• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

WriterGK

Member
Tot de jaren 80 en in de jaren 80 zelfs nog werd er niet raar opgekeken als oudere mannen in Amsterdam/Nederland het met meisjes van 14 deden. Het hele word pedofilie kende ze toen nog niet. Pas rond Dutroux werd pas echt zo'n persoon maatschappelijk als een pedofiel gezien..
Neemt niet weg dat de tijden nu veranderd zijn en zo'n Vereniging Martijn me echt de creeps geeft.
 

Sadist

Member
Oh Poetin jij gekke gans jij.

Overigens, ik heb ook geen begrip voor volwassen mensen die zich aangetrokken voelen tot fysiek en mentaal onvolgroeide personen. Met alle respect, (nou ja, eigenlijk geen respect) je weet toch dat je als volwassene zo'n iemand makkelijk kan manipuleren? Daarom is het ook belangrijk dat zo'n Martijn direct van de fucking aardbodem vegen.
 
Herinneren jullie je nog dat interview tussen sexuologe Goedele Liekens en die pedofiel Ad van der Berg? Als ik aan een pedofiel denk heb ik meteen het beeld van die gozer:

Clicky
 

Aiii

So not worth it
Flauw grapje was het ook.

Wou dat ik je kon helpen, maar ik snap er niks van heh. Volgens mij is het dertien jaar geleden dat ik voor het laatst Wiskundeles had, en dat was Wiskunde A ook nog haha.
 

2San

Member
Ik zag 't niet bij de vakkenlijst staan bij Maastricht, maar opzick lijkt me dat niet al te moeilijk. Bij ons thuis haalt iedereen dat blijkbaar met 'n 8 :p
Moeilijk is het ook niet(de niet geavanceerde dan), maar wiskunde is er overal! :p

Op VU hadden ze volgensmij wel statistiek.
 
Heeft een van jullie google of apple tv? Hoe werkt dat? Die kleine Xbox TV spreekt mij wel aan maar ik het geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen.
 

Linius

Member
De NS blijft me heen en weer sturen tussen spoor twee en drie op Almere Centrum. Nou al drie keer de trap op en af geweest :')
 

WriterGK

Member
NS. Zo fijn ook dat als je iets vraagt elke medewerker je een ander antwoord geeft.
Maar goed gelukkig check ik vrijwel altijd dag of ochtend van te voren op ns.nl en komt het meestal wel goed.
 

7threst

Member
Zat echt kwijlend achter mijn laptop. Heb Dark Souls in oktober gekocht, en speel het nog bijna elke dag.
Yep ik ook. Wanderer 4 life! Beste starting class, om op te werken tot een zwaard hakkende mage! En ik zit bij de Darkwraith Covenant, dus genoeg voer voor mijn zwaard haha :)

Maar Dark Souls 2 heeft zulke gave dingen.. die stenen die je in die beelden steekt om de wereld te veranderen. En torches! Awesome as fuck!


Edit: ben ik de enige die dit creepy vind:http://m.neogaf.com/showthread.php?t=538437

Hoe machtig denkt de gameindustrie dat GAF is? Damn...
 
Vroeger toen ik mij totaal niet bezig hield met gamingfora of metacritic oid kocht ik wel eens spelletjes op basis van boxart of gewoon omdat ze goedkoop waren. Ik zit voor de gein te kijken op metacritic en gamerankings en de meeste spellen die ik super leuk vond zijn eigenlijk volgens metacritic en gamerankings bagger :p
Ik vind Knights of the Temple: Infernal Crusade bijvoorbeeld echt een leuk spel (rond de 5 op gamerankings). Voor de mensen die het spel kennen, lijkt Dark Souls daar een beetje op?
 

7threst

Member
Vroeger toen ik mij totaal niet bezig hield met gamingfora of metacritic oid kocht ik wel eens spelletjes op basis van boxart of gewoon omdat ze goedkoop waren. Ik zit voor de gein te kijken op metacritic en gamerankings en de meeste spellen die ik super leuk vond zijn eigenlijk volgens metacritic en gamerankings bagger :p
Ik vind Knights of the Temple: Infernal Crusade bijvoorbeeld echt een leuk spel (rond de 5 op gamerankings). Voor de mensen die het spel kennen, lijkt Dark Souls daar een beetje op?

