HollovVpo1nt
Banned
FC Twente am cry hahaha wat heb ik een hekel aan dat team. Lekker!
Heeft iemand hier misschien wat kennis van signaalanalyse (Dus eigenlijk van fourier en laplace transformaties, convoluties, dat hele gebeuren)?
Laplacetransformaties, convoluties, stapfuncties en dirac-deltafuncties wel.
http://www.youtube.com/watch?v=CXpNNFdfzVwIk ben op de hoogte van het opstootje maar het plaatje snap ik niet zo
Heeft iemand hier misschien wat kennis van signaalanalyse (Dus eigenlijk van fourier en laplace transformaties, convoluties, dat hele gebeuren)?
Brrrr... hoe ik al die stuff ooit gehaald heb, ik heb geen idee. Hoe ik sowieso ooit iets gehaald heb, ik heb geen idee...
Volgens mij heb ik toevallig tijdens mijn successen een soort buiten lichamelijke ervaringen ofzo. Of ik ben gewoon Guus Geluk.
Mis ik iets?
Aiii is terug!!!
En deed mee aan de Big Show bet zo te zien
Kennen we Karel hier ook als Karel trouwens??
Oooooooooooh ja. Welkom terug!
Welkom terug and all that
Edit: En was WriterGK niet nog een junior?
Ja, maar volgens mij had ie net als wij een twee weken ban gekregen.
Dacht ik ook ja, maar heb even gekeken, hij is niet meer banned nu.
Wat had je dan gepost dat leidde tot een ban?
'Van Marwijk nieuwe trainer FC Twente'
FC Twente is bijna rond met een nieuwe trainer. Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers. Bronnen binnen de club bevestigen dit tegenover NUsport.
Deze week al zaten namens FC Twente voorzitter Joop Munsterman en assistent-trainer Alfred Schreuder om de tafel met de voormalige bondscoach, die na het teleurstellend verlopen EK afscheid nam bij Oranje.
Het is de bedoeling dat Schreuder het seizoen afmaakt als interim-trainer nadat eerder deze week Steve McClaren opstapte naar aanleiding van de matige resultaten van de laatste periode.
Na de winterstop heeft FC Twente nog geen wedstrijd gewonnen; uit zes duels pakte de zwalkende formatie slechts vier punten. Zaterdag wacht het beladen competitieduel in eigen stadion met Ajax.
Oranje
Schreuder en Van Marwijk (60) kennen elkaar goed, in z'n eerste periode bij Feyenoord was Van Marwijk de trainer van Schreuder.
Het lag in de planning dat Schreuder na het EK toe zou treden tot de technische staf van het Nederlands elftal, maar het voor Oranje desastreus verlopen toernooi gooide roet in het eten.
Nu worden de twee bij FC Twente wel verenigd. Voor hoeveel jaar Van Marwijk tekent, is nog onbekend.
Ik dacht dat junior members alleen gepermabanned konden worden. Dat was vroeger wel zo volgens mij.
Wat had je dan gepost dat leidde tot een ban?
Goed nieuws voor Twente.
Ik zei wat onaardigs tegen AIII.. maar ik meende het allemaal niet zo kwaad hoor.
Netjes? Respectvol?
NeoG*AF de g*ekste!Zolang er maar geen luidruchtige tieners uit Brabant langskomen verwacht ik dat het je redelijk zou moeten lukken.
FC Twente am cry hahaha wat heb ik een hekel aan dat team. Lekker!
Twente morst punten
Edit: LooooooL Ajax 1-1
^loltwente
Heeft een Twente speler je ooit wat aangedaan ofzo? Wat is er in vredesnaam zo erg aan Twente dat je er zo'n hekel aan hebt? Het slaat wat mij betreft helemaal nergens op.
Niet te letterlijk opvatten joh pannenkoek, is een sportieve afkeur. Ik vind Twente gewoon een zielloze club.
Hoe kan een leuke provincie club met iconen als Youri Mulder, N'Kufo, Boscker, Epi Drost, Heubach, Spitz Kohn, Bruggink en met bovendien een kampioenschap op zak nou een zielloze club zijn?
Misschien voortaan wat beter geïnformeerd zijn voordat je zulke onzin post.
Wow, aren't we touchy? Hij zegt toch dat je het niet letterlijk moet opvatten. Heeft iemand je ooit wat aangedaan omdat je misschien uit Twente komt ofzo?
Hoe kan een leuke provincie club met iconen als Youri Mulder, N'Kufo, Boscker, Epi Drost, Heubach, Spitz Kohn, Bruggink en met bovendien een kampioenschap op zak nou een zielloze club zijn?
Misschien voortaan wat beter geïnformeerd zijn voordat je zulke onzin post.
Ga huilen man. Twente heeft gewoon geen ziel. Zwak spel, waardeloze ex-trainer die nooit wat zinnigs te zeggen heeft, waardeloze supporters. Ik hou niet van twente, als je je druk maakt om iedereen die er zo over denkt kom je 30ste te overlijden door een hoge bloeddruk.
loltwente
Je bent in ieder geval een welkome toevoeging op mijn ignore list. Veel plezier.