• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Dutch GAF |OT| We're just going our gang

Aiii

So not worth it
Dat is geregeld dan. Aiii zingt working title ''Mijn miemel om je piemel'' in, op een sexy & carnavalistische wijze.


Sorry Aiii

7th valt op bears, dus of andere mensen mij ook nog maar enigzins sexy vinden trek ik in twijfel.

Om over mijn gebrek aan zangkunsten nog maar helemaal niet te spreken, maar daar is in carnavalsliedjes gelukkig toch geen behoefte aan.
 

soepje

Member
7th valt op bears, dus of andere mensen mij ook nog maar enigzins sexy vinden trek ik in twijfel.

Om over mijn gebrek aan zangkunsten nog maar helemaal niet te spreken, maar daar is in carnavalsliedjes gelukkig toch geen behoefte aan.

Je bent vast prachtig, een vent moet een beetje haar hebben.
Ben je net zo mooi als dat meiske op de scooter? :p

Als ik een goede dag heb :p
 

soepje

Member
Dus een officiële Dutchgaf production?

Hm, ik heb nog steeds de stille hoop een nieuwe baan te vinden. Geloof niet dat ik m´n case help als ik in Romana-stijl achterop de scooter bij Arjen ga zitten :p



Wat een lekker weertje trouwens vandaag, het lijkt wel zomer.
 
Tja, de warmte is drie dagen eerder verzonden. Dat mag ook wel, nadat er in maart productieproblemen waren. Gelukkig krijgen we er morgen exclusieve DLC bij in de vorm van onweer.

Wat ik trouwens wel serieus onzin vind, is dat de zonkracht vandaag, volgens Omroep Brabant, maximaal is. Hoe kan er een maximum zitten op de zonkracht? :S
 

Chuckie

Member
Hm, ik heb nog steeds de stille hoop een nieuwe baan te vinden. Geloof niet dat ik m´n case help als ik in Romana-stijl achterop de scooter bij Arjen ga zitten :p



Wat een lekker weertje trouwens vandaag, het lijkt wel zomer.

Met de fame die je krijgt van de clip kun je zoveel schnabbelen dat je geen nieuwe baan nodig hebt. Do it Soepje...Doooo it.
 

Aiii

So not worth it
Going viral is the quickest way to fame Soepje, gewoon doen, kun je daarna bij Ik Hou Van Holland als gast of aan tafel bij DWDD.
 

Chuckie

Member
Hoi Guido, welkom welkom.

guido04.jpg


Welkom!
 

Aiii

So not worth it
Guido is nogal touchy over guido-references. :D

Daarnaast is ie nog niet helemaal over zijn verlies heen met Game of Thrones, hij moest de knee benden voor de Greyjoys afgelopen zaterdag.

GoT Boardgame, zo awesome.
 

Dina

Member
GoT Boardgame, zo awesome.

Ik vind de vier man setup echter totaal niet balanced voor Starks of Greyjoys als je met z'n vieren speelt. Leukste is nog Lannister, Baratheon, Tyrell en Martell en dat je een denkbeeldige lijn trekt van Lannisport tot aan de Vale.
 

Aiii

So not worth it
Ik vind de vier man setup echter totaal niet balanced voor Starks of Greyjoys als je met z'n vieren speelt. Leukste is nog Lannister, Baratheon, Tyrell en Martell en dat je een denkbeeldige lijn trekt van Lannisport tot aan de Vale.

Ja, daar hadden we het nog over, je moet idd gewoon een stuk land off-limits maken.

Maar dan nog, zo hadden we een game waarbij degene die de Starks speelde halverwege het potje in slaap viel (to be fair, het was midden in de nacht) en ik als Greyjoy zo vrij eenvoudig won omdat ik geen enkele bedreiging meer had van het noorden, die we off-limits hadden gemaakt.

Dit potje had ik bijna gewonnen als Lannisters door een verbond te sluiten met de Greyjoys, maar ik verloor de strijd om het zevende kasteel en toen ging het snel downhill. Heh.
 

Geido

Member
Oke, na 6 uur zachtjes huilen in een foetushouding besefte ik me dat dit misschien een overdreven reactie was op dat plaatje was.
 

