• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Huh, waar heb je het over :?


Excuses :)
Your secret is safe with me.

En Kabouter natuurlijk, hij ziet alles. ;)
Ah, that looks good, I'll add it to the pile of series I still need to watch :/

I'm busy now with Louie, the series from Louie CK. It's fucking hilarious, I don't know why I waited so long to watch it.
Louie is one of my favourite comedy series. It's so awkward and funny.
 
Your secret is safe with me.

En Kabouter natuurlijk, hij ziet alles. ;)

Louie is one of my favourite comedy series. It's so awkward and funny.

Yeah, only 4 episodes in and it's already some of the funniest TV I've seen. But, as I said, being Seinfeld my fave TV show ever and Louie CK my fave current stand up comedian, I have no idea why I waited so long.
 

msv

Member
Awesome! Jij komt er ook wel eens?
Kom er heel af en toe, ken de eigenaars :D Daarom heb ik hem ook gevraagd een dealtje te regelen. Coupon lijkt ons misschien wat te veel moeite om uit te printen ofzo, vooralsnog, als je meldt dat je van GAF komt krijg je een extra muntje gratis.

25 Mei is het StreetFighter tournament in de Euroscoop lobby. Ze zijn de site nog aan het opzetten, het wordt ook gestreamed en al, en er is een prijzenpot geloof ik (dus ook participation fee jammer genoeg).
 

Linius

Member
Ah, that looks good, I'll add it to the pile of series I still need to watch :/

I'm busy now with Louie, the series from Louie CK. It's fucking hilarious, I don't know why I waited so long to watch it.

Yes, Louie is awesome. I watched the first season a while back and finally began with the second season last week.
 

Aiii

So not worth it

:lol: met je 2 maanden couch potato, eat my dust Randy!

clipboard01og.jpg


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
 

Linius

Member
Als je dan bedenkt dat ik dit in amper twee jaar bij elkaar heb gekeken is het nog steeds best kansloos :p

Ik hou ook alleen series bij. Geen NL programma's en dergelijke. Of tekenfilms van vroeger etc.
 

Alpende

Member
Join the club, ik ben geen faker zoals die Stinisen of whatever. :lol

Hij heeft veel tijd over.
:lol:

Een week geleden was er een nieuwe nummer 1, alicemosetti229, nu staat die stinissen weer nummer 1 met 14 jaar. Echt kansloos.

Zelf heb ik 1 maand en 10 dagen :)
 

Aiii

So not worth it
Hij heeft veel tijd over.
:lol:

Een week geleden was er een nieuwe nummer 1, alicemosetti229, nu staat die stinissen weer nummer 1 met 14 jaar. Echt kansloos.

Zelf heb ik 1 maand en 10 dagen :)

Zo gaat het al een jaar, iedere keer als er een nieuwe faker komt, gaat die dude ineens met een heel jaar of meer omhoog.

Vervolgens heb ik begrepen dat ie op moviemeter.nl ook ver bovenaan staat met meest gekeken films.

Allemaal onder het motto "ik heb nierproblemen dus ik kijk de hele dag TV". Ik geloof er geen hout van.
 

Linius

Member
Dat hou je niet vol. Als ik op een luie dag vijf afleveringen van een drama serie kijk vind ik dat al veel. Laat staan dat iemand elke dag het dubbele daarvan kijkt :p
 

soepje

Member
Dat was nogal een verandering van onderwerp met die edit zeg :')

Typfoutje, kan gebeuren :)

Maar kunnen mods echt de pre- edits inzien?

Ah, that looks good, I'll add it to the pile of series I still need to watch :/

I'm busy now with Louie, the series from Louie CK. It's fucking hilarious, I don't know why I waited so long to watch it.
I still need to watch Louie, i guess i might as well start now.
 

WriterGK

Member
Vanochtend in mannen wc bij euromast begon jongetje van 8 die in hokje zat tegen me te praten.Ik maakt gebruik van pisbak. Heb hem niet gezien maar wat hij vertelde was echt ontroerend. Hij is dus 8 , geen broertjes of zusjes en hij gaat of ging vandaag niet naar school omdat ie naar ziekenhuis ging....Daar moest worden vastgesteld of hij helemaal genezen is van de kanker en of het wel of niet terug kan komen....

Doet me weer denken wat voor rot ziekte het is en dat ik blij ben dat ik donnateur ben voor KWF kankerbestrijding.
 

7threst

Member
Kom er heel af en toe, ken de eigenaars :D Daarom heb ik hem ook gevraagd een dealtje te regelen. Coupon lijkt ons misschien wat te veel moeite om uit te printen ofzo, vooralsnog, als je meldt dat je van GAF komt krijg je een extra muntje gratis.

25 Mei is het StreetFighter tournament in de Euroscoop lobby. Ze zijn de site nog aan het opzetten, het wordt ook gestreamed en al, en er is een prijzenpot geloof ik (dus ook participation fee jammer genoeg).

Cool! We moeten eens een Time Crisis of Terminator Salvation team-up doen :)
Of speel je fighters? Ook cool maar moet ik me eerst Guilty Gear eigen zien maken :)
 

Aiii

So not worth it
Ga vrijdagavond met mijn middelbare schoolvriendjes naar het café, zit al de hele avond met ze te chatten op WA.

Op 1 eerdere bijeenkomst met de halve klas na in 2008 heb ik ze al 12 jaar niet meer echt gezien en gesproken, terwijl we met z'n zevenen of achten superhecht waren. Is meteen weer als vanouds, echt grappig. Vreemd hoe dat werkt.
 

