Chuckie
Member
Nee maar het was onzin. Ik haat onzin.
Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar he-le-maal niets gepresteerd.
Een keer kampioen in bijna 50 jaar en meteen praatjes
Nee maar het was onzin. Ik haat onzin.
Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar he-le-maal niets gepresteerd.
Volgens mij heb ik een avatar van ene meneer Toivonen. Hij speelt volgens mij niet bij FC Twente.
Volgens mij heb ik een avatar van ene meneer Toivonen. Hij speelt volgens mij niet bij FC Twente.
Ok je bent dus geen Twente supporter. Desondanks gaat de vergelijking wel een beetje mank.
Ik ben een voetbal liefhebber. Feyenoord speelt geen voetbal, Feyenoord speelt hoofball.
Er viel afgelopen zondag anders een hoop meer te genieten van Feijenoord dan van PSV. Maar ik neem aan dat dat de reden is dat je nu een beetje in een slechte bui bent
Wel grappig dat je helemaal boos wordt op iemand anders omdat ie volgens jou onzin spreekt over Twente en dan zelf onzin praat over een club die jij zelf blijkbaar geen warm hart toedraagt.
Pot, ketel.
Er viel afgelopen zondag anders een hoop meer te genieten van Feijenoord dan van PSV. Maar ik neem aan dat dat de reden is dat je nu een beetje in een slechte bui bent
Wel grappig dat je helemaal boos wordt op iemand anders omdat ie volgens jou onzin spreekt over Twente en dan zelf onzin praat over een club die jij zelf blijkbaar geen warm hart toedraagt.
Pot, ketel.
Als dat zo is he, waarom heeft Feyenoord zowel dit jaar als vorig jaar slechts 1 speler die daadwerkelijk in staat is om meer dan 10 doelpunten te maken?
Alle ballen op Guidetti, alle ballen op Pellé.
Ik zeg ook niet dat het onverdiend is dat Feyenoord heeft gewonnen. Maar mooi voetbal is anders hé!
Lol. Sinds wanneer is het aantal spelers dat meer dan 10 doelpunten maakt een criterium voor 'mooi voetbal'? Overigens heeft PSV er maar 2 die meer dan 10 keer hebben gescoord (waarvan de hoogste een ex-feyenoorder) en Twente ook maar 1.
Twente speelt al het hele seizoen laf gelijkspel voetbal en dat verdedig je maar het spel van een Boetius of Vilhena zie je voor het gemak maar over het hoofd.
Is dat een probleem dan? Als die ze blijft maken heb ik er geen probleem mee en het hoeft geen negatieve invloed te hebben op het team.Als dat zo is he, waarom heeft Feyenoord zowel dit jaar als vorig jaar slechts 1 speler die daadwerkelijk in staat is om meer dan 10 doelpunten te maken?
Alle ballen op Guidetti, alle ballen op Pellé.
Ik zeg ook niet dat het onverdiend is dat Feyenoord heeft gewonnen. Maar mooi voetbal is anders hé!
PSV heeft samen met Barcelona de meeste doelpunten van heel europa gemaakt, dat argument is dus niet van toepassing.
Daarnaast heeft Twente jarenlang WEL leuk en aantrekkelijk voetbal gespeeld, ze hebben daar nu gewoonweg de spelers niet voor.
Dat zoveel Feyenoord spelers in het nederlands elftal spelen is leuk voor feyenoord, maar geeft eigenlijk aan in wat voor armoede wij tegenwoordig leven. Daarnaast vind ik dat alleen Clasie zich echt heeft bewezen, de rest niet.
Ik vond het heel leuk toen ze gisterenavond Ajax eruit kegelde :'DAZ man! Alkmaar hardcore!
Heh wat in de fuck?? Mijn eigen posts hebben ineens een blauwe achtergrond??? what sorcery is this...
Ik vond het heel leuk toen ze gisterenavond Ajax eruit kegelde :'D
Altijd maar die had van die zwakke Feyenoord aanhang...
Altijd maar die had van die zwakke Feyenoord aanhang...
Ja dat zie je nou nooit bij die sportieve Ajax aanhang
De lieftallige Priscilla Brard, dochter van...
Lol die heeft de voltallige selectie van Ajax toch gehad of niet?
Whatcha talkin' bout Riddles? 8]Altijd maar die had van die zwakke Feyenoord aanhang...
Kom op nou Riddles, je kunt beter dan dit :lol
Whatcha talkin' bout Riddles? 8]
Jezus. Zo jong en nu al zo'n rotkop... zo moeder zo dochter...
Linius, ik moet nog ff wennen hier...
Volgens Linius is dit de plek where the magic happens.
Slimme jongen die Linius!
Op je knietjes onder het bureau, mondje open en oogjes dicht en het is zo gepiept.Hoe lang eigenlijk voor je junior af bent?
Op je knietjes onder het bureau, mondje open en oogjes dicht en het is zo gepiept.
Cool, bij wie moet ik zijn?
Misschien wel handig om er bij te vermelden dat ik niet echt lijk op m'n avatar. Verkeerde verwachtingen enzo.
300 posts en drie maanden lid zijn geloof ik.