7threst

Member
Je volgende moet echt dat duffe grietje van 'I'm a raver can't you see..' zijn :D

Ik keek em op YT en ik moest lachen...
https://www.youtube.com/watch?v=ix7qeLBWkm4

Danfe until the fun goef down? Danfe until the fun goef round and round?

bkTKMI8.gif


Also zit ik zelf weer in een Snap!, Capella en C&C Music Factory-trip. Die shit is dope!! Alleen, hoe kan het dat dit qua video ooit acceptabel was? Wtf.... Ik bedoel wat was het concept achter die clip? Staan die schoenen symbool voor iets ofzo?
 

Arjen

Member
Klopt, sinds ik gezien heb hoe ze met hun werknemers omgaan heb ik er ook nooit meer iets besteld. Voor zover ik het nu weet draaien ze zelfs nog verlies (gratis retour ed), om eerst de concurrentie uit te roeien. Toch handig als je kan beginnen met een grote zak centjes.

Oh echt? Goed om te weten, dan bestel ik daar ook niks meer.
 

Aiii

So not worth it
Streaming filmdienst Netflix nog dit jaar naar Nederland

Streamingdienst Netflix komt aan het eind van dit jaar naar Nederland.

Dat heeft het bedrijf officieel bekendgemaakt, na een lange reeks aan geruchten over de introductie van de dienst.

Met Netflix is het mogelijk om voor een vast maandbedrag films en tv-series te streamen. In Amerika begon Netflix als bedrijf dat dvd's verhuurde via de post.

Sinds 2007 biedt het bedrijf streaming video aan. Inmiddels is de focus van Netflix ook verlegd naar streaming, al is het in de VS nog mogelijk om dvd's op te laten sturen. Wereldwijd heeft Netflix ruim 36 miljoen klanten, waarvan 29 miljoen in de VS.

Breed aanbod
Hoe duur Netflix in Nederland wordt, is nog niet bekendgemaakt. Ook is nog onduidelijk of de catalogus hetzelfde zal zijn als in het buitenland. In de aankondiging spreekt Netflix enkel van een 'breed aanbod'. Het bedrijf is binnen Europa al actief in Ierland en Finland, waar een maandabonnement respectievelijk 6,99 en 7,99 euro kost. Klanten mogen daarvoor onbeperkt films en series streamen.

Netflix produceert sinds kort ook zelf tv-series. In februari zette het in één keer een heel seizoen van het politieke drama House of Cards online. Die serie, met Kevin Spacey in de hoofdrol, werd door recensenten zeer goed ontvangen. Netflix maakt ook een vervolgseizoen op de cultserie Arrested Development.

In 2010 werd Netflix voor het eerst actief buiten de VS, in buurland Canada. In 2011 volgde een uitbreiding naar Latijns-Amerika en in 2012 werd de oceaan overgestoken voor een lancering in Groot-Brittannië en Ierland. In oktober volgde Scandinavië.

Heb al sinds dit jaar een Netflix account, kijk sindsdien eigenlijk geen Nederlandse TV meer, geweldig nieuws dit.
 

Aiii

So not worth it
Als Netflix een redelijk aanbod heeft en <10 euro in de maand wordt, word ik daar wel heel blij van. Dan kan ik de kabel echt opzeggen.

Waarschijnlijk 7,99 zoals overal. Veel meer zal het sowieso niet zijn. En met http://unblock-us.com kun je alle andere regio's van Netflix ook bezoeken met je NL account straks, dan heb je nog meer content, want ze maken deals voor iedere regio individueel.

Ze hebben in ieder geval een veel groter aanbod dan HBO en Film1 bij elkaar, die twee kunnen zeker opdoeken met hun 15 euro per maand.
 

Arjen

Member
Ja fantastisch nieuws dat we Netflix krijgen, wordt het wel heel aantrekkelijk om de kabel helemaal op te zeggen.
 
Waarschijnlijk 7,99 zoals overal. Veel meer zal het sowieso niet zijn. En met http://unblock-us.com kun je alle andere regio's van Netflix ook bezoeken met je NL account straks, dan heb je nog meer content, want ze maken deals voor iedere regio individueel.

