeg daarover, tijd voor wat ouderwets Nederlandse discussies, waar ik dit topic toch ooit voor gemaakt heb.

'Van Marwijk nieuwe trainer FC Twente'
FC Twente is bijna rond met een nieuwe trainer. Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers. Bronnen binnen de club bevestigen dit tegenover NUsport.

Deze week al zaten namens FC Twente voorzitter Joop Munsterman en assistent-trainer Alfred Schreuder om de tafel met de voormalige bondscoach, die na het teleurstellend verlopen EK afscheid nam bij Oranje.

Het is de bedoeling dat Schreuder het seizoen afmaakt als interim-trainer nadat eerder deze week Steve McClaren opstapte naar aanleiding van de matige resultaten van de laatste periode.

Na de winterstop heeft FC Twente nog geen wedstrijd gewonnen; uit zes duels pakte de zwalkende formatie slechts vier punten. Zaterdag wacht het beladen competitieduel in eigen stadion met Ajax.

Oranje
Schreuder en Van Marwijk (60) kennen elkaar goed, in z'n eerste periode bij Feyenoord was Van Marwijk de trainer van Schreuder.
Het lag in de planning dat Schreuder na het EK toe zou treden tot de technische staf van het Nederlands elftal, maar het voor Oranje desastreus verlopen toernooi gooide roet in het eten.

Nu worden de twee bij FC Twente wel verenigd. Voor hoeveel jaar Van Marwijk tekent, is nog onbekend.

Goed nieuws voor Twente.
 

Dariee

Member
Heuj, laat ik ook maar weer eens inloggen op GAF.



En Juniors kunnen wel een permanban ontlopen. Was mij ook gebeurd (lag er iets van twee weken uit toen).
 

Sadist

Member
Van Marwijk is een goede trainer, daar kan Twente plezier van hebben. Moeten ze alleen beter gaan scouten. Al mogen ze van mij nog steeds acties maken a la Cabral. En van Marwijk is ook een trainer die meer ruimte geeft om de jeugd te laten doorbreken. Is de enige manier om een leuk elftal te bouwen, al kan dat voor een paar magere jaren zorgen.

Zaterdag ben ik overigens wel voor Twente. Do iiiiiit.
 

Maxwood

Oh rock of ages, do not crumble, love is breathing still. Oh lady moon shine down, a little people magic if you will.
Netjes? Respectvol?

Zolang er maar geen luidruchtige tieners uit Brabant langskomen verwacht ik dat het je redelijk zou moeten lukken.

"Redelijk."
 
Heeft een Twente speler je ooit wat aangedaan ofzo? Wat is er in vredesnaam zo erg aan Twente dat je er zo'n hekel aan hebt? Het slaat wat mij betreft helemaal nergens op.

Niet te letterlijk opvatten joh pannenkoek, is een sportieve afkeur. Ik vind Twente gewoon een zielloze club.
 

confuziz

Banned
Niet te letterlijk opvatten joh pannenkoek, is een sportieve afkeur. Ik vind Twente gewoon een zielloze club.

Hoe kan een leuke provincie club met iconen als Youri Mulder, N'Kufo, Boscker, Epi Drost, Heubach, Spitz Kohn, Bruggink en met bovendien een kampioenschap op zak nou een zielloze club zijn?

Misschien voortaan wat beter geïnformeerd zijn voordat je zulke onzin post.
 

7threst

Member
Hoe kan een leuke provincie club met iconen als Youri Mulder, N'Kufo, Boscker, Epi Drost, Heubach, Spitz Kohn, Bruggink en met bovendien een kampioenschap op zak nou een zielloze club zijn?

Misschien voortaan wat beter geïnformeerd zijn voordat je zulke onzin post.

Wow, aren't we touchy? Hij zegt toch dat je het niet letterlijk moet opvatten. Heeft iemand je ooit wat aangedaan omdat je misschien uit Twente komt ofzo? :)
 

confuziz

Banned
Wow, aren't we touchy? Hij zegt toch dat je het niet letterlijk moet opvatten. Heeft iemand je ooit wat aangedaan omdat je misschien uit Twente komt ofzo? :)

Nee maar het was onzin. Ik haat onzin.

Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar he-le-maal niets gepresteerd.
 
Hoe kan een leuke provincie club met iconen als Youri Mulder, N'Kufo, Boscker, Epi Drost, Heubach, Spitz Kohn, Bruggink en met bovendien een kampioenschap op zak nou een zielloze club zijn?

Misschien voortaan wat beter geïnformeerd zijn voordat je zulke onzin post.

Ga huilen man. Twente heeft gewoon geen ziel. Zwak spel, waardeloze ex-trainer die nooit wat zinnigs te zeggen heeft, waardeloze supporters. Ik hou niet van twente, als je je druk maakt om iedereen die er zo over denkt kom je 30ste te overlijden door een hoge bloeddruk.

loltwente
 

confuziz

Banned
Ga huilen man. Twente heeft gewoon geen ziel. Zwak spel, waardeloze ex-trainer die nooit wat zinnigs te zeggen heeft, waardeloze supporters. Ik hou niet van twente, als je je druk maakt om iedereen die er zo over denkt kom je 30ste te overlijden door een hoge bloeddruk.

loltwente

Je bent in ieder geval een welkome toevoeging op mijn ignore list. Veel plezier.
 
Top Bottom