Niet echt. Wat ik op YT zag van Knights of the Temple leek het een soort mix tussen Prince of Persia (tweede trilogie) en Eternal Darkness. En ziet er stiekem heel leuk uit en iets wat ik echt in een ruk zou uitspelen!

En ik kocht vroeger ook games op boxart!
Wat dacht je van

dit kopen:

huhLuO0.jpg



dit krijgen:

6Ngx2CO.png



En dat ging zo door, ook bij deel 2...

P96RDgj.jpg


UljoaUp.png


...en deel 3

hfElZPS.jpg


JuaFnsM.gif



En nog steeds heb ik zoiets van

sKRJc7l.gif
 

Aiii

So not worth it
Edit: ben ik de enige die dit creepy vind:http://m.neogaf.com/showthread.php?t=538437

Hoe machtig denkt de gameindustrie dat GAF is? Damn...

GAF is een consumentenforum. Steeds meer bedrijven komen erachter dat je consumenten, nu ze een stem hebben, niet meer zo makkelijk voor kunt liegen zonder gevolgen, dus wat dat aan gaat heeft GAF zeker wel macht gezien het grote aantal leden en het internationale karakter.

Onze goede vriend van Microsoft kwam echter achter een andere waarheid, namelijk dat je als werknemer van een groot bedrijf niet zomaar van alles kunt roepen zonder gevolgen, hij was dom genoeg om een PR shitstorm op te rakelen voor zijn baas, dat ie daarom ontslagen wordt is niet echt verrassend. Snap ook niet dat mensen zoals hij onbeschermde tweets de wereld in sturen, maak een privetwitter aan en laat Xbox via hun eigen Twitter over de Xbox lullen. Erg dom.
 

n0n44m

Member
sowieso is het impliciet bevestigen van geruchten niet zo slim als je werkgever alles op alles zet om het lekken van info tegen te gaan :')
 

Kabouter

Member
De federale politie zit op haar tandvlees: het budget is op. Er is geen geld meer voor toiletpapier, fluostiften of postzegels. Onderzoeken kunnen niet meer behoorlijk gevoerd worden. "Dit is catastrofaal."

Het geldgebrek bij de politie tekent zich ook op andere manieren af. Ook de toegang tot de bedrijvendatabank kanbijvoorbeeld niet meer betaald worden. Dat laatste bemoeilijkt onderzoeken naar de bedrijven die geld in buitenlandse belastingparadijzen geparkeerd hebben. Dat staat te lezen in de krant De Morgen.

Volgens de krant zag de antifraudedienst van de federale politie zich zelfs genoodzaakt om de lijst op te vragen bij de redactie van De Tijd, omdat ze zelf het overzicht niet kon opstellen.

Woordvoerster Tinne Hollevoet van de politie bevestigt aan De Morgen dat het op dit moment moeilijk werken is. "We kunnen alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk in orde komt."

Papier op

De vakbonden spreken op hun beurt schande. Het is niet alleen de antifraudedienst die zonder middelen zit: overal moet bespaard worden, klinkt het. "De spoorwegpolitie moet geel papier gebruiken omdat het wit op is en er geen geld meer is", zegt Jan Adam van ACV.

De vakbondsman vreest dat het alleen maar erger zal worden: "Als gevolg van de recente begrotingscontrole moet de federale politie opnieuw 41 miljoen euro besparen. Dit is catastrofaal." (Belga/TV)
http://www.knack.be/nieuws/belgie/p...d-voor-toiletpapier/article-4000277671005.htm

Winnend.
 

7threst

Member
GAF is een consumentenforum. Steeds meer bedrijven komen erachter dat je consumenten, nu ze een stem hebben, niet meer zo makkelijk voor kunt liegen zonder gevolgen, dus wat dat aan gaat heeft GAF zeker wel macht gezien het grote aantal leden en het internationale karakter.

