• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Chuckie

Member
Die republiek kan me niet snel genoeg komen.

Ik denk dat dat nog wel even duurt. Maar dit lied heeft het proces wel een zetje gegeven
emo_zps793e9d85.gif
 

Linius

Member
Ik kijk normaal iedere avond naar DWDD, maar die aflevering krijgt natuurlijk ook weer een flink koningslied gehalte vanavond :O]

Gelukkig speelt Ajax om 20:00 uur.
 

Aiii

So not worth it
''Je bent de bips van doutzen kroes''

Leuk liedje, doe deze maar ipv het koningslied.

Of we doen die kroning gewoon als besloten feestje en gebruiken die extra miljoenen om wat van die werklozen aan het werk te krijgen. De NOS geeft 2 miljoen uit alleen al aan de registratie, waarbij ze de personeelkosten (170 man) voor de zekerheid niet meetelden.

Ach, I give up, we mogen immers niet klagen, want de hollanders moet wel een excuus hebben om zich 1 dag te verkleden en plat te zuipen. Aan mij is het niet besteed, mijn neefje komt logeren, ik denk dat we naar Duitsland naar een pretpark trekken ofzo, hoe verder weg hoe beter.
 

Linius

Member
Of we doen die kroning gewoon als besloten feestje en gebruiken die extra miljoenen om wat van die werklozen aan het werk te krijgen. De NOS geeft 2 miljoen uit alleen al aan de registratie, waarbij ze de personeelkosten (170 man) voor de zekerheid niet meetelden.

Ach, I give up, we mogen immers niet klagen, want de hollanders moet wel een excuus hebben om zich 1 dag te verkleden en plat te zuipen. Aan mij is het niet besteed, mijn neefje komt logeren, ik denk dat we naar Duitsland naar een pretpark trekken ofzo, hoe verder weg hoe beter.

Europa Park! (Wellicht wat ver rijden, maar toch :p)
 

7threst

Member
OP kan straks wel wat updates gebruiken denk ik Aiii, Koningin is wel too old for this shit geworden.

lol nu heb je weer een Bombfunk MC's avatar. Ik heb je nog steeds niet met een Capella-avatar gezien wat wel een beetje teleurstellend is als ik eerlijk ben, zeker na Modo en Hakkuhbar :p
 

Aiii

So not worth it
Het is nog geen 30 april. Leve de ouwe Bea, ofzo!

Het mooiste aan je avatar changes is nog wel dat je je tag altijd meeverandert heh.
 

Xtincthed

Neo Member
another Dutch gamer/collector here ^^
The Netherlands is the best country in the world for retro game collecting, Marktplaats is a blessing!
 
Hahaha, fantastisch. Ik heb zelf slechts 40 seconden van het nummer geluisterd voordat ik snel het venster sloot. Ben niet zo van Nederlandstalige muziek, en zeker niet als het zo klinkt.

Is de titel van deze thread al lang veranderd of is dat recentelijk? Valt me net pas op :p
Sinds kort. Verwijst naar het Koningslied. ;)
 

Kabouter

Member
Ik heb net "De Snijtafel" ontdenkt op youtube via twitter.

HAHAHHAHAHAAHa die gasten zijn gewedlig super droog en ook echt super veel humor! :D

De snijtafel - 'Het Koningslied'
https://www.youtube.com/watch?v=BJ2YY9iOEz0

Ook ook zeker even naar:

De snijtafel - 'Zij maakt het verschil'

https://www.youtube.com/watch?v=w0LDM9x0H0U

"Je hebt namelijk ook kleurpotloden"

Haha, ik zat toevallig vandaag weer naar enkele videos van hen te kijken na die analyse bij P&W van dat Koningslied, leuk dat ze er ook eentje daarvan hebben gedaan. Ze waren eerder al een keer langsgekomen op Geenstijl.
 
De tekst was echt schandalig slecht van het koningslied. ik snap niet dat al die BN'ers die Ewbank te hulp schieten. Ik zag de DWDD aflevering met Ewbank, Borsato en Ali B. Ali B zat daar echt ongemakkelijk en probeerde echt duidelijk te maken dat hij maar een paar regeltjes geschreven had en nergens anders mee te maken had. Als zelfs Ali B zich voor een nummer schaamt is het wel slecht gesteld met je. Toen Prem weer over belastingbetalers en werkelozen begon zag ik Marco ook echt zijn hoofd met een smile schudden van 'hebben we dit geneuzel weer'. Achja we gaan het zien.
 

Chuckie

Member
De tekst was echt schandalig slecht van het koningslied. ik snap niet dat al die BN'ers die Ewbank te hulp schieten.

Ze schieten hem te hulp omdat ze zelf ook verantwoordelijk zijn. Ik begrijp echt niet dat er 50 mensen aan werken en er geen eentje zegt: Yo John....deze tekst is echt fucked up man.
Die mensen doen dit voor de kost...is er nou echt niemand die aanvoelde wat een troep het was haha.
 

soepje

Member
De beslissing om vandaag scholen in Leiden gesloten te houden, volgt op een Engelstalig dreigement op het internetforum 4chan. Dat heeft de gemeente Leiden bevestigd.
Tomorrow, I will shoot my Dutch teacher and as many students as I can. It will be on the news tomorrow. It's a school in a Dutch city called Leiden and for more proof I will be using a 9 mm Colt Defender. I will be carrying a note with me when I go into the school which will explain why I did it. If the message of the note will not be published, a friend of mine will post it here on 4chan a day later. Oh, and I'm using a proxy, the police is not gonna find me before tomorrow.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...ing-leidse-schoolshooting-via-forum-4chan.xml
 
Top Bottom