Ze hebben in ieder geval een veel groter aanbod dan HBO en Film1 bij elkaar, die twee kunnen zeker opdoeken met hun 15 euro per maand.

Aiii wat is het aanbod momenteel? Hoe oud zijn de films? En de series? Ik begrijp dat ze geen HBO series enzo hebben maar hebben ze wel shows van andere netwerken? (ABC, NBC oid).
7,99 zou niet verkeerd zijn das ongeveer mn usenet abonnementje ;)
 

Aiii

So not worth it
Aanbod is prima, ik kijk voornamelijk TV series, die komen meestal per volledig seizoen kort nadat de DVD in de US uit is. Het meeste hebben ze wel, Showtime, AMC, FX, NBC, Fox, ABC, MTV, Discovery hebben hun spul erop staan. Alle Star Trek series en films bijvoorbeeld ook.

Ze hebben een geweldig aanbod aan documentaires, daar kijk ik er ook erg veel van.

Films zijn niet de nieuwste films, maar dat kan in NL zo maar anders zijn straks, ligt aan de deals die ze afsluiten.

Sample van de TV series (dit is maar een fractie en enkel TV):
 
Aanbod is prima, ik kijk voornamelijk TV series, die komen meestal per volledig seizoen kort nadat de DVD in de US uit is. Het meeste hebben ze wel, Showtime, AMC, FX, NBC, Fox, ABC, MTV, Discovery hebben hun spul erop staan. Alle Star Trek series en films bijvoorbeeld ook.

Ze hebben een geweldig aanbod aan documentaires, daar kijk ik er ook erg veel van.

Films zijn niet de nieuwste films, maar dat kan in NL zo maar anders zijn straks, ligt aan de deals die ze afsluiten.

Sample van de TV series (dit is maar een fractie en enkel TV):

Mmm ziet er goed uit moet ik zeggen :) Ach ik neem sowieso wel een proef abonnementje. Hopen dat de netflix app voor de ps3 dan ook released wordt.
 

Aiii

So not worth it
PS3, 360, Wii U, Windows 8, iOS en Android apps zullen hier tegen dan zeker ook zijn ja en ze hebben de eerste maand gratis in de US, dus dat zal hier ook wel zijn.
 
Het is dat je kabel moet afnemen om internet te krijgen van Ziggo, anders had ik het echt niet meer.

Klopt zelfde bij upc.
Zou wel mooi wezen als upc automatisch je abonnement aanpaste aan hun nieuwe pakketten.
Blijkt dus dat mijn ouders nu gewoon teveel betalen in vergelijking met hun nieuwe acties.
Moet daar eigenlijks even achteraan bellen :p
 

Kabouter

Member
U zult binnenkort afscheid moeten nemen van uw steppezebras's, wasberen, dingo's, vossen, degoes, bizons, luipaardkatten en elanden.

Staatssecretaris van Economische Zaken Sharon Dijksma wil ervoor zorgen dat deze dieren vanaf volgend jaar niet meer als huisdier gehouden mogen worden. Ook wordt de handel in deze dieren dan officieel stopgezet. Dat schrijft Dijksma in een Kamerbrief, meldt het ANP.

Een woordvoerder van Dijksma verklaart: "We moesten goed onderbouwen waarom bepaalde dieren volgens ons niet moeten worden gehouden. Hiervoor hebben we samengewerkt met onder meer de Dierenbescherming en stichting Aap."

Sommige dieren zouden bijvoorbeeld niet te domesticeren zijn. Anderen kunnen ziektes overbrengen. Ook komt Dijksma binnenkort met een lijst waarop dieren staan die alleen gehouden mogen worden onder bepaalde voorwaarden. Hierop zouden onder meer de woestijndwerghamster en fret komen te staan.
Deze regering, man man man. Is dit nog wel een vrij land? Ik mag niet eens meer bizons en elanden als huisdier houden?
 

Divius

Member
Goed nieuws inderdaad mbt Netflix! Ik lees net wel dat het aanbod in andere Europese landen (Ierland/Finland) een stuk kleiner is dan in de VS, dus ik hoop dat dat hier mee gaat vallen.
 
Top Bottom