Heb het idee dat het er weer op uit gaat draaien dat het één of ander dom jochie is die dacht lekker eens wat aandacht te gaan scoren, en geen enkel plan van deze aard had.
Heb het idee dat het er weer op uit gaat draaien dat het één of ander dom jochie is die dacht lekker eens wat aandacht te gaan scoren, en geen enkel plan van deze aard had.
Dat lijkt mij ook, zeker als het waar is dat er een oude foto is gebruikt.Heb het idee dat het er weer op uit gaat draaien dat het één of ander dom jochie is die dacht lekker eens wat aandacht te gaan scoren, en geen enkel plan van deze aard had.
Dat lijkt mij ook, zeker als het waar is dat er een oude foto is gebruikt.
Wil Q music van z´n luisteraars af? Die bedreigingen zijn helemaal fout, maar ben blij dat we van dat plagiaat liedje af zijn.
En hoe zou zo'n jochie aan wapens kunnen komen, we leven niet in amerika...
De woordvoerster wil in verband met het onderzoek geen details kwijt over de aanhouding, omdat de rol van de persoon nog niet duidelijk is. ''Het kan ook zijn dat hij het gewoon niet is.''
van de Intertoys
Voor de titel na deze:
"It's totally looping out of the hand"
Helaas blijft de huidige titel in ieder geval nog even van toepassing.
Tja, dat is wat je krijgt wanneer in zo'n comité iemand als Richard Krajicek zit en z'n vrouw meegeschreven heeft :').
hehSinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief.
Bedankt voor je reactie, ik verwacht hun % van de omzet van de week binnen te hebbenHeeft gesmaakt. Bedankt voor de aanrader!
Heb nog niemand gehoord die dat lied wel mooi vind. Maar het kan ook zijn dat ik alleen azijnzeikers om me heen heb natuurlijk.
Het comité zegt verder: ''Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief. Het is duidelijk dat er ook veel kritische geluiden zijn in de samenleving over delen van de tekst van het lied.''
Lol, zelfs vanonder een steen/vanuit de ivoren toren had de storm van kritiek te horen moeten zijn.
Veel succes aan Paul de Leeuw, die in zijn eentje het koningslied gaat zingen vanuit een leeg Ahoy. Mijn verwachting voor 30 april: een orkaan van boe-geroep tijdens de opvoering van dit muzikale hoogstandje.
Nu dat we er niet omheen kunnen.. Ik kan niet wachten om heel Nederland te zien 'rappen' tijdens het meezing festijn. Van die 50+ bierbuiken, koningsgezinde oudjes, Mr Rutte. Het idee is best vermakelijk.
Iemand trouwens die actie op Q-Music meegekregen? Die hebben vanaf half 8 vanochtend achter elkaar het Koningslied gedraaid als protest tegen de overdreven twitters / bedreigingen tov Ewbank.
Vast wel, maar beter safe dan sorry zullen we maar zeggen. Er lopen schijnbaar meer dan genoeg nutjobs rond tegenwoordig.
Sorry, kon het niet latenTwitterbedreigingen serieus nemen vind ik misschien nog wel erger dan iemand "bedreigen" op Twitter. Kom op mensen, het is het internet maar.
Sorry, kon het niet laten
Ben het wel met je eens hoor, denk dat Ewbank´s ego de enige gewonde is (en blijft) in dit gebeuren.
Gister zat er zo'n klein meisje van een kinderkoor in DWDD en die kraakte het Koningslied eigenlijk nog het mooist subtiel af. Ze begon dat het ze het eerst eigenlijk best leuk vond maar dat er uiteindelijk toch geen kut van klopte. Maar dat zei ze natuurlijk een beetje anders.
You could try to figure out how to do it yourself too, it isn´t that difficult. But i´m not sure how much information is out there in English tbh..?So I tried to hire some belastingadvies company to do my btw tax declaration for the first quarter (the first I do, just became a freelancer) and they ask me 300€ incl BTW for their services. Holy shit, is this normal? so I will have to spend more than 1200€ in a year just for this?
You could try to figure out how to do it yourself too, it isn´t that difficult. But i´m not sure how much information is out there in English tbh..?
Basically, you are a zzp-er, you tell them how much you made. From there you start asking for money back, so you need to know which rules apply to you. If you didn´t make much in the first quarter, or you think you won´t get much back, don´t bother paying 300 euro´s for services.
Not going to Amsterdam is the best plan.Anyway, you guys excited for Konninginedag? Anybody knows of a good plan in Amsterdam for Konninginenacht? I have some friends coming but I have no idea what to do yet.
Thanks. Yeah, I think I will try to do it myself or ask some colleagues to help me. But why do I always wait until the last moments to do these things, why!!!
Ask the Belastingdienst for assistance or see if the Kamer van Koophandel has a course on the matter. Like all taxes it's rather easy once you know how.
While that is the case here, I definitely wouldn't say that's the case for all .
I dunno, I never had much trouble doing my taxes really, esp. with the program now. Half of the stuff is already filled out and the rest is pretty wel explained via the help icons. It's more that it takes some effort to calculate some deductables and what not, but it's not that difficult imo.
Bovendien doet Sony dit:
http://tweakers.net/nieuws/88689/sony-publiceert-kale-android-rom-voor-xperia-z.html