• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Nah, je hebt niets gemist.
Ik wist niet dat het dialect was, ik ken het woord: miemelen = zeuren/aanstellen. Maar google search geeft aan dat miemel in Belgie een ander woord voor het vrouwelijk geslachtdeel is.
Nog een reden om het een k*t woord te vinden dus :)

Niet in mijn deel van België, of ik zou het wel gehoord hebben. :D

En ik weet wat jullie nu denken: "VLUG, EEN BELG, KRUISIG HEM!"
 
Wat ben jij nou weer voor een Belg, zo groot is Vlaanderen niet :p. Ligt in de buurt van Gent :)

Vreemd, ik ga in Gent naar school en heb nog nooit van "een miemel" gehoord. :p

Nuja, zet het dialect van mijn regio (Brugge) tegenover het dialect in Gent, en je hebt bij wijze van spreken al twee compleet verschillende talen. Geen idee of dat in Nederland ook zo uiteenlopend is.
 

soepje

Member
Vreemd, ik ga in Gent naar school en heb nog nooit van "een miemel" gehoord. :p

Nuja, zet het dialect van mijn regio (Brugge) tegenover het dialect in Gent, en je hebt bij wijze van spreken al twee compleet verschillende talen. Geen idee of dat in Nederland ook zo uiteenlopend is.

Laten we dat vooral zo houden :D. Verschrikkelijk woord, heb er spijt van dat ik er over begon.

Brugge is trouwens wel erg mooi, moet er nog steeds een keer naartoe.
 

Sadist

Member
Belgen zijn soms zo verwarrend

psyduck.gif
 

Overdoziz

Banned
Vreemd, ik ga in Gent naar school en heb nog nooit van "een miemel" gehoord. :p

Nuja, zet het dialect van mijn regio (Brugge) tegenover het dialect in Gent, en je hebt bij wijze van spreken al twee compleet verschillende talen. Geen idee of dat in Nederland ook zo uiteenlopend is.
Die Friezen kunnen er wat van.
 

soepje

Member
Aiii heeft een zachte 'G'! Ik zwijmel al als 'ie tegen me praat, supersexy zijn die zuiderse dialecten vind ik.

Dat is geregeld dan. Aiii zingt working title ''Mijn miemel om je piemel'' in, op een sexy & carnavalistische wijze.


Sorry Aiii
 
Dat is geregeld dan. Aiii zingt working title ''Mijn miemel om je piemel'' in, op een sexy & carnavalistische wijze.


Sorry Aiii

Misschien moeten we een mannen en een vrouwen versie maken. 'Mijn piemel in je miemel' om ook de mannelijke doelgroep te bereiken.

Edit: Nee, nog beter. 1 nummer maar met een mannen en een vrouwen couplet/refrein. Maak er een strijd van in de kroeg welk geslacht het hardst meezingt.
 

7threst

Member
Misschien moeten we een mannen en een vrouwen versie maken. 'Mijn piemel in je miemel' om ook de mannelijke doelgroep te bereiken.

Edit: Nee, nog beter. 1 nummer maar met een mannen en een vrouwen couplet/refrein. Maak er een strijd van in de kroeg welk geslacht het hardst meezingt.

Ik weet dat Herman Brusselmans het vrouwelijk geslachtsdeel een 'foefel' noemt. Zit wel een beetje in hetzelfde straatje toch? Nu nog iets wat erop rijmt.
 
Ik weet dat Herman Brusselmans het vrouwelijk geslachtsdeel een 'foefel' noemt. Zit wel een beetje in hetzelfde straatje toch? Nu nog iets wat erop rijmt.

Ik ben bereid me te richten op het marketing onderdeel van dit alles. Het creatieve aspect laat ik aan jullie over.
 
Top Bottom