PSV heeft gewoon echt een mega kut verdediging. Gelukkig was het wel nog gezellig in Eindhoven na het verlies vandaag.
Nah, ze zijn echt afgesloten, er is amper buitenlands nieuws op de televisie daar. Ik weet nog dat ik er was toen die vliegramp in Tripoli was gebeurd, niks van te vinden in het nieuws op Amerikaanse zenders toen.
Nah, ze zijn echt afgesloten, er is amper buitenlands nieuws op de televisie daar. Ik weet nog dat ik er was toen die vliegramp in Tripoli was gebeurd, niks van te vinden in het nieuws op Amerikaanse zenders toen.
Door die thread door te lezen over wat er in Boston is gebeurd, besef ik weer hoe Amerikanen afgesloten zijn van nieuws in de rest van de wereld.
Begrijp me niet verkeerd, het is erg wat er is gebeurd, maar staat echt in het niks met wat er allemaal in de rest van de wereld gebeurd.
En als ik dan zie dat iemand speciale avatars voor 'support Boston' gaat mijn bloed echt een beetje koken.
Ik zal dit soort dingen buiten die thread laten, denk niet dat het gewaardeerd wordt.
Ik had hetzelfde gevoel, maarja je kan dit soort dingen niet forceren. Mensen voelen eenmaal meer voor dingen die in hun eigen land gebeuren.Door die thread door te lezen over wat er in Boston is gebeurd, besef ik weer hoe Amerikanen afgesloten zijn van nieuws in de rest van de wereld.
Begrijp me niet verkeerd, het is erg wat er is gebeurd, maar staat echt in het niks met wat er allemaal in de rest van de wereld gebeurd.
En als ik dan zie dat iemand speciale avatars voor 'support Boston' gaat mijn bloed echt een beetje koken.
Ik zal dit soort dingen buiten die thread laten, denk niet dat het gewaardeerd wordt.
Dat zouden Nederlanders ook doen als er hier een bom afging bij de marathon van Rotterdam.
Het is heel logisch meer te schrikken van 'eigen' doden dan die in het buitenland. Misschien niet eerlijk, maar wel begrijpelijk.
Maar waren er ook niet veel Nederlanders bij die crash betrokken? Meestal zijn vliegtuigcrashes hier ook hooguit een paar zinnen in het nieuws als er geen Hollanders bij betrokken zijn. Dat idee heb ik tenminste.
Ik dacht aan hetzelfde, maar ik heb al genoeg bans op mijn naam staan Ze zijn óf afgesloten, of ze geven er niks om... Ik neig meer naar dat laatste.
Hee je spreekt ook Nederlands, zie je vaak in de Xperia Z topic!
ik had hetzelfde maar zodra je dat ter sprake brengt ziet men je meteen als een ongevoelige bastard terwijl dat niet eens de issue is.Door die thread door te lezen over wat er in Boston is gebeurd, besef ik weer hoe Amerikanen afgesloten zijn van nieuws in de rest van de wereld.
Ja, misschien heb je ook wel gelijk. Had gewoon dat idee/gevoel, maar heb het nooit precies bijgehouden.Volgens mij zijn vliegtuigcrashes met tientallen doden altijd wel redelijk in het nieuws toch?
Die vergelijkingen met het Midden-Oosten vind ik altijd zo'n bullshit.
Aanslag vs oorlog.
Die vergelijkingen met het Midden-Oosten vind ik altijd zo'n bullshit.
Aanslag vs oorlog.
In het "Pics that make you laugh" topic.
Amerikanen zijn echt ontzettend op hun eigen land ingesteld, ik denk zelfs dat GAF daar relatief gezien zelfs nog bij meevalt. Maar het vaderlandsliefde is daar echt ontzettend groot en zit ook veel meer in hun cultuur verworven. Nu vind ik het wel vrij logisch dat zo'n topic meer aandacht krijgt vergeleken met andere topics, het is tenslotte in Amerika zelf en ligt toch 'dichterbij' omdat het een Westers land (en voor veel GAF'ers een vaderland) is.Door die thread door te lezen over wat er in Boston is gebeurd, besef ik weer hoe Amerikanen afgesloten zijn van nieuws in de rest van de wereld.
Ik ben trouwens wel benieuwd wie achter de aanslag zit. Ik denk persoonlijke dat het een (enkele) doorgedraaide Amerikaan is die het ergens niet mee eens was...
Amerikanen zijn echt ontzettend op hun eigen land ingesteld, ik denk zelfs dat GAF daar relatief gezien zelfs nog bij meevalt. Maar het vaderlandsliefde is daar echt ontzettend groot en zit ook veel meer in hun cultuur verworven. Nu vind ik het wel vrij logisch dat zo'n topic meer aandacht krijgt vergeleken met andere topics, het is tenslotte in Amerika zelf en ligt toch 'dichterbij' omdat het een Westers land (en voor veel GAF'ers een vaderland) is.
Met wie is Irak in oorlog?
Dat zijn "ook" terroristische aanslagen die daar gepleegd worden.
Daar heb je ook wel gelijk in, ik leg de schuld ook zeker niet neer bij de doorsnee bevolking, de schuld daarvan ligt puur bij hun eigen media die zo verschrikkelijk gefocust is op hun eigen land. En dat het veel aandacht krijgt snap ik ook wel, het komt allemaal wat harder aan als het dichter bij huis is. Maar soms schiet het mij gewoon in het verkeerde keelgat dat die doden zoveel meer aandacht krijgen dan doden die ergens anders vallen, alsof het leven van een Westerling meer waard is dan het leven van iemand uit het Midden oosten bijv.
Not to burst your bubble want ik ben het met je eens, maar Nederland lust er ook wel wat van. Niet zo zeer in het weren van nieuws uit het buitenland, maar ik stoor mij er soms ook wel over de aandacht die incidenten waar Nederlanders bij betrokken zijn krijgen. Er hoeft maar een Nederlander in het buitenland door zijn enkel te gaan of het is hier 3 weken lang voorpagina nieuws.
Hugo Borst zei het ook al lang geleden in DWDD maar werd niet echt serieus genomen denk ik (hoewel een vliegramp natuurlijk wel ergers dat wat ik schets).
http://www.youtube.com/watch?v=_0LxLrzQD0I
Waarom heeft niemand mij verteld van 'De Grote Improvisatie Show', shit is het bastaardkind van de Lama's
Ja, wel eigentijds voor zover dat op gaat voor dingen als een koninklijk huis.Goed interview hoor van Willem Alexander. Komt mij reeel over, en dat vind ik altijd belangrijk. Niet praten over altijd wel , altijd nooit...
Jaja, het koningslied is uit.
Vond het een hele prestatie dat ik het tot 2:30 heb gered, ik ben daarna maar weer naar Get Lucky gaan luisteren.
Vond het een hele prestatie dat ik het tot 2:30 heb gered, ik ben daarna maar weer naar Get Lucky gaan luisteren.
Jezus wat een slecht nummer
Had ook niet anders verwacht, maar toch zonde. Staan we flink voor lul met zijn allen de 30e
Die kans zat er toch al redelijk in :')
http://www.speld.nl/2013/04/19/nederland-verenigd-in-blinde-haat-tegen-koningslied/
http://www.speld.nl/2013/04/19/nederland-getroffen-door-muzikale-aanslag/
De Speld is op dreef :')
Haha, mooi.
Vraag: welke straf staat er op landsverraad en komen de makers van dit nummer hiervoor in aanmerking?