Onze goede vriend van Microsoft kwam echter achter een andere waarheid, namelijk dat je als werknemer van een groot bedrijf niet zomaar van alles kunt roepen zonder gevolgen, hij was dom genoeg om een PR shitstorm op te rakelen voor zijn baas, dat ie daarom ontslagen wordt is niet echt verrassend. Snap ook niet dat mensen zoals hij onbeschermde tweets de wereld in sturen, maak een privetwitter aan en laat Xbox via hun eigen Twitter over de Xbox lullen. Erg dom.

Hm ja da's waar ja. Maar wel weird hoe GAF afgeschilderd wordt als de bad guy, terwijl die Orth en ook Dyack het toch vooral ook aan zichzelf te danken hadden wat ze overkwam.


Haha, damn!
 

WriterGK

Member

Blijkbaar niet dus. Kan iemand mij vertellen wanneer en hoe laat Sirius(2013) wordt uitgezonden op Nederlandse TV. Mijn pa zou het gelezen hebben op telegraaf.nl ...
Dat het deze week wordt uitgezonden. Maar ik kan het nergens terug vinden hoe laat en wanneer. Sirius(2013) is een crowd funded documentary die definitief bevestigd dat er Aliens bestaan.

The Onion!

Excuses. Je hebt gelijk. The Onion natuurlijk haha. Nu staat er The Union _O-
 

Kabouter

Member
Blijkbaar niet dus. Kan iemand mij vertellen wanneer en hoe laat Sirius(2013) wordt uitgezonden op Nederlandse TV. Mijn pa zou het gelezen hebben op telegraaf.nl ...
Dat het deze week wordt uitgezonden. Maar ik kan het nergens terug vinden hoe laat en wanneer. Sirius(2013) is een crowd funded documentary die definitief bevestigd dat er Aliens bestaan.

Lijkt me sterk dat het uitgezonden wordt op NL TV. Direct op TV gooien is over het algemeen niet de slimste manier om te verdienen aan je verzinsels. Op de Telegraaf website staat ook alleen een berichtje dat hij later deze maand uitkomt, met niks over een uitzending op TV erbij.
 

WriterGK

Member
Lijkt me sterk dat het uitgezonden wordt op NL TV. Direct op TV gooien is over het algemeen niet de slimste manier om te verdienen aan je verzinsels. Op de Telegraaf website staat ook alleen een berichtje dat hij later deze maand uitkomt, met niks over een uitzending op TV erbij.

Oke bedankt!! Zal mijn pa blij mee zijn :) Thnx!
 
Weer 'n Roda post, maar holy shit, wat was dat 'n spannende wedstrijd. De sfeer in het stadion bij de 3-3 was echt fantastisch. Ik tril nog van de spanning.
 
Heeeeerlijke wedstrijd. Roda mocht wel winnen van mij. Was jij in het stadion?

Jep, 't is toch m'n clubje, en 't is altijd harstikke gezellig met m'n vader en broertje. Toch echt mooi hoe die hele sfeer omsloeg na het eerste doelpunt. Ik geloofde er zelf nog niet in, maar na die 2e laat je je toch meeslepen. En terecht ook! Ik denk toch wel een van de mooiste wedstrijden van Roda waar ik bij heb gezeten.
 
Jep, 't is toch m'n clubje, en 't is altijd harstikke gezellig met m'n vader en broertje. Toch echt mooi hoe die hele sfeer omsloeg na het eerste doelpunt. Ik geloofde er zelf nog niet in, maar na die 2e laat je ke toch meeslepen. En terecht ook! Ik denk toch wel een van de mooiste wedstrijden van Roda waar ik bij heb gezeten.

Ik hoop nog steeds op Furtuna - Roda. Schijnt nog mogelijk te zijn...
 
Ik moet ook concluderen dat Ajax de meeste kwaliteit heeft in de Eredivisie en daarom verdiend kampioen wordt (85% zeker). Jammer dat Feyenoord niet de 3 punten pakte vandaag.
Moet eerlijk zeggen dat ik verbaast ben dat Feyenoord niet heeft gewonnen. Had wel verwachten dat Ronald een woordje met Erwin zou hebben uitgewisseld om de uitkomst van de wedstrijd :p
 
Top Bottom