• Hey, guest user. Hope you're enjoying NeoGAF! Have you considered registering for an account? Come join us and add your take to the daily discourse.

GAF spricht Deutsch, zumindest hier drinnen...

Status
Not open for further replies.
Maybe I'll invade your base and eat all your chicken.

phSTHiI.jpg
 
Hell yeah. Too bad we're all so damn scattered or we could've done something. I was not, however, aware that the game doesn't come on until midnight here.

I don't know if I will be able to last...lol

You such a big baby. You haven't lived if you haven't stayed up 'till 6 am just to watch you GODDAMN TEAM LOSE TO THAT FUCKING CUNT OF AN ELI MANNING IN THE BLOODY SUPER BOWL! TWICE!!!

740.gif
 
Look like WanderingWind chose an excellent day to come visit Munich with 5k+ demonstrators agains the security conference and 3k+ police officers. This should be interesting.
 

Milchjon

Member
So you did have a head injury the last couple weeks. :( I want Jon back. FREE JON!!!

Nah, just a childhood/youth with a lot more tents/VW vans/campers than hotel rooms. And I have more fond memories of those trips than of those where we stayed in hotels/flats.

I mean, have none of you ever been to a festival? Never been woken up by the sound of nature all around? Never spent an afternoon in a cozy van while the rain's drumming on the roof? Shit's awesome.

*As long as you have a real or inflatable mattress
 

Hammer24

Banned
Never been woken up by the sound of nature all around? Never spent an afternoon in a cozy van while the rain's drumming on the roof? Shit's awesome.

Confession time: yes, more than once. And I still enjoy it, even in my advanced age.
But on a boat instead of a van ;)
 

raindoc

Member
WTF? Mein Click & Buy Konto wurde gesperrt. Als Grund bekam ich auf Nachfrage nur "Verdacht auf nicht autorisierte Transaktionen" (mir selbst fällt nichts besonderes auf, nur die üblichen iTunes Abos & Einkäufe, alles gedeckt), keine weiteren Infos. Jetzt soll ich sämtliche Antworten auf meine Sicherheitsfragen per email verschicken oder eine kostenpflichtige Tel-Nr anrufen.
Ist das so üblich?
 

Hammer24

Banned
WTF? Mein Click & Buy Konto wurde gesperrt. Als Grund bekam ich auf Nachfrage nur "Verdacht auf nicht autorisierte Transaktionen" (mir selbst fällt nichts besonderes auf, nur die üblichen iTunes Abos & Einkäufe, alles gedeckt), keine weiteren Infos. Jetzt soll ich sämtliche Antworten auf meine Sicherheitsfragen per email verschicken oder eine kostenpflichtige Tel-Nr anrufen.
Ist das so üblich?

Ist imo phishing. Hatte so einen ähnlichen Mist auch gekriegt. Hab mich dann an einem anderen Rechner sauber per Hand eingeloggt, und alles war in Ordnung.
 
It offends me that this is called "German style" pizza by this Mr. Godslay. Nothing of this should come within ten metres of pizza, even a German one. Disgusting.

Nah, it seems very German to me. It fits right next to the currywurst pizza and leberkäse/mustard pizza I've seen here.
 
Wer hier wohnt in Berlin?
Manchmal krieg ich das Gefühl, dass keiner hier in Berlin zockt (zumindest... unter den Studenten den ich begegnet hab)

besonders PC-spiele...

Die wollen alle anscheinend nur Clubmatte trinken und feieren gehen. lol
 

Fritz

Member
Wer hier wohnt in Berlin?
Manchmal krieg ich das Gefühl, dass keiner hier in Berlin zockt (zumindest... unter den Studenten den ich begegnet hab)

besonders PC-spiele...

Die wollen alle anscheinend nur Clubmatte trinken und feieren gehen. lol

Ich lebe in Berlin aber ich geh auch lieber Club Mate trinken und feiern. Sorry
 
Wer hier wohnt in Berlin?
Manchmal krieg ich das Gefühl, dass keiner hier in Berlin zockt (zumindest... unter den Studenten den ich begegnet hab)

besonders PC-spiele...

Die wollen alle anscheinend nur Clubmatte trinken und feieren gehen. lol

*meld* zumindest während der Vorlesungszeit. Und PC-Gamer aus Leidenschaft. (Wenn man jetzt nur mehr Zeit hätte...)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom