• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

Football Thread |OT17| Jordan Henderson for Ballon d'Or

Fry

Member
Copy paste pls

-Fuck Bayern

Post some quotes please.

Can someone let me know how this all ends up? Following the thread is cringe-worthty considering what it's devolved to, but I'd be lying if I denied an interest to how it all ended. Cheers

Olivia Wilde has a jaw like a garbage disposal but I have no issue with her beyond that.

And I hate the 'pls' shit and the similar Internet leet-speek and in-jokes you guys find so amusing. To me it's a constant reminder of how socially retarded the majority of you are, and this by extension how sad I am to be associated with it.

And Bryan, come on man, look at any page, the majority of it is obscure references and in-jokes and one-sentence posts of varying degrees of funniness. Outside of Nathan's interjections, it's mostly tiresome shit.

lol
 
Oh, you had the same thing in some way. Yeah, it sucks big time.

http://www.insidegamer.nl/community/column/5755/het-leven-in-een-ziekenhuis

This was what I wrote about my time at the hospital.
Voor mij was het lang niet zo erg. 's Avonds naar een EHBO kliniek naast het ziekenhuis. Uren staan wachten omdat het zo druk was. Nadat ik eindelijk aan de beurt was, waren ze het al snel over eens dat het inderdaad een blindedarmontsteking was, iets wat wij reeds wisten. Opname, en volgende dag operatie. Mocht de hele avond en nacht niets meer eten en drinken wat zeker vervelend was. Een stagiair moest nog even bloedprikken maar had het buisje er niet goed opgedraaid dus al het bloed vloog alle kanten op. Fast forward naar de operatie: ging allemaal gesmeerd, mocht na drie dagen op krachten komen weer naar huis. Ze gaven me geen antibiotica kuur omdat ik natuurlijk een grote gezonde jongeman was. Na even thuis te zijn ging het toch allemaal niet zo lekker. Terug naar het ziekenhuis en inderdaad, opnieuw ontstekingen in mijn buikholte omdat de blindedarm toch gelekt had. Antibiotica kuurtje en een weekje later en ik was weer gezond thuis. Halve zomervakantie verpest maar dat is dan maar jammer.
 

Hixx

Member
Kermit labelling owt 'sad' is a bit rich. He's trying to not let people forget him on a fucking internet forum that he got banned from man.
 

Messi

Member

tumblr_mb371mPBIr1rpa69so2_250.gif


There aint no Y in my name
 

Linius

Member
Voor mij was het lang niet zo erg. 's Avonds naar een EHBO kliniek naast het ziekenhuis. Uren staan wachten omdat het zo druk was. Nadat ik eindelijk aan de beurt was, waren ze het al snel over eens dat het inderdaad een blindedarmontsteking was, iets wat wij reeds wisten. Opname, en volgende dag operatie. Mocht de hele avond en nacht niets meer eten en drinken wat zeker vervelend was. Een stagiair moest nog even bloedprikken maar had het buisje er niet goed opgedraaid dus al het bloed vloog alle kanten op. Fast forward naar de operatie: ging allemaal gesmeerd, mocht na drie dagen op krachten komen weer naar huis. Ze gaven me geen antibiotica kuur omdat ik natuurlijk een grote gezonde jongeman was. Na even thuis te zijn ging het toch allemaal niet zo lekker. Terug naar het ziekenhuis en inderdaad, opnieuw ontstekingen in mijn buikholte omdat de blindedarm toch gelekt had. Antibiotica kuurtje en een weekje later en ik was weer gezond thuis. Halve zomervakantie verpest maar dat is dan maar jammer.

Wel lekker slordig dat ze niet doorhadden dat er al gelekt was. Bij mij wisten ze na die echo ook meteen dat het best ernstig was en de operatie was dus ook een spoedje laat op de avond. Maar ja, we zijn allemaal weer 100 procent beter en een levenservaring rijker. Of zo.

This one's for you Andres, mi amore.
 
Wel lekker slordig dat ze niet doorhadden dat er al gelekt was. Bij mij wisten ze na die echo ook meteen dat het best ernstig was en de operatie was dus ook een spoedje laat op de avond. Maar ja, we zijn allemaal weer 100 procent beter en een levenservaring rijker. Of zo.

This one's for you Andres, mi amore.
Een van Nederland's probleem ziekenhuizen. Staat wel vaker met wanpraktijken in de krant.
 
Walking my way home, this young brunette, drunkenly carrying her heels, came up to me to ask for directions. As I was talking to her, pointing the way, she began looking at me in this suggestive way. She was so incredibly good looking with a godly figure. She thanked me and walked on her way, but I got the impression she was into me.

Or maybe they were her drunk eyes.

:/
 

Lightning

Banned
Walking my way home, this young brunette, drunkenly carrying her heels, came up to me to ask for directions. As I was talking to her, pointing the way, she began looking at me in this suggestive way. She was so incredibly good looking with a godly figure. She thanked me and walked on her way, but I got the impression she was into me.

Or maybe they were her drunk eyes.

:/
Or maybe it was you wanting to see something that was never there.
 
Top Bottom