Nemo

Will Eat Your Children
Vanochtend in mannen wc bij euromast begon jongetje van 8 die in hokje zat tegen me te praten.Ik maakt gebruik van pisbak. Heb hem niet gezien maar wat hij vertelde was echt ontroerend. Hij is dus 8 , geen broertjes of zusjes en hij gaat of ging vandaag niet naar school omdat ie naar ziekenhuis ging....Daar moest worden vastgesteld of hij helemaal genezen is van de kanker en of het wel of niet terug kan komen....

Doet me weer denken wat voor rot ziekte het is en dat ik blij ben dat ik donnateur ben voor KWF kankerbestrijding.
Damn, inbeelden alleen al. Zou denk k echt moeite hebben met tranen binnenhouden op dat moment :(
 

WriterGK

Member
Damn, inbeelden alleen al. Zou denk k echt moeite hebben met tranen binnenhouden op dat moment :(

Ik was er na wel even depri ja. Maakte indruk.Niet hoeven huilen omdat hij alles zo opgetogen vertelde als in ik ben pas 8 jaar en kijk mij eens kanker verslaan.Zo n instelling indruk kreeg ik wel beetje van hem.
 
Heeeeeerlijk dat PSV heeft verloren. Ze hebben wel veel kansen gehad en waren wat ongelukkig maar ben blij dat ze niet hebben gewonnen.

Edit: Nee dat is niet waar. Had PSV wel de beker gegund.
 

Rei_Toei

Fclvat sbe Pnanqn, ru?
Ik was er na wel even depri ja. Maakte indruk.Niet hoeven huilen omdat hij alles zo opgetogen vertelde als in ik ben pas 8 jaar en kijk mij eens kanker verslaan.Zo n instelling indruk kreeg ik wel beetje van hem.

Eindbaas-instelling van dat ventje.
 
Wat heb ik me toch weer zitten ergeren aan die Mart Smeets bij DWDD.. tegen Matthijs nog "Als je dat denkt ben je nog dommer dan je er uit ziet". Ugh kwal.
 

Chuckie

Member
Wat heb ik me toch weer zitten ergeren aan die Mart Smeets bij DWDD.. tegen Matthijs nog "Als je dat denkt ben je nog dommer dan je er uit ziet". Ugh kwal.

Volgens mij is ie behalve een arrogante kwal ook nog eens een gore leugenaar. En als ie geen leugenaar dan is het een waardeloze journalist/reporter.
 

7threst

Member
Mart Smeets, what a waste of oxygen. Echt een eikel.

also: morgen lekker nerden bij het Final Fantasy concert in Duitsland. Of ben ik de enige nerd die daarheen gaat? :p
 
Je hebt nerds en geeks. Ben eerlijk gezegd ook wel een nerd, maar geen geek :p Ik ben ooit journalist geweest voor evilgamerz en ben namens hun naar firstlook geweest. Daar waren pas veel geels, ik voelde me daar echt niet op mijn gemak. Ik wilde vooral met boothbabes flirten en op de foto terwijl de mijn collegas druk bezig waren met in de rij staan voor games :p Ik natuurlijk ook wel.
 

Chuckie

Member
Je hebt nerds en geeks. Ben eerlijk gezegd ook wel een nerd, maar geen geek :p Ik ben ooit journalist geweest voor evilgamerz en ben namens hun naar firstlook geweest. Daar waren pas veel geels, ik voelde me daar echt niet op mijn gemak. Ik wilde vooral met boothbabes flirten en op de foto terwijl de mijn collegas druk bezig waren met in de rij staan voor games :p

What zie jij dan als geek en wat nerd?

Ik zou mezelf eerder als geek (light) beschrijven dan als nerd

Geek: Weet heel veel (tot in obsessie :p) van dingen als comics, games, films etc.
Nerd: Introvert type dat heel veel van wetenschap weet.

Edit: Zolang het met 'mate' is, denk ik dat geeks 'normaler'/socialer zijn dan nerds, maar als het richting extremen gaat dan worden geeks enger (Bronies en dat soort shit)
 
Een geek vind ik eigenlijk een stereotype nerd. Zoals jij jezelf beschrijft en ik mijzelf vind ik ons meer een nerd. Een geek vind ik zo'n gozer waar Homer nerd naar roept :p
 

Chuckie

Member
Een geek vind ik eigenlijk een stereotype nerd. Zoals jij jezelf beschrijft en ik mijzelf vind ik ons meer een nerd. Een geek vind ik zo'n gozer waar Homer nerd naar roept :p

Een geek vind je een stereotype nerd????? Wtf gast :p

Een geek is niet een 'erge nerd'

Het verschil ligt in de interesses en social skills. De nerd heeft wetenschap als interesse, de geek videogame/comic/film cultuur. De nerd is introvert, de geek over het algemeen niet.
 

WriterGK

Member
Je hebt nerds en geeks. Ben eerlijk gezegd ook wel een nerd, maar geen geek :p Ik ben ooit journalist geweest voor evilgamerz en ben namens hun naar firstlook geweest. Daar waren pas veel geels, ik voelde me daar echt niet op mijn gemak. Ik wilde vooral met boothbabes flirten en op de foto terwijl de mijn collegas druk bezig waren met in de rij staan voor games :p Ik natuurlijk ook wel.

Hehehe.Jou kan ik mee praten. Deze post van jou doet me aan denken dat ik nodig eens verder moet met maar 1 seizorn serie helaas Freaks & Geeks.
 
Top Bottom